Unelmieni Suomalainen Nainen

MiesSuomesta8

Minun unelmieni nainen olisi seuraavanlainen.

Nyrkin ja hellan välissä oleva alistuva yksilö, joka kotona odottelisi aina ihanan miehensä paluuta ravintolareissusta kostean illan jälkeen, saisi mustan silmän kun ei nyrkkeilysäkkiä kotona ole, ottaisi suihin ja peittelisi minut sänkyyn sen jälkeen kun oksennukset siivoaa lattialta pois.

Ruuminrakenteelta naisen pitäisi olla erittäin timmissä kunnossa, iso perse, isot tissit, litteä maha, lihasta reidessä, tiukka alapää, kauniimpi kuin missi kasvoiltaan, tuuheat hiukset, kauniit hampaat, liikkuisi silloin kun ei ole töissä/hoitamassa kotitöitä/ruokaa laittamassa/hoitamassa minua.

Luonteelta vaatimukseni ovat vähäiset. Naisen tulee olla erittäin heikko yksilö. Hän myöntyy kaikkeen mitä minä sanon. Muuta en vaadi.

Nainen tekee siis kotona kaikki työt, käy töissä ja tekee ruat.

Minä olen itse pälvikalju, keskivartalolihava, isoperseinen, sikaa muistuttava komea suomalainen mies. En käy töissä, juon ja tupakoin päivät pitkät. Liikuntaa en harrasta, kolesterolini on enemmän kuin älykkyysosamääräni, toisen tyypin diabetes joka syntynyt elämäntavoillani, penikseni on pienempi kuin olematon autoni, röyhtäilen ja piereskelen kun haluan, kotitöitä en tee tai paljoa muutakaan.

Ei muutakuin ilmoittautumaan jonoon Suomalaiset Naiset! Kyllä minusta riittää useammallekin!

14

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjoo

      En nyt ole asettumassa jonon kärkeen, koska paikalla ei ole muita naisia. Onneksi itsekin olen fiktiivinen sellainen.

      Oikeastaan tämä olisi hyvä pohja romaanille, josta voisi peilauttaa aina tuskallisuuksiin asti naisen asemaa parisuhteessa, jollaisia luulen useimpien niistä olevan. Mutta tällainen äärellisyys asian suhteen olisi varmaan keissin kannalta paikallaan, sillä vain loppuun asti venytettynä kuminauha sattuu irti päästettynä eniten.

      Mutta mikä tässä on haastavinta, on se että naiselle ei mielestäni saisi myöntää äänioikeutta, eli ääntä ja ajatuksia. Lisäksi kaikki hänen toimintansa olisi suuntautunut tukemaan miehensä pyrkimyksiä ei missään. Toisin sanoen nainen olisi alistunut kantamaan vettä kaivoon purosta, joka solisisi metsän siimeksessä kauniisti.

      Ämpäriä ei saisi käyttää, vaan vesi pitäisi kantaa kämmenillä maan povessa odottavaan hyiseen reikään.

      (hihitystä)

      • Teknodonna

        Jotenkin nainen on kuitenkin personoitava, sillä hän tulisi olemaan väistämättä mukana tekstissä, haluttiin sitä tai ei.

        Nainen täytyy personoida ulkoisin avuin. Hän voisi olla esimerkiksi uskomattoman kaunis, mutta niin latistettu osaansa, että luulee olevansa maailman rumin nainen. Tällaisia ajatuksia emme kuitenkaan saisi kirjoittaa näkyville, vaan ne lukijan täytyisi itse oivaltaa. Olisi olemassa eräänlainen "kirjoittamaton nainen", joka kuitenkin olisi kaiken keskushenkilö, sekä koko kirjoituksen idea.

        (naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=McDHwp3o9TM


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Jotenkin nainen on kuitenkin personoitava, sillä hän tulisi olemaan väistämättä mukana tekstissä, haluttiin sitä tai ei.

        Nainen täytyy personoida ulkoisin avuin. Hän voisi olla esimerkiksi uskomattoman kaunis, mutta niin latistettu osaansa, että luulee olevansa maailman rumin nainen. Tällaisia ajatuksia emme kuitenkaan saisi kirjoittaa näkyville, vaan ne lukijan täytyisi itse oivaltaa. Olisi olemassa eräänlainen "kirjoittamaton nainen", joka kuitenkin olisi kaiken keskushenkilö, sekä koko kirjoituksen idea.

        (naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=McDHwp3o9TM

        Ehkä parempi ilmaus olisi "koossa pitävä voima".

        Naisethan tuppaavat olemaan tällaisia forsseja siinä, missä mieskunta yrittää kaikkea kaunista tuhota.

        Kauneus on yksinkertaisesti sietämätöntä.

        (Reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ehkä parempi ilmaus olisi "koossa pitävä voima".

        Naisethan tuppaavat olemaan tällaisia forsseja siinä, missä mieskunta yrittää kaikkea kaunista tuhota.

        Kauneus on yksinkertaisesti sietämätöntä.

        (Reps)

        Fiktiivisiä otteita



        Sain ajatuksen, että heittäisin kaikki esillä olevat naistenvaatteet roskiin, sillä oli tiistai, ja roska-auto saapuisi iltapäivällä. Vaatteita ei ehdittäisi pelastamaan. Tempauksen tarkoituksena oli osoittaa, että kaikki vaatteet tuli olla kaapeissa, eikä vuoteella tai tuolinselkämyksillä. Epäjärjestys oli sietämätöntä. Idean nerous oli siinä, että naisilla oli vaatteita pilvin pimein, eikä muutamaa riepua nyt kukaan jäisi ikävöimään. Meikkien kohdalla minulle syntyi eteen uusi ongelma, sillä en tiennyt, kuinka toimia.

        Lopulta heitin meikit makuuhuoneen pöydältä jätesäkkiin, sillä luotin luonnolliseen kauneuteen. Huorat meikkasivat. Kaikki naiset olivat siinä mielessä huoria, koska meikkasivat. Söin eilistä ruokaa. Se poksahti mikrossa pitkin seiniä. Laitoin tikkua ristiin käydessäni pihalla säkkeineni. Minulla oli outo tunne kaikkivoipaisuudesta ja suoranaisesta jumaluudesta. Minä tein päätöksiä, eivät muut. Vedin syvät savut ja koin suoranaista olemassaolon riemua. Olin erilainen mies, en mikään tavis. Olin mies, joka osoitti sormellaan, ja osoitettu siirtyi paikoiltaan.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Fiktiivisiä otteita



        Sain ajatuksen, että heittäisin kaikki esillä olevat naistenvaatteet roskiin, sillä oli tiistai, ja roska-auto saapuisi iltapäivällä. Vaatteita ei ehdittäisi pelastamaan. Tempauksen tarkoituksena oli osoittaa, että kaikki vaatteet tuli olla kaapeissa, eikä vuoteella tai tuolinselkämyksillä. Epäjärjestys oli sietämätöntä. Idean nerous oli siinä, että naisilla oli vaatteita pilvin pimein, eikä muutamaa riepua nyt kukaan jäisi ikävöimään. Meikkien kohdalla minulle syntyi eteen uusi ongelma, sillä en tiennyt, kuinka toimia.

        Lopulta heitin meikit makuuhuoneen pöydältä jätesäkkiin, sillä luotin luonnolliseen kauneuteen. Huorat meikkasivat. Kaikki naiset olivat siinä mielessä huoria, koska meikkasivat. Söin eilistä ruokaa. Se poksahti mikrossa pitkin seiniä. Laitoin tikkua ristiin käydessäni pihalla säkkeineni. Minulla oli outo tunne kaikkivoipaisuudesta ja suoranaisesta jumaluudesta. Minä tein päätöksiä, eivät muut. Vedin syvät savut ja koin suoranaista olemassaolon riemua. Olin erilainen mies, en mikään tavis. Olin mies, joka osoitti sormellaan, ja osoitettu siirtyi paikoiltaan.

        (hihitystä)

        Ei hassumpaa. Ja ihan vedin hupusta.

        Ehkä olen äänettömien naisten uusi The Grand Sound.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Ei hassumpaa. Ja ihan vedin hupusta.

        Ehkä olen äänettömien naisten uusi The Grand Sound.

        (Naurua)

        Lisäksi mä olen jotenkin viehättynyt seitsemän rivin kappaleeseen. En osaa selittää tätä, mutta laskiessani (omasta mielestäni) hyvien kappaleiden rivien määrän, se on aina seitsemän. Esmes jos se on kuusi tai kahdeksan, siinä on jotain liikaa tai liian vähän.

        Mielestäni tuhat seitsenrivistä kappaletta saattaa käsittää jo lähes kaiken sanottavan, mitä minulla on sanottavana.

        Sen jälkeen ei tule enää mitään. Siis minulle.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Lisäksi mä olen jotenkin viehättynyt seitsemän rivin kappaleeseen. En osaa selittää tätä, mutta laskiessani (omasta mielestäni) hyvien kappaleiden rivien määrän, se on aina seitsemän. Esmes jos se on kuusi tai kahdeksan, siinä on jotain liikaa tai liian vähän.

        Mielestäni tuhat seitsenrivistä kappaletta saattaa käsittää jo lähes kaiken sanottavan, mitä minulla on sanottavana.

        Sen jälkeen ei tule enää mitään. Siis minulle.

        (hihitystä)

        Mjoo

        No siis pitkällisen pohdinnan jälkeen tällainen kirjoitustapa kuulostaa mun mielestä lukijan kiduttamiselta.

        On siis nopea intro, jonka jälkeen ollaan keskellä jotain täysin käsittämätöntä, joka päättyy juuri oikeaan aikaan ja ilman varoitusta. Ja jo seuraava alkaa.

        Siistiä.

        (Reps)


    • TässähänTämäUnelma

      Unelmien suomi muija mulle on: Aina 30v ja tiukka.Antaa aina kun haluan tyhjentää kassit ja on muutenkin älykäs. Mielellään vaalea ja tiukka perä ja rinnat pisaran malliset punnukset C- tai D kuppia...Ei isommat koska sitten on jo nopeasti valas...

      • Teknodonna

      • TässähänTämäUnelma
        Teknodonna kirjoitti:

        Olen tänä aamuna erittäin seksistisellä ja ylimielisellä tuulella.

        Siis jotain tällaista?

        https://www.google.fi/search?q=perusblondi&client=ms-android-huawei&dcr=0&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQiorr3KbXAhVCDewKHf7wBOYQ_AUIEigB&biw=598&bih=284#imgrc=fMnwnb4jcr9ByM:

        Kate Upton on kyllä aikas osuva mulle ja jota jaksaisi katella pidempääkin...


    • suukottelevin

      No itse Amaliahan se taas käynyt tekemässä mukavan romanttisen aloituksen.

      On se vaan niin jotenkin symppis.
      Kirjoittelee aina mukavia meistä miehistä ja joskus naisistakin.

      Varmaankin jo 10 vuotta kirjoitellut lemmestä, näille palstoille.

      Oikein kyynel vierähtää poskelle kun muistelee, näitä Amalian love story;ja.

      Erityisesti mieleen jäänyt ne useat Amalian novellit lemmenlomasta.

      Olisikin mukava kuulla koska se Amalian ihana lemmenloma paratiisissa olikaan? Veikkaisin vuotta 2009, josta hän on ihanasti meille aina siitä saakka jaksanut kirjoitella.

      Kuinka miehesi sai yltäkylläisesti osakseen rakkautta ja romantiikkaa.

      Amaliassa on vielä se hieno piirre ettei, hän koskaan sorru esim. rasismiin tai suurimuotoisiin yleistyksiin vaikkapa, eri etnisistä tai sukupuolisista ryhmistä.

      Odotankin mielenkiinnolla päivitettyä versiota tuosta ihanasta Amalian lemmenlomasta. Vähän niinkuin tuntemattomasta sotilaastakin tehty uusi päivitys.

      vastausta innolla odottava
      nimim. suukottelevn terveisin

    • seuraavanlainenko

      Unelmien naisen pitää ensisijassa olla aloitteellinen.
      Tasa-arvo on nyt siinä mallissa, että jos mies kosii niin seurauksena on ilmeisesti syyte seksuaalisesta häirinnästä. Liekö tällainen tilanne ollut tavoitteenakin femisnisteillä.

      • muutenloppuelämäyksin

        Olen ollut aloitteellinen vai eikä se ole sitä jos menee juttelemaan, kyllä nyt miehen pitää uskaltaa tehdä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe