Tuli mieleen että ootteko kokeillu jotain palvelua, jonka avulla voi opetella soittamaan kitaraa? Youtubessa on tietty jotain videoita mut ootteko kokeillu joitain maksullisia niinku Rockway tai Yousician? Millaisia kokemuksia?
Nettipalvelu musiikin opiskeluun?
guitarguy85
2
378
Vastaukset
- merja74
Suosittelen kokeilemaan Rockwayta, meillä ainakin lapset ovat innostuneet siitä ja käyttävät todella paljon :) lapsilla siis kitara ja basso käytössä
- rapevirta
joo kannattaa rockwayta kokeilla. ite treenailin puoli vuotta sillä ja opin hemmetisti uutta. pitäisikin pistää taas harkintaan ku ei talvella ole muutakaan tekemistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904