Itäkeskuksen Easton nousi kerralla suomen parhaaksi kauppakeskukseksi.
Easton kauppakeskus Helsingin uusi ylpeys
17
1041
Vastaukset
- werwerwerwerw
Onko paljon mamuja?
- maleksivat_vaan
Ihanan monikulttuurinen. Matut ei vaan osta mitään.
- hyvä_kysymys
Mistä tuo kauppakeskus saa maksavia asiakkaita?
- Kontulasta.kajahtaa
Kyllähän mamujen 3000 egen ansiot/ kk antavat hyvän pohjan myynnille. Ei niitä kaikkia rahoja kuitenkaan Afrikkaan lähetetä.
- 2e34
rahat tulee räkimällä kattoon.
- MunMinareettiTörröttää
Nyt alkoi Itiksen ja Eastonin verinen kilpailu: Kumpiko tuottaa enemmän arabiankielisiä mainoksia.
Oletan, että Eastonissa pidetään kaupat suljettuina muslimien rukoushetkien ajan.
Ja tokihan naiset ja miehet on erotettu toisistaan, kuten muslimi- kulttuurin kuuluu.
Allahu! - mitsolis
Uskaltaako homoseksuaali käydä Eastonnissa vai heitetäänkö katolta kuolemaan?
Voiko sinne mennä koiran kanssa?
Voiko vaimo olla ilman burkhaa?
Ihan vaan varmuuden vuoksi kysyn.- EiVaraVenettäKaada
Sinuna olisin varovainen.
Allahu!
- hcdca
Yksi ostoshelvetti lisää, mieluummin menen metsään.
- wererwerwewer
Niin minäkin menisin, jos olisin tuollainen tyhjätaskupummi kuin sinä.
- Onkoarabiaa
Mitä kieltä tuo Eastton edes on ja mitä se tarkoittaa?
Palvellaanko siellä edes suomen tai ruotsin kielellä? - jlhjlkjlkjlkjl
Huoh. Järjen jättiläiset taas liikkeellä. Easton on ihan kuten muutkin ostarit, isonpuoleinen Cittari. En tiedä kuinka menestyy jatkossa, kilpailua on. Itse kaipaisin sitä toista rakennusta, löytyisi muutakin kuin ruokaan liittyvää.
Jos tykkää, että on nogo- zone, niin sitten ei voi mennä minnekään. Kandeekin pysyä pois, yleisen viihtyvyyden vuoksi. - EiKiitosEnää
Kävin juuri! Ei asiaa vähään aikaan sinne...
Easton - East on - sähkösilmät
Siellä on varmaan normaalia tehokkaampi valvonta.
- Sellasta_sattuu
Kyllä aivan mahtavaa..
https://youtu.be/e9dZQelULDk - Raitajorma
Kaikki pelokkaat savolaiset pakkautuu espooseen , että meitä pelottaa, keilarannasta kotiin pelkäämään , illalla omenaan juomaan caffepullaa börje swenssonin kanssa , ja haaveilemaan että olis rohkeutta käydä kattoo itäkeskuksen suklaa mirrien , mirrejä ja lomilla tammisaareen ottamaan valkoiseen ahteriin raitaa...
- käyn_päivittäin
Parasta siellä on Alko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849