Menisivät nämä kommunistit ja natsit vaikka haravoimaan mummojen pihoilta lehtiä mutta ei - maataan vaan sosiaaliturvalla ja osoitellaan mieltä!
Tulis sota niin saisi ampua tuommoisen joutoväen!
Sosssupummit ja muu joutoväki mieltä osoittamassa
2
371
Vastaukset
- vawedg
Ensin mummojen pitäisi pyytää heidät talkoisiin. Sitten sossupummi työttömän pitäisi ilmoittaa se TE-toimistoon. Jos pelkää että TE-toimisto tulkitsee haravoinnin työksi, eivätkä mummot tietenkään ajattele maksavansa palkkaa, kannattaa sossupummin jäädä kotiin makaamaan.
Tästä seuraa työttömän sossupummin kunnon heikkeneminen. Vastaus on aktivointitoimet, missä työllistetään liikunnan ohjaajia, kouluttajia sekä tietysti TE-toimiston virkailija ja Kelaa kun työtön sossupummi laitetaan aktivoitumaan.
Kun pataan lisätään vielä terveystarkastus ja käynnit sosiaalitoimessa, työllistetään lisää maistereita, hoitajia ja lääkäreitä. Näillä Suomi nousee! Kannattaa siis kouluttautua sossupummineuvontaan sillä siellä on tulevaisuuden työmarkkinat. - vanhajopo
Joo olin marssimassa esim Tampereella sananvapauden puolesta. Alottajaa selvästikkin ärsyttää se ettei itse vaivaudu nousemaan koneensa äärestä tekemään mitään asioiden eteen.
Kyllähän nuo jotka vastustivat sananvapautta vastamielenosoituksellaan olivat kieltämättä yhteiskunnan elättejä ulkonäkönsä puolesta, tai ihan koululaisia.
Itse tulin vaimoni kanssa marssimaan yli 300km päästä omalla autolla. Töitä olen tehny jo sen verran, että olen maksanut jo Taloni/kesämökkini ym... Naapureita autetaan aina tarvittaessa. Toivottavasti kunhan muutaman vuoden päästä pääsen eläkkeelle olen vielä marssikunnossa. Sitten ainakin ei olisi ajasta kiinni, ja liikunta on muutenkin hyvästä.
Kyllä esim Vastarintaliike järjestää Suomalais apu nimistä avunantoa: https://www.facebook.com/suomalaisapu/
Vihervasemmistolaisilla anarkisteilla en tiedä vastaavaa toimintaa olevan.
Räkiminen ja pommien viskely kyllä näkyy onnistuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798