Miehet yksin usein tahtomattaan

Jaakko8537

Tavallinen, pyöreähkökin ja ei niin mukava nainen löytää miesseuraa helposti, jos vain haluaa. Mutta miten käy mukavalle, normaalivartaloiselle ja ok-näköiselle miehelle naismarkkinoilla. Vastaavanlaisen naisseuran löytäminen on todella vaikeata ja tuskastuttavaa niin netistä kuin oikeasta elämästäkin. Monet miehet ovat tahtomattaan yksin!

54

4589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonnjo

      Usko pois, löydät vielä omasi ihan täältä kotimaasta. Jos et kovasti valkkaa ja ronklaa, niin varmasti löytyy.

      • Taidat.narrata

        Näinköhän löytyis? Olen jo 70 mies ja yhä yksin.


    • Tylleröinen2

      Eipä ole löytynyt. Ja tasoista jos puhutaan, niin on ollut amiksesta maisteriin treffeillä.

    • tsiisus00

      Olet täysin harhainen. Olen hoikka, älykäs, mukava ja siistinnäköinen nainen ja aina on ollut todella vaikeaa löytää miesystävää. Miehet ovat nirsoja, kun hoikilla miehillä on kaikki kortit kädessään Suomessa. Lihavaa miestä en ota, ehdottomasti mieluummin yksin, koska terveys on minulle tärkeä arvo. Miehillähän hyvän naisen löytäminen on helppoa, jos mies vain vähän panostaa ulkonäköönsä ja käytökseensä, koska suurin osa suomalaisista miehistä ei tee mitään. Hyviä naisia on paljon. Miehissä vaan on niin paljon päihderiippuvaisia, ylipainoisia ja väkivaltaisia, että normaali mies on Suomessa harvainen tapaus. Mies voi helposti vaikuttaa naisen saantiin, moni suomalainen mies ei vaan laita tikkua ristiin asian kanssa.

      Miksi te suomalaiset miehet haluatte syrjäytyä? Se on monesti ihmetyttänyt. Kun muiden maiden miehet panostavat ulkonäköönsä ja käytökseensä, niin suomalainen mies ei ymmärrä tehdä mitään. Asenne, että minun pitää kelvana sellaisena kuin olen, ei vaan toimi, jos ei ole geeneiltään huippuluokkaa. En edes ymmärrä, miksi suomalaisen miehen pitää vetää jatkuvasti ruokaa kahden ihmisen edestä, miksei kohtuus riitä.

      • taikaloitsujanaisille

        Ei kyllä ole noin. Itse en ole hoikka enkä lihavakaan mies ja ulkonäköni puolesta olen päässyt aika helposti aina treffeille (niiden naisten kanssa jotka nyt yleensä haluavat käydä kenenkään kanssa treffeillä). Olen käyttäynyt omasta mielestäni ihan hyvin, huomioinut naista, jutellut mukavia ja tarjonnut esim. ravintolassa aterian yms. Pukeudunkin ihan siististi, enkä käytä alkoholia enkä polta. Naisetkin ovat olleet omasta mielestäni kiinnostuneet minusta, siltä on ainakin vaikuttanut. Kaikki on mennyt hyvin, mutta joka kerta nainen sitten sanoo 1-2 treffien jälkeen että ollaan vaan kavereita ja tavataan ehkä joskus vielä. Joistakin naisista olen pitänyt paljonkin.

        En tiedä sitten oikein minkälainen ihmemies sitä pitäisi oikein olla ja mitä ihmeen taikaloitsuja sitä pitäisi treffeillä lausua että nainen haluaisi tutustua paremmin....


      • "todella vaikeaa löytää"

        Mutta ei kuitenkaan mahdotonta, kuten se esim. minulle tuntuu olevan.

        "Miehet ovat nirsoja, kun hoikilla miehillä on kaikki kortit kädessään Suomessa."

        No en ole hoikka, treenattu on lähempänä, mutta eipä ole kukaan vielä osoittanut kiinnostustaan.


      • "En edes ymmärrä, miksi pitää vetää jatkuvasti ruokaa kahden ihmisen edestä, miksei kohtuus riitä. "

        Jos se on vaan niin hyvää :)


      • honestanswer
        taikaloitsujanaisille kirjoitti:

        Ei kyllä ole noin. Itse en ole hoikka enkä lihavakaan mies ja ulkonäköni puolesta olen päässyt aika helposti aina treffeille (niiden naisten kanssa jotka nyt yleensä haluavat käydä kenenkään kanssa treffeillä). Olen käyttäynyt omasta mielestäni ihan hyvin, huomioinut naista, jutellut mukavia ja tarjonnut esim. ravintolassa aterian yms. Pukeudunkin ihan siististi, enkä käytä alkoholia enkä polta. Naisetkin ovat olleet omasta mielestäni kiinnostuneet minusta, siltä on ainakin vaikuttanut. Kaikki on mennyt hyvin, mutta joka kerta nainen sitten sanoo 1-2 treffien jälkeen että ollaan vaan kavereita ja tavataan ehkä joskus vielä. Joistakin naisista olen pitänyt paljonkin.

        En tiedä sitten oikein minkälainen ihmemies sitä pitäisi oikein olla ja mitä ihmeen taikaloitsuja sitä pitäisi treffeillä lausua että nainen haluaisi tutustua paremmin....

        Voisi auttaa jos joisit lasin viiniä naisen kanssa, vaikket alkoholista juurikaan nautì, mutta siitä on paljon apua parin löytämisessä. Suurinosa naisista haluaa miehen jonka kanssa voi nauttia lasillisen.


      • Joku_tyyppi_vaan

        Hoikalla miehellä kaikki kortit käsissään..Joopa joo. Pitää olla salilla treenattu rahkasyöppö nykyään. Eipä siinä harvassa on naiset joilla on "munaa" osoittaa kiinnostusta.
        Aikamoista yleistämistä, että suomalaiset miehet olisi ainoita jotka ei ulkonäköön panostaisi. Pitäisi varmaan tälläytyä peilin edessä tunnin verran, että kelpaa, vaikka komeaksi on kehuttu ihan tällaisenaan.


      • miesdd
        taikaloitsujanaisille kirjoitti:

        Ei kyllä ole noin. Itse en ole hoikka enkä lihavakaan mies ja ulkonäköni puolesta olen päässyt aika helposti aina treffeille (niiden naisten kanssa jotka nyt yleensä haluavat käydä kenenkään kanssa treffeillä). Olen käyttäynyt omasta mielestäni ihan hyvin, huomioinut naista, jutellut mukavia ja tarjonnut esim. ravintolassa aterian yms. Pukeudunkin ihan siististi, enkä käytä alkoholia enkä polta. Naisetkin ovat olleet omasta mielestäni kiinnostuneet minusta, siltä on ainakin vaikuttanut. Kaikki on mennyt hyvin, mutta joka kerta nainen sitten sanoo 1-2 treffien jälkeen että ollaan vaan kavereita ja tavataan ehkä joskus vielä. Joistakin naisista olen pitänyt paljonkin.

        En tiedä sitten oikein minkälainen ihmemies sitä pitäisi oikein olla ja mitä ihmeen taikaloitsuja sitä pitäisi treffeillä lausua että nainen haluaisi tutustua paremmin....

        "Lihavaa miestä en ota"
        Oman nirsoutesi takia olet yksin, se on täysin toista että on tahtomattaan yksin kuten moni mies on. Ettei kertakaikkiaan kukaan ole kiinnostunut.


      • niinpäniinniin
        Joku_tyyppi_vaan kirjoitti:

        Hoikalla miehellä kaikki kortit käsissään..Joopa joo. Pitää olla salilla treenattu rahkasyöppö nykyään. Eipä siinä harvassa on naiset joilla on "munaa" osoittaa kiinnostusta.
        Aikamoista yleistämistä, että suomalaiset miehet olisi ainoita jotka ei ulkonäköön panostaisi. Pitäisi varmaan tälläytyä peilin edessä tunnin verran, että kelpaa, vaikka komeaksi on kehuttu ihan tällaisenaan.

        Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on lihavia. Kun tämän jälkeen poistaa alkoholistit, mielenterveysongelmaiset ja tyhmät, niin eihän siihen jää juuri enää mitään. Ei kannata ihmetellä, miksi suomalaiset miehet eivät kelpaa. Kyllähän naisellakin on silmät päässä ja lihava mies ei ole kaunis näky.

        Jos mies panostaisi terveyteensä, niin kyllä se nainen vaan varmasti löytyy. Mutta ei löydy, jos elämäntapana on kaljan juonti ja sohvalla makaaminen. Vika löytyy siis miehistä itsessään, eikä naisista. Eihän suomalaiset miehet kelpaa millekään länsimaiselle kansalle, joten vika on suomalaisissa miehissä, eikä muissa.

        Kuvastaa myös miehen itsereflektiota ja luonnetta, kun vikaa etsitään muualta kuin miehestä itsestään.


      • niinpäniinniin kirjoitti:

        Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on lihavia. Kun tämän jälkeen poistaa alkoholistit, mielenterveysongelmaiset ja tyhmät, niin eihän siihen jää juuri enää mitään. Ei kannata ihmetellä, miksi suomalaiset miehet eivät kelpaa. Kyllähän naisellakin on silmät päässä ja lihava mies ei ole kaunis näky.

        Jos mies panostaisi terveyteensä, niin kyllä se nainen vaan varmasti löytyy. Mutta ei löydy, jos elämäntapana on kaljan juonti ja sohvalla makaaminen. Vika löytyy siis miehistä itsessään, eikä naisista. Eihän suomalaiset miehet kelpaa millekään länsimaiselle kansalle, joten vika on suomalaisissa miehissä, eikä muissa.

        Kuvastaa myös miehen itsereflektiota ja luonnetta, kun vikaa etsitään muualta kuin miehestä itsestään.

        Parin vuoden aikana olen panostanut huomattavasti omaan terveyteen. Ruokavalio on kokenut ison muutoksen ja kuntoilua on päivittäin. Uudistetun kropan myötä olen vielä panostanut istuvampaan vaatetukseen ja hiusmallikin sai osansa. Mutta näillä ei ole ollut mitään positiivistä vaikutusta naismarkkinoilla.


      • Näinonnappulat

        Ai miksikö haluamme syrjäytyä?

        En ole pahasti ylipainoinen, mutta terveydellisistä syistä on hiukan ylipainoa, josta pyrin kuitenkin pääsemään eroon. Liikun tätä nykyä paljon.

        Alkoholi ei ole pakkomielle vaikka joskus tulee vietettyä pitkää iltaa. Se ei myöskää ole mulle välttämätön paha, jota on saatava. Voin olla kuukausia ilmankin, jos siIle päälle satun.

        Jos sun mielestä mielenterveysongelma on suuri paha, ymmärrän ongelmasi. Jokaisella meillä on mahdollisesti jonkinasteisia mielenterevyden rajoitteita ja osa niistä on ulkoisten tekijöiden aiheuttamia ja toiset sisäsyntyisiä. Kun luen naisten valituksia tälläkin foorumilla, en voi kuin ihmetellä. Naiset sietävät (=avautuvat) paljon karkeampaa käytöstä kuin mihin koskaan deittaillessa tai ainoassa seurustelussa, koskaan syyllistyin. Silti sinun mielestä minussa on vika, joka minun pitäisi korjata jotta kelpaisin. Osan mielestä en kelpaisi korjattunakaan. Toisten miesten kohdalla pitävät rimaa kohtuuttoman korkealla, kun taas joidenkin kohdalla repsahtavat karismaan joka ei sitten myöhemmin olekaan niin koreaa.

        Mulla ei ole mitään aihetta arvostella muiden miesten käytöstä verrattuna omaani, mutta ihmettelen vain sitä, miksi naiset näkevät minussa jonkun totaalisen pahan, jonka näkevät oikeudekseen kostaa ilkeilyllä ja ohittamalla.

        Muuten. Itse asiassa olen kuullut paljon asiaa maailmalta, että suomalainen mies on siellä arvostettu rehellisyydestään ja kunnollisuudestaan. Osa voi olla myyttiä ja osa hyväuskoisuudesta johdettua huijausta. Joka tapauksessa ei voida välttää sitä faktas, että kunnollinen suomalainen mies on ulkomaisten naisten keskuudessa arvostettu ja haluttu.


      • Milläperusteellahaetaan

        "Olen hoikka, älykäs, mukava ja siistinnäköinen nainen ja aina on ollut todella vaikeaa löytää miesystävää. Miehet ovat nirsoja, kun hoikilla miehillä on kaikki kortit kädessään Suomessa. "

        Olen hoikka, pitkälle koulutettu, siististi pukeutuva (ei muotia seuraava eikä meikkaava) ja urheilemalla kunnostaan huolta pitävä. Kaikki kivet olen deittisivuilta kääntänyt, ei löydy hoikkia naisia, jotka hakevat hoikkaa miestä. En voi ymmärtää, tai sitten hoikkuus käsitetään hyvin eri tavalla. Lihava nainen ei kiinnosta, pitää olla yhtä hoikka (pi <= 20). Kaikkia muita naisia kuin hoikkia kyllä löytyy, paljon ylipainoisia. En edes ymmärrä, miksi suomalaisen naisen pitää vetää jatkuvasti ruokaa kahden ihmisen edestä ja/tai laiminlöydä liikunta.

        Ehkä niillä epäterveesti elävillä miehillä puoleensavetävä kasvokuva, ja muita ei edes tutkita.


      • bmi19
        Milläperusteellahaetaan kirjoitti:

        "Olen hoikka, älykäs, mukava ja siistinnäköinen nainen ja aina on ollut todella vaikeaa löytää miesystävää. Miehet ovat nirsoja, kun hoikilla miehillä on kaikki kortit kädessään Suomessa. "

        Olen hoikka, pitkälle koulutettu, siististi pukeutuva (ei muotia seuraava eikä meikkaava) ja urheilemalla kunnostaan huolta pitävä. Kaikki kivet olen deittisivuilta kääntänyt, ei löydy hoikkia naisia, jotka hakevat hoikkaa miestä. En voi ymmärtää, tai sitten hoikkuus käsitetään hyvin eri tavalla. Lihava nainen ei kiinnosta, pitää olla yhtä hoikka (pi <= 20). Kaikkia muita naisia kuin hoikkia kyllä löytyy, paljon ylipainoisia. En edes ymmärrä, miksi suomalaisen naisen pitää vetää jatkuvasti ruokaa kahden ihmisen edestä ja/tai laiminlöydä liikunta.

        Ehkä niillä epäterveesti elävillä miehillä puoleensavetävä kasvokuva, ja muita ei edes tutkita.

        Mua ei aikaan kiinnosta mikään läski tai ylibodattu, mutta ääri harvat varsinkaan enää keski-ikäset on oikeesti hoikkia, ja monet miehet on vaan omasta mielestään kehonrakenteeltaan "normaaleja" tai jopa hoikkia vaikka ylipainoo ois 20kg!! Naamassa eri välttämättä näy mutta järkyttävä kaljapötsi lyllertää paikalle.. viimestään siinä vaiheessa on selvää että se lukemien ylärajoilla ollu painokin on valehdeltu rankasti alaspäin.


      • äåpölo
        bmi19 kirjoitti:

        Mua ei aikaan kiinnosta mikään läski tai ylibodattu, mutta ääri harvat varsinkaan enää keski-ikäset on oikeesti hoikkia, ja monet miehet on vaan omasta mielestään kehonrakenteeltaan "normaaleja" tai jopa hoikkia vaikka ylipainoo ois 20kg!! Naamassa eri välttämättä näy mutta järkyttävä kaljapötsi lyllertää paikalle.. viimestään siinä vaiheessa on selvää että se lukemien ylärajoilla ollu painokin on valehdeltu rankasti alaspäin.

        Minä oon sanonu painon muutamalla kilolla ylöspäin ettei kuvitella näkemättä ihan tikuksi.
        Yks nainen sanoi että meni 50 v miehistä kuvitelmat uusiksi kun oli tottunut huonokuntoisiin kaljapötseihin. Toinen nainen kysyi ikää uudestaan tavatessa ja sanoi että menisin 20v nuoremmasta, siinä oli tietenkin mielistelyä mukana.
        Pari naista on pyytänyt tai käskenyt sänkyyn samantien.
        Naisista oon huomannut sen että näkemättä ei voi sanoa pituuden ja painon perusteella myöskään onko henkilö hoikka vai ei, BMI,hin ei voi luottaa jos hoikkaa etsii kun suuri osa painosta voi olla keskikeholla ja takapuolessa..
        Nainen kun sanoo itseään normaalipainoiseksi on aika usein ylipainoisen näköinen kuitenkin.


      • omantasoisensavaan
        Perusjamppa-1 kirjoitti:

        "En edes ymmärrä, miksi pitää vetää jatkuvasti ruokaa kahden ihmisen edestä, miksei kohtuus riitä. "

        Jos se on vaan niin hyvää :)

        Sulle on vaihtoehtona lyöä hyntyyt yhteen jonkun 30 kiloa ylipainoa vetävän muijan kanssa, siinäpä nautitte sitä ruokaa niin että napa naksuu ja sydänkohtaus erottaa.


      • omantasoisensavaan kirjoitti:

        Sulle on vaihtoehtona lyöä hyntyyt yhteen jonkun 30 kiloa ylipainoa vetävän muijan kanssa, siinäpä nautitte sitä ruokaa niin että napa naksuu ja sydänkohtaus erottaa.

        Miten niin mulle vaihtoehtona, kai löytyy muitakin vaihtoehtoja? :)
        Mun painoindeksi on 21.3 löysää ei missään..


      • toinentsiisus

        Niinpä, kyllä miehen löytää tuosta vaan. Läski, pahoinpitelevä juoppo löytyy todella helposti. Niitä on hirveä ylitarjonta. Miehiä löytyy vaikka millä mitalla jos ainoa kriteeri on pulssi. Mutta kun olisi kiva löytää ystävällinen ja mukava ihminen joka ei elä jollekin emmerdalelle ja makaa sohvalla kuin hylje kaiken vapaa-aikansa ja käsitys viikonlopun vietosta ole kaksi salkkua kaljaa ja baarista lisää. Pidän myös puhumisesta niin että kommunikoidaan puhumalla eikä murisemalla ja erimielisyydet pitäisi ratkoa puhumalla eikä huutamalla ja huorittelemalla ja järjestämällä jotain miesdraama kohtauksia. Sitten se liikkuminen ja peseytyminen miehet. Ihan oikeasti edes 3 kertaa viikossa lenkille tai salille, jotain liikuntaa! Peseytyiminenkin on kiva asia ja rasvaiset ihohuokoiset pöhössä naamassa ei vetoa. Erityinen asia mihin kiinnitän huomiota on käsien pesu ja olen huomannt että 8/10 miehistä ei pese käsiään käytyään vessassa oli asia mikä tahansa ja se on ällöttävää!!! Hampaiden pesu, onko vaikeaa? Ihan kuin ottaisi 3 vuotiaan hoitaakseen kun miehen ottaa. Saa takapuolen pyyhkimisestä asti alkaa opettaa ihmiseksi. Ei jaksa kiinnostaa enää keski-iässä.


    • Ikuinen-sinkku

      No kun naisille ei kepaa mu kuin joku julkkis ja satatonnia tienaava. Naiset todella nirsoja eikä niille kelpaa tavis mies vaikka suurin osa naisista on taviksia.

    • vanhatpojat_vaikeuksissa

      Naisilla on vaatimustaso korkea, haetaan viltin suojaan mutta nainen on silti saalis varattunakin. Nuoret naiset,varatut naiset antavat pelimiehille parhaimman nautinnon. sellainen, tiedäthän, aaaah ! yeeess ! tekee hyvää ! syvälle ! se oikein pelimiestä kutittaa suonnissa.

      • vanhatpojat_vaikeuksissa

        Ei käy kieltäminen saavutus antaa hyvän korkean nautinnon tunteen kun tekee hyvän valloituksen. Se todella tuntuu kauttaaltaan kropassa, mmmm bon appetii mösjöö. Varattua miehiä naiset tuskin vilkaisee mut nekin saalistaa just samaa nautinnon korkeampaa kokemusta. Tällaisella pelikentällä sinkku vanhat pojat ovat puurot housuissa kun ei pysty vastaamaan tuleen. aseet on mut aseissa ei ole paukkuja


      • polop0

        Olisit hölmöläinen "vanhatpojat_vaikeuksissa" voinut jättää puuttumatta tähän viestiketjuun.


      • vanhatpojat_vaikeuksissa

        hah, ihan kuin joku olisi niistä kiinnostunut. ei kukaan ole. valitettavasti. se on tämän ajan trendi


    • Ex-sinkkuko

      Tämä on juurikin näin. Itse olen pyöreähkö, iäkäs (45 ) ja en niin mukava nainen. Olin sinkkuna vuoden verran ennen kuin yhtenä iltana erehdyin tekemään profiilin suomi24:n sivuille. Kävin noin 5:llä treffeillä eri miehien kanssa (treffipyyntöjä tuli huomattavasti enemmän).

      Kaikki, joita tapasin, olisivat halunneet jatkaa tutustumista, mutta vasta viimeisimmän kanssa suostuin. Ja kyllä, viimeisin oli se pitkä, lihaksikas, komea ja älykäs itseäni pari vuotta vanhempi komistus, joka ei käytä alkoholia, tupakkaa ja on muutenkin kaikin tavoin täydellinen. Löytyi siis helposti. Ainoa ongelma on, että millä tämän täydellisyyden nyt sitten saa itsellään pidettyä...

      • Otan.osaa

        Löysit sitten tyypillisen Jännämiehen.
        Todennäköisesti hän on jo löytänyt pari muuta naista sinun jälkeesi.


    • totuuskomissioz

      Tosiasiassa moni mies ikäluokassa 35v ja siitä ylöspäin on poissa pelistä. Joko MGTOW eli ei kiinnosta hankkia tyttöystävää, viina tai pelihimo on vienyt, fyysinen habitus on päästetty kuntoon joka ei myy jne tai mies on jo suhteess.

      Tästä johtuen vapaita hyviä miehiä on huomattavasti vähemmän kuin naisia vastaavassa ikäluokassa eli on miesten markkinat, aivan kuten naisilla oli kun he olivat parikymppisiä.

      Tästä johtuen voit joko etsiä jonkun sopivan ikäisistäsi tai jos satsaat hiukan enemmän, niin vaikka nuoremmista.

      • ioioiort

        Nämä samat syrjäytyneet miehet ovat jo nuorena poissa pelistä. Ei heitä kiinnosta silloinkaan muuta kuin alkoholi ja töiden välttely. Parisuhdekelpoisia miehiä on kaikista ikäluokista selvästi vähemmän kuin naisia. Suomessa pojat kasvatetaan niin vapaasti ja se syrjäyttää pojat joilla ei ole itsekuria ja omaa harkintakykyä.


      • Geometrix

        Heh . Ei nyt aivan näinkään. Nykyisin jo suuri osa miehistä harkitsee parisuhdetta vielä 45 ikävuoden kynnykselle asti. Kiinnostusta vain ei ole sitoutumiseen köyhänä yrittäjänä tai juuri opinnot päättäneenä velkaisena jne.
        Eniten miehiä on parisuhteessa 55 vuoden iässä.

        Kaikella todennäköisyydellä kysyjän kumppani on yli 5.8 vuotta nuorempi, joka on keskiarvo ikäerossa.

        65 % miehistä ja 46% naisista on ylipainoisia.
        Suomalainen mies painaa 7 kiloa ylipainoisena 86 kiloa.


      • Geometrix
        ioioiort kirjoitti:

        Nämä samat syrjäytyneet miehet ovat jo nuorena poissa pelistä. Ei heitä kiinnosta silloinkaan muuta kuin alkoholi ja töiden välttely. Parisuhdekelpoisia miehiä on kaikista ikäluokista selvästi vähemmän kuin naisia. Suomessa pojat kasvatetaan niin vapaasti ja se syrjäyttää pojat joilla ei ole itsekuria ja omaa harkintakykyä.

        Kuitenkin myös syrjäytyneet ovat vain pieni prosentti. Työttömyys on myös pieni prosentti ja koskee kaikenikäisiä sekä miehiä että naisia. Alle 25 vuotiaista miehistä myös kuitenkin vasta pieni prosenttiosuus on vakavassa suhteessa.
        Parisuhdekelpoisuus ei yksin auta, jos siihen ei ole vielä kiinnostusta.

        Kuitenkin jos katsot parikymppisen näkökulmasta naisena, niin kumppaniehdokkaita on paljon., eikä tarvitse tyytyä mainitsemaasi luuserien ikäluokkaan.


    • AutsistaVaan

      Näinhän se vähän tuppaa olemaan.
      Itsekin vaan sinnittelen yksin. Parhaimmillaan olen onnistunut muutaman kuukauden verran olemaan yhden mimmin kanssa ja silloinkin kyllä kävi ohraisesti. Loukkasi mua muutenkin aika pahasti ja selvisi vielä että en ollut edes ainoa hänelle tuona aikana.
      Eli joko jäät yksin tai joudut jonkun päähän potkittavaksi/ylikäveltäväksi.
      Ja olen ihan ok mies kaikin puolin. Vatsaa on hieman, noin 10kg ylipainoa, mutta muuten tosiaan kaikin puolin ok.
      Raitis, kiltti, mukava ja vakityössä kuitenkin. Eli rauhallisen vakaa koko ukko. Särmääkin kyllä löytyy myös tarvittaessa muttei liikaa.
      Ja tässä on tulos, pakkosinkkuna ja varmaan koko loppuiän.

      • flkhyy

        No laihduta 10 kg ja yritä uudestaan.


      • AutsistaVaan
        flkhyy kirjoitti:

        No laihduta 10 kg ja yritä uudestaan.

        No tokkopa tuo naisten asenteita parantaa, vaikka laihduttaisin 50kg.


      • mies40plussa
        flkhyy kirjoitti:

        No laihduta 10 kg ja yritä uudestaan.

        Hah, laihdutin 45 kiloa ja ihan sama sinkkuna saa olla. Naiset on niin outoja, hakevat koko ajan jotain! Nytkin oli loisto treffit viikonloppuna, juteltiin, naurettiin ja nautittiin ravintolassa ruokaa parin drinksun kanssa, ihan ok naisen kanssa mutta joo se vaki vastaus sitten, olit ihan mukava mutta blaa blaa... Ikää mulla on 40 , kuntoilen säännöllisesti laihdutuksen jälkeenkin, töissä olen, palkka 3600e/kk, en ole päihderiippuvainen, en pelaa pelejä, en juokse baareissa.

        Kyllä ihan oikeesti alkaa olemaan se vaihtoehto ainut että jostakin Thaikuista se nainen on hommattava, täältä Suomesta et saa. Toki saa jos riman laskee täysin alas, mutta joku raja se on minullakin, osa itseni ikäisistä naisista on ihan täysin mummon näköisiä tätejä, heidän kanssa ei seksi luistaisi pätkän vertaa. Suhteesta pitäisi saadakin jotain eikä saada kaupaksi pelkästään niitä huonoja puolia.


      • AutsistaVaan

        Joo eipä niille ikinä ole mikään hyvä.
        Tai sitten ovat juurikin jotain mielenterveysihmisiä tai muuten vaan elämästään katkertoituneita tuuliviirejä, joiden käytös on sitten sitä itseään, mutta vikaahan ei ikinä ole heissä itsessään yhtään muka. Vaikka löisivät kirveellä toista päähän.
        Niin se vaan tuntuu olevan...
        No joo, ulkomailta tietysti varmaan löytyisi muija. Mutta en vaan siihen rumbaan itse viitsi alkaa.
        Kaiken muun lisäksi siinä on kaikki muukin rasitteina.
        Kielitaidottomuus isoimpana. Itse kyllä puhun ruotsia ja englantia sujuvasti, mutta esim suurin osa tuntemistani thai-naisista eivät käytännöllisesti katsoen puhu oikeastaan mitään kieltä edes auttavasti, paitsi sitä omaansa.
        Sitten nämä kulttuurierot, moni ei ole edes kuullutkaan Suomesta ennen tänne tuloaan jne.
        Niin olisi vaan liian suuri vaiva lähteä tuollaisen kanssa rakentamaan mitään yhteistä täällä näin.
        Kun toinen on ihan totaalisen pihalla ainakin heti kättelyssä kaikesta eikä voi olla varma, että mikään menee varmasti perille edes vähän, mitä selittää toiselle.
        Ja kun mulle ei riitä, että nainen kokkaa, siivoaa ja siihen lisäksi antaa pimppaa aina kun sitä itse tahtoo. Se on sitä huonoa kaupankäyntiä, jos sallit lainauksen.
        Ja toinen siinä on juurikin se, että ainakin omaan järkeen tuo ulkomaan morsiamen hommaaminen on muutenkin pelkkää kaupankäyntiä. Ja kun en oikein jaksa uskoa, että toista oppii rakastamaan ajan kanssa kun tarpeeeksi yrittää.


    • tsiisus00 MIssähän mahdat liikkua kun tapaat vain ylipainoisia tai päihdeongelmaisia. On niitäkin jotka käyvät töissä ja harrastuksissa, mutta eivät juuri baareissa. Itse vihaan varsinkin karaokepaikkoja. Itselläni ei ole painon kanssa ongelmia. Jos syö päivittäin suunnilleen saman verran ja liikkuu niin ei se paino kasva. En ole ikinä laihduttanut. Eikä TV:n katselussa mitään pahaa ole. Itse katson ainakin 3-4 elokuvaa viikossa.

      Hoikka ja nätti nainen saa helposti seuraa. Runsaasti ylipainoisella hankalampaa. Kumman ulkonäkökeskeinen tämä maailma. Jotain yhteistä pitää olla. Eikä se viinilasillinen välillä pahaa tee.

    • hoikkanätti

      Voi olla, että hoikka ja nätti nainen saa helposti seuraa, mutta silti sitä sielunkumppania on tosi vaikea löytää. Mutta ketään muutakaan en huoli tällä välillä. Etsin kunnes löydän.

    • gingeri1

      Miehissä on syrjäytyneitä ja hoitamattomia työnvälttäjiä. Jo 40v ikäisiltä puuttuu hampaita ja viina on se paras kaveri. On heitäkin, jotka tulevat taloudellisesti toimeen, mutta eivät ole työelämässä. Sekään ei käy. Työ on kuitenkin muutakin kuin rahanhankintaa.
      Sitten on sössitty ihmissuhteet ja huonot välit exiin ja lapisiakaan ei saa tavata. Itsessä ei ole kuitenkaan mitään syytä tähän. En tosiaankaan lähde treffeille tuollaisten kanssa. En heidänkään, jolla esittelykuvissa isot talot, mökit, matkailuautot. Mielenterveysongelmaiset vielä oma lukunsa.

      Tavallinen työnsä hoitava ja siitä nauttivakin liikunnallinen, hoikka mies. Vapaa. Tupakaton. Siinä ne kriteerit.

      • ölkjhg

        Voihan sitä harrastella päivät samoin kuin töissäkin ellei töissä tarvi käydä. Siitä nauttii enemmän kuin normaalista työssäkäynnistä..


      • Ginger2

        Kyllä naisissakin vastaavia löytyy. Tosin hampaat voi olla luonnostaankin huonot jokaisella, eli kaikki tuollaiset "hampaattomat" tapaukset eivät ole automaattisesti hygienianpuutteesta tai päihtiestä johtuvia.
        Mutta mutta..
        Just nuo mt-ongelmat tuntuu naisilla olevan aika helvetin yleisiä. Juuri noissa 40v ja ylöspäin ikäisissä. Tai sitten perusluonne on jo niin vittumainen kuin ihmisellä vaan voi olla.
        Kakaroita on useampia(joista kyl huolehtivat vähintään ok-tasoisesti) monen miehen kanssa ja silti ovat jääneet yksin. Lisäksi muut vakavat suhdeyritykset ja kaikki menneet vituralleen. Selitykset ovat vielä ties mitä, niin vituiksi menneiden suhteiden kuin lastenhankintahistoriasta.
        Juuri tätä että takana 2-3 avioliittoa, ehkä joku avoliittokin sekä lapsi joka suhteesta.
        Ja kun totuus on kuitenkin tosiaan se, että ovat itse joko niin helvetin hankalia, ettei mies yksinkertaisesti jaksa sellaista edes lapsen/lasten takia, tai sitten on juurikin nuo mt-ongelmat, mitkä oireilevat juuri hankalana käytöksenä, passiivisuutena, päihteiden käyttönä, uskottomuutena ja joskus jopa väkivaltana. Jne.
        Ollut parikin tällaista naista kumppanina aikanaan, joten tiedän kyllä aiheesta.
        Ja tosiaan kyllä niitä juoppoja löytyy naisistakin.


      • LäskiKauhu
        Ginger2 kirjoitti:

        Kyllä naisissakin vastaavia löytyy. Tosin hampaat voi olla luonnostaankin huonot jokaisella, eli kaikki tuollaiset "hampaattomat" tapaukset eivät ole automaattisesti hygienianpuutteesta tai päihtiestä johtuvia.
        Mutta mutta..
        Just nuo mt-ongelmat tuntuu naisilla olevan aika helvetin yleisiä. Juuri noissa 40v ja ylöspäin ikäisissä. Tai sitten perusluonne on jo niin vittumainen kuin ihmisellä vaan voi olla.
        Kakaroita on useampia(joista kyl huolehtivat vähintään ok-tasoisesti) monen miehen kanssa ja silti ovat jääneet yksin. Lisäksi muut vakavat suhdeyritykset ja kaikki menneet vituralleen. Selitykset ovat vielä ties mitä, niin vituiksi menneiden suhteiden kuin lastenhankintahistoriasta.
        Juuri tätä että takana 2-3 avioliittoa, ehkä joku avoliittokin sekä lapsi joka suhteesta.
        Ja kun totuus on kuitenkin tosiaan se, että ovat itse joko niin helvetin hankalia, ettei mies yksinkertaisesti jaksa sellaista edes lapsen/lasten takia, tai sitten on juurikin nuo mt-ongelmat, mitkä oireilevat juuri hankalana käytöksenä, passiivisuutena, päihteiden käyttönä, uskottomuutena ja joskus jopa väkivaltana. Jne.
        Ollut parikin tällaista naista kumppanina aikanaan, joten tiedän kyllä aiheesta.
        Ja tosiaan kyllä niitä juoppoja löytyy naisistakin.

        Kuvailit aika hyvin ns white trash-naisia. Ne ei ole tavallisia. Tavalliset naiset pitää huolen itsestään, terveydestään, eikä kulkeudu suhteesta toiseen.

        En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tekee aina uusia mukuloita uuden kumppanin kanssa. Tällaisia miehiäkin on todella paljon.

        Vaikka nainen olisi muuten kaikin puolin ok eikä kuvaamaasi WT- käyttäytymistä ole, miehet EIVÄT HALUA ylipainoista naista kumppaniksi. Ei edes ne miehet, jotka eivät saa ketään muuta. Mies on mieluummin yksin.


      • Ginger2

        No en mäkään ylettömän lihavaa välitä saada, mut ei se pieni/kohtuullinen ylipaino ole pahasta.
        Tosta WT-jutusta, pitää sinänsä paikkansa, tosin tää eka nyt ei sinänsä ollut sitä, oli vaa nniin vitun hankala.
        Kuitenkin piti huolen itsestään ja terveydestään. Silti ajautui suhteesta toiseen ja tosiaan 3 lasta 2 eri miehen kanssa ja sen jälkeen miehet vaihtuivat aika tiuhaan. Hänen läheisetkin joskus sanoi mulle suoraan, ettei ton mimmin kanssa kukaan jätkä ole kauaa pärjännyt. Mäkin olin kai niin pitkään pärjännyt lähinnä sillä, kun olen aika kovapäinen sälli ja hän taas kuulemma "oikeasti välitti" minusta.
        Itse muuten yhdistän lisäksi tuohon WT-piirteeseen senkin, että koulutus ja tulotaso on aika usein heikko näillä immeisillä. Matalapalkkaisia töitä ja nekin yleensä pätkätöinä.
        Ja ylipäätään tällaisia tuuliajolla tyyppisiä luonteeltaan, työpaikat ja kodit vaihtuvat suurin piirtein vähintään kerran vuodessa
        Viimeisin oli kyllä tuollainen WT-pimu. Ei varmaan ikinä saa pidettyä mistään vakituisesta kiinni, oli se sitten työ koti tai mies. Ja muutenkin tällainen tuuliviiri.
        Oli kyllä normipainoinen, ettei nyt siinä mielessä lyönyt laimin itseään. Mut tosiaan puoli vuotta tuntui olevan maximi mitä viihtyi yhdessä työpaikassa ja ainakin puheista päätellen muutti aina vähintään kerran vuoteen (meidän suhteen aikana muutti jo kertaalleen) jne jne.
        3 mukulaa yhtä monen miehen kanssa, sanoi kyl et nämä miehet halus välttämättä oman muksun, mut no.. hänet tuntien.. Oli ollut vielä eronnut lapsettomasta avioliitosta jonkin aikaa ennen muhun tutustumista. Siitä en tiedä, monenko kanssa oli ollut aviossa sitä ennen vai oliko nuo muksut avojuttuja mut kuitenkin.
        Mut toi "pentutehtailu" kyl on ihme piirre, mitä en myöskään ymmärrä. Joka suhteessa on pakko saada mukula ja mahd. pian vielä. Hurjimmilla joita tiedän, on 6-7 mukulaa ja jokainen eri ihmisen kans tehty.


      • vbcvbcc
        Ginger2 kirjoitti:

        No en mäkään ylettömän lihavaa välitä saada, mut ei se pieni/kohtuullinen ylipaino ole pahasta.
        Tosta WT-jutusta, pitää sinänsä paikkansa, tosin tää eka nyt ei sinänsä ollut sitä, oli vaa nniin vitun hankala.
        Kuitenkin piti huolen itsestään ja terveydestään. Silti ajautui suhteesta toiseen ja tosiaan 3 lasta 2 eri miehen kanssa ja sen jälkeen miehet vaihtuivat aika tiuhaan. Hänen läheisetkin joskus sanoi mulle suoraan, ettei ton mimmin kanssa kukaan jätkä ole kauaa pärjännyt. Mäkin olin kai niin pitkään pärjännyt lähinnä sillä, kun olen aika kovapäinen sälli ja hän taas kuulemma "oikeasti välitti" minusta.
        Itse muuten yhdistän lisäksi tuohon WT-piirteeseen senkin, että koulutus ja tulotaso on aika usein heikko näillä immeisillä. Matalapalkkaisia töitä ja nekin yleensä pätkätöinä.
        Ja ylipäätään tällaisia tuuliajolla tyyppisiä luonteeltaan, työpaikat ja kodit vaihtuvat suurin piirtein vähintään kerran vuodessa
        Viimeisin oli kyllä tuollainen WT-pimu. Ei varmaan ikinä saa pidettyä mistään vakituisesta kiinni, oli se sitten työ koti tai mies. Ja muutenkin tällainen tuuliviiri.
        Oli kyllä normipainoinen, ettei nyt siinä mielessä lyönyt laimin itseään. Mut tosiaan puoli vuotta tuntui olevan maximi mitä viihtyi yhdessä työpaikassa ja ainakin puheista päätellen muutti aina vähintään kerran vuoteen (meidän suhteen aikana muutti jo kertaalleen) jne jne.
        3 mukulaa yhtä monen miehen kanssa, sanoi kyl et nämä miehet halus välttämättä oman muksun, mut no.. hänet tuntien.. Oli ollut vielä eronnut lapsettomasta avioliitosta jonkin aikaa ennen muhun tutustumista. Siitä en tiedä, monenko kanssa oli ollut aviossa sitä ennen vai oliko nuo muksut avojuttuja mut kuitenkin.
        Mut toi "pentutehtailu" kyl on ihme piirre, mitä en myöskään ymmärrä. Joka suhteessa on pakko saada mukula ja mahd. pian vielä. Hurjimmilla joita tiedän, on 6-7 mukulaa ja jokainen eri ihmisen kans tehty.

        Mistä te noita tuollaisia naisia saalistatte? Voin kuvitella tyypin: näyttää kivalta, sopivan rempesä, ulospäinsuuntautunut, rintava ja peppuinen. Sitten vielä suhde tuollaisen kanssa ja vähän ajan kuluttua inistään, kun se nainen oli niin ikävä.

        Eikö naiseen voi tutustua kaikessa rauhassa selvitellen, minkälaista elämää se on tottunut viettämään.

        Ja eikö itseään kunnollisena pitävä mies kelpuuta tavallista naista. Ei tarvitse olla edes ylipainoa tai hampaaton ja silti jää ulos parisuhteesta.


      • Ginger2
        vbcvbcc kirjoitti:

        Mistä te noita tuollaisia naisia saalistatte? Voin kuvitella tyypin: näyttää kivalta, sopivan rempesä, ulospäinsuuntautunut, rintava ja peppuinen. Sitten vielä suhde tuollaisen kanssa ja vähän ajan kuluttua inistään, kun se nainen oli niin ikävä.

        Eikö naiseen voi tutustua kaikessa rauhassa selvitellen, minkälaista elämää se on tottunut viettämään.

        Ja eikö itseään kunnollisena pitävä mies kelpuuta tavallista naista. Ei tarvitse olla edes ylipainoa tai hampaaton ja silti jää ulos parisuhteesta.

        No kun mä juurikin kelpuuttaisin sen tavallisen naisen. Enkä pelkästään kelpuuttaisi vaan myös on kriteerinäkin että olisi tavallinen ja tasapainoinen perusnainen.
        Ei tosiaan tarvitse olla mikään missikään tms.
        Itse olen ainakin pitänyt siitä kiinni, et muutamassa kuukaudessa näkee jo et mitä toinen on ja sen mukaan mennään sitten. Mutta eihän se niinkään toimi, että aina torppaa heti kättelyssä toisen, jos nyt on jotain, mikä pistää erikoisesti silmään. Silloin vaan edetään varovaisemmin. Tai muuten sitä juurikin pahimmassa tapauksessa "jää ulos parisuhteessa" joka tapauksessa. Ja eikä kokemuksistaan kertominen mielestäni ole inisemistä. Vai onko?
        Ja tosiaan, ei sitä nyt tietysti sinisilmäinen idiootti auta olla, mutta jos nyt on jokaisen kanssa joka hetken epäluuloinen, niin siinä vaiheessa on ihan sama vaikka heittäisi samantien sen kirveen kaivoon. Kun sillä tavoin jää yksin aivan varmaan.


    • SuprAtm

      Eeeh, kyl sitä vaa tulee ihan hyvin itsekseen toimeen.... ei oo sellasta jokapäivästä hermostuttavaa mäkätystä joten voi nauttia aaah niin ihanasta hiljaisuudesta... ^^

    • Ohimenitte

      hain treffiseuraa
      Kriteerit olivat
      Rehellinen
      Holiton
      Ei tupakoi
      Normaali paino
      Ja mitä sain...
      6 miestä jotka sanojensa mukaan täyttivät kaikki kriteerit
      Kaikki olivat sporttisia kaljamahaisia tupakoivia valehtelijoita.
      Ettekö te tajua ettei kannata tällaisista asioista valehdella kun ne näkyy heti.
      Mikä järki???

      • Se_seitsemäs

        Et sitten minua kelpuuttanut. Minä täytin nuo kriteerit, mutta olin liian tylsä, et edes harkinnut minua. Ainoat halitkin saan hoviparturiltani. Hän halaa kaikki asiakkaansa maksun jälkeen.


    • onnellinenyksin

      En ymmärrä koko aloitusta. Kukaan mies ei ole yksin kuin vain omasta vapaasta tahdostaan. Toki on miehiä, jotka ovat suositumpia kuin toiset, olipa ulkonäköä tai ei. Jokaisen pitää ymmärtää tyytyä tasoiseensa naiseen; kaikille ei riitä plastikkakirurgin muovaamaa blondibimboa, vaan pitää tyytyä kierrätettyyn baariruusuun. Tuohon välimaastoon mahtuu hyvinkin monenlaista tavallista naista. Sitä tasoa kun on yleensä aina mahdollista alentaa.

      Ps Sitä kerran menetettyä nyt on turha vinkua takaisin. Ei onnistu vetoaminen sääliin tai muuhunkaan. Karma bitch.

      • Jussi562

        Olen täysin eri mieltä onnellinenyksin kanssa. Useat kunnolliset ja komeatkin miehet joutuvat elämään yksin, vaikka haluaisivatkin parisuhteen. En ymmärrä puhetta mistään jonkun "tason"miehestä. Kaikilla miehillä on sielu ja tunteet.


    • Petetty1971

      On niitä naisiakin pyöreitä. Katsokaa hyvät ihmiset sitä sisäkuorta!! Pelkkä ulkokuori ei kerro kaikkea.. Itse luulin löytäväni sen OIKEAN, selvisi että mies leikkii vieläkin jossakin ihme palstoilla. Taitaa olla vaan ihmismielestä kiinni koko homma. ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ vaan tarttukaa kiinni, kun hyvän löydätte!! Ei niitä hyviä joka oksalla kasva..

      • Ottamattajätetty

        Ei kerro kaikkea, jokainen sen ymmärtää. Hoikkuudella näyttää kuitenkin olevan vahva korrelaatio liikunnan määrän ja laadun kanssa. Ihan tyypillisesti hoikat naiset kertovat profiilissaan jotain liikuntakiinnostuksesta, normaalit ja pyöreämmät saattavat käydä joskus humppatansseissa, mutta enemmän taitavat arvostaa passiivisempaa toimintaa kuten teatterissa ja konserteissa käyntiä. Jos elämässä on liikunnalla suuri merkitys, hyvin mielellään sitä toivoo kaveriltaakin. Ja jostain tuntemattomasta syystä itseä mittavammat naiset eivät vedä puoleensa läheiseen kannssakäymiseen. Syy saattaa olla vaikka omasta äidistä saatu mielikuva.


      • 445566
        Ottamattajätetty kirjoitti:

        Ei kerro kaikkea, jokainen sen ymmärtää. Hoikkuudella näyttää kuitenkin olevan vahva korrelaatio liikunnan määrän ja laadun kanssa. Ihan tyypillisesti hoikat naiset kertovat profiilissaan jotain liikuntakiinnostuksesta, normaalit ja pyöreämmät saattavat käydä joskus humppatansseissa, mutta enemmän taitavat arvostaa passiivisempaa toimintaa kuten teatterissa ja konserteissa käyntiä. Jos elämässä on liikunnalla suuri merkitys, hyvin mielellään sitä toivoo kaveriltaakin. Ja jostain tuntemattomasta syystä itseä mittavammat naiset eivät vedä puoleensa läheiseen kannssakäymiseen. Syy saattaa olla vaikka omasta äidistä saatu mielikuva.

        Silloin kun minä olin s.24 deiteissä niin ainakin yksi nainen tunnusti ettei viitsi harrastaa liikuntaa vaikka profiilissa niin luki mutta voi toki aloittaa sitten liikunnan yhdessä.
        Normaalipainoinen oli mutta sekään ei pitänyt kuulemma paikkaansa :)


    • amanda1111

      Minusta tällainen nettitavoittelu ihmissuhteissa ei toimi samalla tavalla kuin tori.fi-osiolla tavaran vaihtaminen. Toki hakiessa kertaseuraa mahdollistuu, mutta pysyvän suhteen hankinta muuttuu entistä vaikeammaksi, mitä kauemmin deiteillä luuraa. Itse en ole enää missään. Kokeilin pari vuotta sitten ja uudestaan viime syksynä.
      Kiinnostavia ja minusta kiinnostuneita miehiä oli, mutta välimatkaa 300-400km. Olin sitten se, joka lopetti kirjoittelun. Kahden kanssa tavattiin lenkillä---toinen oli urheilullinen mielestään, mutta kunto loppui alkumetreillä. Yhden kanssa oli muutaman viikon suhde, mutta oli vielä kiinni entisessään.
      Yksi takertui minuun ja muuta elämää ei olisi saanut enää olla. Seksiä tarjottiin useammassa viestissä tai kevyttä seuraa satunnaisten tapaamisten ja biletyksen muodossa.

      Onko sitten deiteillä he, jotka epätoivoisesti hakevat oikeaa rakkautta ja toinen ryhmä on pelimiehiä hakemassa tyydytystä hetkeen.
      Ja he , joilla ei onnistanut kanssani, ovat varmasti niitä oikeita joillekin muille naisille.
      Nyt olen tutustunut itseeni, rauhoittanut elämäni muille asioille. Jos jonain hetkenä mies rauhallisesti tutustuen kävelee samalle polulle kanssani, se sopii kyllä.

      Ihanaa ja aurinkoista talvea ja tulevaa kevättä teille.

    • boats

      Kunnollista ja sopivaa naista on nykyään niin helvetin vaikea muutenkaan löytää. Yksinhuoltajia, jakorasioita, mamupatjoja, valkoroskaa, mielenterveysongelmia sekä kaikkia näitä sekaisin näkyy ihan liikaa tinderissä ja täällä Suomi24sen treffeillä.

      Vielä kaiken lisäksi jos miehellä ei ole sosiaalisia taitoja, hyvää työpaikkaa ja ulkonäköä on naisen saaminen lähes mahdotonta. Työttömälle miehelle (poislukien jännät känniöykkärit) se on täydellinen mahdottomuus. Jos ei kerran töissäkäyvät ja urheilevat naisille kelpaa, voi helvetti mitä se on miehille jotka ovat vielä huonommassa asemassa...

      Yhteiskuntamme romahdusta odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      114
      4583
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2192
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1678
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1544
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      319
      1531
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1461
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1363
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      128
      1305
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1269
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      46
      1136
    Aihe