Rovaniemi-palstalla saa kirjoittaa Rovaniemen

Minkä.helvetin.takia

homoista mutta ei Rovaniemen virkamiesten ulkomaan matkoista jotka on tehty veronmaksajien rahoilla ????????????????????

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siltä-näyttää

      että ainakin LK ja Rovaniemen virkaeliitti ovat tehneet sopimuksen että veroilla elätetyistä virkamiehistä ei saa kirjoittaa mitää huonoa..

      Elämme pravdan aikaa, jolloin kaikki rehellisyys oli kiellettyä.

    • Sie se jaksat kitistä niistä veroista. Muuta pois jos ei miellytä vaikka monacoon. Suomi ei pyöri ilman verotusta.
      Kyllä virkamiesten pitää käydä työasioissa ulkomailla. Rovaniemi on kansainvälinen kaupunki ja suhteita pitää solmia.

    • 67829

      Jos tehdään kompromissi? Kirjoita vain siitä, miten Rovaniemen homot virkamiehet lomailevat veronmaksajien piikkiin.

    • entinenmyyjä

      laitoin aamulla kirjoituksen kaupan työntekijöiden seksuaalisesta häirinnästä, vaan siitä ei näy saavan kanssa kirjoittaa, vaikka kirjoitin niin ettei kukaan osaa ainakaan täällä nimiä yhdistää, koska ne olivat tapahtuneet aivan eri maakunnassakin. Just kuuntelen radioa, ja siinä keskustellaan, miksi ihmiset eri työaloilta eivät ole alkanu ottaan kantaa ja avautumaan näistä asioista.Näkyy ainakin näillä palstoilla pitävän olla hiljaa

    • kaupan-asiakas

      Mitä niistä kirjoittaa? Eivät ne ainakaan minua ole seksuaaalisesti häirinneet.

    • entinenmyyjä

      Joo, en minäkää häirinnyt asiakkaita,ainakaan seksuaalisesti, vaan kirjoitin kolme erittäin härskiä tapausta itseeni kohdistuvista häirintätapauksista, vaan ei näköjään ole ne asiat julkaisemisen arvoisia. Vaan innostuppa haukkuun tosiaan homoja, niin joka ainoa narina ja tyhmyys julkaistaan,
      Halusin julkaista omat tapaukseni sen takia, et on näin meille jokaiselle lähellä olevissa ammateissa tätä aivan samaa kuin jollakin elokuva-alalla.

    • entinenmyyjä

      Kyllä tämä asia koskee myös rovaniemeläisiä, tiedän, et tätä voi tapahtua jopa täällä. Tämä koskee meitä kaikkia. Olen nykyinen rovaniemeläinen, junantuoma

    • TörkeäMyyjäSiellä

      En tiedä mutta taitaa olla se yksi halpaliikkeen miesmyyjä ainakin homppeli kun työntyy perhana sovituskoppiin kesken housujen sovituksen.

      • JaaEntiiä

        Jaaniin joo taitaakin tehä. En noteerannu asiaa yhtään ku toppahousut joskus hain. Siinä tuijottakoot jos saa jotain kiksejä.
        Ehkäpä hieman imarreltu

        Mikäs siinä on ku ihmiset kitisee pikku perseen puristelusta tjs. Ihan harmitonta.
        Kohteliaasti voi sanoa että ei kiiiiitos. En ole kiinnostunut.
        Ollaan niinku raiskauksen uhreja.


      • KiertäisinPaikan

        Ja mikä olikaan se halpaliike ?
        Olis hyvä tietää !


    • Kyläparlamentit-kertovat

      että toimittajien enemmistö alkaa olla ns. x-marginaaleja, siitä johtuu että että media pukkaa tarinaa marginaaleista koko ajan. Ja myös suosivat marginaalikertomuksia jos se vain suinkin on mahdollista... Sodoman ja Gomorran porukkaa.

      • 867tyunhg8

        Totta puhut !


    • Paskasakkia-molemmat

      Molemmat parit täysiä mätämunia. Toinen pari homppeleita ja toisessa Suomen virallinen metrin mitta joka yrittää mainostoimiston käskystä känistä hitaasti jotta olisi valtiomiehen oloinen. Sen lisäksi tulee suoraan sanottuna pedofiili mieleen kun otti tuon kummityttönsä jolle nukkeja kantoi lahjaksi omaksi lapsivaimokseen. Kansa ei vain muista mitä tuo rotta-Niinistö teki valtiovarainministerinä ollessaan, sitä laskua kansa maksaa vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe