Ätmi: sinun pitää muuttua!

seonitsessä

Ikävä totuus on tämä: ätmin tulee muuttua. Ulkoinen todellisuus ei muutu, toiset ihmiset (naiset) eivät muutu, siksi ätmin pitää muuttua itse. Ätmin ajatukset olemisestaan ja asioiden huonosta tilasta ovat ätmin sisäisiä tuntemuksia, jotka oikeastaan sisältävät vaatimuksen muille ihmisille (naisille ja ehkä ytmeillekin): teidän pitää muuttua! Näin tuskin tulee tapahtumaan, vaan muutoksen pitää alkaa omasta itsestä. Tämä on ainoa tie muutoksen, joskin ihmiselle vastentahtoinen

Lainaan tähän Anthony de Mellon ajatuksia tiivistettynä:

a. Tunnistakaa itsessänne olevat kielteiset tunteet
b. ymmärtäkää, että ne ovat teissä, eivät maailmassa tai ulkoisessa todellisuudessa
c. älkää pitäkö niitä "minän" oleellisena osana, vaan nähkää että ne tulevat ja menevät
d. ymmärtäkää, että kun te itse muututte, kaikki muuttuu
(Anthony de Mello : Herääminen)

Kun alatte huutaa vastalauseita: "niinmutta ku naiset", "mutku jännämiehet", "maailmassa on virhe", niin neuvon lukemaan yllä olevat teesit uudelleen, ja ehkäpä hankkimaan de Mellon teoksen (google auttaa, saa halvalla nettikirjakaupoista) ja miksei muutakin henkistä opetusta. Maailma alkaa kirkastua ehkä pikkuhiljaa.

28

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.vie.minulta.sitäkin

      Kyllä minä ätminä tiedän etteivät naiset tule muuttumaan miksikään vaikka heidät laittaisi kompostiin. Naisten haukkuminen on vaan helppoa ja hauskaa. Se on niitä vähäisiä iloja mitä elämässäni on jäljellä.

    • Buhahaha

      Miksi minun pitäisi muuttua? Siksi, että sinulla olisi helpompaa?

      • atmanonbrahman

        Tämä koskee tietysti kaikkia ihmisiä, jotka kaipaavat ulkoista muutosta. Muutos alkaa itsestä.

        Palstan keskeisimmän teeman mukaisesti vain sanat on osoitettu ätmeille. Kannattaa kokeilla henkistä tietä ylon ätmiyden itseään vahvistavasta kehästä.


      • Buhahaha
        atmanonbrahman kirjoitti:

        Tämä koskee tietysti kaikkia ihmisiä, jotka kaipaavat ulkoista muutosta. Muutos alkaa itsestä.

        Palstan keskeisimmän teeman mukaisesti vain sanat on osoitettu ätmeille. Kannattaa kokeilla henkistä tietä ylon ätmiyden itseään vahvistavasta kehästä.

        Niin, siis tässä tapauksessahan aloittaja kaipasi minun ryhtyvän ulkoiseen muutoksen sen takia että hän niin haluaa. En oikein ymmärtänyt mikä olisi tämän muutoksen tarkoitus ja mitkä sen hyödyt minulle itselleni. Aloittaja ei asiaa ainakaan sanonut, joten oletin että se on jotain nimenomaan häntä hyödyttävää.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Niin, siis tässä tapauksessahan aloittaja kaipasi minun ryhtyvän ulkoiseen muutoksen sen takia että hän niin haluaa. En oikein ymmärtänyt mikä olisi tämän muutoksen tarkoitus ja mitkä sen hyödyt minulle itselleni. Aloittaja ei asiaa ainakaan sanonut, joten oletin että se on jotain nimenomaan häntä hyödyttävää.

        Tie omaan onneen alkaa sisäisestä muutoksesta. Siinähän se seisoo..jos ei nyt ihan suoraan, niin vähän kun kallistaa päätään, niin näkee muutkin kuin sen tekstin uudesta vinkkelistä.


    • enprkmuutuen

      Minä olen erityisherkkä luottamusseksuaali, eikä se muuksi muutu. Minulle ei ole kumppania nykymaailmassa.

      • naurettavaolet

        Sosiaalisten kykyjenkö puute estää etsimästä kaltaistasi naista? Vai silkka pelko, minkä verhoat ennakkoluuloihin ja naisvihaan?


      • synkkätulevaisuus
        naurettavaolet kirjoitti:

        Sosiaalisten kykyjenkö puute estää etsimästä kaltaistasi naista? Vai silkka pelko, minkä verhoat ennakkoluuloihin ja naisvihaan?

        Tavismiehet saavat niin vähän naisilta huomiota, että ei ole mitään edes mistä lähteä rakentamaan. Eikä ne naiset muuttu typeristä loisista mihinkään, vaikka itse muuttuisit loisen tarttumalihaksen arvoiseksi kohteeksi.


    • crux

      En ihan ymmärtänyt miksi tämä "ätmi" on ainoa joka voi ja jonka täytyy muuttua. Ilmeisesti jonkinlainen erityisasema on kyseessä tai poikkeuksellinen joustavuus jota muilla ei ole.

      • Buhahaha

        Koska muilla on oikeus olla oma itsensä, ätmillä ei ole.


      • semmoistaperusasiaa

        Muut ihmiset muuttuu omista lähtökohdistaan omien päämääriensä mukaan. Jos ätmin päämäärä on viettää loppuelämänsä palstalla naisia haukkuen, silloin ei tietenkään tarvitse muuttua. Mutta jos ei, niin elämänmuutos alkaa itsestä.

        Suurelle osalle ätmejä toki tämä se elämän ylin päämäärä on.

        Jokainen tuolla ulkona, joka jotain saavuttaa, tietää miten homma toimii.


      • Buhahaha
        semmoistaperusasiaa kirjoitti:

        Muut ihmiset muuttuu omista lähtökohdistaan omien päämääriensä mukaan. Jos ätmin päämäärä on viettää loppuelämänsä palstalla naisia haukkuen, silloin ei tietenkään tarvitse muuttua. Mutta jos ei, niin elämänmuutos alkaa itsestä.

        Suurelle osalle ätmejä toki tämä se elämän ylin päämäärä on.

        Jokainen tuolla ulkona, joka jotain saavuttaa, tietää miten homma toimii.

        Niinpä niin, "Muut ihmiset muuttuu omista lähtökohdistaan omien päämääriensä mukaan" - ja ätmin pitäisi muuttua muiden lähtökohdista muiden päämäärien mukaan, koska muutos tuottaisi niille muille mukavamman elämän.

        Monella on edelleen sellainen käsitys että ätmit ovat ollet ätmejä syntymästään asti. Useimmiten se on kuitenkin seurausta lannistumisesta, kun on tehnyt kaiken sen mitä on kehoitettu tekemään, ja se ei ole silti johtanut mihinkään. Minä olen jo nelikymppinen, silloin kun olin nuori, ei puhuttu mistään ätemistä eikä ma-teorioista, olin vaan nörtti, ja silloin se ei ollut millään tavalla positiivinen asia.


      • se.ikävä.totuus

        Naiset eivät muutu koska ovat typeriä narsisteja ja heillä menee "omasta mielestään" hyvin ytmien spermaämpäreinä. On aika hankala saada typerää elukkaa muuttamaan käytöstään, kun se ei ymmärrä puhetta tai koe kärsivänsä tekemisistään. Oikeasti kuitenkin naiset pilaavat oman elämänsä kullikarusellissa ja samalla myös lukemattomien miesten.


    • 12121212121212

      Pitää varmaan lukea tuo kirja.

      Pariutuminen helpottuu kummasti kun kasvaessani positiivisten tunteiden avulla 167-senttisestä 185-senttiseksi ei tarvitse enää huolehtia minimipituusvaatimuksista ym.

    • ikisinkkumies

      Nykynaisten pitää muuttua.

    • kuningaskunta

      Älä tollaista väitä naisissa on muutettavaa ja toisia täytyy kuntouttaa että muuttuu.

      Akkasellani on kamalat puheet kun on känkkäränkän kostaa koko perheelle kun häntä harmittaa edellinen ilta Ai mite.
      Ärsyttää tarkoituksella ja puhuu itsetuhoisuudesta kierosti ja yms muuta

      • kuningaskunta

        Jouduin kyselemään mikä sillä on ja harmittaa koko aamuisessa ja esiin tulee harmitus kun uskon hänen pettävän minua kun menee yliopistoon.

        Eli sanoin ”se on sen ajan murhe ja tottakai minä epäilen kun et ole ennen pitänyt puheita mutta sinä sinne menet ja sit nähdään puhutko totta.
        Yritän asennoitua etten ole riippuvainen susta pitää sinun yrittää ymmärtää minuakin.” Pitää sen nyt antaa minun harjoitella luottamusta ja se ei ole sitten minulle tarkoitettu jos ei pysy rinnalla.


    • Seseseese

      Heh en huomannutkaan tätä tekstiä.... kommentoin toiseen ketjuun😂 Ei kenenkän tarvii muuttua, jos ei halua. Ihan turhaa on ätmitellä tai kurpitella. Ollaan mikä ollaan ja hyväksytään toisiamme

      Peace🕳🏃

    • mitenkässitten

      Mutta jospa ätmit eivät koe, että heillä on ongelma tai että toisissa ihmisissä on ongelma?

    • Sesesepäse

      Että mua ärsyttää tuollainen! Minun ei tarvitse muuttua! Olen tyytyväinen itseeni ja mulla on yksi hailee, mitä mieltä naiset ja kaverit minusta ovat. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen! Äääähhh, teitä on liikaa sellaisia, jotka haluaa muuttaa muita! Mene ja muuta itseäsi, jos on tarvetta, älä muita yritä muuttaa. Ziiizasss, just siks haluan pysyä sinkkuna, ettei mua kukaan yrittäisi muuttaa!

    • Kunnollinen-ätmi

      Minäkin varmasti parantuisin ätmiydestä jos naiset osoittaisivat kiinnostusta ätmiin yhtä paljon kuin jännämiehiin.

    • Sesesepäse

      Ja nyt kaikki naiseksi itseään kutsuvat voivat lukea tätä tekstiä ja korvata sanan ätmi sanaksi "naiseksi itseään kutsuva"

      • hehhehhehhee

        Ei tarvi, johan tuolla on ketju "Nykynainen: sinun pitää muuttua!" joka on tehty tämän hölmön ketjun hölmöksi vastaketjuksi.


    • waywaynyyhpyyh

      Jäi vain uupumaan se pointti, että miksi ätmin pitäisi muuttua?

      • Buhahaha

        Sen takia että muilla olisi mukavampaa.


      • eitarvitsekaan

        Ei tarvitsekaan, jos on tyytyväinen olotilaansa.

        Mutta kun monet eivät tunnu palstateksteistä päätellen olevan. Eikö ole parempi yritää mentaalista muutosta kuin riutua mielensä vankilassa?


    • IkiSinkkkku

      Ei mitää ämmii, liikaa mediassakin hössötetty ja muutenki :)

    • Ei minun ainakaan pitä muuttua. MGTOW !!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe