Gay:n elämää..

RoiM-75

Oon pikkasen reilu 40v gay Rovaniemeltä. Muutama vuosi sitten tullut kaapista..ei sitä jaksanut enää elää siellä.. Nyt on mahtavaa elää vapaana ja itselle tunnustaneena, että olen gay..!! Yksi parhaimmista asioista elämässäni, on olla gay!!
Sitä nk vakikaverii en vaan oo vielä löytänyt..sinkkuna elelen..mutta kokoajan haku päällä..muuhunkin kuin seksiin!!
Mistä täältä Rovaniemeltä, ois toivoakaan löytää 'järkevää' seuraa?!?
Mistä te muut 'alan miehet' ootte kumppaninne löytäneet?

47

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spämmääjälle

No niin, nyt voit vastata itsellesi taas ja ilmoittaa sen tietyn kapakan nimen mihin sinulla on porttikielto.

• näinkäy

Uusi villitys valtaa maailman ja kaapin ovet laitetaan taas kiini

• löytys

koordinaatit ovat y-134,79856 x-574,2566 kyllä pitäisi löytyä on varaa mistä valita mieleinen,ainakin minä löysin.

• Vaihdappa-aihetta

Sama kirjoittaja vastailee näköjään itse itselleen vahvistaakseen joukkovoiman tuntua. Säälittävää, eikä muuten enää kukaan usko tuota höpötystä. Eikö kannattaisi jo luovuttaa?

• Tom_of_Lapland

En minä itselleni vastaile. Miksi tuollaista kuvaa haluat luoda? Onko sinulla jotain meitä gay-miehiä vastaan? Vai liittyykö tämä vihamielisyytesi koskikapakkiin? Oletko sinulla huonoja kokemuksia sieltä? Eihän sinne ole pakko tulla jos et pidä paikasta! Huomenna taas sinne!

• Oleuejejje

Taidst olla ivain itse saanut porttikiellon sinne?

• Minä en ainakaan baarista seuraa lähde hakemaan. Sieltä löytyy vain vääränlaista seuraa. Toivonmukaan se tuolla harrastusten parissa tulee vastaan. Toistaseksi hiljasta pidelly.
      Onneksi sitä ei ole kuitenkaan seurankipeä

• jaainasaat

katoppa kuule nuo kortinaatit nii löydät.

• Ei ollu google yhteensopivat koordinaatit niin en jaksa päätäni enempää vaivata

• saamitä
        Maketsuh kirjoitti:

Ei ollu google yhteensopivat koordinaatit niin en jaksa päätäni enempää vaivata

mulla ainakin kordinaatit näyttävät osoitteen.

• AihettaVoisiVaihtaa

Nimimerkki "vaihdappa aihetta"
      Olet aivan oikeassa sen suhteen , että ilmeisesti sama kirjoittaja
      levittelee noita homo-aiheisia kirjoituksia eri nimien alla .
      Antaa ymmärtää , että homoja olisi enemmän , kuin tuo virallinen 4% .
      Miksi ihmeessä kirjoituksia ei poisteta ?

• Kekekqlq

Taidat siinä itse omiin avauksiisi kirjoitella? Mikä sinulla on homoja vastaan??

• 8468hj

Ei pidä paikkaansa .
        Nimimerki "vaihdappa aihetta" ei ole tuon kommentin kirjoittaja .
        Kiitos hänelle hyvästä mielipiteestä !

• samaamieltäollaan

"vaihdappa aihetta" nimim. osui juuri oikeaan, samaa ajattelee varmaan 99% lukijoista.

• Tom_of_Lapland

No ei se sitä faktaa muuta, että olemme eri henkilöt. Sori vaan että se ärsyttää teitä 99%, mutta kirjotin vastauksen avauksen tehneelle gay-miehelle ja tuo teidän harjoittama juttu on trollailua ja paskankauhantaa. Tulkaa vaikka itse katsoon koskikapakkiin jos ette usko että rovakiemellä asuu homoja.

• 0088767uuyy

Sinähän se tiedät ne "paskanjauhantahommat."

• Sirpa-Roi

Nimenomaan. Tom_of_Lapland on yksi hänen nimimerkeistään, muitakin on esiintynyt lukemattomia kertoja täällä jo kaikissa tuota tiettyä kapakkaa koskevissa avauksissa.

Kyseinen häiriintynyt tyyppi tehtailee noita homoavauksiaan joka puolelle ja tavoitteena on päästä mainitsemaan tuon tietyn kapakan nimi. Hän näköjään vastailee itse itselleen ja muka kyselee että "olisiko Roissa sopivaa paikkaa meille jne." Vastaus tulee samasta osoitteesta hetken kuluttua, kai olette huomanneet.

Porttikielto kyseisen paikkaan on syynä tuohon loputtomaan trollaukseen tai sitten kaveri on saanut kunnolla turpiinsa ko. paikassa ja on nöyryytetty kunnolla.

Tiedätte varmaan kaikki miksi tuohon trollaukseen on vaikea kenenkään puuttua. Ette saa esim. moderaattoreita poistamaan noita viestejä jos ne ovat vähänkin asiallisia. Silloin nimittäin heilutetaan tasa-arvon lippua ja hänellä on oikeus tehdä tuota. Surullista, mutta totta nyky-Suomessa. Ja sen tuo tyyppi tietää oikein hyvin, siksi hänen homo-trollauksensa saa jatkua vuositolkulla täälläkin. Täyttä valetta kaikki nuo hänen höpötyksensä.

• cxxcc

Ehkä on porttikielto, mutta ei normaali hetero tuollaisia kirjoittele. On saanut porttikiellon tai ei, niin homo tuo on samoin kuin itselleen vastaileva häiriintynyt furru-tyyppi. Jos joku trollailee ja vastailee itselleen, ylläpidon pitäisi poistaa nämä viestit. Vaan eivätpä poista.

• Tom_of_Lapland

Hei laitoin ylläpidolle viestiä, että poistavat nuo asiattonat homofobiaa ylläpitävät viestit. Sieltähän voivatctarkastaa IP-osoitteet ja näkevät, etten todellakaan vastaile omiin avauksiini tässä. Toivottavasti reagoivat nopeasti ja tervetulemas koskikapakkiin kaikki erilaisuuksistamme huolimatta!
        Toivottavasti teillä itsellänne ei ole porttikieltoa sinne kapakkiin, kun yritätte rajoittaa sen asiakaskuntaa.

• Sirpa-Roi

Teet itsestäsi täyden pellen lapsellisilla kirjoituksillasi. Tiedät tarkalleen, että häiriköinteihisi on mahdotonta puuttua. Onko käynyt mielessä ikinä sellainen asia, että olisiko sinulla jonkinlainen ongelma joka vaatisi lääkärillä käyntiä? Sopivalla lääkityksellä asia ehkä korjaantuisi ja tälläkin foorumilla muut saisivat rauhan kirjoituksiltasi ja tuolta jatkuvalta spämmäämiseltä. Portttikieltosi kyseiseen paikkaan ei toki kuulu muille, mutta se että se konkretisoituu häiriköimällä Suomi24:n on erittäin lapsellista.

Tiesitkö muuten sitä, että jos olisit aito tavallinen homo niin arvostaisin sinua paljon enemmän. Ja sen verran mitä heitä tunnen niin yksikään heistä ei ikinä laittaisi tuollaisia tekstejä Suomi24:n. Heillä on ihan omat fooruminsa jossa he keskustelevat asiallisesti ja spämmäämättä. Toivottavasti otat opiksesi ja lopetat tuon toimintasi koska sinä olet loppujen lopuksi suurin häviäjä tilanteessa. Täällä alkaa koko porukka olla jo täysin kyllästynyt jauhamiseesi.

• Seppo-roi

Olet täysin oikeassa "Sirpa-Roi."

• Tom_of_Lapland

Toivottavasti Suomi24 palstan ylläpito tosiaan poistaa viestisi. Aika hitaasti reagoivat ja joskus eivät ollenkaan. Järkevän kirjoituksen ja häiriköinnin ero on siinä, että häiriköintiin voi puuttua, mutta olet oikeutettu mielipiteeseesi. Harmi homma itsesi kannalta, että pidät homoseksuaalisuutta pelleilynä. Tuskin tunnet ainoatakaan gay-miestä. Olet varmasti kuitenkin hyvin kiinnostumut ja ehkä voisit miettiä omaa seksuaalisuuttasi ja tule käymään kiskiskapakissa. Ketään ei saisi syrjiä sukupuoliidentiteetin vuoksi ja Suomesa yleensä sinua hieman järkevämpiä ihmisiä ja kokevat meidät homot aivan tavallisina eli jos nyt kerron että joku kapakka on kiva paikka, niin he kokevat sen mukavana asiana. Pyrit siis selvästi ajamaan ihmisiä pois siitä baarista eli sinulla jotain sitä paikkaa vastaan. Onkohan sinulla porttikielto sinne? Se olisi harli homma sukupuoliidentiteessi kannalta, jos tuossa asenteessasi nyt siitä kyse. No minä en ole psykologi, mutta kivaa jatkoa sinulle ja kannattaisi varmaan keskittyä positiivisiin asioihin elämässä kuin muiden panetteluun, sillä sitähän tuö kirjoituksesi on. Kaikki eivät vain ole sellaisia kuin haluaisit heidän olevan.

• Tom_of_Lapland

Rakastan sinuan orma

• Perästä-kuuluu

• Samailmiö

Onks tää se Ounasrinteen tyyppi/pari joka täällä huutelee koko ajan ?

• Uuhkaja

Näyttää palstan valvoja poistavan niitä kommenntteja mikä on hyvä, sillä mielipiteen ilmaisu ja ajatuksenvaihto on eri kuin homofobian ylläpito ja ihmisten haukkuminen

• Selvä-tapaus

Tom-of Lapland on trolli joka jauhaa tahallaan tuota samaa shittiä. Eiköhän tuo kohta taas ilmesty kertomaan juttutarinassaan kuinka hauskaa oli eilen illalla siinä tietyssä kapakassa. Hän on henkisesti sairas yksilö joka nauttii palstan häiriköinnistä. Tuo tyyppi ei edes uskalla käydä missään kapakassa. Yksin kittasi olutta viime yönä ja kirjoitteli taas tänne itse itselleen vastauksia. Surkeaa.

• Partyila

Mikä sinulla on homoja vastaan? Käytät paljon aikaasi sen esilletuomiseen. Kiinnostaako asia sinua kovasti?..mene itse homokapakkiin jos kiinnostaa ne asiat.

• Selvä-tapaus

Tom-of-Lapland, RoyGaylord ja muutama muu nimimerkki ovat saman kirjoittajan alter egoja. Asia oli helppo tarkastaa.

• 5555555

Lisää vielä Someroharjun furry , Viirinkankaan furry , teekkari furry ,
        Ounasrinteen furry .
        Sama höpöttäjä kaikissa .

• Rovahomomies
        5555555 kirjoitti:

Lisää vielä Someroharjun furry , Viirinkankaan furry , teekkari furry ,
        Ounasrinteen furry .
        Sama höpöttäjä kaikissa .

Toivottavasti porttikieltosi koskikapakkiin päättyy pian!

• ziesusmikäurpo

Mielisairas raukka jatkaa jauhamistaan tuosta kapakasta. Menisi hoitoon niin olisi kaikille parempi.

• Tom_of_Lapland

Miksei sitä saa kehua? Onko tämä foorumi mielestäsi vain sellaisille kuin sinä, joka haluaa haukkua muita ja sanoa negatiivisia asioita baareista ja asioista?

• 0-0-01

Eikö elämääsi mahdu muuta , kuin baareja ?

• Tom_of_Lapland

Oli hieno ilta taas::))

• HävettääPuolestanne

Kiitos palstan valvojalle, koska olet näemmä poistanut tästä viestiketjusta pahimmat solvaukset. Kyllä minua hävettää teidän lappilaisten ihmisten puolesta, että jaksatte rääkätä homoseksuaaleja.

Jos he kehuvat jotain paikkaa, niin se ei ole teiltä keneltäkään pois!

En ole itse koskaan käynyt koskikapakissa, mutta sen täytyy olla hieno paikka! Iloa ja valoa kaikkien teidän elämäänne!

• RoyGaylord

Kyllä ja he jotka kehuvat Pistoa parhaaksi homopaikaksi ovat myös oikealla asialla. Itse tykkään istua kavereideni kanssa siellä!

• KK-boys

Väärässä olet , kyllä Koskikapakki on se paras.

• RoyGaylord

Minäkin pidän Koskikapakista ! Me paikkakunnan homot suosimme Kk:ta koska se sijaitsee kaupunkin sykkivässä sydämessä. Pisto ei käsittääkseni ole homomiesten suosiossa, koska se hieman syrjässä. Kyllä näissä baareissa toki heterojakin käy, mutta KK on profiloitunut!

• Cuckowski

Moi. Ihan mistä tahansa voit löytää kumppanin uuden! Kevät alkanut ja rakkautta ilmassa. Meitä kokoontuu Rollossa koskikapakissa runsaasti homoseksuaaleja. Se on sopivan pieni ja rento paikka.

• Ho_moilainen

Tänään!!
      Sinö, minä, koskikapakki...<3

• MitätätönValtaKusiNousee

Aivopesty vasemmisto näkee punaista kun joku kirjoittaa sanan Trump.
      Eli vasemmisto on vatansa huipulla kun saa poistaa tämäkin aloitteen.
      Saa orgasmin ja pökät kastuu.

Lisäksi keskustelupalstoilla on luotseja, jotka vastaavat tietyn palstan moderoinnista. Luotseja ei velvoiteta kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstoilla. Luotsit ovat vapaaehtoisia aktiivisia keskustelijoita. Luotsiksi voi hakea kuka vaan.

• VasemmistoSensuroi

Luotsiksi voi hakea kuka vaan.

• luotsiksi

Se "kuka vaan" on näköjään , myös hakenut luotsiksi ja päässyt virkaan .

• K-K-K

Mahtaneeko olla baarin-pitäjä itse, vaiko joku tiskillä notkujista?

• veljet

KK oli taas alansa ykkönen tänäkin Lauantai-iltana.

• Ylpeähomo

Rakastan koskikapakkia ja sen kansainvälistä homomeininkiä. Olen ylpeä homo

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6168
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1266
    Aihe