Suositeltaa hyvää plastiikkakirurgia Helsingin seudulla. Minkälaiset kokemukset? Kannattiko? Miten toipuminen sujui? Olen 62-v ja rupsahtaneet kasvot kaipaisivat toimia.
Kasvojen kohotus
10
418
Vastaukset
- JanicaTheLook
Hei, Tervetuloa käymään The Lookin vastaanotolla (malminrinne 2-4 ) maksuttomassa konsultaatiossa :)
- tatutarkkanen
suomen paras plastiikkakirurgi oli kyseessä, ei firma josta tiettävästi sellaista ei löydy
- Expl
Esteettiseen plastiikkakirurgiaan perehtyneen plastiikkakirurgin löydät suomen esteettiset plastiikkakirurgit nettisivuita
- turhuuksienturhuus
Pakkelia vain enemmän kyllä se siitä,paljon halvempaakin eikä mene ainakaan pieleen.
- kasvojumppaa
Kannattaa ruveta tekemään kasvojumppaa, tuo nuorekkuutta ja ryhtiä kasvoille. Tulosten kanssa pitää olla kärsivällinen. On ilmaista, kivutonta ja turvallista.
- Expl
Kasvojen ikämuutosten korjausleikkaukset ovat yleensä sairaalatoimenpiteitä. Kannattaa mennä suoraan vastaanotolle sellaiseen paikkaan, missä on riittävät leikkausresurssit. Dextra, Eira, Klinikka 22, Mehilänen, Sairaala Siluetti, Terveystalo, Tilkka ainakin pääkaupunkiseudulla. Niistä löydät esteettiseen plastiikkakirurgiaan perehtyneen plastiikkakirurgian erikoislääkärin.
Mielestäni tärkeintä on, että suunnittelet hoidon heti alunperin henkilön kanssa, joka sen suorittaa. Silloin lääkärisi tietää mitä haluat ja voi kertoa mikä on hänen tekemänään mahdollista. Ikämuutosten hoito on hyvin henkilökohtainen asia, harvoin tehdään ns. tyyppitoimenpiteitä. Silloin myös kevyemmät hoitoratkaisut tulevat arvioiduksi sopivatko ne sinulle. - kyllästynytmainostukseen
Esteettiseen plastiikkakirurgiaan erikoistunut esteettisen plastiikkakirurgian esteettinen plastiikkakirurgi suomen esteettisiltä plastiikkakirurgit esteettisiltä sivulta ...justjoo. Tätä samaa joka sivulla.
- Nainen58
Asko Salmi KL sairaala . Olen leikkauttanut yläluomeni siellä
- Nainen58
Ja alakasvojen kohotuksessa eilen
- pinkeä_naama
Mene grillijonoon etuilemaan, niin eiköhän ala iho kiristyä.
Kumpaa suosit itse enemmän. Avokasta vai rystyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693