Sadetutkan mukaan Helsingissä olisi pitänyt sataa jo tunnin verran mutta ei mitään näy. Sataako jossain päin Länsi/Etelä-Suomea ihan oikeasti jotain?
Sataako jossain jo lunta ja muuta?
72
259
Vastaukset
Eivätkö tieteiliäsi tiedäkään kaikkea, vaan huijaavat sinua? Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu? Täällä on lunta mutta ei siitä myrrysmiehiä ole kiittäminen!!
usko.vainen kirjoitti:
Missäs päin Suomea se flätti luuraa ja jankuttelee 😂? Sataako siellä?
Minä olen meren rannalla!! Täällä on tuuma lunta! Sinun myrrysmiehesi ovat taas pettäneet sinut, valheveli käärme!
flätti kirjoitti:
Taaskaan et voi antaa rehtiä ja raitista oikeaa todistusta! Kiertelet vaan!
Sinulle ei vaataukseni kelpaa. Mitäpä jos sinä sanoisit mitä minun pitää vastata, että olisit tyytyväinen 😳.
usko.vainen kirjoitti:
Sinulle ei vaataukseni kelpaa. Mitäpä jos sinä sanoisit mitä minun pitää vastata, että olisit tyytyväinen 😳.
Että olisit nimimerkkisi arvoinen, oikea USKOVAINEN! Sinä kumarrat tieteelle ja pyllistät tiedät-kyllä-kenelle! Tykkäät pyllistellä ja palvoa vääräuskoisten kanssa ihmisen saavutuksia! "Kaikki totuus ei ole Raamatussa" sinä haluat ihmistne uskovan, vaikka sydämmessäsi tiedät valehtelevan, valheveli!
flätti kirjoitti:
Että olisit nimimerkkisi arvoinen, oikea USKOVAINEN! Sinä kumarrat tieteelle ja pyllistät tiedät-kyllä-kenelle! Tykkäät pyllistellä ja palvoa vääräuskoisten kanssa ihmisen saavutuksia! "Kaikki totuus ei ole Raamatussa" sinä haluat ihmistne uskovan, vaikka sydämmessäsi tiedät valehtelevan, valheveli!
Mitä minä siis vastaan sinulle 😳.
usko.vainen kirjoitti:
Vain valheita tähän asti!
Puhuisit joskus edes totta! Mutta ei! Sinä roikut tieteessä ja muiden uskovaisten herjaamisessa! Se on nyt nähty viimeisten kahden yön aikana, miten sinä tänne kirjoittelet saastaasi! Tee parannus!
flätti kirjoitti:
Puhuisit joskus edes totta! Mutta ei! Sinä roikut tieteessä ja muiden uskovaisten herjaamisessa! Se on nyt nähty viimeisten kahden yön aikana, miten sinä tänne kirjoittelet saastaasi! Tee parannus!
usko.vainen kirjoitti:
Tämä on sinun selkeä todistuksesi nyt! Aloitat herjaamalla minua että minä jankkaan ja miten tässä kävikään? Leikit lasten papukaijaleikkiä! Et ole oikea uskovainen, kun et perusta tekojasi Raamatulla! Valheveli!
flätti kirjoitti:
Tämä on sinun selkeä todistuksesi nyt! Aloitat herjaamalla minua että minä jankkaan ja miten tässä kävikään? Leikit lasten papukaijaleikkiä! Et ole oikea uskovainen, kun et perusta tekojasi Raamatulla! Valheveli!
usko.vainen kirjoitti:
Minä jaksan kyllä kolmannenkin yön taistella valheitasi vastaan! Tuollainen on aivan lapsellista, että kopioit vastauksiani! Todista lapsellisuutesi kopioimalla tämäkin! Sinun valheesi ovat sinulle kuolemaksi vielä!
flätti kirjoitti:
Minä jaksan kyllä kolmannenkin yön taistella valheitasi vastaan! Tuollainen on aivan lapsellista, että kopioit vastauksiani! Todista lapsellisuutesi kopioimalla tämäkin! Sinun valheesi ovat sinulle kuolemaksi vielä!
Hyvä, en minäkään sinun kanssasi 😂
Kerropas nyt reippaasti mitä minun pitää sanoa, että pääset nukkumaan🤗usko.vainen kirjoitti:
Hyvä, en minäkään sinun kanssasi 😂
Kerropas nyt reippaasti mitä minun pitää sanoa, että pääset nukkumaan🤗Anna rehti todistus! Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu, kun molemmat kuvaavat maata eri tavoin? Jomman kumman on valehdeltava!
flätti kirjoitti:
Anna rehti todistus! Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu, kun molemmat kuvaavat maata eri tavoin? Jomman kumman on valehdeltava!
Mitä minun pitää sanoa? 😳
usko.vainen kirjoitti:
Mitä minun pitää sanoa? 😳
Selkeä, rehti ja oikeamielinen todistus! Kiellä tieteen valheet kuten oikea uskovainen!
flätti kirjoitti:
Selkeä, rehti ja oikeamielinen todistus! Kiellä tieteen valheet kuten oikea uskovainen!
Näytä esimerkkiä.!!! 😳
usko.vainen kirjoitti:
Näytä esimerkkiä.!!! 😳
Minä olen sitä jo tehnyt monen viestin ajan, lue ja tee kuten minä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15044308/lattana-maa
Yksin vääräuskoisia vastaan! Ei yhtään peukutusta, vaikka sinun homoviestisi saavat kymmeniä peukutuksia!flätti kirjoitti:
Minä olen sitä jo tehnyt monen viestin ajan, lue ja tee kuten minä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15044308/lattana-maa
Yksin vääräuskoisia vastaan! Ei yhtään peukutusta, vaikka sinun homoviestisi saavat kymmeniä peukutuksia!Missä se esimerkki on??? 😳
usko.vainen kirjoitti:
Missä se esimerkki on??? 😳
Koko se viestiketju! Aloituksesta asti:
"Maa ei ole pallo, sellaiset kuvat ovat taiteilijoiden piirtämää huijausta. Horisontti ei kaareudu. Maa on kaiken keskipiste ja aurinko ja kuu kiertävät meitä."
Ja siitä lähtien kaikki on selkeää ja raitista Raamattuun pohjautuvaa todistusta! Toisin kuin sinun kyselysi myrrysmiesten ja teiteiliöiden perään! Tykkäät peristä!flätti kirjoitti:
"Maa ei ole pallo, sellaiset kuvat ovat taiteilijoiden piirtämää huijausta. Horisontti ei kaareudu. Maa on kaiken keskipiste ja aurinko ja kuu kiertävät meitä."
Ja siitä lähtien kaikki on selkeää ja raitista Raamattuun pohjautuvaa todistusta! Toisin kuin sinun kyselysi myrrysmiesten ja teiteiliöiden perään! Tykkäät peristä!Missä se sinun esimerkki todistuksesi on??? 😳
usko.vainen kirjoitti:
Missä se sinun esimerkki todistuksesi on??? 😳
Ja siitä lähtien kaikki on selkeää ja raitista Raamattuun pohjautuvaa todistusta! Toisin kuin sinun kyselysi myrrysmiesten ja teiteiliöiden perään! Tykkäät peristä!flätti kirjoitti:
Ja siitä lähtien kaikki on selkeää ja raitista Raamattuun pohjautuvaa todistusta! Toisin kuin sinun kyselysi myrrysmiesten ja teiteiliöiden perään! Tykkäät peristä!Missä se sinun esimerkki todistuksesi on??? 😳😳
usko.vainen kirjoitti:
Missä se sinun esimerkki todistuksesi on??? 😳😳
Lue tästä eteenpäin sinäkin sen tunnustit jo: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15048425/sataako-jossain-jo-lunta-ja-muuta#comment-91607623 vaikket vastaavaan pystykään.
flätti kirjoitti:
Lue tästä eteenpäin sinäkin sen tunnustit jo: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15048425/sataako-jossain-jo-lunta-ja-muuta#comment-91607623 vaikket vastaavaan pystykään.
Selvä!
usko.vainen kirjoitti:
Selvä!
Niinpä! Toisin kuin sinä! Olet niin juopunut jumalattomuudestasi että se näkyy tänne asti sieltä Helsingistä! Luikertelevat sormenpääsi antavat sinusta selkeämmän todistuksen kuin mihin kielenkantimesi pystyvät!
- suomen-viisaat
Minä en usko tuohon lumisade hoopotukseen. Vielä pitäisi tulla 20cm .
Keli plussalla :)usko.vainen kirjoitti:
Niin, ainakaan tähän saakka ei ole toteutunut....🌨
Mutta tuuli on kova.Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu?? Anna selkeä todistus, älä kiertele!
flätti kirjoitti:
Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu?? Anna selkeä todistus, älä kiertele!
Raamattu.
usko.vainen kirjoitti:
Raamattu.
Eli olet sitä mieltä että sateelliitit ovat huijausta? Ja että maan "ympäri" ei voi mennä?? Maan yllä ja alla on vettä joten avaruuteen ei voi mennä joutumatta veteen! Eikö?
flätti kirjoitti:
Eli olet sitä mieltä että sateelliitit ovat huijausta? Ja että maan "ympäri" ei voi mennä?? Maan yllä ja alla on vettä joten avaruuteen ei voi mennä joutumatta veteen! Eikö?
Minä vastasin jo.🤗
usko.vainen kirjoitti:
Enkö?
En huomannut ainakaan, minä kysyin::
Eli olet sitä mieltä että sateelliitit ovat huijausta? Ja että maan "ympäri" ei voi mennä?? Maan yllä ja alla on vettä joten avaruuteen ei voi mennä joutumatta veteen! Eikö?flätti kirjoitti:
En huomannut ainakaan, minä kysyin::
Eli olet sitä mieltä että sateelliitit ovat huijausta? Ja että maan "ympäri" ei voi mennä?? Maan yllä ja alla on vettä joten avaruuteen ei voi mennä joutumatta veteen! Eikö?Mitä mieltä sinä olet? 😳
- ilmatyyppi
usko.vainen kirjoitti:
Niin, ainakaan tähän saakka ei ole toteutunut....🌨
Mutta tuuli on kova.Niin on tuulen puuskia. Kyllä se ilma vaihtuu yleensä kun tuulee. Siis ilmatyyppi. Mutta että lunta :D
Aamulla näkee, että onko syytä tassutella lumessa vai vesilätäkössä.
Veikkaan jälkimmäistä.
Flätti on pelkkä märkä lätti :)
Häirikkö-lätti. Onkohan se siko-lätille sukulainen? usko.vainen kirjoitti:
Mitä mieltä sinä olet? 😳
Sateelliitit ovat huijausta! Maan ympäri ei voi mennä koska kuka voisi mennä maan ääreen! Avaruudessa ei ole käyty koska meille ei kerrota että siellä tarvitaan sukellusveneitä! Mutta sinä! Sinä olet valhe! Nytkin sanoit että Raamattu on oikeassa mutta en kuule raitista todistusta sinulta vieläkään! Annoit vain myöten kun minä sinua hiillostan! Tämän jälkeen palaat taas vanhoille tavoillesi ja palvot ihmisen tekoja!
ilmatyyppi kirjoitti:
Niin on tuulen puuskia. Kyllä se ilma vaihtuu yleensä kun tuulee. Siis ilmatyyppi. Mutta että lunta :D
Veikkaan jälkimmäistä.
Häirikkö-lätti. Onkohan se siko-lätille sukulainen?Sinä olet herjaaja! Taidat olla taas "usko.vainen" mutta eri nimimerkillä!
ilmatyyppi kirjoitti:
Niin on tuulen puuskia. Kyllä se ilma vaihtuu yleensä kun tuulee. Siis ilmatyyppi. Mutta että lunta :D
Veikkaan jälkimmäistä.
Häirikkö-lätti. Onkohan se siko-lätille sukulainen?Se on hupaisa tyyppi mutta alkaa jo tympäistä 😂
Minä teen huomenna etäpäivän kun ei ole pakko lähteä toimistolle jos vaikka sitä lunta tulisikin....usko.vainen kirjoitti:
Se on hupaisa tyyppi mutta alkaa jo tympäistä 😂
Minä teen huomenna etäpäivän kun ei ole pakko lähteä toimistolle jos vaikka sitä lunta tulisikin....Niin sinä selittelet sitä, että vietät taas huomisenkin päivän täällä palstalla saarnaamassa saastaasi! Yöhön asti on taas sinun "showtimesi".
flätti kirjoitti:
Niin sinä selittelet sitä, että vietät taas huomisenkin päivän täällä palstalla saarnaamassa saastaasi! Yöhön asti on taas sinun "showtimesi".
Mitä sinä teet huomenna? 😉
usko.vainen kirjoitti:
Mitä sinä teet huomenna? 😉
Käsilläni töitä, kuten teen kuutena päivänä viikossa! Mutta se ei ole tärkeää mitä minä teen työkseni tai mitä sinä sanot tekeväsi työksesi, vaan selkeä todistus Raamatusta! Sillä on merkitystä!
flätti kirjoitti:
Käsilläni töitä, kuten teen kuutena päivänä viikossa! Mutta se ei ole tärkeää mitä minä teen työkseni tai mitä sinä sanot tekeväsi työksesi, vaan selkeä todistus Raamatusta! Sillä on merkitystä!
Selvä!
usko.vainen kirjoitti:
Selvä!
Ota mallia raittiista esimerkistäni! Tee parannus ja usko Raamattua!
- jbnkijb
ei liity palstan aihepiiriin, poistoon.
Niinhän sinä Raamatunsilpoja haluaisit! Mutta jos et tunnusta luomista kuten on kirjoitettu ja maata sellaisena kuin se on kuvailtu, ei sinun homohullutuksesikaan merkitse yhtään mitään! Sinä vain nypit sinulle sopivia jakeita ja tyydytät maallisia himojasi!
flätti kirjoitti:
Niinhän sinä Raamatunsilpoja haluaisit! Mutta jos et tunnusta luomista kuten on kirjoitettu ja maata sellaisena kuin se on kuvailtu, ei sinun homohullutuksesikaan merkitse yhtään mitään! Sinä vain nypit sinulle sopivia jakeita ja tyydytät maallisia himojasi!
Olet sinä hupaisa 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Oletko sinä sitten valhesisar? 😂
Olen totinen mies! Mutta minä oletan että ole "veli" ehkä olet "sisar" - tai ehkä olet niitä joita tieteesi leikkelee jotain sinne välille! Pelkkä "valhe" riittää sinun nimeksesi! Olet valhe!
flätti kirjoitti:
Olen totinen mies! Mutta minä oletan että ole "veli" ehkä olet "sisar" - tai ehkä olet niitä joita tieteesi leikkelee jotain sinne välille! Pelkkä "valhe" riittää sinun nimeksesi! Olet valhe!
Miten sinä todistat uskostasi? 😳
usko.vainen kirjoitti:
Niin? Todista!
Tiede on huoijausta! Raamattu on totta! Maailmalla on neljä nurkkaa eli kulmaa eli äärtä! Vettä on yllämme ja allamme! Tämä on selkeästi kirjoitettu ja siihen uskon! Mutta sinä, sinä selittelet maata tieteellä! Mutta homoja jaksat nyppiä!
flätti kirjoitti:
Tiede on huoijausta! Raamattu on totta! Maailmalla on neljä nurkkaa eli kulmaa eli äärtä! Vettä on yllämme ja allamme! Tämä on selkeästi kirjoitettu ja siihen uskon! Mutta sinä, sinä selittelet maata tieteellä! Mutta homoja jaksat nyppiä!
Selvä!
usko.vainen kirjoitti:
Selvä!
Mutta sinä et pysty yhtä selkeään todistukseen, koska et oikeasti ole uskovainen kun et usko Raamattuun kuten se on kirjoitettu! Selittelit jo aiemminkin että "niin se piti silloin selittää" eli olet täysin tyytyväinen kun asiat selitetään nykyään toisin! "Raamatussa ei ole koko totuus" sinä opetat täällä muiden suulla!
flätti kirjoitti:
Mutta sinä et pysty yhtä selkeään todistukseen, koska et oikeasti ole uskovainen kun et usko Raamattuun kuten se on kirjoitettu! Selittelit jo aiemminkin että "niin se piti silloin selittää" eli olet täysin tyytyväinen kun asiat selitetään nykyään toisin! "Raamatussa ei ole koko totuus" sinä opetat täällä muiden suulla!
Selvä!
usko.vainen kirjoitti:
Selvä!
Ota mallia raittiista esimerkistäni! Tee parannus, usko Raamattua!
flätti kirjoitti:
Ota mallia raittiista esimerkistäni! Tee parannus, usko Raamattua!
Joko helpotti 😳?
usko.vainen kirjoitti:
Joko helpotti 😳?
Totisesti iloitsen vasta kun sinä käännyt oikeaan uskoon ja hylkäät mm. myrrysmiehiltä neuvojen kyselemiset! Ei se ole Raamatullista elämää että kysytään ennustajilta säästä!
Nyt muuten alkoi sataa vettä !
- stadissa.kans
Nyt räntää....
Ei tule lunta vielä Riihimäen korkeudella. Nastarenkaat on jo alla varmuuden vuoksi. Olen todella pettynyt, jos sitä lunta ei aamulla ole.
Älä ole pettynyt jos myrrysmiehet valehtelevat! Sitä he tekevät, se on ainoa johon heidän kohdallaan voi luottaa! Ovathan ennustajia!
Uutisten mukaan lunta tulee jo etelässä ja pelti rytisee https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/159986-lunta-ja-sohjoa-keraantynyt-tielle-ajokeli-on-erittain-huono-maan-lansi-ja-etelaosassa
- pettynymyös
Ei stä ole, pelkkää vettä ja vähän räntää on tullut.
pettynymyös kirjoitti:
Ei stä ole, pelkkää vettä ja vähän räntää on tullut.
No nyt on ihan kivasti lunta jo täälläkin, en turhaan vaihtanut nastarenkaita alle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113961- 58801
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48784- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72717Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026699Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672