Terveyskeskuslääkäri eväsi lääkkeet

Ja nyt tuntuu että menee hermot koko ajan tai on paha mieli. Mikä siis neuvoksi? Ja diapamista on kyse...
4204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Viroon yksityiselle tai alkoon tai kori kepuu

Äänestä
  • Kerro tarkemmin tuosta Viro-optiosta. Soitanko sinne ja mainitsen heti kättelyssä että bentsoja haluan vai miten tulisi toimia?

    Äänestä

Pyysin terveyskeskuslääkäriltä matalatyyppisen alilämmön omahoitamiseen. Mieslääkäri sanoi, ettet sinä niitä tarvitse.
Lekuri antoi kuitenkin sairaanhoitajalle pyynnön ottaa sormenpäästä näyte; siellä kuitenkaan mitään ole, tyyliin.
Parin päivän päästä sain kuitenkin soiton noutaa apteekista e-reseptilääke korkeiden tulehdusarvojen vuoks.
Meillä lääkärit epäilevät useimpia miehiä sekakäyttäjiksi.

Äänestä

Eihän lekurit enää uskalla kirjoitella bentso resp. koska Valvira kyttää.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


diakk kirjoitti:

Ja nyt tuntuu että menee hermot koko ajan tai on paha mieli. Mikä siis neuvoksi? Ja diapamista on kyse...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu