En ota itsestänikään selvää!

EssiE6

Moikka kaikki. Saattaa tulla pitkä vuodatus mutta toivottavasti jaksaisitte lukea. :-)

Kerron ensiksi hieman itsestäni. Olen 24-vuotias nainen ja olen seurustellut elämäni aikana vain kaksi kertaa. Ensimmäinen mies oli täysin mielenhäiriöinen ja satutin suhteella itseäni aika pahasti. Minua on koulussa kiusattu ylipainoni ja ujouden takia. Olin aika masentunut silloin ja se masennus heijastuu elämässäni toisinaan edelleenkin. Tapasin tämän "mielenvikaisen" miehen kaverini kautta. En uskaltanut tehdä sitä kasvokkain, joten pyysin kaveriltani miehen numeron ja kirjoitin hänelle tekstiviestin. En tuntenut miestä hyvin tällöin ja olin onnellinen kun sain vastauksen mieheltä ja tapasimme. Olin töysin idiootti, koska en tutustunut mieheen aiemmin ennen kuin aloin elätellä toiveita hyvästä parisuhteesta.

Muutaman treffin jälkeen mies jo näytti oman suoran luonteensa ja käski minun alkaa laihduttamaan koska olen hirveän lihava. Loukkaannuin miehen tavasta ilmaista asia mutta en suuttunut siitä. Totta kai tiesin itsekin, että olin lihava. Olin kuitenkin mustasukkainen miehestä ja pelkäsin jatkuvasti että hän tykkää joistakin muista naisista. Mielessäni ajattelin kaikenlaista itsestäni. Se sai itsetuntoni laskemaan aika rajusti. Otin kuitenkin sanoista vaarin ja aloitin hirveän laihdutuskuurin. En syönyt juurikaan mitään ja olin iloinen kun paino laski todella nopeasti. Laihdutuksen myötä myös rintani katosi ja meni pilalle täysin. Ne ovat nykyisin kuin kärpäslätkät sekä vatsani roikkuu kuin tyhjä säkki. Mies kommentoi siitä minulle mikä satutti kuin puukonisku sydämeen. Sekä pyysi minua hankkimaan silikonit. Seurustelin tämän hirviön kanssa kokonaisen vuoden jolloin jotain tapahtui minussa ja sanoin miehelle että painuu elämästäni h-ttiin. Olin surullinen, masentunut ja yksinäinen. Olin ihastunut tähän mieheen sen komean ulkonäkönsä takia. Sitten se olikin niin inhottava ihminen. Sain kuulla ulkonäköaiheiden lisäksi myös siitä kuinka henkeni haisee, olen tyhmä eikä hän kehtaa näyttää minua kavereilleen.

Elin aikamoisessa itsesäälissä hetken mutta rohkenin kuitenkin (kaverini avulla) lähestymään yhtä miestä. Tämän miehen kanssa olemme nyt olleet kohta vuoden yhdessä ja hän on komea, ystävällinen, erittäin avulias, empaattinen ja ihana. Meillä on kuitenkin ollut nyt riitaa melko paljon, koska sain kuulla että hän petti minua yhden hyvän päivän tuttuni kanssa. Tapauksesta on kulunut ainakin puoli vuotta. Mies vannoo, että se oli vain yksi kerta. Olen tästä tutustanikin yrittänyt saada irti tietoa, jota ei vielä ole ilmennyt. Ehkä se olikin vain se yksi kerta, humalassa.

Kiusaamistaustani sekä hirveän vartalon takia en uskalla harrastaa seksiä enkä muutenkaan olla ilman vaatteita. Muuten olen ihan tyytyväinen kasvoihini meikattuna. Minulla on varmasti todella huono itsetunto, mutta ajattelen niin että haluaisin olla kaunein ja haluttavin nainen tämän miehen elämässä. Eihän se todellakaan niin ole. Mutta minusta on inhottavaa, että mieheni alentuu pettämään minua. Tiedän, että tyydytys on jostain haettava koska minä en uskalla harrastaa seksiä inhottavan vartaloni takia. Mutta minusta on väärin olla yhdessä, jos tyttöystävä ei miellytä. Se on surullinen totuus, mutta en kelpaa kenellekään. Kukaan ei kiihotu tällaisesta vartalosta mikä minulla on. Se on ongelma. Haluaisin että olisin haluttava oman mieheni silmissä, ettei hän katsele sillä silmällä muita.

Eroa olen ehottanut, koska en ole valmis seurusteluun. Mies ei millään haluaisi päästää minua menemään ja hän on ihan hirveän surullinen edes ajatuksesta ettemme seurustelisi. Olen monta kertaa miettinyt että hän on minun kanssa siksi koska olen ns. helppo. Hän on joskus itsekin ollut epävarma itsestään eikä hänellä pitkään aikaan ennen minua ollut kumppania. Mies vannoo, ettei halua ketään muita kuin minua koska rakastaa minua. Minäkin rakastan häntä enkä haluaisi menettää häntä. Mutta tällä vartalolla ei vain voi seurustella. Olen myös erittäin mustasukkainen ihminen. Otimme vähän aikaa sitten paussin. Sinä aikana mietin mitä todella haluan elämältä, mitä minä teen, kuka minä olen. Ja sinä aikana olin erittäin mustasukkainen jopa siitä, että näin miehen puhuvan jollekin naiselle. Vain puhuvan. Emmekä oikeastaan ollut edes yhdessä silloin!

Olen umpikujassa. En uskalla seurustella, enkä oikeastaan haluakaan. Mutta en myöskään halua olla erossa tästä miehestä koska hän on niin ihana. Kuvitelmissani olisin kaunis ja haluttava nainen, ja meillä olisi kaikki hyvin. Mutta todellisuudessa olen ruma enkä uskalla edes käydä suihkussa miehen läsnä.

8

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies42

      Olet ihan hirveä miehet kohtelee sua kun rättiä, pettävät ja haukkuvat mutta silti olet niiden miesten kanssa. Mene metsään äläkä tule pois ennen kun opit arvostamaan itseäsi siten ettet anna miesten pettää ja haukkua ja kohdella huonosti.

      Useimmat ei tiedä miten laihduttaa niin että kroppa pysyy normaalina. Et syönyt mitään ja laihdutit mikä on täysin väärä tapa. Sinun olisi pitänyt mennä salille ja treenata puntteja nostamalla ja , juoksemalla ja polkemalla kuntopyörää. Ja sitten syödä ihan normaalia kotiruokaa, sokeri pois kokonaan 6 kuukaudeksi niin sulla olisi ihana ja normaali kroppa ja hyvät tissit.

    • EssiE6

      Olet oikeassa. Ja nyt kärsin virheistäni koko elämäni. Haluaisin vain löytää miehen, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen ja on kohtelias. Kaikkea ei kannata sanoa ääneen, totuus voi loukata toista pahastikin.

    • efbwe

      Et rakasta tätä miestä, et rakasta itseäsi. Et edes tiedä mitä rakkaus on. Älä huijaa. Jos osaisit rakastaa, tietäisit, että rakkaus ei vaadi täydellisyyttä eikä "haluttavuutta" eikä mitään muutakaan.

    • älätotuudestmujota

      Vitun neitsyet menkää vittu johonkin pantavaks vaikka sinne pakolaislaitokseen :)

    • EssiE6

      Jos ei rakasta itseä, ei voi rakastaa muita. Sellainenhan sanonta on? Joka on totta. Vaikka virhe on minussa, niin olisin toivonut mieheltänikin jonkinlaista arvostusta ja hienoa käytöstä. Hän loukkasi sanoillaan minua, enkä ole valmis enää tähän suhteeseen. Toivottavasti joskus pääsisin ystäväksi itsenikin kanssa jotta voin rakentaa elämän myös jonkun toisenkin kanssa.

    • vuodatus

      Vaatteet pois ja sänkyyn, ei pitäisi olla vaikeaa. Kokeile vaikka, ei sihen kuole!
      Ihan turhaa ja typerää keksiä tekosyitä ja syyttää muita heikosta itetunnosta. Puhu asiasta poikakaverisi kanssa

    • Kohtalokaveri

      Oletpa saanut töykeitä kommentteja. Minä olen samankaltaisessa tilanteessa. En kyllä osaa auttaa koska en itsekään tiedä mitä tehdä. En tiedä miten löytää itsensä hyväksymisen ja rakastamisen avaimet. Jaksamisia sinulle, tämä on rankkaa.

      Minä en ole ollut koskaan sinut itseni kanssa joten seurustelusuhteet eivät ole sujuneet. Haluaisin kovasti saada parisuhteen, mutta ei se näillä eväillä onnistu...

    • olehyväitsellesi

      Sinun kannattaa mennä psykoterapiaan, että opit hyväksymään itsesi, ymmärtämään ja rakastamaan itseäsi. Olet varmasti ihana nuori nainen, ei nykyinen poikaystäväsi olisi kanssasi, jos et olisi. Jos teillä ei ole seksiä, niin poikaystäväsi sitä kaipaa, se on ongelma, joka teillä on. Se on varma asia, että monet miehet pitävät sinua haluttavana ja ihanana eikä sinun vartalossasi ole mitään vikaa, vaikka kuvittelet niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe