P234: Eräänä päivänä eräs maahanmuuttajataustainen

tuttu, arviolta noin 60-vuotias mies kyseli pilke silmäkulmassa että joko olen löytänyt tyttöystävän. Vastasin jotain ympäripyöreää liibalaabaa, että "joo kyllä mä pidän silmät auki sen suhteeen, mut ei ole vielä osunut sopivaa tyttöä kohdalle ja joskus joutuu vähän valkkaamaankin" jne. Hän kannusti hyväntahtoisesti jatkamaan etsintöjä.

Heidän kulttuurissaan on tietenkin aivan käsittämätöntä että kiltti ja kunnollinen, parhaassa iässä oleva mies joka on vieläpä komea, menestynyt, ja huolehtii vanhemmistaan, ei kelpaa naisille. Hänellä itsellään on 9 lasta; neljä tytärtä ja viisi poikaa joista suuri osa on naimisissa ja niin ikään perheellisiä.

Enkä muuten usko että hänen tyttäret ovat pyörineet nuoruudessaan kaiken maailman paskojen tatuoitukaluisten penetraattoreiden panoringeissä, tai että hänen poikansa ovat mitään aisuri-isiä kuten yhä useammat suomalaismiehet, jotka joutuvat tyytymään itseään huomattavasti alempitasoisiin jämä-Janicoihin kun eivät kelpaa nirppanokkaisille ja itseriittoisille sinkkunaisille.

Kaverini äiti on venäläinen ja muuttanut Suomeen 90-luvulla. Hän puolestaan pohti muutama vuosi sitten että olenkohan mä homo kun ei mulla ole tyttöystävää. Toivon todella että maahanmuuttajat ja myös vanhempi suomalainen sukupolvi havahtuisivat siihen että suomalaisen miehen tapauksessa pariutuminen ei ole mikään itsestäänselvyys vaikka olisi kuinka fiksu ja filmaattinen.

19

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkinaiset

      Sellaisiahan ne kaikki suomalaiset naiset on. Siskosikin jämä-Janicoita. Sääli suomimiestä. Jostain jämästä syntyneet.

    • " komea, menestynyt, ja huolehtii vanhemmistaan, ei kelpaa naisille"

      Kuulostaapa tosiaan käsittämättömältä.

      • Buhahaha

        Se on joko kohteliaisuutta tai sitten periksellä on jotain naisen kulttuurissa esteettiseksi koettua. Samoin taustan huomioiden jos peris on itsensä elättävä ammatinharjoittaja, niin onhan hän menestynytkin - jos vertailukohteeksi ei oteta supermenestyjiä.

        Suomalaisnaisen kriteerit miehelle voivat noista vähän poiketa.


    • Oliko minkä maalainen tämä kyseinen nainen?

      Tuli mieleen, että mitäs jos joku tai jotkut tämän naisen pojista ovatkin vaikka jyystäneet joskus Timpan ja Ekin vaimoa:))))))))))))))))))))))))))

      Timppahan se ei olekaan lastensa oikea isä, vaan enemmänkin vaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))

      Kun taas Bicky Royal-mies onkin tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Tämä tuttuni on siis mieshenkilö ja hän perheineen ovat kosovolaisia, ilmeisesti Kosovon albaaneja, ja muuttaneet Suomeen joskus Jugoslavian hajoamissotien aikoihin. Mulla on sellainen käsitys että he ovat kristittyjä, mutta en ole erityisemmin kysellyt uskonasioista, sillä sillä ei ole juurikaan merkitystä meidän B2B kauppojen kannalta.

        En usko että nämä pojat ovat jyystämällä jyystäneet Timpan tai Ekin vaimoa, mutta mene ja tiedä.

        Mutta se on toki ihan totta että Timppa on pelkkä aisuri-iskä tatuoitukaluisen penetraattorin Bicky Royal miehen pojalle sekä tummaihoisen Old Spice dödöjä kaupittelevan basaarikauppiaan pojalle. Vain Minttu-Petteri on virallisesti Timpan lapsi, mutta jostain syystä sekin muistuttaa päivä päivältä enemmän Luunmurskaaja-Kakea :))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Tämä tuttuni on siis mieshenkilö ja hän perheineen ovat kosovolaisia, ilmeisesti Kosovon albaaneja, ja muuttaneet Suomeen joskus Jugoslavian hajoamissotien aikoihin. Mulla on sellainen käsitys että he ovat kristittyjä, mutta en ole erityisemmin kysellyt uskonasioista, sillä sillä ei ole juurikaan merkitystä meidän B2B kauppojen kannalta.

        En usko että nämä pojat ovat jyystämällä jyystäneet Timpan tai Ekin vaimoa, mutta mene ja tiedä.

        Mutta se on toki ihan totta että Timppa on pelkkä aisuri-iskä tatuoitukaluisen penetraattorin Bicky Royal miehen pojalle sekä tummaihoisen Old Spice dödöjä kaupittelevan basaarikauppiaan pojalle. Vain Minttu-Petteri on virallisesti Timpan lapsi, mutta jostain syystä sekin muistuttaa päivä päivältä enemmän Luunmurskaaja-Kakea :))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niinpä näkyykin olevan mies, kun luin tekstin nyt huolellisemmin ja tarkemmin.

        Mutta näinhän se just on, kun Timppa onkin vaan pelkkä aisuri-isä tälle tatuoitukaluisen penetraattorin Bicky Royal-miehen pojalle ja myös Old Spice-deodoranttikauppiaan pojalle Mohammedille:)))))))))))))))))))))))

        Niinhän se Bicky Royal-mieskin kertoi just siitä, että kuinka se Minttu-Petteri muistuttaa yllättävän paljon Luunmurskaaja-Kakea:))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • kokemuksen_rintaääni
        peris234 kirjoitti:

        Tämä tuttuni on siis mieshenkilö ja hän perheineen ovat kosovolaisia, ilmeisesti Kosovon albaaneja, ja muuttaneet Suomeen joskus Jugoslavian hajoamissotien aikoihin. Mulla on sellainen käsitys että he ovat kristittyjä, mutta en ole erityisemmin kysellyt uskonasioista, sillä sillä ei ole juurikaan merkitystä meidän B2B kauppojen kannalta.

        En usko että nämä pojat ovat jyystämällä jyystäneet Timpan tai Ekin vaimoa, mutta mene ja tiedä.

        Mutta se on toki ihan totta että Timppa on pelkkä aisuri-iskä tatuoitukaluisen penetraattorin Bicky Royal miehen pojalle sekä tummaihoisen Old Spice dödöjä kaupittelevan basaarikauppiaan pojalle. Vain Minttu-Petteri on virallisesti Timpan lapsi, mutta jostain syystä sekin muistuttaa päivä päivältä enemmän Luunmurskaaja-Kakea :))))))))))))))))))))))))))))))))

        Minun yläasteellani aikoinaan oli runsaasti maahanmuuttajia Balkanilta ja kyllä heistä ainakin pojat harrastivat seksiä suomalaisten tyttöjen kanssa minkä kerkesivät. Suomalaisilla poitsuilla sen sijaan ei ollut mitään asiaa albaani- tai bosniakkityttöjen astialle.


      • sydämentuska
        kokemuksen_rintaääni kirjoitti:

        Minun yläasteellani aikoinaan oli runsaasti maahanmuuttajia Balkanilta ja kyllä heistä ainakin pojat harrastivat seksiä suomalaisten tyttöjen kanssa minkä kerkesivät. Suomalaisilla poitsuilla sen sijaan ei ollut mitään asiaa albaani- tai bosniakkityttöjen astialle.

        Minun yliopistossani taas oli serbi, eikä se mitään suominaisia paneskellut kun satuin olemaan koko koulun ainoa suomalaisnainen. Muutenkaan en kyllä muista kuulleeni mitään juttua sen panneen ketään kyseisestä koulusta, ja joskus jossain sivulauseessa tulikin ilmi että sillä oli tyttöystävä.

        Mutta komea oli poika, oli melkein koulun komein ja tavallaan saattoi ollakin. Sen verran epäkypsä vaan, että en ollut kiinnostunut siitä sen kummemmin. Ja tuskin sekään minusta, aivan eri piireissä liikuttiin ja mm. bileissä/baareissa käytiin. Jotain yhteisiä tuttujakin sen aikaisissa bilettäjissä kyllä oli, muttei silti syystä tai toisesta koskaan osuttu samoihin bileisiin. Tasan kerran päädyin sen kanssa tekemisiin ja se oli silloin kun meidän piti tehdä yhteinen parityö Starbuck's Coffeesta. Muuten en edes jutellut sen kanssa.


    • rumaapuhettariittää

      "Enkä muuten usko että hänen tyttäret ovat pyörineet nuoruudessaan kaiken maailman paskojen tatuoitukaluisten penetraattoreiden panoringeissä, tai että hänen poikansa ovat mitään aisuri-isiä kuten yhä useammat suomalaismiehet, jotka joutuvat tyytymään itseään huomattavasti alempitasoisiin jämä-Janicoihin kun eivät kelpaa nirppanokkaisille ja itseriittoisille sinkkunaisille. "

      Kuulostat ap aika heikkoitsetuntoiselta ja kuten varmaan tiedät (tai nyt tiedät!) huonoitsetunto ei vedä kuin hunaja mehiläisiä, vaan lähinnä saa naiset juoksemaan kilometrien päähän kuten myös puhetyylisi ihmisistä! kukaan nainen tuskin aidosti haluaa ankeaa, murjottavaa ja vihamielistä elämäänsä pettynyttä miestä, jonkalaisia netti on pullollaan. Naiset eivät myöskään pidä tuollaisesta aiheettomasta tuomitsemisesta ja toisten, lähes tuntemattomien asettamista "ylemmälle". Sinulle juuri pitäisikin kelvata jokin jämä-janica, koska asenteellasi et muuta ansaitse.

      Siis mistä voit tietää mitä ne "hänen tyttäret" tekee? jos kyse jostain arabi/iran maasta muuttaneista, niin tiedän aika paljon tapauksia joissa ulkomaiset tytöt hullaantuvat länsimaisen kulttuurin vapaudesta joten bilettävät ja panevat ketä haluavat. Vanhemmille täytyy tietysti esittää, koska kulttuuri. Eli jämä-janicoita on kuules myös musliminaisissa, jos et usko mene pk-seudun baareihin katsomaan menoa kyllä siellä muutkin bilettää kuin suomalaiset. Tiedän myös naisia jotka suostuvat olemaan miehille kakkosia, heidän joukossa niin suomalaisia kuin ulkolaisiakin.

      • wretgsfdry

        Ootkos koskaan miettinyt mistä toisen heikko itsetunto voisi johtua? Oma vika ja silleen vai? Näin vähän arvelinkin.


    • "Kaverini äiti on venäläinen ja muuttanut Suomeen 90-luvulla. Hän puolestaan pohti muutama vuosi sitten että olenkohan mä homo kun ei mulla ole tyttöystävää."

      - Ei kuitenkaan tullu Suomi-Venäjä ottelua aiheesta? Äitinä olisin enempikin huolissani pojastani (jos kaverisi on poika/mies), että oletko sinä hänen poikakaveri, enkä niinkään siitä oletkohan homo. Kuka vaan voi olla homo, mutta kuka vaan ei kelpaa nurisematta lapselle kumppaniksi, ajatuksin. :)

      Ei pahalla, mutta ei ihan hyvälläkään. ;)

    • erytyhjjj

      Ulkomaalaistaustaisille kannattaa aina kertoa, että "in Finland we have these things called ätmi". Ja muistuttaa, että ulkomaalaisella on sukupuolielämässä ja suhteiden muodostamisessa automaattisesti korkeampi status (ja usein ulkonäkökin) verrattuna meihin muotopuoliin sisäsiittoisuuden seurauksena syntyneisiin. Jos taas itse on ytmi, niin voi kertoa, että mihin ihmeeseen edes tarvisi tyttöystävää, kun voi pitää useampia hoitoja. Hulluuttahan se olisi itseään johonkin perheeseen sitoa, jos on mahdollisuus muunlaiseen elämään. Ja sinä periaatteen miehenä voit varmasti valottaa ulkkareille vielä näiden periaatteettomien aisurimiesten, kuten Timpan ja Ekin elämää ja kohtaloita.

    • Timppa ei oo mun oikee faija!

      #YOLO #SWAG #SNÄPPÄILKÄÄ

      • oivoitimppaa

        Hyvä että muistutat julkisesti asiasta ettei kukaan luule että olisit oikeasti sen tohvelisankarin poika.

        Sun oikealla iskällä sentään onkin penis-logolla koristeltu nahkaliivi ja keuliva Silverado :)))))))))) Varmaan mieluummin liikut hänen seurassa kuin Timpan kanssa joka käyttää ruudullista kauluspaitaa, ajaa harmaalla Skoda Octavialla ja kahvipöytäkeskusteluissa juttelee ilmalämpöpumpuista ja VAG-konsernin TSI-moottorien kulutuksesta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Vmp!


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe