ÄLKÄÄ OSTAKO HELKAMA POLKUPYÖRIÄ NE ON SUVAKKI PYÖRIÄ VETÄYTYI KÄRKKÄISELTÄ SEN TAKIA ETTÄ SE ON ISÄNMAALLINEN.
HELKAMAN OSTAMINEN TARKOITTAA SIIS SUORAA TUKEA ISIS TERRORISTEILLE.
HUOM........
20
465
Vastaukset
- Sot_sot
Älä viitsi HUUTAA.
Asiaa voi kirjoittaa pienilläkin kirjaimilla. Perusteluita viitsii paremmin lukea, jos ne ovat siistit. - HyväHuomio
Jep, Helkama boikottiin, kuten Finlayson jo on, sekä Fazer.
- Eihelkamaa
Pitääkin keskittää ostokset kärkkäiselle.
- Sampparainen
Voi kun olis Kärkkäinen lähempänä, niin todellakin keskittäisin ostokset sinne.
- morottaja2014
Kyllä Jopolla ajaminen on suoraa tukea lasten koulumatkoihin Suomessa ja aloittajan olisi kannattanut kulkea koulussa pidempään kun ei tiedä mihin kohtaan isot alkukirjaimet laitetaan . Se on moro
- tarkkalukija
Olen samaa mieltä kuin aloittaja, että Helkamapyörä on isänmaallinen.
- robocop423
Vois ostella Helkamaa ja lisää Fazeria.. Nam nam <3
- SuviJoanna123
Helkama pyörät rakennetaan kylläkin Suomessa ja Hangossa kokonaan
- Mahtipyörääjä
Siis kasataan osa pyöristä kiinalaisista osista ja osa tehdään kokonaan Kiinassa eikö vain?
Parin Jopon takapakkaa korjanneena sanoisin, että aivan paskoja ovat.
- NatsitBoikottiin
Joku Kärkkäisen pulju ei tarvikaan kotimaisia tuotteita. Minulla on Helkama nyt ja seuraavakin on Helkama. Joutaa koko Käkkäinen mennnä vaikka nurin.
- VasemmistoBoikottiin
Kommarit ajaa varastetuilla pyörillä. Hyi helevetti.
Helkama huijaa! Ei yhtään kotimaista osaa. Ehkä puolet renkaiden ilmasta ;-) Ylihintaista kökköä.
- TotuudenPuhujat
Fiskarsin tuotteet myös boikottiin
- HalveksuvaKriitikko
... ja Finlaysonin ja ...
Niinhän.
Poju parka, sinulla on uskomaton sarka kynnettävänä, eikä touhuillasi ole mitään merkitystä, koska valmista ei tule ikinä.
Kuvittelet olevasi jotain suurta ja tekeväsi merkittävän teon, tajuamatta ettei tekosi ole muuta kuin loskaa ja sinut arvostetaan tekosi mukaan. Harvoin törmää ihmiseen joka ei tajua miten kauas ja alas hän on ihmisyydestään vaipunut, mutta itsepä olet osasi valinnut.
Oletko säälittävä? Et olet juuri sitä saastaa joka ansaitset ollakin.
- MinunRahaMinunPäätös
Ostin itselleni Helkaman syksyllä. Jos olisin tiennyt, et Helkama boikotoi Kärkkäistä olisin ostanut kaksi, koska vaimoliinikin tarvitsee uuden fillarin. Hän halusi jättää hankinnan kevääseen.
Ihan varmasti ostetaan hänelle Helkama.- MeeSuihkuun-SääHaiset
Tämä punikki on muuten yrittäjä ja työllistäjä, joten eiköhän se tässä vertailussa ole sinun paikkasi istua siellä persaukisten ja anarkistien orella.
Teillä sekopäillä on taipumus olla suurta sankaria ja jotain sellaista mistä ette lopulta ymmärrä haisevan vertaa.
Olette pelkkiä inhoa aiheuttavia koirankasoja kevätsateessa.
- myösharmistunut
Hyviä pyöriä ja niitä ostamalla tuki suomalaista työtä. Minuakin harmittaa nyt samoin tuo Helkaman johdon outo asenne Kärkkäiseen. Vanhat rangaistukset jostakin?? on aikoja sitten kärsitty. Minäkin panin oman boikotin Helkaman tuotteille. Myyköön matuille ja suvakeille pyöränsä. Jääköön vanha pyörä käyttöön ja nekin rahat säästöön.
- Muahahahahaha
Ette te mitään pyöriä osta, ettekä te merkkiä katso kun varastatte fillarin. Teidän persaukisten boikoteilla ei ole merkitystä. Teidän rahat menevät kaljaan ja tupakkiin.
- uupps
Turo oli helkama, helkama, helkama.Turo oli helkama, helkama helkama??
- jopopob
80- 90% kaikista maapallolla valmistetuista pyöränrungoista ja osista tulee Kiina-Taiwan suunnalta. boikottiin vaan ihan vapaasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634