Oli hyvä keskustelu täällä ja ylläpito poisti sen. Aika törkeätä ja alentavaa.
Ihmisten ei anneta keskustella, kun siihen on tarvis. Sairasta touhua!!!
Ylläpidon toimet
17
227
Vastaukset
- dokddbblhhh
Oon sen kans huomannut että paljon juttuja poistetaan täällä. Ylläpito uusiksi, väärä ihminen siellä.
- todellaoksettavaa
Tämä palsta näköjään sallii sen että tällä palstalla kirjoitteleva haukkuu mua horoksi. Mitähän naisvihaajia siellä ylläpitäjinä oikein on, kun sallivat tuollaisen käytöksen.
- Nohmeniköhernenenukkiin
todellaoksettavaa kirjoitti:
Tämä palsta näköjään sallii sen että tällä palstalla kirjoitteleva haukkuu mua horoksi. Mitähän naisvihaajia siellä ylläpitäjinä oikein on, kun sallivat tuollaisen käytöksen.
Et voi olla tosissasi, että valitat siitä, kun itse työksesi hakukut suomalaiset miehet juopoiksi ja nössöiksi omien henk. kohtaisten kokemusten kautta.
Hyvä ihminen, etkö näe tässä mitään ristiriitaa?
Kerro nyt toki jotain muuta kuin timantti ja kuningatar. - todellaoksettavaa
Nohmeniköhernenenukkiin kirjoitti:
Et voi olla tosissasi, että valitat siitä, kun itse työksesi hakukut suomalaiset miehet juopoiksi ja nössöiksi omien henk. kohtaisten kokemusten kautta.
Hyvä ihminen, etkö näe tässä mitään ristiriitaa?
Kerro nyt toki jotain muuta kuin timantti ja kuningatar.En ole haukkunut suomalaisia miehiä. Se on ollut joku toinen.
- Sillejollesekuuluu
todellaoksettavaa kirjoitti:
En ole haukkunut suomalaisia miehiä. Se on ollut joku toinen.
Mut etkös ole sama akka, jolla viisi tenavaa kahden ulkkiksen kanssa ja työkseen haukkuu suomalaisia miehiä?
Jos et ole niin sit et ole, mutta viesti olikin tälle tarkoitettu. - sika_piikille
Sillejollesekuuluu kirjoitti:
Mut etkös ole sama akka, jolla viisi tenavaa kahden ulkkiksen kanssa ja työkseen haukkuu suomalaisia miehiä?
Jos et ole niin sit et ole, mutta viesti olikin tälle tarkoitettu.Eiköhän kuitenkin ole sama henkilö.
- Pakkasekaisin
sika_piikille kirjoitti:
Eiköhän kuitenkin ole sama henkilö.
Eikö tuo jo kerro, että akka on henkisesti sairas. Tykkää sekoittaa pakkaa.
- Huonollahapella
Varmaan avohoidon piirissä.
No, hoidattaa itseään monikulttuurisuuspalstalla ja ylläpito ruokkii tätä. - kalexis
Jos ylläpito on poistanut viestinne, niin se johtuu vain siitä, että olette syyllistyneet pahimpaan mahdolliseen virheeseen. Uskaltaneet moittia muslimimiehiä.
Ja siitä ei palstaa valvova neitokainen tykkää. - Mullemyös
kalexis kirjoitti:
Jos ylläpito on poistanut viestinne, niin se johtuu vain siitä, että olette syyllistyneet pahimpaan mahdolliseen virheeseen. Uskaltaneet moittia muslimimiehiä.
Ja siitä ei palstaa valvova neitokainen tykkää.Niinhän siinä on käynyt.
Miksi yleensä koko palstaa pidetään,jos siinä ei saa keskustella.
Onhan muslimimiehet ihania,komeita ja siistejä,eivät juo ja rellestä ja arvostavat naisia. Nainen on kuin timantti heidän käsissään ja vapaa valitsemaan mitä harrastaa ja mitä tekee työkseen.
Monet suomalaiset naiset ovat ottaneet näistä hyvälle tuoksuvista ja raamikkaista miehistä itselleen kaverin. - muij-lähti
kalexis kirjoitti:
Ja siitä ei palstaa valvova neitokainen tykkää.Mode poisti viestini, missä mollasin sinua. Sinähän olet hänen lellikkinsä.
- kalexis
Älkää hyvät ihmiset erehtykö vaan moittimaan muslimi miehiä. Siitä ei valvoja tykkää.
- musliminpatjalle
Ei tykkää valvoja siitäkään, kun kritisoi tätä pähkähullua muslimin patjaa.
- Etkömeinaatajuta
On alkanut jo monessakin maassa, mutta sitähän sinä muslimin horatsu et ymmärrä ja tajua.
- yhyhyhyhyhy
Kuningatar timantti kauppakassit prinsessa julkiset saunat kaksoistutkinto nigerilainen marokkolianen 5 kakaran vittu suomiukko persu sebastian james putkonen jussi sika-amalia
- Osuuliikaa
Totuus ei saa yösijaa eikä matukriittisyys palstatilaa.
- jlhguofdiets
Kuka vittu noita mielipide polpotinpoliiseja arvostaa. Vittu vaikka suohon uppois niin kusisin päälle.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272830Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2642673Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2171405
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2917Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907