Ruma mies kiusattiin hengiltä

vihreäsaasta

25

348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwuwueie

      Surullinen tapaus..:(

    • Ohhoh, kielletty keskustelunaihe..

      En tiedä että kuvaajaa olisi erityisesti kiusattu, käsittääkseni risumies kuoli kiusaamisen seurauksena.

      • Kyllä tuon jutun lopussa kerrotaan kuinka myös kuvaajaa ja hänen perhettään kiusattiin.
        Enkä nyt pitäisi risujen metsään rahtaamista mitenkään ykköstason ympäristörikkomuksena.

        Joskus huvikseni otin kuvia aina kun näin jotain rojua heitetyn metsään, ja sitähän riitti.. oli sohvaa, nojatuolia, patjaa ja kaappia, jopa kassakaappi oli kerran rannalla. Pyrin ottamaan noita kuvia niin taiteellisella silmällä kuin osasin ja kykenin, eräänlaista romuterapiaa ehkä, kun pistäähän tuommonen vähän vituttaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä tuon jutun lopussa kerrotaan kuinka myös kuvaajaa ja hänen perhettään kiusattiin.
        Enkä nyt pitäisi risujen metsään rahtaamista mitenkään ykköstason ympäristörikkomuksena.

        Joskus huvikseni otin kuvia aina kun näin jotain rojua heitetyn metsään, ja sitähän riitti.. oli sohvaa, nojatuolia, patjaa ja kaappia, jopa kassakaappi oli kerran rannalla. Pyrin ottamaan noita kuvia niin taiteellisella silmällä kuin osasin ja kykenin, eräänlaista romuterapiaa ehkä, kun pistäähän tuommonen vähän vituttaan..

        Kuvaaja ei sattunut huomaamaan että sitä samaa risujätettä oli hirveä röykkiö entuudestaan, nuo muutamat risut siinä jatkona eivät olleet kovin iso juttu.

        Minua on aina kiinnostanut tietää episodia edeltänyt sanailu, eli se mistä tuo konflikti sai alkunsa. Kuvaajahan yrittää käskyttää risumiestä, ja risumies heitti jossakin vaiheessa kommenttia että "kyllä minäkin olen tehnyt vartiomieshommia".

        Olen pohtinut sitä, että paloiko risumiehen käämi siitä että kuvaaja esiintyi jonkun tason "lainvalvojana" tilanteessa. Mulla ainakin kuohahtaisi veri heti jos joku yrittäisi komennella minua esiintymällä valheellisesti lain edustajana.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kuvaaja ei sattunut huomaamaan että sitä samaa risujätettä oli hirveä röykkiö entuudestaan, nuo muutamat risut siinä jatkona eivät olleet kovin iso juttu.

        Minua on aina kiinnostanut tietää episodia edeltänyt sanailu, eli se mistä tuo konflikti sai alkunsa. Kuvaajahan yrittää käskyttää risumiestä, ja risumies heitti jossakin vaiheessa kommenttia että "kyllä minäkin olen tehnyt vartiomieshommia".

        Olen pohtinut sitä, että paloiko risumiehen käämi siitä että kuvaaja esiintyi jonkun tason "lainvalvojana" tilanteessa. Mulla ainakin kuohahtaisi veri heti jos joku yrittäisi komennella minua esiintymällä valheellisesti lain edustajana.

        Juu, olisi tuo kuvaaja voinut asiallisesti huomauttaa, että kuinka on ikävää, että tänne näitä risuja kasataan ja sitten sanoa sen oikean paikan, kuten sen siinä juutuben videolla sanoikin, mutta väärällä asenteella. Kyllä noihin "poliiseihin" on varmaan jokainen joskus törmännyt. Pitäisi ihmisten oppia enemmän kommunikoimaan ilman huuteluja ja syyttelyjä. Kysyä ihan vaan vaikka että miksi tekee noin? Niin metsä vastaa..

        No, nythän tätä puidaan sitten jo oikeuslaitoksissa, mutta edelleen, miksi ne nettikiusaajat livahtavat kuin koira veräjästä?


      • TunsivatToisensa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Kuvaaja ei sattunut huomaamaan että sitä samaa risujätettä oli hirveä röykkiö entuudestaan, nuo muutamat risut siinä jatkona eivät olleet kovin iso juttu.

        Minua on aina kiinnostanut tietää episodia edeltänyt sanailu, eli se mistä tuo konflikti sai alkunsa. Kuvaajahan yrittää käskyttää risumiestä, ja risumies heitti jossakin vaiheessa kommenttia että "kyllä minäkin olen tehnyt vartiomieshommia".

        Olen pohtinut sitä, että paloiko risumiehen käämi siitä että kuvaaja esiintyi jonkun tason "lainvalvojana" tilanteessa. Mulla ainakin kuohahtaisi veri heti jos joku yrittäisi komennella minua esiintymällä valheellisesti lain edustajana.

        Ei pitäisi tosiaan olla ongelma viedä vanhaan hakekasaan, jotka menossa hakkuriin muutenkin muutama puutarhajäte läjä. "Risumies" oli entinen kapiainen, jonka kuvaaja tunsi. Siitä sanaharkka ja ns armeijatermit.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, olisi tuo kuvaaja voinut asiallisesti huomauttaa, että kuinka on ikävää, että tänne näitä risuja kasataan ja sitten sanoa sen oikean paikan, kuten sen siinä juutuben videolla sanoikin, mutta väärällä asenteella. Kyllä noihin "poliiseihin" on varmaan jokainen joskus törmännyt. Pitäisi ihmisten oppia enemmän kommunikoimaan ilman huuteluja ja syyttelyjä. Kysyä ihan vaan vaikka että miksi tekee noin? Niin metsä vastaa..

        No, nythän tätä puidaan sitten jo oikeuslaitoksissa, mutta edelleen, miksi ne nettikiusaajat livahtavat kuin koira veräjästä?

        Kuvaajallahan ei ollut mitään lain suomaa oikeutta puuttua tilanteeseen, siitä mieleeni tulikin että miksi risumies puhui vartiomieshommista. Ehkäpä kuvaaja yritti vanhanaikaista, mutta kun se epäonnistui, niin lähti kostoretkelle..

        Keskenkasvuiset nettikiusaajat on toisarvoista, kyllä se kuvaaja teki risumiehestä maalitaulun ja kantaa vastuuta.


      • TunsivatToisensa kirjoitti:

        Ei pitäisi tosiaan olla ongelma viedä vanhaan hakekasaan, jotka menossa hakkuriin muutenkin muutama puutarhajäte läjä. "Risumies" oli entinen kapiainen, jonka kuvaaja tunsi. Siitä sanaharkka ja ns armeijatermit.

        Eli kyse oli kahden miehen välinen, ehkä pidempäänkin jatkunut riitely.. Eikä se nyt mitenkään selvää ole, että tuo vanha mies kuoli nettikiusaajien takia ja jos kuolikin, niin niille kiusaajille sitten syytettä niskaan. Tai jotain..


      • TunsivatToisensa kirjoitti:

        Ei pitäisi tosiaan olla ongelma viedä vanhaan hakekasaan, jotka menossa hakkuriin muutenkin muutama puutarhajäte läjä. "Risumies" oli entinen kapiainen, jonka kuvaaja tunsi. Siitä sanaharkka ja ns armeijatermit.

        Joo, siinähän ei ollut yksi tai kaksi risua entuudestaan vaan iso röykkiö.

        Ehkä kuvaaja tunnisti miehen joka on myös joidenkin väitteiden mukaan ollut kotitanhuvillaan jonkun ravintolan ovimiehenä. Tuo kommentti "kyllä minäkin olen tehnyt joskus vartiomieshommia" viittaa mielestäni siihen että kuvaaja olisi esiintynyt vartiomiehenä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kuvaajallahan ei ollut mitään lain suomaa oikeutta puuttua tilanteeseen, siitä mieleeni tulikin että miksi risumies puhui vartiomieshommista. Ehkäpä kuvaaja yritti vanhanaikaista, mutta kun se epäonnistui, niin lähti kostoretkelle..

        Keskenkasvuiset nettikiusaajat on toisarvoista, kyllä se kuvaaja teki risumiehestä maalitaulun ja kantaa vastuuta.

        Joo, no mä en halua otta kantaa siihen kumpi oli enemmän väärässä... ei ole kaiketi mun hommani..

        Mutta niin, kuten siinä yhdessä poistetussa viestissäni jo sanoinkin, niin kyllähän tämä-kin episodi kuvaa , surullisesti tosin, tätä aikamme netti-ilmiötä: ennen tapeltiin kahden kesken nyrkit pystyssä, nyt vedetään puoli suomea riitoihin mukaan. Valitse puolesi..ja kaikilla on sanottavansa. 13 miljoonaa katselukertaa!


      • Pahanolonnetti
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joo, no mä en halua otta kantaa siihen kumpi oli enemmän väärässä... ei ole kaiketi mun hommani..

        Mutta niin, kuten siinä yhdessä poistetussa viestissäni jo sanoinkin, niin kyllähän tämä-kin episodi kuvaa , surullisesti tosin, tätä aikamme netti-ilmiötä: ennen tapeltiin kahden kesken nyrkit pystyssä, nyt vedetään puoli suomea riitoihin mukaan. Valitse puolesi..ja kaikilla on sanottavansa. 13 miljoonaa katselukertaa!

        Kaikista pahinta on se, että näissä kahdenvälisissä julki riitelyissä puolensa valinneilla on olevinaan tieto heidän henkoht asioistaan, joista vaan kaksi henkilöä ovat perillä. Näillä pahanmielen keskustelupalstoillahan tämä on hyvinkin yleistä. Kun ei ole saanut kiusata tai purkaa pahaa oloaan tarpeeksi, niin nykyään on netti oiva väline siihen.


      • Pahanolonnetti kirjoitti:

        Kaikista pahinta on se, että näissä kahdenvälisissä julki riitelyissä puolensa valinneilla on olevinaan tieto heidän henkoht asioistaan, joista vaan kaksi henkilöä ovat perillä. Näillä pahanmielen keskustelupalstoillahan tämä on hyvinkin yleistä. Kun ei ole saanut kiusata tai purkaa pahaa oloaan tarpeeksi, niin nykyään on netti oiva väline siihen.

        Joo, kävin joskus Kouvolan suoli24-sivuilla katsomassa keskusteluja kun ne oli kuumimmillaan. Luulen että kuvaajallakin kävi joskus mielessä että jospa saisi käännettyä ajan hetkeen ennen kuin hän painoi "LÄHETÄ" painiketta.

        No, tehty mikä tehty, mikään ei enää muuta asioita.


    • PasiPersereikä

      Minua ärsyttää kaikki pellet jotka ovat kameroidensa kanssa joka paikassa loukkaamassa ihmisten yksityisyyttä. Viherhomoaho on kaikkein pahin syöpä.

    • Ätminki

      Naiset kiusasi ruman miehen hengiltä.

    • Kyllä joutas kansalaispoliisi linnaan..

      Ite olisin ottanu pikku lenkkeilijältä puhelimen pois... Ja antanu sen jälkeen pitkin korvia..

    • sinkkunainenn

      Tavallisen näköinen mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe