joten viikonlopun ruokaostokset piti maksaa Visa Credit kortilla.
Prismasta tarttui mukaan ainakin Valion Arki-juustoa, Perheleipurien viipaloitua sekaleipää, Valion Arki-jogurttia, Atrian Kunnon Arki -lihapullia, HK:n prinssinakkeja, X-tra pakasteranskalaisia, perunoita, Pedigree-koiranruokaa, pari ykkösolutta kun mennään Ekin kanssa saunaan, vaimo laittoi kärryihin myös lonkeroa, niin ja sitten Minttu-Petterille kaikenlaisia halloween karkkeja, leluja, asuja yms. Tankkasin myös auton tankin täyteen ja samalla lisäsin 4 litraa long life -öljyä Octaviani 1,0 TSI-moottoriin. Jospa se riittäisi taas seuraavaan tankkauskertaan asti.
Oivoi... yli pari sataa tuli taas maksettavaa, mutta onneksi kortissa on tuo luotto-ominaisuus.
Myös minussa ihmisenä on hyvät luotto-ominaisuudet, joten sen ansiosta vaimoni rakastaa minua enemmän kuin mitään Makeja, Kakeja ja muita elämässään epäonnistuneita eksiään. Luottamus on kaiken A ja O, ja kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa.
Oivoi, vasta ensi keskiviikkona on palkkapäivä
2
121
Vastaukset
Vai tällanen oli aisurin kauppareissu perjantai-iltapäivällä. Huh huijaa... Täytyy kyllä kahteen kertaan harkita haaveita perhe-elämästä.
Mäkin kävin tänään kaupassa, tosin Lidlissä ja ostin ainakin tomaatteja, paprikaa, kesäkurpitsaa, kurkun, sipuleita, basilikan, yms. tuoreita kasviksia, oliiveja ja juustokuutioita, mozzarellaa, chili sin carne -valmisaterian, broilerin sisäfileepihvejä, kolme ns. erikoisolutta ja kolme ykkösolutta. Mitäs vielä, ei kai mitään merkittävää. Maksettavaa tuli muistaakseni 28e. Niin ja ostin naapurikaupasta myös salkullisen keltaista Laitilan Kukko olutta hintaan 12e. Oivoi... kallista...Sullahan on Timppa sitten paljon rahanmenoa, jos sulla on rahavarat loppu jo ennen seuraavaa palkkapäivää:)))))))))))))))
Aika jännä juttu, kun itselläni palkasta jää usein myös hyvin säästöön, vaikka oma (12euron/tuntipalkka lisät)on varmasti ainakin puolet pienempi, kun mitä se sun palkkasi sieltä insinööritoimistosta.
No ehkä teillä perheellisillä miehillä ne menot sitten ovat suuremmat, kun mitä meillä yksin asuvilla sinkkumiehillä.
Mutta uskon, että sä et varmasti haluaisi vaihtaa osia mun ja Periksen kanssa, kun onhan se oman perheen ja lasten elättäminen varmasti oikein kunnia-asia:))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327