Hei, minulla on kaksoiskansalaisuus ja olen ollut kaukosuhteessa 3 vuotta nykyisen poikaystäväni kanssa. Olen käynyt muutaman kerran kotimaassani hänen luonaan ja haluaisimme asua tulevaisuudessa yhdessä ja perustaa perheen.
Koska minulle muutto omaan kotimaahaan olisi hyvin hankalaa, ollaan mietitty sitä, että hän tulisi Suomeen ja mentäisiin täällä naimisiin.
Haluaisin siis mahdollisimman paljon neuvoja ja vinkkejä miten tässä kuuluu edetä viisumista oleskelulupa-asioihin jne.
Otan kaiken tiedon vastaan, ja toivon asiallisia kommentteja ja neuvoja.
Poikaystävän tuominen suomeen
14
190
Vastaukset
- kalexis
Olet ilmeisesti jonkin muslimimaan kansalainen (vaikka jätitkin sen sanomatta). Se tekee asiasta hieman vaikeamman, sillä Suomessa alkaa olla jo liikaa muslimeja mistä johtuen niitä yritetään palauttaa takaisin kotimaahansa tosin huonolla menestyksellä.
Mutta sinunlaisiasi, muslimimiehiä Suomeen yrittäviä naisia on Suomessa runsaasti, joten neuvojia siitä miten se tehdään ei ole pulaa. - Niitäonjoliikaa
Ei tämä ole mikään sosiaalitoimisto.
Taasko pitäisi Suomeen tuoda yksi sossupummi- Kohta on Suomiki samanlainen kuin joku Somalian kaltanen persläpi..
- tavaravaihtaaomistajaa
Niinhän se onkin. Sitähän nuo päättäjät haluavat. Suomella meni jonkin aikaa hyvin, mutta me "tarvitsemme" kulttuurimme rikastajia. Kannattaa mennä steissille kattoo miten kulttuuria rikastavat joutomiehet ja hampparit.
tavaravaihtaaomistajaa kirjoitti:
Niinhän se onkin. Sitähän nuo päättäjät haluavat. Suomella meni jonkin aikaa hyvin, mutta me "tarvitsemme" kulttuurimme rikastajia. Kannattaa mennä steissille kattoo miten kulttuuria rikastavat joutomiehet ja hampparit.
Halpaa työvoimaa..
Mitään muuta hyötyä noista ei ole.
Sipilän kaltaset mafiosot vaan yrittää saada ahneutensa näyttämään jalolta..- Ilmoituseduskuntaan
Eräkettu kirjoitti:
Halpaa työvoimaa..
Sipilän kaltaset mafiosot vaan yrittää saada ahneutensa näyttämään jalolta..Kannattaisi Sipilänkin matkustaa norsunluu tornistaan Itäkeskukseen tai Stadiin päärautatieasemalle mikä on homman nimi. Suosittelen muillekin päättäjille.
- raaka-suvakki2
Eräkettu kirjoitti:
Halpaa työvoimaa..
Sipilän kaltaset mafiosot vaan yrittää saada ahneutensa näyttämään jalolta..Ei edes työvoimaa. Tuolla roskasakilla ei ole sellaista osaamista millä olisi kysyntää täällä. Halpa työvoima tulee baltian maista. Nuo kehvelit ovat vain politiikkaa ja mamubisnestä kupata fyrkkaa yhteiskunnalta.
raaka-suvakki2 kirjoitti:
Ei edes työvoimaa. Tuolla roskasakilla ei ole sellaista osaamista millä olisi kysyntää täällä. Halpa työvoima tulee baltian maista. Nuo kehvelit ovat vain politiikkaa ja mamubisnestä kupata fyrkkaa yhteiskunnalta.
Kyllä niistä jonkin näköstä työvoimaa saadaan...
Niitähän kehutaan ahkeriksi työmiehiksi vaikka perustukset halkeilee, kämppä on kallellaan, katto vuotaa ja nurkat kukkii..
- raaka-suvakki
Siinähän niitä "asiallisia" vastauksia tulikin. Kannattaa mennä jollekin toiselle palstalle, sillä täältä ovat häipyneet fiksut ihmiset ja vain roskaväki on jäänyt vertaistukea hakemaan, koska muslimi on vienyt heiltä naisen.
- tyhmälletytölle
Siinä " asiallinen " vastaus aloittajalta. Näissä kaikissa vastauksissa on kuitenkin kylmiä totuuksia. Samalaisia vastauksia saat muiltakin palstoilta. Sekö vie ihmiseltä järjen, jos vaimo on lähtenyt muslimin matkaan. Vain tyhmät lähtee muslimin matkaan ja taidat kuulua siihen joukkoon. Kirjoituksesta päätellen et ole kovinkaan fiksu.
- Vaaleapunaisetlasitsilmi
Kun sinäkin muslimin patja häivyt, on palstalla kaikki hyvin. Kyllä tässä sinä hoidatat pääkoppaasi täällä. Kale ym. puhuvat asiaa, mutta sinä sen kun päästelet valheita valheiden perään.
Noissa sinun jutuissa ei ole mitään muuta todenperäistä kuin että tehtailet kakaroita muslimi jätkille ja olet mennyt sekaisin Koraanin lukemisesta. Sekoitat uskonnon ja tasa-arvo ja ummistaa silmäsi kaikelta paskaa mikä tulee muslimeihin. - raaka-suvakki
tyhmälletytölle kirjoitti:
Siinä " asiallinen " vastaus aloittajalta. Näissä kaikissa vastauksissa on kuitenkin kylmiä totuuksia. Samalaisia vastauksia saat muiltakin palstoilta. Sekö vie ihmiseltä järjen, jos vaimo on lähtenyt muslimin matkaan. Vain tyhmät lähtee muslimin matkaan ja taidat kuulua siihen joukkoon. Kirjoituksesta päätellen et ole kovinkaan fiksu.
Etkö osaa lukea? Missä olen sanonut, että se vie järjen, jos nainen lähtee muslimin matkaan?
- onkyllälähtenyt
raaka-suvakki kirjoitti:
Etkö osaa lukea? Missä olen sanonut, että se vie järjen, jos nainen lähtee muslimin matkaan?
Sinägän kirjoitit että " roskaväeltä " on Akka lähtenyt muslimin matkaan. Järki on todella lähtenyt jo muslimin on valin ut.
- suominousuun
Jotenkin näin se menee...
Selvitä mitä papereita tarvitsette voidaksenne mennä täällä naimisiin. Katso netistä maistraatin sivut tai käy suoraan heiltä kysymässä ja listaa tarvittavat paperit. Poikaystävä sitten hakee tarvittavat paperit kotimaastaan mikäli mahdolista. Katso myös mitä papereita itse tarvitset. Kun paperit koossa, poikaystävä turistiviisumilla suomeen. Maaistraattiin papereiden kanssa virallistamaan avioliitto josta todistus mukaan ja poliisille tekemään oleskelulupahakemus. Oleskelulupa on toistaiseksi voimassa kunnes avioliitto on virallinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984