Hei!
Olen purkamassa määräaikaisen työsopimukseni ennen koeajan päättymistä. Eihän pomolla ole mitään oikeutta pidättää palkastani mitään, vaan saanhan täyden korvauksen tekemästäni työstä?
Määräaikaisen työsuhteen purkaminen koeajalla
5
492
Vastaukset
- rasvahanuri
Ei ole, ja pyydä heitä purkamaan vaikkapa sentakia ettet sovellu ko. työhön, niin et saa karenssia.
- kauhuntasapaino
Jos olet töissä kaupan alalla, niin ota joltain asiantuntijalta selvää, koskeeko kaupan työehtosopimuksen 4 §:n 3. kohta myös koeaikapurkua.
- Question87
Kiitoksia vastauksista ja en ole kaupan alalla
- Liiton-jäsen
Miksi avaaja ei kyysy omasta liitos, vaan kyselee täältä "hevosmiesten" tietotoimistosta?.
- töistätullut
Kun purat itse työsopimuksen- karenssi siitä seuraa. Kun työnantaja purkaa, purun syy vaikuttaa tuleeko vai ei.
Kun sinut sanotaan irti tutasyystä, ei tule.
Tämä vissiin kyllä selvisikin jo aloittajalle- mutta muille lukijoille tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205916Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223149Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612720- 282586
- 821694
- 1461575
- 1391456
- 91153
- 921060
- 1351048