Tavis mies ei saa tavis naista

Tavismies42

37

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutosen-mies

      Vaikeeta on kun kutosen naisille ei kelpaa samantasoinen mies.

    • what.can.you.do

      Ongelma johtuu siitä että naisilla on nettideiteissä/tinderissä niin paljon valinnanvaraa että heillä on voivat rauhassa etsiä sitä juuri parasta ja samalla paneskella irtosuhteissa.
      Ongelma johtuu toisaalta myös miehistä, jos me olisimme valikoivampia niin naisilla ei olisi niin paljon varaa kilpailuttaa.
      Hankala noidankehä murrettavaksi koska mitä vaikeampaa miehen on saada naista niin sitä epätoivoisemmin hän yrittää ja tiputtaa kriteereitä kun taas sen seurauksena naisen kriteerit nousee ja muiden miesten vaikeudet löytää nainen lisääntyy..

    • Tavismies.minäkin

      Vikahan on naisissa.
      Kun en hyvää saa ja huonoa en huoli.
      Vika on siis naisissa!

    • georgecloooney

      Ei ne tavis naisetkaan saa sitä hakemaansa "Tsoots Kluuniaan". Kun tavis vaatii liikoja, saa olla yksin, tai tyytyä irtopainoksiin. Ei naisilla sen paremmin mene, mikäli ihan oikeita suhteita ovat hakemassa. Naisia on kaiken lisäksi useita kymmeniä tuhansia enemmän kuin miehiä, mikä ainakin pääkaupunkiseutuun tulee.

    • pellavakutri

      Ihan tavallinen mies on hakusessa. Kunhan on terveet elämäntavat, ei tupakoi, talous kunnossa ja suhteet läheisiin toimii. Ei kohtuuttomat vaatimukset pitäisi olla. Harrastukset saa olla mitä tahansa, työ mitä vain rehellistä työtä.
      Ei tarvitse olla komistus, vaan sellainen , jolla elämän ilo näkyy silmistä.

      • TalousEtusijalla

        niin, ja esim. työtön ei kelpaa. pitää olla titteli, tms. sosiaalinen asema. jne..


    • Valintataloutta

      Valinnan vapaus on onneksi vielä mahdollista . Nuoret akattomat toivovat islamilaista tapaa jolloin tyttärn vanhemmat valitseva puolison .

    • VainPintaaJaPersettä

      Itse olen ns. komea mies. Moni nainen on sen suoraan kertonut.
      Vastaan siis ihannekuvaa ulkoisesti. Ja taloudellinen asema on myös hyvä, joka tuntuu kiinostavan. Huomaan jopa selvää ahneutta.
      Naiset tarjoutuu minulle, osa liiankin suoraan.
      Mutta en suuremmin välitä näistä desperado naisista, kun niiden maailmankuva on kova ja julma. En voisi luottaa sellaiseen ulkokultaiseen naiseen. Tosin voi niitä paneksia kuin urheilu suorituksena, ja tehdä kaikki kuin elokuvissa, suorittamalla, modernisti kovasti, panna panna.
      Olen käynyt näitä paljon läpi, jopa niin paljon, että en osaa suhtautua parittelu asiana kovinkaan inhimillisesti. Olen kai huorautunut minäkin.
      Olen kai sitten henkisesti mennyt näiden kauniiden naisten kovaan tilanteeseen.....

      • Jrkki

        just noin se menee. Hyvä vain pintaa ja persettä.


      • ihjihjs

        Ai sekin on naisten vika, kun olet huorautunut. Ihan omaa valintaasi, minkälaisten naisten kanssa olet ja miten itse toimit. Ei jatkoon.


    • kilttimutteialistuva

      Tavismiestä olen hakenutkin, suunnilleen ikäistäni ja lapset muuttaneet pois, ikää itselläni lähelle 50v. Pitkä liitto takana. Kunhan on työelämässä, hoitaa laskunsa ja taloutensa, normaalivartalo, iloiset silmät ja rehellinen. Harrastuksilla ei väliä.
      Tunneyhteys on se ratkaiseva tekijä ja myös se, miten kohtelee muita. Jos on sarjaa "otan naisen ,mistä saan ja käytän tarpeisiini", ei osu arvostus kohdaltani.

    • todettuUsein

      Puhu hoono soomi niin suominainen avaa haaransa!!

      • hykugh

        Mä olenkin tässä miettinyt että pitäiskö alkaa tapailla ulkomaalaisia miehiä kun suomalaiset miehet EI saa mitään aikaan...


      • Syytä.femakkoja

        Jos jotain yrität, niin saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Ei tässä uskalla enää kaupan kassallekaan päivää sanoa! Ulkomaalaisille munallisille kyllä sallitaan kaikki, aivan kaikki.


    • Silikoonimummo

      Kyllä tavis mies mulle kelpaa vallan hyvin,kunhan elämän peruspilarit on kasassa. Ehkä ongelma on ,se että monilla miehillä huono itsetunto,eivätkä uskalla tehdä aloitetta?

      • Kokopiru.Takanasi

        Kyllä se itsetunto itsekullakin laskee jatkuvista pakeista. Tai ei laske psykopaatilla, mutta hänhän ei saakaan pakkeja vaan Pillua enemmän kuin pystyy hyödyntämään. Kaikki Jännämiehet ovat psykopaatteja. Kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta psykopaatteja kaikki. Ja siksi naiset heitä suosivatkin.


    • desiree44

      Suomalaiset miehet vain valittavat naisen puutteesta, mutta eivät kelpuuta niitä, jotka ihastuvat. Kyllä se ikä alkaa näkyä miehilläkin 40 iässä, joten eiköhän ole syytä myöntää faktat ja tyytyä ikäiseensä seuraan. Ei joka miehelle eerikoita riitä.

      • Silikoonimummo

        Niinpä. Joiltakin miehiltä ja naisiltakin puuttuu suhteellisuudentaju asioihin. Nämä tavis paapat,eivät tajua,että Dannyllä ym.muilla julkkismiehillä on statusta ym. josta nuoret naiset hyötyy. Ja jossain vaiheessa iso ikäero näkyy kuitenkin,eikä sitä nuorelle ja komealle miehelle pärjää. Mitään jännämiestä en ole etsimässä ,enkä kurkota kuuta taivaalta. Saahan sitä täydellisyyttä etsiä hamaan katkeraan loppuun asti.


      • setämies50plus

        Toisaalta on meitäkin joille tulee niitä 18-22 kissoja poljettavaksi. Niiden isoäiti-ikäiset mutsinsa ei vaan tiedä mitä pikku tyttäret puuhaa :)


      • Älynvalo

        Niiden tyttöjen mutsit halveksivat miehiä, joiden käsitys nuorista naisista on "poljettavat kissat". Setämies on lopulta surkimus, joka jää yksin rannalle ruikuttamaan kun nuoret naiset löytävät ikäisensä kumppanit muualta ja vanhemmat eivät setää kelpuuta keskenkasvuisen asenteen takia.


      • jlxjsjljsxkjkjskxbskb
        Älynvalo kirjoitti:

        Niiden tyttöjen mutsit halveksivat miehiä, joiden käsitys nuorista naisista on "poljettavat kissat". Setämies on lopulta surkimus, joka jää yksin rannalle ruikuttamaan kun nuoret naiset löytävät ikäisensä kumppanit muualta ja vanhemmat eivät setää kelpuuta keskenkasvuisen asenteen takia.

        Tottakai mutsit halveksuvat, pahinta mitä naiselle voi tehdä on antaa pakit. Siitähän tuossa on kysmys, implisiittisesti kerrotaan mummolle että aika on ajanut ohi. Eikä tässä yksin jäädä, varovaisesti arvioidenkin kelpoisia naisia on ihan riittävästi :)


      • Älynvalo

        Outo maailmankuva sinulla ja veikkaan että todellisuus iskee päin kasvoja jossain vaiheessa. Sen sijaan mummot sen kun porskuttaa : ) Elämässä on katsos muutakin kuin seksi. Siihen ei Setämiesten ymmärrys riitä.


      • uvjvvjvjjvvjvu
        Älynvalo kirjoitti:

        Outo maailmankuva sinulla ja veikkaan että todellisuus iskee päin kasvoja jossain vaiheessa. Sen sijaan mummot sen kun porskuttaa : ) Elämässä on katsos muutakin kuin seksi. Siihen ei Setämiesten ymmärrys riitä.

        Juuri sen takia kyyniset ja käytökseltään haastavat mummelitsaavat jäädä rauhaan kun tarjolla on älykästä, mukavaa ja draamavapaata naista jotka eivät äksyile ja komentele turhanpäiväisitä asioista :) Se että seksikin on mukavaa, on vain added bonus :)


      • Älynvalo

        Mummot kiittää ja kuittaa. Hyvä että Setämiehillekin löytyy jostain älyllisesti ja henkisesti samalla tasolla olevaa seuraa ;-)


      • visaviuviu
        setämies50plus kirjoitti:

        Toisaalta on meitäkin joille tulee niitä 18-22 kissoja poljettavaksi. Niiden isoäiti-ikäiset mutsinsa ei vaan tiedä mitä pikku tyttäret puuhaa :)

        Tottakai setä saa rahalla nuortakin naista.


      • Kaunisnainen12345
        setämies50plus kirjoitti:

        Toisaalta on meitäkin joille tulee niitä 18-22 kissoja poljettavaksi. Niiden isoäiti-ikäiset mutsinsa ei vaan tiedä mitä pikku tyttäret puuhaa :)

        Taitaa vanha setä puhua nyt satuja, ei kukaan nuori nainen huoli edes seksiin vanhaa fossiilia,kun nuoria,viriileitä ja komeita miehiä paljon. Myönnä setä,että se viimeinen juna meni jo.


    • leopatra

      En etsi akateemista miestä tai kuuluisaakaan. Sellainen olisi juuri sopiva, joka innostuu samoista asioista kuin minä, mutta pitää omatkin harrastuksensa. Itsenäinen asuminen , mutta vakiintunut suhde.Tervejärkinen ja rehti mies. Siinäpä ne toiveet.

      • eootyyui

        Itsenäinen asuminen ja vakiintunut suhde sopi mulle hyvin yhen naisen kanssa yli kahden vuoden ajan, olis kestänyt pidempäänkin jos seksiä olis ollut enemmän. Ex-aviomiehensä oli jättänyt naisen samasta syystä. Nettideiteillähän ei saa puhua mitään seksistä naisten kanssa joten tässä sitten yhdenlainen lopputulos.


      • leopatra

        Ei seksistä puhuminen ole minulle tabu , ei myöskään sen toteuttaminen. Kuitenkaan en käsittele aihetta kenenkään kanssa ensimmäisissä viesteissä, en toisissakaan. Ja toteutus ei kuulu myöskään eka tapaamisiin. Jos synkkaa ajatus ja viihdytään, sitä lajia kyllä riittää. Enemmänkin miehet pihtaavat.


    • AadolfGotler

      Naiset ovat tarkkoja valinnoissaan, miehessä pitää olla myös sitä jotain. Miehekkäät ja komeakroppaiset urokset eli Hjallis Harkimo ja Mikeal Junger ovat näyttäneet että suomalaiset naiset ihastuvat heidän näköisiinsä sporttisiin uroksiin. Minusta Mikael Junger muistuttaa erehdyttävästi nuorta Mel Gibsonia, mies on kuin näyttelijä/ohjaajan kaksoiolento.

      • slfkgj

        Vai on Harkimo komeakroppainen ja vielä miehekäs kaksoisleukoineen :=)


      • ffggllkk

        Mel Gibsonin kaksoisolento...hahhah..hyviä vitsejä


    • vihdoinvapaaetsimään

      Ihan shaibaa tuo. Kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on, joille ihan perusrehti suomalainen mies olisi löytö. Mutta parhaat näistäkinj näyttää olevan varattuja :(

      • Tyhjää.pyydystänyt

        Minullekin joskus tulee sellainen tunne, että tuossa se kaltaisesi vapaa ihannenainen saattaisi olla, mutta ilmeisen sosiaalisuusvammani takia en osaa alkaa juttusille. Nyt vielä vähemmän, kun jo Naisen katsominenkin luetaan seksuaaliseksi ahdisteluksi! Niinpä, että kun seuraavan kerran näet minut, niin tulepa rohkeasti juttusille. Me miehet emme koe yhteydenottoa seksuaaliseksi ahdisteluksi vaan satumaiseksi onneksi.
        Toki minä olen jo luovuttanut. Te kunnolliset olette jo parinne löytäneet tai haluatte muuten pysyä visusti erossa. Ainakin minusta.


    • tässätotuus

      Aloittajan on ihan turha puhua tavismiehistä, kun ei sellaisista mitään edes ymmärrä. Itse on pelkkä vinkuva luuseri, joka vierittää omat ongelmansa toisten niskaan.

    • asiantuntija--

      Suomalaisista 90 % taviksia. Suomessa on miljoona yksinasuvaa. On selvää ettei naiset tykkää suomi miehistä. Vastatkaa sadalle suomi24 treffien tavis naiselle niin ette saa yhtään vastausta takas.

    • väärin

      En lukenut koko ketjua, aloittajan. Mutta olen käynyt useilla treffeillä "tavis" miesten kanssa. Usean kanssa olisin voinut tavata. He eivät ole kelpuuttaneet minua. Pyytävän puh.numeroa, puhuvat sontaa, vesittävät ja satuttavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3805
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2283
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1971
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe