Montako kaloria kulutat päivässä kuntopyörällä

sinikkalt

polkien? Minä 40.Joka päivä.

16

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeewrrrwwg

minä poljen joka päivä 15 min. kolme ja puol km ja voimalla 2.

• Ei-viitsi-alkaa

Minä katson kun posteljoonit (lähinnä aasialaisia nuoria naisia) polkevat päivittäin kesät talvet. Niin täällä pääkaupungin liepeillä.
      Siinä ne kalorit kulahtelevat. Luultavasti minullakin.

• flegmaatti

Minä kulutan vuorokaudessa pelkästään lepäämällä 1937kcal.
      Pienikin liikahdus on lisänä tuohon aineenvaihdunnan peruskulutukseen joten eipä hyödytä fillaroida.

• Kuntoileva

Aloittaja tarkoittaa varmaan 40 kilokaloria. Minä kävelen 7 kmn tuntivauhdilla 5 min salin kävelylaitteella ja kulutan 20 kcal. Teen sen kaksi kertaa viikossa alkulämmittelyksi. Astun pitkiä askelia, oikein tuntee kun vanhat lonkat vapautuvat.

• tulispa.kesä

Naisihminen, ellei ole kovin kookas, kuluttaa noin 1500 kcal vaikka ei ns. kuntoilisi ollenkaan. Tuo 40 on siis aika vähän minun mielestäni, mutta ethän kertonutkaan yrittäväsi pudottaa painoa. Reippaan kuntoilijan lihakset kasvaa ja rasvaa häviää, joten paino voi pysyä samassa vaikka mittanauha näyttäisi toisin. Tärkeätä on kuitenkin liikkua päivittäin, vaikka vähänkin.

• jrghteht

Minä0.joka päivä.

• Vapaastilonkalta

Säästän kalorioita ja keksin sähköviipotinsukset. Asia on, kuin kissa pöydällä.

• Kyllä tuolla vintillä kuntopyöräkin on, mutta mistä niitä kaloreita enää riittäisi kulutettavaksi, jos sitä vielä polkisin. Antaa pyörän vaan rauhassa siellä pölyyntyä.

• laaakkonene

miksi et käytä kuntopyörääsi?

• Minulla on kaksi kuntopyörää, mökillä ja kylillä. Poljen noin 20-30 minuuttia päivässä. Kunhan tiet sulaa niin pyöräilen sähköpyörällä, kuluttaa sekin kaloreita vaikka onkin herkkä polkea.
      Eilen löysin uuden kuntoiluvempeleen kirpparilta, en ole vielä kokeillut.
      Jos ei harjoittele mitään voi käydä niin että sukkia laittaessa joutuu istumaan. Seison yhdellä jalaal ja kyykyssä joka päivä jonkin aikaa.

• staka

Olen laiska ulkoilemaan talvella, varsinkin nyt kun operoitu jalka on vielä kipeä. Kävely on vähissä, odottelen luistamattomia kelejä. Kuntopyörän olen aikaa sitten lainannut sitä toivottavasti enemmän tarvitseville. Pyöräilen itse kesällä pitkiäkin matkoja - ihan kunnon vuoksi, en niinkään kuluttaakseni kaloreita. Minulla on retkipyörä enkä aio sitä sähköpyörään vaihtaa.

Osan talvilaiskuudesta pelastaa se että usein herään yöllä enkä sitten saa nukuttua pariin-kolmeen tuntiin. Nousen, luen lehteä jos se on jo tullut, otan puntit ja teen kaikenlaisia muitakin jumppaliikkeitä: kyykkyjä, taivutuksia, kiertoja tms. Katselen samalla kuinka hiljainen kaupunki on. Ja onneksi tämä talokin. Sitten takaisin petiin ja unta muutama tunti lisää.

• nurminenn

varmaan aika vaikeaa tehdä kyykkyjä, ja vielä yöllä, kun polvi vielä laikkauksesta kipeä.

• flegmaatti

Punttitreeniä ja jumppaa.
        Minun elimistöni on niin herkkä, etten voisi kuvitella nukahtamisen yritystäkään useampaankaan tuntiin treenin jälkeen. Elimistöni jää ylikierroksille.
        Aamuisin klo 9:n tienoissa salille sopii tälläiselle herkkähermoiselle.

Mitä tulee energian kulutukseen niin minun matalaintensiivisellä, aerobisella jumputuksella soutaen, crossarissa tai fillarissa menisi rumasti yli 10 tuntia yhtä rasvakiloa vastaavan kalorimäärän kuluttamiseksi.
        On turha tuijottaa tuntia lyhyempien rupeamien kulutusta. Pitemmissä tuleeekin jo jaksaminen kysymykseen. Saahan sitä ähkäistä 15min ja sillä pettää itseään käyttäen kulutuslukemaa pitemmän ajan laskentaan.

painoa ajatellen on paljon helpompaa katsoa mitä tunkee suuhunsa ja kuinka usein.

• eiyhtäänminulla

Kuluttelen kalorit hyötyliikunnalla ja ulkoilemalla.

Kuntopyöräilyn ymmärrän hyvin ihmisillä jotka eivät pysty muita liikuntamuotoja harrastamaan.

• sinikkaltt

eikö muilla teillä kenellään ole siis kuntopyörää?

• Onko sillä mitään väliä?
        Minulla on kyllä karmien-väli.

H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5303
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      797
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      734
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe