Olen tavannut kahden vuoden sinkkuaikana kivoja miehiä. Suhteeksi ei etene, sillä jo tavatessa ensi kertaa on tunne, että ei tule uutta näkemistä.
Onko kyseessä ulkoisen viehätysvoiman puute vai lopultakin jotain tiedostamatonta?
Ajatukset ja elämänkatsomus kaikkineen voi toimia kirjoitellessa ja puhelimessa, mutta tapaaminen onkin pettymys.
Miesten kommentteja : Se jokin puuttuu, Se ratkaiseva palikka puuttuu.
Tapasin todella komean ja kiltin miehen itsekin. Ulkoisesti olisi ollut täyskymppi, mutta ei vaan herännyt mitään.
Onko mitä ajatuksia muilla sinkuilla?
Kun se jokin ei puutu
46
535
Vastaukset
- crux
Ei ainakaan tuollaisia ajatuksia. Jos jokin puuttuu, niin se ei ole mitään tiedostamatonta, eikä se ole mikään palikka vaan se on ihan selkeästi sanoilla määriteltävä asia.
- nörttinainen
Yleensä se mikä puuttuu on kommunikaatioyhteys tai arvomaailmassa on liikaa eroa. Mutta mä tutustukin miehiin livenä, niin se ulkoinen valinta tulee jo ensin.
Ulkoisesti mulla on kyllä tosi laaja maku lyhyestä pitkään ja lihavasta laihaan. Mikä ei sitten kuitenkaan tarkoita että kaikki käy, miehen ominaistuoksun pitää olla hyvä eli feromonien mätsätä.
- Pillujen--asiantuntija
Mies ei ole jännämies niin ei ole kemiaa ja se jokin puuttuu.
- missäovat
Luulisi jonkun sattuneen olemaan jännämies kahden vuoden aikana. Jos kerran kaikki naiset valitsee vaan jännämiehen niin outoa on ettei aloittajalle ole sattunut yhtään.
Meilläkin naapurit pelkästään kyseisiä miehiä naisineen. - tajukankaalle
missäovat kirjoitti:
Luulisi jonkun sattuneen olemaan jännämies kahden vuoden aikana. Jos kerran kaikki naiset valitsee vaan jännämiehen niin outoa on ettei aloittajalle ole sattunut yhtään.
Meilläkin naapurit pelkästään kyseisiä miehiä naisineen.No jännämies käsitykseni mukaan järjestää naiselleen sellaiset olot, ettei enää kirjoittelut onnistu. Silti se "jokin" hoitovietti vie monia tähän ansaan.
Ehkä olet varonut jännämiehiä tietämättäsi. Siksi ei ole "kolahtanut".
Syynä on naisten hypergamia. Vaadit paljon tasokkaampaa mitä itse olet. Osa naisista ei sitä itse ymmärrä.
- normaalimies-
Siinä on se vika, vittu että ottaa pattiin ja vitusti.
- hyperkaminentyyppi
Jokainen saa vaatia mitä vaan.
Miksi pitäisi tyytyä sisarelliseen suhteeseen kenen kanssa tahansa. Jos se on jotain hyperkamiaa niin ok sitten. hyperkaminentyyppi kirjoitti:
Jokainen saa vaatia mitä vaan.
Miksi pitäisi tyytyä sisarelliseen suhteeseen kenen kanssa tahansa. Jos se on jotain hyperkamiaa niin ok sitten.En ole väittänyt etteikö saisi vaatia mitä tahansa.
Muttan naisten on turha 30-40 vuotiaana sitten itkeä sitä ettei löydy millään aisuria suunnitellun perheprojektin maksajaksi.- hyperkaminentyyppi
super-atm kirjoitti:
En ole väittänyt etteikö saisi vaatia mitä tahansa.
Muttan naisten on turha 30-40 vuotiaana sitten itkeä sitä ettei löydy millään aisuria suunnitellun perheprojektin maksajaksi.Ei kai se ole sen kummempaa kun miehen itku kun ei sitä missiä löytynytkään.
hyperkaminentyyppi kirjoitti:
Ei kai se ole sen kummempaa kun miehen itku kun ei sitä missiä löytynytkään.
Miehet eivät ole hypergamisia.
- koossalöytyy
super-atm kirjoitti:
Miehet eivät ole hypergamisia.
Kaikki me halutaan nuori ja kaunis mutta pahimmassa pilluunpuutteessa menee vanhempikin. Kukaan ei huoli 25 kurppaa vapaaehtoisesti mutta joutuvat tyytymään.
koossalöytyy kirjoitti:
Kaikki me halutaan nuori ja kaunis mutta pahimmassa pilluunpuutteessa menee vanhempikin. Kukaan ei huoli 25 kurppaa vapaaehtoisesti mutta joutuvat tyytymään.
Etenkään nuorina ilman naista jänneet eivät helposti vanhemmalla iällä hyväksy itselleen kurppaa ja suostu aisuriksi.
- valintojavalintoja
super-atm kirjoitti:
Etenkään nuorina ilman naista jänneet eivät helposti vanhemmalla iällä hyväksy itselleen kurppaa ja suostu aisuriksi.
Eikä sitä 25 kurppaa teidän ole mikään pakko ottaakaan, valita saa. Vastenmielistä naista nyt kenenkään kannata huolia, tyytymisestä ei seuraa kuin mielipahaa molemmille osapuolille.
- koossalöytyy
valintojavalintoja kirjoitti:
Eikä sitä 25 kurppaa teidän ole mikään pakko ottaakaan, valita saa. Vastenmielistä naista nyt kenenkään kannata huolia, tyytymisestä ei seuraa kuin mielipahaa molemmille osapuolille.
Pakko tyytyä jos ei saa nuorempaa. Kaikki ei voi valita.
- eitarviittyytyä
koossalöytyy kirjoitti:
Ei nää tyytymisestä puhuvat omassa vitutuksessaan marinoituvat katkerot saa sitä vanhempaakaan. Vanhemmiten kun kriteerit painottuu sille henkiselle puolelle. Miehet vaan toivoo, et rahalla sais naista mut naisilla on rahaa itselläkin, arvot jakava elämänkumppani on se joka puuttuu.
koossalöytyy kirjoitti:
Ei ole. Ei ole pakko tyytyä mihinkään, kuten ei naistenkaan jos ei tahdo. Voi olla hyvin sinkkuna. MGTOW.
eitarviittyytyä kirjoitti:
Ei nää tyytymisestä puhuvat omassa vitutuksessaan marinoituvat katkerot saa sitä vanhempaakaan. Vanhemmiten kun kriteerit painottuu sille henkiselle puolelle. Miehet vaan toivoo, et rahalla sais naista mut naisilla on rahaa itselläkin, arvot jakava elämänkumppani on se joka puuttuu.
"Vanhemmiten kun kriteerit painottuu sille henkiselle puolelle."
Kummasti naisia ainakin periaatteessa miellyttää eniten rikkaiden miesten hekiset puolet, olivatpa ne minkälaisia tahansa.- oui.tty
super-atm kirjoitti:
Ei ole. Ei ole pakko tyytyä mihinkään, kuten ei naistenkaan jos ei tahdo. Voi olla hyvin sinkkuna. MGTOW.
Ja mikä niissä yli 25-vuotiaissa naisissa nyt sitten olikaan niin vastenmielistä? Eikö vanhempi nainen voi olla yhtä haluttava?
oui.tty kirjoitti:
Ja mikä niissä yli 25-vuotiaissa naisissa nyt sitten olikaan niin vastenmielistä? Eikö vanhempi nainen voi olla yhtä haluttava?
Miehen pitää saada nuorta naista jo silloin kun on itse nuori.
- oui.tty
super-atm kirjoitti:
Miehen pitää saada nuorta naista jo silloin kun on itse nuori.
Siis ei voi olla?
oui.tty kirjoitti:
Siis ei voi olla?
Tietysti voi olla. Mutta edelleenkin miehen pitää saada nuorta naista, mieluiten jo silloin kun on itse nuori.
- Riippumatonhupsu
Nykyään sinkkuus muotia. Ihmiset yrittää väkisin luoda parisuhteita ja näyttää sillä,että kelpaan jollekin. Minusta on hienoa olla itsenäinen nainen. Kyllä niitä panokamuja on. Ei pidä meteliä niistä. Etenkin,kun useampia,ettei ne saa tietää toisistaan. Ajattele nyt. Saat seksiä,mutta kodin saat pitää itsenäisesti ja oma rauha säilyy. Ei sitä voi selittää. Helppoa elämää.
- eitarvitsemuodonvuoksi
Täällä yksi riippumaton miehistä. Ei kiinnosta pätkääkään seksi. Elämä paljon vapaampaa.
Viimeisin panosuhde loppui omasta aloitteestani neljä vuotta sitten.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Tapasit kiltin miehen joten ei ollut kemiaa koska mies ei ollutkaan jännämies.
- hylkäsi
Joku jorisi tuolla jo saman. Luulisi kahden vuoden aikana jonkun olleen jännämies.
Eihän se aina natsaa. Pitää vain jatkaa etsimistä tai ainakin pitää silmät auki. Missään tapauksessa ei kannata sulkeutua sisään ja alkaa hankkia kissoja seuraksi enenevissä määrin.
- Provos
Selvä provokaatio.
- viinaonkemia
Mies pitää tavata silloin kun ollaan humalassa. Jos koettaa tavata miehen selvin päin, ei miehessä ole mitään jännittävää.
Kun molemmat ovat yökerhoympäristössä ja humalassa, kemia syttyy ja miehet alkavat tuntua jännittäviltä.
Viina on kemia. - miessivunmalta
Hyvältähän tuo kuulostaa,
ei pahalta ollenkaan,
anna rakkaudelles aikaa,
niin vaan ei kyl hyvää saa,
vaan taitaa saada parhaan. - EnHaluaKiusataMutta
Paskalle leffallekin lyödään stop-nappulaa nopeasti.
Jos treffit ja treffattavat ovat muodollisesti päteviä mutta kaikki on kahden vieraan ihmisen kliseistä roolisuoritusta - ja se aikaisempi tunnustelukin on sitä roolisuoritusta - niin siinä ei ole ihminen mukana. Kaikki on niinkuin pitääkin, mutta mikään ei ole oikein.
Sun pitää kriisiytyä.
Sun pitää panikoida.
Sun sydän on kuolemassa.
Sä oot katoamassa. - DeathISeternal
Mun mielestä puuttu aina ihan kaikki. En koe olevani tarpeeksi hyvä kenellekään.
Jotkut tietää, että syy ties monennnelleko sinkkuuden vuodelle on se, että meitsi on tyhmä kuin saapas.
Ei se ihan niinkään mene. mulla on vakava masennus, koska kukaan ei ole koskaan rakastanut mua vikoineni ja haudonkin sitä IM juttua. Tänään on menossa viinipullo.
Ajattelin, että josko tänään pistän itseni jojon jatkeeksi... toisaalta juodessani mielialani nousee, joten pitänee olla juomati.
Pari viikko sitten sattui kummia. Olin päättänyt lähträ sinä pävänä. Join pullollisen ja hiprakka oli hyvä. Googlailin ja jotenkin päädyin laskemaan kuolinpäivälleni numerologisen luvun. Sain tulokseksi 101010. Googlasin sen ja se onkin enkelin luku. Suojelusenkelin.
Ystäväni otti yhteyttä ja kyseli koska nähdään, koska olin luvannut tulla käymään.
Ostin junaliput seuraavalle päivälle ja menin viikonlopuksi kylään.
Jumala on oudosti läsnä elämässäni. Joku toinenkin päivä kun meinasin kuolla, oli joku pyhän kolminaisuuden päivä....
Olen iahn tavallinen tyyppi, eikä minusta näe päällepäin, kuinka "sekaisin" olen.
Tiedän, että rakkaus on ainoa parantava voima tilanteeseeni, mutta toisaalta en pysty päästää ketään lähelleni, koska en halua huijata ketään suhteeseen kanssani. Totuus karkoittaa kaikki, vaikka tämä "sairaus" katoaa heti kun löydän rakkaan joka on rinnallani ja rakastaa.
En ole vaikea ihminen. Päinvastoin. Tai ehkäpä vain itselleni. - samantha1
Olen nainen ja olin parilla deittisivulla, sain paljon kontakteja. Viestiseuraa mukavista miehistä ja tapasin 5 heistä. Yhden kanssa kahvilla, yhden kanssa syömässä, yhden kanssa lenkillä. Nämä varmaankin oli niitä kunnollisia miehiä. Ei vaan tullut muuta ajatusta kuin että äkkiä kotiin.
Kiltti oli sekin, jonka kanssa oli lyht suhde ja viimeisin piiritti minua kaksi kuukautta ja seksiä saatua loppui.
Nyt en edes harkitse nettideittejä. Ei ollut juttuni.- totuuskomissioz
Juu, jos kurppa pihtaa kaksi kuukautta ja on lopulta surkea lahnapano niin kai se loppuu. On ihme että jostain edes löytyy niin urpo luuserivässykkä mies että viittii lahnan tavaran ympärillä 2kk pyöriä
- Sentuntee
Se jokin on aistittavissa välittömästi kun tapaa uuden ihmisen, se kolahtaa heti kunnolla tai sitä ei ole eikä tule odottamalla. Elämä sujuu ja seksi nautinnollista mikäli kipinöi oikeasti.
- Kysynnvaa
Ja tästä todisteena on nykyinen ihana kestävä parisuhteesi?
- Gnuk
Sitä en ymmärrä, että miten jotkut saa itsensä syttymään toiseen jonkun deittisaittiprofiilin perusteella? Ne on kuitenkin siloiteltuja, missä jokainen pyrkii antamaan itsestään paremman kuvan mitä todella on. Mikä siis herättää sen kiinnostuksen tavata toinen? Pelkkä kuva riittää? Minulle ei riittäisi... :)
- 6565656565
Mielikuva ja toivo, joka syttyy kun näkee sellaisen profiilikuvan ja tekstin, joka säväyttää.
Seuraava askel on yleensä kirjoittelu ja puhelimessa puhuminen. Jos edelleen näyttää hyvältä, tekee mieli tavata.
Vastassa voikin sitten olla ihan mitä tahansa!
Olen löytänyt treffipalstalta elämäni miehen, parisuhteita, hyviä ystäviä. Olen myös toki tullut jätetyksi tai petetyksi. Ei tuo kaikille sovi, mutta itse olen oppinut pärjäämään.
Jos viitsii vähänkin käydä baareissa, ei treffipalstoja tarvitse yhtään mihinkään.
Tuo ei muuten pidä paikkaansa, ettei naiset tee aloitteita treffipalstalla, tai suostu treffeille. Olen monen miehen kanssa asiasta puhunut. En koskaan edes lähesty liian komeita miehiä. Jotain täällä jätetään kertomatta, jos ei kenellekään kelpaa. - Gnuk
6565656565 kirjoitti:
Mielikuva ja toivo, joka syttyy kun näkee sellaisen profiilikuvan ja tekstin, joka säväyttää.
Seuraava askel on yleensä kirjoittelu ja puhelimessa puhuminen. Jos edelleen näyttää hyvältä, tekee mieli tavata.
Vastassa voikin sitten olla ihan mitä tahansa!
Olen löytänyt treffipalstalta elämäni miehen, parisuhteita, hyviä ystäviä. Olen myös toki tullut jätetyksi tai petetyksi. Ei tuo kaikille sovi, mutta itse olen oppinut pärjäämään.
Jos viitsii vähänkin käydä baareissa, ei treffipalstoja tarvitse yhtään mihinkään.
Tuo ei muuten pidä paikkaansa, ettei naiset tee aloitteita treffipalstalla, tai suostu treffeille. Olen monen miehen kanssa asiasta puhunut. En koskaan edes lähesty liian komeita miehiä. Jotain täällä jätetään kertomatta, jos ei kenellekään kelpaa.Minusta niissä deittisaiteissa on jo yks perustavanlaatuinen vika. Kaikki etsii. Mutta etsimällä kadottaa. Löytää ainoastaan lisää etsittävää. Eikä toki sekään siinä löytämisessä auta, että itsestä on annettu kaunisteltu kuvaus ja tiedätään tarkasti mitä halutaan. Wanhan Kunnon Oscarin sanoin: "Elämässä on vaan kaksi tragediaa. Se, että ei saa mitä haluaa ja se, että lopulta saa sen" :) Se on se löytämisen "pakko" mikä on pitänyt minut pois kyseisiltä sivuilta. En halua löytää ketään pakolla, enkä tulla pakon sanelemana löydetyksikään. Jos näin käy niin "se jokin" puuttuu varmasti. Se on vaan omien ja toisen odotusten täyttämistä monilla eri keinoilla ja se oma itse unohtuu. Onhan sitä maalannut itsestä jo valmiiksi tietyn kuvan profiilissa ja valittukin luulee täyttävänsä kriteerit. Mutta me ihmiset ollaan kuitenkin paljon enemmän kuin se...
Minen osaa sanoa niistä naisten alotteista deittisaiteilla yhtään mitään, kun en ole sellaisissa ikinä ollut. Mut kyllä ne aloitteita tekee siinä missä miehetkin. Kaikile miehille ei vaan niitä tehdä niin kuin ei tehdä kaikille naisillekaan. Tosin tehdään niitä naisille enemmän kuin miehille, se on selvä.
Mutta joo. En usko edelleenkään syttyväni minkäänlaisesta treffiprofiilista. Ehkä jos itse harrastaisin niitä saitteja, näkisin asian toisin. Mutta kun en harrasta. Ei mun ole tarvinnut ja tuskin tulee tulevaisuudessakaan... :)
- netkemiat
Löydän hänet kun vähiten sitä odotat. Näin minullekin kävi aivan tuntemattoman miehen kanssa aikanaan. Vieläkin ollaan yhdessä:)
- hilfiger11
En lähde enää tapaamaan ketään nettituttavaa. Alkoi tuntua niin järjestetyltä toiminnalta ja liikaa odotuksia. Tuli joku onnistumisen tarve. Moni oppii kokemuksen kautta kirjoittamaan sitä, mitä toinen haluaa kuulla ja mielikuva luo ihan vääriä vaikutelmia. Jos ihmisen tapaa tosielämässä, aistii heti asioita olemuksesta, eleistä, puhetyylistä, oikeastaan kaikesta.
Ei minun ole pakko löytää miestä, tämä vapauskin on luksusta. Olen ollut naimisissa kauan ja eronnut.
Mutta oikean miehen osuessa kohdalle olen täysillä mukana.- crux
Ei ihme että nykyajan suhteet menevät ihan tuurin varassa kun noin pinnalliset ja turhat asiat ovat ratkaisevia naisten mielestä.
- missukkainenx
Se on vähän jokotai-tilanne. Heti ensialkuun. Yleensä ei ole yhtään mitään kiinnostusta . Siksi sinkku.
Itse myös kallistun sille linjalle että ihastutaan profiiliin tai muuhun tekstiin ja luodaan sitä kautta odotukset korkealle. Kun sitten tavataan se todellisuus ei vastaakkaan sitä itselleen luotua mielikuvaa ja pettymys on valmis; tämä sitten kääritään kauniiseen kääröön termillä kemia/se jokin puuttuu.
Itse olen lähtenyt siitä liikeelle että jos nainen ei nyt suoraan ole valehdellut tai käsitteet asioista eivät ole samalta planeetalta niin kyllä minä olen valmis tapaamaan toistekin. Ensimmäisessä tapaamisessa voi olla ujoutta tai jännittää niin tapaamista ettei oikein pääse itsenään esille. Toisella kerralla kun on jo aiemmin nähty niin ehkä se tilanne on silloin jo vapautuneempi.- Ulkonäkö-on-kemia
Kun näet miehen ulkonäön niin siinä tulee se tunne ettei mies ole sinulle oikea. Suurin osa naisista ajattelee samalla tavalla. Ulkonäkö on kuitenkin naisille tärkein juttu ja siksi suomessa onkin paljon sinkkuja. Ajatelkaa montako potentiaalista kumppani ehdokasta tapaat elämäsi aikana, sellaista kumppania että ajattelet että haluat elää sen miehen kanssa. Minusta luku ei ole hirveän suuri ja siksi kohtaamista ei tule eikä suhteita synny. Suomessa on yli miljoona yksinasuvaa. Miehet ei vaan kelpaa naisille tässä maassa koska miehet on aika rumia suurin osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203123- 162002
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3571829- 311427
- 301360
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671152- 641019
- 54977
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57951