Vaihdoin viinaanmenevän suomiukon oikeaan arabimiehen. Suomiukolle minun piti olla lähinnä äiti, joka kerää miehen paskaset vaatteet lattialta ja pukee jopa miehen päälle vaatteet. Muslimimies on sentään omatoiminen eikä tarvitse huolehtia kuin pikku lapsesta. Kaiken lisäksi muslimimiehellö ei lölly kaljamahaa kuten suomiukolla vaan todella raamikas mies! Viinaanmenevä suomiukko on historiaa. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun kaikki tapaamani ex miehet paljastui juopoiksi ja sellaiseksi mammanpojiksi. Ei enää ikinä suomalaista! Luettuani suomiukkojen kirjoituksia annan lovea ainoastaan ulkomaalaiselle miehelle
Muslimimies vs suomiukko
27
506
Vastaukset
- Suvakkihorolle
Annat lovea ja aikaa vain muslimeille.
Yritit antaa suomimiehillekin, mutta ne eivät sinua huolineet,kun kuulivat, että liikut muslimien ja nigerialaisten kanssa.
Oletko ylläpidossa oleva suvakki vai miksi viestit poistuu koko ajan? - Loventäytettä
Mikäs siinä jos ei sivistystä eikä muuta sellaista eikä seuraa tarvi.
- mitenvaanhaluatte
Noh, kukin tavallaan.
Suomalaiset miehet ovat kuitenkin maailman huippuluokkaa.
Kaikille ei käy. - Per-kel
Nii, eikä tartte sossun armonpaloilla ellää kun tuli tuota työtäkin tehtyä eikä ku nää etelänmiehet antavat naiset raataa, ja lähtevät Pohjolaan pakolaisiks, voi vittu tätä muaaliman mennoo !
- JohannaUkiainen
Minnee vaihoin vanhan levyrammarin bittiversijoon. Ei nyt rohise iäni samala tavala. Ainnoo huono puol tull ku pittää keksii mittee tehä vinnyyleil, nuotiotako kassais.
Kuulostaa hyvältä. Aina kannattaa vaihtaa parempaan.
Anna Love kenelle annatkin pääasia että annat.
Hieno juttu.- VäärinMeni
"On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun kaikki tapaamani ex miehet paljastui juopoiksi ja sellaiseksi mammanpojiksi. "
Ei niissä suomalaisissa miehissä ole vikaa, joiden kanssa olen seurustellut ja jonka kanssa olen naimisissa. Sinussa on vikaa, jos keräät ympärillesi juoppoja ja mammanpoikia. - KylNeMuslimikki
Yhel tutul naisel o muslimi mies, miten niin ei käytä alkoholia?
Ryyppää , juo naisen (siivojana töissä) rahat, ja siihen lisäks hakkaa ja pahoinpitelee.
Eristää muista, ei anna eikä saa nainen pitää yhteyksiä tuttuihin, koska totuus kirpaisee? - ChinaDragon
Juu, kaikki noin suomalaisista ajattelevat naiset voivat ihan hyvin ottaa sen ulkomaalaisen josta tykkää. Eihän se ole nytkään mitenkään kiellettyä. Joku hullu vain jauhaa samaa sontaa päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen vuodesta 2008?
Ulkkismies hänellä on kuulemma ollut jo 10 vuotta ja silti pää on tuossa kunnossa. Ei taida sen ulkomaalaisen seura ainakaan parantaa niitä pään sisäisiä ongelmia.
Olisi nyt tyytyväinen, mikä pistää valittamaan...siitä puhe mistä puute?- Tyhmälle
Onhan tuon akan oltava ihan päästään sekaisin kun jauhanut tuota samaa jo vuodesta 2008 eli siis 9 vuotta.
Eläisi hölmö elämäänsä ja antaisi muiden elää omaansa.
- ChinaDragon
Taidat olla hieman jälkeenjäänyt?
Hyvähän se on jos on myös niitä kehitysvammaisia kohtaan rakkauttaan tunnustavia, ne oikeasti ovat miehiä isolla M:llä. - racism__disposal
Et sinä ole vaihtanut mitään. Sinulla ei ollut sitä suomiukkoa alunperinkään, eikä arabia nykyään. Montahan kertaa olet postannut samat valheet?Nigerialainen, suomiukot ja marokkolainen, kaksoistutkinto jne...
- racism__disposal
Roskapuheet tunnistaa jokainen vähänkään järkeä omaava. Ja muslimit ne vasta nössöjä ovatkin poislukien ne jotka tekevät itsemurhaiskuja. He ovat vain hulluja.
- Semmoistasakkia
Eipä tarvitse tunteakaan. Osa muslimeista näyttää toteen heidän todellisen luonteen. Ajatella jos ne loputkin olisi täällä!? Huoh!! Hyvin ovat kunnostautuneet partalapset sekin joukko Suomessa ja muualla Euroopassa, jotka ahdistelevat ja raiskaavat naisiamme.
- rupsahtanu.valittaa
Tämä aloittajahan on näitä nettifeikki paskasittiäisiä, tosin tuollaisia torilutka matupatjojakin on oikeassa elämässäkin joitakin. Tuo välikommentti oli aika hyvin osuva, vaikka näillä tämmöisillä luonnevikaisilla onkin vittu, ei kukaan vähääkään normaali silti ala puhumaan sellaiselle.
- Kuopionmummelinreikä
Reikä se on rumallakin.
Sen todistavat kaksi partapoikaa, jotka asustelevat Kuopion Uusi-Haapaniemen
kalifaatissa Kuopion mummelin tukiasunnossa. - miltä
No sä ainakin tiedät miltä musta tuntuu.
- näintämä
Brovo koko juttu sillä et saa kirjoittaa mitään tänne ilman miehen lupaa. Teet kuten määrätään
- BlueJorma
Vittu kato ! Onko HK:n sininen liian suomi-miehekäs feministi ämmälle. Alkaa jo syyttämään seksuaalisesta häirinnästä ulkonäön perusteella, vaikka ei ole maistanut pätkääkään !!
Ei ole meinaan mikään nokikeppi tämä Sininen ! - Raaka-_-Watson
Tuli tässä mieleen että mahtaako se suomalaisten miesten jano johtua suomalaisista naisista ja yleisestä ilmapiiristä Suomessa?
Kun aikoinaan lähdin Suomesta niin huomasin että ei se viina maistu samalla tavalla kuin mitä Suomessa.
Nykyään en ota enää ollenkaan sillä en ole missään tekemisissä suomalaisten kanssa.
Varsinkin palstan muslimien patjat ovat hyvä syy ottaa keittoa ettei ota niitä hengiltä.- Kysynvain
Vältteletkö omaa äitiäsi ja siskojasikin, onhan nekin suomalaisia.
- Ihanavapaus
Onneksi edes arabimiehen helluna sinun ei tarvitse kulkea hunnutettuna koska Suomi ei ole islamilainen maa :https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2641
- Antimusulmaani
Vuodesta 2012(ilmaisesti kuitenkin paljon kauemminkin, joku mainitsi vuoden 2008) olet harrastanut järjetöntä riehumista ilman sen kummempia satuiluja. Viime vuonna sitten aukesi runosuoni tuli mukaan muslimiaviomiehet, baariahdistelut ja ties mitkä, aiemmin ei sanaakaan vaikka riekut täällä yli kellon ympäri. Aamuviideltä iltamyöhään.
Nuo ovat kaikki täyttä huuhaata, ilmeisesti jonkinlalaista itsehoitoterapiaa sinulle. Naurettava ämmä!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279