Tyttö Ghanassa

Olen ollut yhteydessä netin kautta puoli vuotta Ghanassa asuvaan Ser nimiseen naiseen (Suomi24 treffeillä nimi Niona) Onko kukaan ollut keskustelussa hänen kanssa ? Haluaisin tietää onko tämä juttu tosi vai ei ?
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Totta tai tarua, kyllä joku elävä sielä niitä juttuja aina kirjoittaa.
Ilmianna
Jaa
Laita yksityis
viesti tulemaan.
Ilmianna
Jaa
Laita yksityisviesti tulemaan.
Ilmianna
Jaa
Olet varmaanki ainut ihminen länsimaissa, joka kyselee tälläisia, etkö itse tajua?
Ilmianna
Jaa
KIITOS HIENOISTA VASTAUKSISTA, MINÄ OLIN AINOASTAAN UTELIAS, ONKO JOKU JOUTUNUT TEKEMISIIN SAMANNIMISEN TYTÖN KANSSA
Ilmianna
Jaa
Älä ainakaan rahaa lähetä. Ihan uskomattomia ovat, mutta toisaalta ymmärtää, että elääkseen on jotain tehtävä. Helppo kirjotella monelle ja jollain verukkeella rahaa pyytää. Saavatko edes rahoja omaan käyttöön vai meneekö koko suvulle vai ihan jollekin liigalle kenelle ovat töissä.

Ghanaan vaan lomalle ja tapaat ja juttelet. Sitten jos oikein kiva, niin jatkat tutustumista.

Kuka nykyään enää uskoo mihinkään, minä olen niin sinisilmäinen, että ihan hävettää, mutta alan jo oppia.

Oishan se ihanaa jos joku olisi ihastunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muista kondomit !
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tyttö Ghanassa

Olen ollut yhteydessä netin kautta puoli vuotta Ghanassa asuvaan Ser nimiseen naiseen (Suomi24 treffeillä nimi Niona) Onko kukaan ollut keskustelussa hänen kanssa ? Haluaisin tietää onko tämä juttu tosi vai ei ?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta