Ylläpidon toimet

Seuraantilannetta

Oli hyvä keskustelu täällä ja ylläpito poisti sen. Aika törkeätä ja alentavaa.
Ihmisten ei anneta keskustella, kun siihen on tarvis. Sairasta touhua!!!

17

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dokddbblhhh

Oon sen kans huomannut että paljon juttuja poistetaan täällä. Ylläpito uusiksi, väärä ihminen siellä.

• todellaoksettavaa

Tämä palsta näköjään sallii sen että tällä palstalla kirjoitteleva haukkuu mua horoksi. Mitähän naisvihaajia siellä ylläpitäjinä oikein on, kun sallivat tuollaisen käytöksen.

• Nohmeniköhernenenukkiin
        todellaoksettavaa kirjoitti:

Tämä palsta näköjään sallii sen että tällä palstalla kirjoitteleva haukkuu mua horoksi. Mitähän naisvihaajia siellä ylläpitäjinä oikein on, kun sallivat tuollaisen käytöksen.

Et voi olla tosissasi, että valitat siitä, kun itse työksesi hakukut suomalaiset miehet juopoiksi ja nössöiksi omien henk. kohtaisten kokemusten kautta.
        Hyvä ihminen, etkö näe tässä mitään ristiriitaa?
        Kerro nyt toki jotain muuta kuin timantti ja kuningatar.

• todellaoksettavaa
        Nohmeniköhernenenukkiin kirjoitti:

Et voi olla tosissasi, että valitat siitä, kun itse työksesi hakukut suomalaiset miehet juopoiksi ja nössöiksi omien henk. kohtaisten kokemusten kautta.
        Hyvä ihminen, etkö näe tässä mitään ristiriitaa?
        Kerro nyt toki jotain muuta kuin timantti ja kuningatar.

En ole haukkunut suomalaisia miehiä. Se on ollut joku toinen.

• Sillejollesekuuluu
        todellaoksettavaa kirjoitti:

En ole haukkunut suomalaisia miehiä. Se on ollut joku toinen.

Mut etkös ole sama akka, jolla viisi tenavaa kahden ulkkiksen kanssa ja työkseen haukkuu suomalaisia miehiä?
        Jos et ole niin sit et ole, mutta viesti olikin tälle tarkoitettu.

• sika_piikille
        Sillejollesekuuluu kirjoitti:

Mut etkös ole sama akka, jolla viisi tenavaa kahden ulkkiksen kanssa ja työkseen haukkuu suomalaisia miehiä?
        Jos et ole niin sit et ole, mutta viesti olikin tälle tarkoitettu.

Eiköhän kuitenkin ole sama henkilö.

• Pakkasekaisin
        sika_piikille kirjoitti:

Eiköhän kuitenkin ole sama henkilö.

Eikö tuo jo kerro, että akka on henkisesti sairas. Tykkää sekoittaa pakkaa.

• Huonollahapella

Varmaan avohoidon piirissä.
        No, hoidattaa itseään monikulttuurisuuspalstalla ja ylläpito ruokkii tätä.

• kalexis

Jos ylläpito on poistanut viestinne, niin se johtuu vain siitä, että olette syyllistyneet pahimpaan mahdolliseen virheeseen. Uskaltaneet moittia muslimimiehiä.
        Ja siitä ei palstaa valvova neitokainen tykkää.

• Mullemyös
        kalexis kirjoitti:

Jos ylläpito on poistanut viestinne, niin se johtuu vain siitä, että olette syyllistyneet pahimpaan mahdolliseen virheeseen. Uskaltaneet moittia muslimimiehiä.

Niinhän siinä on käynyt.
        Miksi yleensä koko palstaa pidetään,jos siinä ei saa keskustella.
        Onhan muslimimiehet ihania,komeita ja siistejä,eivät juo ja rellestä ja arvostavat naisia. Nainen on kuin timantti heidän käsissään ja vapaa valitsemaan mitä harrastaa ja mitä tekee työkseen.

Monet suomalaiset naiset ovat ottaneet näistä hyvälle tuoksuvista ja raamikkaista miehistä itselleen kaverin.

• muij-lähti
        kalexis kirjoitti:

Mode poisti viestini, missä mollasin sinua. Sinähän olet hänen lellikkinsä.

• kalexis

Älkää hyvät ihmiset erehtykö vaan moittimaan muslimi miehiä. Siitä ei valvoja tykkää.

• musliminpatjalle

Ei tykkää valvoja siitäkään, kun kritisoi tätä pähkähullua muslimin patjaa.

• Etkömeinaatajuta

On alkanut jo monessakin maassa, mutta sitähän sinä muslimin horatsu et ymmärrä ja tajua.

• yhyhyhyhyhy

Kuningatar timantti kauppakassit prinsessa julkiset saunat kaksoistutkinto nigerilainen marokkolianen 5 kakaran vittu suomiukko persu sebastian james putkonen jussi sika-amalia

• Osuuliikaa

Totuus ei saa yösijaa eikä matukriittisyys palstatilaa.

• jlhguofdiets

Kuka vittu noita mielipide polpotinpoliiseja arvostaa. Vittu vaikka suohon uppois niin kusisin päälle.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3230
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1849
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1683
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1523
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      90
      1308
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1264
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1237
    Aihe