Kasvojen kohotus

Pirtsakammaksi

Suositeltaa hyvää plastiikkakirurgia Helsingin seudulla. Minkälaiset kokemukset? Kannattiko? Miten toipuminen sujui? Olen 62-v ja rupsahtaneet kasvot kaipaisivat toimia.

10

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JanicaTheLook

Hei, Tervetuloa käymään The Lookin vastaanotolla (malminrinne 2-4 ) maksuttomassa konsultaatiossa :)

• tatutarkkanen

suomen paras plastiikkakirurgi oli kyseessä, ei firma josta tiettävästi sellaista ei löydy

• Expl

Esteettiseen plastiikkakirurgiaan perehtyneen plastiikkakirurgin löydät suomen esteettiset plastiikkakirurgit nettisivuita

• turhuuksienturhuus

Pakkelia vain enemmän kyllä se siitä,paljon halvempaakin eikä mene ainakaan pieleen.

• kasvojumppaa

Kannattaa ruveta tekemään kasvojumppaa, tuo nuorekkuutta ja ryhtiä kasvoille. Tulosten kanssa pitää olla kärsivällinen. On ilmaista, kivutonta ja turvallista.

• Expl

Kasvojen ikämuutosten korjausleikkaukset ovat yleensä sairaalatoimenpiteitä. Kannattaa mennä suoraan vastaanotolle sellaiseen paikkaan, missä on riittävät leikkausresurssit. Dextra, Eira, Klinikka 22, Mehilänen, Sairaala Siluetti, Terveystalo, Tilkka ainakin pääkaupunkiseudulla. Niistä löydät esteettiseen plastiikkakirurgiaan perehtyneen plastiikkakirurgian erikoislääkärin.
      Mielestäni tärkeintä on, että suunnittelet hoidon heti alunperin henkilön kanssa, joka sen suorittaa. Silloin lääkärisi tietää mitä haluat ja voi kertoa mikä on hänen tekemänään mahdollista. Ikämuutosten hoito on hyvin henkilökohtainen asia, harvoin tehdään ns. tyyppitoimenpiteitä. Silloin myös kevyemmät hoitoratkaisut tulevat arvioiduksi sopivatko ne sinulle.

• kyllästynytmainostukseen

Esteettiseen plastiikkakirurgiaan erikoistunut esteettisen plastiikkakirurgian esteettinen plastiikkakirurgi suomen esteettisiltä plastiikkakirurgit esteettisiltä sivulta ...justjoo. Tätä samaa joka sivulla.

• Nainen58

Asko Salmi KL sairaala . Olen leikkauttanut yläluomeni siellä

• Nainen58

Ja alakasvojen kohotuksessa eilen

• pinkeä_naama

Mene grillijonoon etuilemaan, niin eiköhän ala iho kiristyä.

Kumpaa suosit itse enemmän. Avokasta vai rystyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe