Kurejoentie sohjo,liki ojaan ajo!

Hillstreetblues

Matkustajana, hetken, nenäpielet valkoisina. Ajoin n55km/h koska se tuntui turvalliselta korkeimmalta nopeudelta sohjossa, Olin väärässä! Minä kymmeniä vuosia ajanut kokenut konkari. Tuli auto vastaan joka ei väistänyt tippaakaan vaan ajoi juuri kaistaansa kesiviivan tuntumassa urissa ja niiden vasemmassa laidassa. Jos olisin ajanut samoin varmuudella peilit olisi hajonneet . Väistin oikeaan reunaan ja olin matkustaja,kevennys kaasuun että renkaat läpäisisi sohjon,odottelua ,reuna lähestyy ,lähestyy voi vittu näin pienestä nopeudestako , kenties 45km/h auto syvään ojaan? Juuri ojan reunalla nopeus oli pudonnut tarpeeksi ja alkoi varovainen tielle pyrkiminen . Huh ! seuraavien autojen kohdilla nopeus alle 40 km/h.
Varmaan pitäisi tuo vetinen raskas sohjo poistaa . Kun joutuu väistämään kumpikin rengas on paksun sohjon päällä ja auton alla on se puhdas ajo ura. Syy ei ole tälläkään kertaa kaupungin .

Syy ei ole ajotaidossani.
Syy ei ole autossani.
Syy ei ole rengas urasyvyydessä/leveydessä ( ikä kuukausia)
Syy ei ole ajonopeudessa,nopeutta olisi voinut pitää siinä kapeassa urassa vaikka 80 km joka on nopeus rajoituskin.
Syy on sohjo tiellä,ainakin osittain, lakihan ohjeistaa ajamaan nopeudella jolka ei voi törmätä eikä suistua ojaan , naurettava laki elävään elämään. Ohjeiden mukaan absoluuttisesti EI VOI ELÄÄ,KUKAAN. Sohjo pois teiltä. Ajaessasi sitä myöhemmin juuri sinulla ei ole sama tilanne eikä kaikki voi olla niin täydellisiä kuin sinä olet.

Kyllä ,minulla on kamera autossa ja katsoin sen juuri uudelleen,kylläpä nämä uudet kamerat on hyviä ,kaikki näkyy . Nopeus näyttö ei ollut toiminnassa.

Hei! Olkaapa varovaisia siellä.

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuuh

      Säästyy rahaa, kun ei aurata.

    • tielläliikkuja

      Tielaitoksen ylläpitämä tie , valitat tänne turhaan.

    • ANTIBIOOTTI

      AINAHAN NE SANOO ETTEI OMISSA TAIDOISSA MITÄÄN VIKAA OLE.. TAITAA VIKA LÖYTYÄ RATIN JA PENKIN VÄLISTÄ. JA JOS MUUTENKIN NENÄNPIELET VALKOISINA NII SUURIN SYY TAITAA OLLA SIINÄ, LOPETA HYVÄ MIES SEN AINEITTEN KÄYTTÖ, AINAKIN SILLON KUN AJAT

      • Einaurataei

        Tyypillinen suomi24 kommentti. Luvun ymmärtämisessä on vikaa .


    • Eiymmärtänyt

      Siis olitko nyt matkustaja vai kuski? Kirjoituksestai päätelleen et tiedä itsekään
      "Matkustajana, hetken, nenäpielet valkoisina" ." Ajoin n55km/h "
      " Väistin oikeaan reunaan ja olin matkustaja"
      Et taida itsekään tietää olitko ratissa vai ratin vieressä. Kai sitä silloin ojaan meinaa mennäkin.

      • Einaurataei

        Jos vitsiksi tarkoitit niin huono olet. Et oikein ymmärrä lukemaasi.


      • Ulosanti--------hmmm
        Einaurataei kirjoitti:

        Jos vitsiksi tarkoitit niin huono olet. Et oikein ymmärrä lukemaasi.

        "Kyllä ,minulla on kamera autossa ja katsoin sen juuri uudelleen,kylläpä nämä uudet kamerat on hyviä ,kaikki näkyy . Nopeus näyttö ei ollut toiminnassa"

        Tämä nyt taisi olla vitsi

        Ai oikein kamera autossa. Taisi kuvailla kännykällä "matkustajana" ollessaan.


      • ulosantionmitäonjokaisel
        Ulosanti--------hmmm kirjoitti:

        "Kyllä ,minulla on kamera autossa ja katsoin sen juuri uudelleen,kylläpä nämä uudet kamerat on hyviä ,kaikki näkyy . Nopeus näyttö ei ollut toiminnassa"

        Tämä nyt taisi olla vitsi

        Ai oikein kamera autossa. Taisi kuvailla kännykällä "matkustajana" ollessaan.

        Mikä siinä tuntuu vitsiltä? kameroita on vaikka minkälaisia , ei ne ole mitään ihmeellisiä,aivan normi tekniikkaa , halpoja ja hyviä. Kuvaavat minullakin looppina eteen ja taakse toinen. Ei tarvitse koska mihinkään ja toimii hienosti.
        Tuommoinen asioiden vääristely antaa sinusta oudon tuntuisen mielikuvan , minun mielestä.


    • Huikamalaa

      Onpas ollu vakava tilanne, että piti tänne kirjottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe