Tästä aiheesta varmaan vaikka kuinka monta keskustelua mutta kerronpa nyt oman ongelmani... meillä olisi siis kahden kaverini kanssa tulossa tyttöjen ilta johon haluaisin osallistua...muutin toiselle paikkakunnalle pari vuotta sitten ja näen ystäviäni todella harvoin... käyn silloin tällöin heitä moikkaamassa, käydään syömässä ja kahvilla yms. Nyt kuitenkin suunniteltiin iltaa jolloin minulla ei olisi kiire kotiin, voitaisiin syödä ja juoda vähän viiniä, ehkä käydä baarissa, mutta että saataisiin rauhassa jutella naisten juttuja viinin ääressä koska tällaista ei olla tehty sen jälkeen kun paikkakunnalta muutin pois... ystäväni ehdotti että voisin olla heillä yötä ja ajella seuraavana päivänä kotiin... no mieheni ei tästä innostu... pelkät päivävisiitit entiselle asuinpaikkakunnalleni ärsyttävät häntä ja silloinkin oon joskus saanut huudot siitä että en ole vastannut tarpeeksi nopeasti viesteihini... tiedän että minulla kuuluisi olla oikeus nähdä ystäviäni miten haluan mutta ahdistaa jo etukäteen ajatus siitä mököttämisestä ja pettäjäksi syyttelystä jotai tämä aiheuttaa... molemmat ystäväni ovat myös parisuhteessa mutta heidän baarissa käymistään ei miehet ole kieltäneet... en jaksaisi riidellä mutta haluaisin ystävieni kanssa tuulettumaan.... en myöskään käytä paljoa alkoholia... en muista milloin viimeksi olisin käynyt baarissa ja en ikinä juo niin paljon että käyttäytyisi holtittomasti... ei myöskään ikinä tulisi mieleen pettää kumppania....miten teillä ratkotaan ongelmat? Pitäiskö mun vaan mennä ja antaa miehen mököttää?
Tyttöjen ilta ja yötä poissa kotoa
13
2607
Vastaukset
- TurpooPerkeleKäyttämätt
Räväytät Revan levälleen vuorokautta ennen ja sanot ukolle että alahan polokee...... ;) parissa tunnissa sanoo että menehän kavereillesi, on meinaan jonkun muun vuoro polkee.......
- Matti_--_
Itse olen sitä mieltä, että miehelläsi on hyvin todenäköisesti huono itsetunto ja mustasukkainen. Kannattaa miettiä mille teidän suhde perustuu.
Onko hän vain se osa puoli joka ikään kuin tekee päätökset puolestasi parisuhteessa ?
Haluatko elää jatkossa, kuin olisit ehdonalaisessa hänen suurennuslasin alla ?
Tämmöisistä asioista kannattaa keskustella ja jos suhde ei pysty pohjautuu luottamukselle niin mille sitten ?
Minusta se on ikävää, kun jotkut miehet eivät päästä naista yksin baariin vaan liitää joka paikkaan mukaan, kuin tarkkaileva haukka oksalla.
Toisin sanoen se on toisen ihmisen elämän rajoittamista.
Olen myös joutunut kokemaan sellaisia tilanteita baarissa, kun tiskillä tilatessani viereen tulee nainen ja aloitan pienen keskustelu tuokion ilman mitään sen kummempia tarkoitusperiä niin eikö sieltä tule jostain wc:stä äärimmäisen mustasukkainen mies joka käy päälle, kuin yleinen syyttäjä. Se on jo aikamoista toisen ihmisen rajoittamista jos mies päättää siitä kenen kanssa hän saa jutella pyrkiäkseen estämään kaiken mahdollisen.
Tämä kuitenkin kertoo jo aika paljon ihmisestä ja mustasukkaisuus pahenee usein asteittain sekä pahimmassa tapauksessa kohta töihinkin meno on varmasti kielettyä jos työkaverit ovat miehiä.
Mielestäni sinun kannattaa punnita teidän suhde arvioimalla ja keskustelemalla, että mille pohjalle se lopulta perustuikaan.
Muuten teidän suhde tulee pahenemaan ja mustasukkaisuus todenäköiseti tulee tuhoamaan sen. - Kyseenalaista
Minkä ikäinen sinä olet? Mihin sinä tarvitset luvan? Tai miksi sinä tarvitset jonkun luvan omaan elämääsi?
- näinseuseinmenee
Anteeksi vaan, mutta usein ulkona liikkuessa tulee nähtyä "tyttöjen iltaa" viettäviä naisia. Yleensä nämä ovat aikas helppoa "saalista" jalat siis aukeavat jo ilman seesamia ;) eli miehen huolelle löytyy aihetta?!
- Matti_--_
Nämä helpot "saaliit" ovat yleensä vahvassa humalassa olevia henkilöitä joilta on lähtenyt itsesuojeluvaiston kontrolli jotka ovat helpommin ohjattavissa ja valitettavasti kovassa humalassa tehdään niitä hetken mielijohteita.
Oli ne sitten yhden illan jutut naisella tai baari tappelut miehellä.
Jos se kuitenkin on niin helppoa niin kokeile tuota samaa päivänvalossa esim jossain kahvilassa tai vastaavassa missä on selvinpäin olevia "saaliita". Tulet huomaamaan eron ihan kirjaimellisesti päivällä ja yöllä. - Helppo-onhousuissasi
Yleistäminen on typerää. Oletko sinäkin "näin se usein menee" ?
- pop98
Poikien ilta yleensä tarkoittaa kaljanjuontia, elokuvan katsomista, saunomista ja keskustelua hauskanpitoa. Joku sinkku voi sen jälkeen lähteä baariinkin.
Naistenilta tarkoittaa meikkausta, miesten arvostelua ja jo alkuillasta aletaan suunnittelemaan meikkausta ja tanssipaikalle lähtöä jännitys kihelmöiden että mitähän tapahtuu, ketä hakee parhaat miehet tanssimaan. Erityisesti varatut lähtee aina, sinkut jää usein jatkamaan illanviettoa kun pääsevät baariin milloin haluavat, varatuille tyttöjen-ilta on tekosyy baariin/tanssipaikalle pääsyyn ja vieraita miehiä vokottelemaan.
Naiselle vapaa-ilta tyttöjen kanssa on yhtäkuin vieraiden miesten kanssa tanssimista ja pientä kisailusa että lähdenkö petiin vaiko en, ja oman viehätysvoiman testaamista.
Eli miesten hauskanpito on hauskanpitoa.
Naisen hauskanpito on taiteilua pettämisen rajan molemmin puolin.
Naiset on kaiken lisäksi äärimmäisen persoja toisen miehen imartelulle ja eivät voi vastustaa, edes aiheettomaksi tietämäänsä kehua, ja pikkuhumalassa menevät mukaan täysillä, sitten amulla ruinataan kavereilta alibia.
Ei ihme jos mies on mustasukkainen, vain ja ainoastaan aiheesta.- Eijunalauta
Elämä on ahdasta tynnyrissä ja se kuuluu kommentistasi.
- tanttavihreä
Avioliitto ei anna erivapauksia.lupaus on lupaus.Teet se minä olet luvannut,puolisollesi.
Elämäsi on kunnossa.Miehesi voi kylläki hakea työnantajan määräämää kuntoitusta
jostakin kylpylästä ihan oman mielenterveytensä vuoksi.- Eijunalauta
Jos sinun avio- tai avoliittosi on pimeältä keskiajalta määräyksineen, ohjeineen ja lupauksineen, niin onneksi tätä päivää elävät ihmiset parisuhteissaan elävät ihan vapaasti myös omaa elämääsä.
- Katonytsäkin
Miksi aika yleisesti luullaan, että joka asiaan liittyy panemista ja pettämistä?
- S-i-k-s-i
Ihmiset ovat niiin autuaan yksinkertaisia ja mielikuvituksettomia etteivät keksi muita vaihtoehtoja.
- Luottamuksena
Jostain syystä parisuhteenne ei ole kehittynyt siihen pisteeseen että puolisosi luottaisi sinuun. Oletko jäänyt joskus pettämisestä kiinni? Oletko antanut aihetta mustasukkaisuuteen? Oletko flirttailevaa sorttia vai onko puolisosi mustasukkaista sorttia?
Minulla oli aikoinaan tyttöystävä johon luotin. Hän suuttui aina kun en ollut hänestä mustasukkainen. "Minusta pitää olla edes vähän mustasukkainen" hän sanoi aina. Ja kun en koskaan ollut, hän meni ja petti minua.
Minusta hyvä liittoo perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Ilman sitä liitto ei kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569