Minkälainen mies teille naisille kelpaa?

Kaikysyäsaa

Miehet ei pääse teidän naisten kanssa treffeille. On paljon yksinäisiä miehiä jotka haluaisi parisuhteen ja päästä edes treffeille mutta eivä pääse, miksi?

82

1911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misspönttöuuni

      Se on kyllä ihan mahdottomuus sanoa. Tänään tällainen, huomenna tuollainen. Parempi kun et kysele mitään. Enemmän tekoja. Vähemmän puhetta. Ehkä sellainen. Ja varmat otteet. Tiedätkö, silleen kun vikuroiva hevonen haetaan haasta. Sillon pitää olla tiettyä ruutia siinä tekemisessä.

      • kakaranaiset

        Taas näitä alistamisfantasioita joissa nainen haluaa olla vikuroiva pikkukakara jonka "daddy" laittaa kuriin.

        Miksi naiset eivät voi kasvaa aikuiseksi?


      • taaskerrann
        kakaranaiset kirjoitti:

        Taas näitä alistamisfantasioita joissa nainen haluaa olla vikuroiva pikkukakara jonka "daddy" laittaa kuriin.

        Miksi naiset eivät voi kasvaa aikuiseksi?

        Mies siis haluaa pikkukakaran? Aloituksessa kysyttiin millaisen miehen nainen haluaa.
        Jos mies ei ole tyytyväinen naisiin niin onhan helpotus ettei nainen halua miestä.


      • misspönttöuuni
        kakaranaiset kirjoitti:

        Taas näitä alistamisfantasioita joissa nainen haluaa olla vikuroiva pikkukakara jonka "daddy" laittaa kuriin.

        Miksi naiset eivät voi kasvaa aikuiseksi?

        Sinä nyt et ymmärtänyt tästä tunnetusti yhtään mitään. Minä tarkoitin itsevarmuutta en mitään kurittajaa! Mutta jos äijä on jo daddy, niin minkäs sitten sillekään teet? Minua ei kyllä tulla komentelemaan.


    • misu32

      Minä kyllä voisin lähteä treffeille palstalaisen kanssa <3 , poissuljen kylläkin nimimerkit peris234 ja DarkFear.

      • Saisinko tähän hieman perusteluja, että miksi näin??

        Mielestäni mä on aina ollut täällä yksi palstan asiallisimmista miehistä, enkä ole koskaan kirjoitellut näitä samoja typeriä juttuja, joita nämä palstan ätmit ovat jankanneet täällä vuodesta toiseen.


      • ätmikäs

        Koska olet oksettava aisuri ja herätät voimakkaita kuvotuksen tuntemuksia jopa kurpissakin.

        Ätmikin on mies sentään, kun sinuun vertaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Saisinko tähän hieman perusteluja, että miksi näin??

        Mielestäni mä on aina ollut täällä yksi palstan asiallisimmista miehistä, enkä ole koskaan kirjoitellut näitä samoja typeriä juttuja, joita nämä palstan ätmit ovat jankanneet täällä vuodesta toiseen.

        Asiallisuutesi riisui kalliin lammasturkkinsa kun aloit vaahdota alempiarvoisista naisten töistä.

        Myit miehuutesi halvalla.


      • Minusta nähden saat mielin määrin rähistä lantaperseaivoille.

        Olen seurannut sinua. Se ei ole vain yksi kerta, kun olet viitannut alempiarvoisten naisten töihin. Tuollainen jästi kun sitten olet, niin voisit käydä ihan fyysisesti käydä kokeilemassa niitä töitä ja miettiä sitten, miltä tuntuu tehdä vaativaa työtä ihmisten kanssa kun saama palaute on vähempiarvoinen työ. Ihmisten hoitamisessa ei ole mitään vähäarvoista. Iljettävä kommentti jopa näinkin ala-arvoisuuteen taipuvalla palstalla.

        Minä olen kieltänyt kiusaamasta sinua. Mutta jos otat tavaksesi puhua homoseksuaaleista tuohon sävyyn, pyydän kiusaajiasi kaksinkertaistamaan otetta.

        Alennut kommenteillasi viattomien koulukiusaajaksi. Ja nahkasi möit vain siksi, että luulit saavasi ihailua osaksesi. Pahoitteluni, mutta minulta et tule saamaan hyvän palstakirjoittajan titteliä osaksesi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Minusta nähden saat mielin määrin rähistä lantaperseaivoille.

        Olen seurannut sinua. Se ei ole vain yksi kerta, kun olet viitannut alempiarvoisten naisten töihin. Tuollainen jästi kun sitten olet, niin voisit käydä ihan fyysisesti käydä kokeilemassa niitä töitä ja miettiä sitten, miltä tuntuu tehdä vaativaa työtä ihmisten kanssa kun saama palaute on vähempiarvoinen työ. Ihmisten hoitamisessa ei ole mitään vähäarvoista. Iljettävä kommentti jopa näinkin ala-arvoisuuteen taipuvalla palstalla.

        Minä olen kieltänyt kiusaamasta sinua. Mutta jos otat tavaksesi puhua homoseksuaaleista tuohon sävyyn, pyydän kiusaajiasi kaksinkertaistamaan otetta.

        Alennut kommenteillasi viattomien koulukiusaajaksi. Ja nahkasi möit vain siksi, että luulit saavasi ihailua osaksesi. Pahoitteluni, mutta minulta et tule saamaan hyvän palstakirjoittajan titteliä osaksesi.

        Ei mun ollut tarkoitus solvata tässä muita, kun vaan näitä mua haukkuvia lantaperseaivoja. Että ei sun pitäisi ottaa niitä mun sanomisiani liian henkilökohtaisesti, kun ei ne ole sulle suunnattuja vihan purkauksia, vaan ainoastaan niille mua kiusaaville lantaperseaivoille, jotka valehtelevat täällä törkeällä tavalla kaikkea mahdollista mm. mun ulkonäöstäni, seksuaalisesta suuntautumisestani, ammatistani, palkastani yms.

        Totta kai se ihmisten hoitotyö on tärkeä työtä, mutta kun itse en vaan sillä alalla työskentele.

        Mitä nyt tähän palstaan ja sen tasoon tulee, niin onhan tämä kyllä ihan suoraan sanottuna kyllä todella ala-arvoinen palsta, kun täällä kaikki naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet yhdessä haukkuvat naisia ja syyttävät heitä mm. heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta ja haukkuvat siten kaikkia niitä asiallisempia mieskirjoittajia, jotka ovat eri mieltä heidän kanssaan.

        Sitten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet tai ainakin itseään sellaiseksi nimittävät miehet ihmettelevät aina sitä, että mikseivät he koskaan naisille kelpaa, kun itse täällä aina tuntevat riemua siitä, jos joku nainen on joutunut miehensä hakkaamaksi tai jopa tapetuksi.

        Oot varmasti myös sen huomannut, että kuinka ne ätmit ovatkin aina niitä persuja äänestäviä ahdasmielisiä juntteja, fasisteja ja katkeroituneita naisvihasta kärsiviä luusereita. Että ei mun mielestä tollaisia paskoja voi koskaan yhtään liikaa haukkua, varsinkin kaikkien noiden heidän kirjoittamiensa paskajuttujen jälkeen.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ei mun ollut tarkoitus solvata tässä muita, kun vaan näitä mua haukkuvia lantaperseaivoja. Että ei sun pitäisi ottaa niitä mun sanomisiani liian henkilökohtaisesti, kun ei ne ole sulle suunnattuja vihan purkauksia, vaan ainoastaan niille mua kiusaaville lantaperseaivoille, jotka valehtelevat täällä törkeällä tavalla kaikkea mahdollista mm. mun ulkonäöstäni, seksuaalisesta suuntautumisestani, ammatistani, palkastani yms.

        Totta kai se ihmisten hoitotyö on tärkeä työtä, mutta kun itse en vaan sillä alalla työskentele.

        Mitä nyt tähän palstaan ja sen tasoon tulee, niin onhan tämä kyllä ihan suoraan sanottuna kyllä todella ala-arvoinen palsta, kun täällä kaikki naisettomuudesta kärsivät luuserimiehet yhdessä haukkuvat naisia ja syyttävät heitä mm. heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta ja haukkuvat siten kaikkia niitä asiallisempia mieskirjoittajia, jotka ovat eri mieltä heidän kanssaan.

        Sitten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet tai ainakin itseään sellaiseksi nimittävät miehet ihmettelevät aina sitä, että mikseivät he koskaan naisille kelpaa, kun itse täällä aina tuntevat riemua siitä, jos joku nainen on joutunut miehensä hakkaamaksi tai jopa tapetuksi.

        Oot varmasti myös sen huomannut, että kuinka ne ätmit ovatkin aina niitä persuja äänestäviä ahdasmielisiä juntteja, fasisteja ja katkeroituneita naisvihasta kärsiviä luusereita. Että ei mun mielestä tollaisia paskoja voi koskaan yhtään liikaa haukkua, varsinkin kaikkien noiden heidän kirjoittamiensa paskajuttujen jälkeen.

        Luulen että tiedät tarkalleen, mitä kirjoitat. Käytät kaksoissideviestintää kommenteissasi ja yhtäläistät haukkumasi lantaperseaivot johonkin (vähemmistö)ryhmään kuuluvaksi. Se ei loukkaa ehkä lantaperseaivoja, mutta se loukkaa näitä nimitettyjä jos heitä verrataan johonkin lantaperseaivoon.

        Henkilökohtaisesti tunnen ihmisiä, jotka työskentelevät hoitoalalla, niin naisia kuin miehiä. Samoin tunnen kaljuuntuvia perussuomalaisia ja homoseksuaaleja. Eikä heistä kukaan käytä haukkumasynonyyminä DarkFearia.

        Miksi mainita koko asiasta? Siksi että kielellisesti pärjäisit muillakin argumentoinnilla. Ja haluan nähdä oletko yhtään parempi kuin kurmuuttamasi lantaperseaivot.


    • Ainaeinappaa

      Mahdotonhan tuohon on vastata. Jokaisen kohdalla syyt ovat yksilöllisiä ja riippuvat myös siitä, keitä ne naiset ovat, joiden kanssa olisi haluttu treffeille.

      Minä en olisi kiinnostunut lähtemään treffeille miehen kanssa, joka haluaisi treffeille "ihan kenen tahansa naisen kanssa". En tarkoita, että hänen pitäisi ajatella minun olevan jotenkin erityinen, vaan kyllä hänen pitäisi olla kuitenkin kiinnostunut tutustumaan juuri minuun. Koska niin itse teen. En lähtisi treffeille kenen tahansa kanssa, vaan ainoastaan sellaisten, joista vaikuttaa että hän voisi olla samalla aaltopituudella ja että meillä voisi olla jotain yhteistä.

      Ja aina ei huvita lähteä treffeille kenenkään kanssa. Minulla on just nyt niin paljon muita asioita elämässä, että en oikein ole kiinnostunut deittailusta. Ehkä ensi vuonna - keväällä vaikka - mutta just nyt ajatus trefreillä käymisestä ei nappaa yhtään.

      • crux

        Ei voi kuin edelleen ihmetellä kuinka helppoa naisilla on. Päättää vain koska haluaa treffeille ja millaisen miehen kanssa. Tiedän kyllä että tässä mielessä maailma on epäreilu miehen kannalta mutta usein ihmetyttää kuinka epäreilu se onkaan.


      • Ainaeinappaa
        crux kirjoitti:

        Ei voi kuin edelleen ihmetellä kuinka helppoa naisilla on. Päättää vain koska haluaa treffeille ja millaisen miehen kanssa. Tiedän kyllä että tässä mielessä maailma on epäreilu miehen kannalta mutta usein ihmetyttää kuinka epäreilu se onkaan.

        Mitä epäreilua tuossa on? Ei se sitä tarkoita, että kiinnostavia miehiä tulisi vastaan tuosta noin vaan. Mutta itse käyn mieluummin treffeillä kahden kiinnostavan kanssa kuin kahdenkymmenen "kenen tahansa". Todennäköisestihän niistä kahdesta kiinnostavastakaan ei tule suhdetta - joko jompi kumpi tai molemmat eivät ole kiinnostuneet jatkamaan - mutta mieluummin vaikka luen kirjaa kotona kuin menen sellaisille treffeille, joista tietää jo 99% todennäköisyydellä, että mitään yhteistä ei ole ainakaan riittävästi, tai ettei kiinnosta.

        Voi olla, että sellaista miestä ei ihan helposti löydykään, jonka kanssa haluaisi treffeille. Mutta ajattelen, että sellaista se on. Itse olen käynyt tosi vähän treffeillä eikä todellakaan aina silloin, kun itsellä on ollut olo ettäö haluaisi löytää jonkun, ole tullut vastaan ketään kiinnostavaa. Ei sille sitten mitään voi. Olisinhan tietysti voinut mennä treffeille joidenkin sellaisten kanssa, jotka eivät ole vaikuttaneet samanhenkisiltä, mutta en oikein tajua mikä pointti siinä olisi. Minä en niinkään tykkää deittailusta ja treffeillä käymisestä, vaan enemmänkin ne ihmissuhteet kiinnostavat.

        Ja nyt tosiaan on elämässä muut asiat niin vahvasti pinnalla, että en vaan kaipaa suhdetta tai mitään deittailua. Nyt ei ole sen aika.


      • crux
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        Mitä epäreilua tuossa on? Ei se sitä tarkoita, että kiinnostavia miehiä tulisi vastaan tuosta noin vaan. Mutta itse käyn mieluummin treffeillä kahden kiinnostavan kanssa kuin kahdenkymmenen "kenen tahansa". Todennäköisestihän niistä kahdesta kiinnostavastakaan ei tule suhdetta - joko jompi kumpi tai molemmat eivät ole kiinnostuneet jatkamaan - mutta mieluummin vaikka luen kirjaa kotona kuin menen sellaisille treffeille, joista tietää jo 99% todennäköisyydellä, että mitään yhteistä ei ole ainakaan riittävästi, tai ettei kiinnosta.

        Voi olla, että sellaista miestä ei ihan helposti löydykään, jonka kanssa haluaisi treffeille. Mutta ajattelen, että sellaista se on. Itse olen käynyt tosi vähän treffeillä eikä todellakaan aina silloin, kun itsellä on ollut olo ettäö haluaisi löytää jonkun, ole tullut vastaan ketään kiinnostavaa. Ei sille sitten mitään voi. Olisinhan tietysti voinut mennä treffeille joidenkin sellaisten kanssa, jotka eivät ole vaikuttaneet samanhenkisiltä, mutta en oikein tajua mikä pointti siinä olisi. Minä en niinkään tykkää deittailusta ja treffeillä käymisestä, vaan enemmänkin ne ihmissuhteet kiinnostavat.

        Ja nyt tosiaan on elämässä muut asiat niin vahvasti pinnalla, että en vaan kaipaa suhdetta tai mitään deittailua. Nyt ei ole sen aika.

        Onhan se epäreilua että sukupuolensa ansiosta treffeille pääsy on noin helppoa ja loppu on sitten ihan omasta nirsoilusta kiinni. Miehen maailma on aivan erilainen. Muistakaa te pilalle hemmotellut naiset olla edes tyytyväisiä tilanteeseen - se on vähintä mitä voi vaatia.


      • Ainaeinappaa
        crux kirjoitti:

        Onhan se epäreilua että sukupuolensa ansiosta treffeille pääsy on noin helppoa ja loppu on sitten ihan omasta nirsoilusta kiinni. Miehen maailma on aivan erilainen. Muistakaa te pilalle hemmotellut naiset olla edes tyytyväisiä tilanteeseen - se on vähintä mitä voi vaatia.

        Tunnen kyllä miehiä, jotka toimivat ihan samalla lailla kuin minä. Ja toisaalta tunnen naisia, jotka eivät ns. "pääse" treffeille juuri koskaan.

        Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, mutta en usko, että se sukupuolesta johtuu. Minulla on ollut paljon vähemmän suhteita ja treffejä kuin monella muulla - juuri siksi, että usein on ollut sellainen olo, etten edes halua ketään - ja en halua deittailla tai seurustella, jos en ole oikeasti kiinnostunut. Ja hyvin usein on käynyt niinkin, etten ole saanut sitä, jonka olisin halunnut. Ei se niin ole, että naisena saa kenet tahtoo. Ja voihan olla, että voisin saada useampia miehiä kuin mitä haluan, mutta en näe siinä mitään pointtia. Minä en niinkään halua suhdetta suhteen takia, vaan haluan jotain syvällisempää. Se tarkoittaa väistämättä sitä, että miehiä on elämässä vähemmän kuin joillain muilla. Mutta ei se minua haittaa. Määrä ei ole tärkeä, vaan sisältö.


      • crux
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        Tunnen kyllä miehiä, jotka toimivat ihan samalla lailla kuin minä. Ja toisaalta tunnen naisia, jotka eivät ns. "pääse" treffeille juuri koskaan.

        Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, mutta en usko, että se sukupuolesta johtuu. Minulla on ollut paljon vähemmän suhteita ja treffejä kuin monella muulla - juuri siksi, että usein on ollut sellainen olo, etten edes halua ketään - ja en halua deittailla tai seurustella, jos en ole oikeasti kiinnostunut. Ja hyvin usein on käynyt niinkin, etten ole saanut sitä, jonka olisin halunnut. Ei se niin ole, että naisena saa kenet tahtoo. Ja voihan olla, että voisin saada useampia miehiä kuin mitä haluan, mutta en näe siinä mitään pointtia. Minä en niinkään halua suhdetta suhteen takia, vaan haluan jotain syvällisempää. Se tarkoittaa väistämättä sitä, että miehiä on elämässä vähemmän kuin joillain muilla. Mutta ei se minua haittaa. Määrä ei ole tärkeä, vaan sisältö.

        Naisten tapauksessa treffeille "pääsemättömyys" on varmaan juurikin lainausmerkkeihin sopiva asia sillä nirsoilustahan siinä on useimmiten kyse. Tietysti se johtuu sukupuolesta vaikka joku muutama komein mies olisikin vastaavassa asemassa kuin tavallinen nainen. Nainen ei saa juuri sitä kenet haluaa ja mies ei pääse edes treffeille - siinä vaikeuksia joista voi miettiä kummalla sukupuolella on asiat huonommin.


      • Ainaeinappaa
        crux kirjoitti:

        Naisten tapauksessa treffeille "pääsemättömyys" on varmaan juurikin lainausmerkkeihin sopiva asia sillä nirsoilustahan siinä on useimmiten kyse. Tietysti se johtuu sukupuolesta vaikka joku muutama komein mies olisikin vastaavassa asemassa kuin tavallinen nainen. Nainen ei saa juuri sitä kenet haluaa ja mies ei pääse edes treffeille - siinä vaikeuksia joista voi miettiä kummalla sukupuolella on asiat huonommin.

        En minä ole sanonutkaan, ettenkö pääsisi treffeille. Varmaan pääsisin, mutta ei treffeillä käyminen ole minulle se, mitä haluan. Minua kiinnostaa parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu itselleni oikealta.

        Tunnen naisia, jotka eivät tunnu kiinnostavan ketään miestä parisuhde- tai edes seksimielessä. Ja toisaalta kuten sanoin, tunnen miehiä, joilla on samanlainen tilanne kuin minulla. Enkä ole väittänytkään, että minun tilanteeni olisi jotenkin huono - päinvastoin, ajattelen, että minun tilanteeni on varsin hyvä ja parempi kuin keskimäärin muilla naisilla.

        Kuitenkin minä olen tuttavapiirissäni se, jolla on ollut tosi vähän suhteita ja tosi vähän seksikumppaneita. Tunnen kyllä niitäkin naisia, joilla ei ole ollut yhtään suhdetta tai jotka onnistuivat saamaan vain yhden miehen - ja sen kanssa aloitettiin sitten suhde, vaikkei se oikealta tuntunutkaan. Joten onhan minun tilanteeni hyvä. Kyllä minä siihen luotan, että voin toivoa oikeanlaista ihmistä eikä tarvitse hätäpäissään tyytyvä vaan johonkin ekaan ja ainoaan, joka osoittaa kiinnostusta. On myös kiva, että elämässä voi keskittyä muuhunkin kuin deittailuun. Mutta ei se sukupuolesta johdu - ei kaikilla naisilla tällaista tilannetta ole. Omalla kohdallani tilanne on hyvä sen vuoksi, että juuri ne minun kaltaiseni ihmiset ovat niitä, jotka usein etsivät juuri tämäntyyppistä - en nyt jaksa eritellä sen kummemmin. En edes usko olevani parhaimman näköisiä naisia, mutta olen huomannut, että se miestyyppi, josta itse tykkään, haluaa mieluummin keskimääräistä hiukan kivemman näköisen, mutta samanhenkisen naisen, kuin mahdollisimman hyvännäköisen mutta "ihan kivan". Joissain muissa ihmisryhmissä voi asia mennä toisella tavalla, sitä en tiedä. Ja näin se on minullakin. En etsi sitä kaikkein komeinta miestä, vaan samanhenkistä ja kiinnostavaa - toki sellaista, joka ulkonäöllisestikin miellyttää, mutta minua kiinnostaa enemmän persoonallinen ulkonäkö kuin klassinen mieskomeus.

        Uskon, että minun kaltaisellani on myös keskimääräistä isompi riski jäädä yksin. Jos haluaa jotain, jota on maailmassa vähän, on riski, ettei sitä saa. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin. Minä en halua suhdetta suhteen vuoksi, vaan halua suhteen vain, jos joku ihminen todella tuntuu oikealta. Toisaalta nämä suhteet ovat kaikkein antoisimpia, uskoisin.


      • crux
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        En minä ole sanonutkaan, ettenkö pääsisi treffeille. Varmaan pääsisin, mutta ei treffeillä käyminen ole minulle se, mitä haluan. Minua kiinnostaa parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu itselleni oikealta.

        Tunnen naisia, jotka eivät tunnu kiinnostavan ketään miestä parisuhde- tai edes seksimielessä. Ja toisaalta kuten sanoin, tunnen miehiä, joilla on samanlainen tilanne kuin minulla. Enkä ole väittänytkään, että minun tilanteeni olisi jotenkin huono - päinvastoin, ajattelen, että minun tilanteeni on varsin hyvä ja parempi kuin keskimäärin muilla naisilla.

        Kuitenkin minä olen tuttavapiirissäni se, jolla on ollut tosi vähän suhteita ja tosi vähän seksikumppaneita. Tunnen kyllä niitäkin naisia, joilla ei ole ollut yhtään suhdetta tai jotka onnistuivat saamaan vain yhden miehen - ja sen kanssa aloitettiin sitten suhde, vaikkei se oikealta tuntunutkaan. Joten onhan minun tilanteeni hyvä. Kyllä minä siihen luotan, että voin toivoa oikeanlaista ihmistä eikä tarvitse hätäpäissään tyytyvä vaan johonkin ekaan ja ainoaan, joka osoittaa kiinnostusta. On myös kiva, että elämässä voi keskittyä muuhunkin kuin deittailuun. Mutta ei se sukupuolesta johdu - ei kaikilla naisilla tällaista tilannetta ole. Omalla kohdallani tilanne on hyvä sen vuoksi, että juuri ne minun kaltaiseni ihmiset ovat niitä, jotka usein etsivät juuri tämäntyyppistä - en nyt jaksa eritellä sen kummemmin. En edes usko olevani parhaimman näköisiä naisia, mutta olen huomannut, että se miestyyppi, josta itse tykkään, haluaa mieluummin keskimääräistä hiukan kivemman näköisen, mutta samanhenkisen naisen, kuin mahdollisimman hyvännäköisen mutta "ihan kivan". Joissain muissa ihmisryhmissä voi asia mennä toisella tavalla, sitä en tiedä. Ja näin se on minullakin. En etsi sitä kaikkein komeinta miestä, vaan samanhenkistä ja kiinnostavaa - toki sellaista, joka ulkonäöllisestikin miellyttää, mutta minua kiinnostaa enemmän persoonallinen ulkonäkö kuin klassinen mieskomeus.

        Uskon, että minun kaltaisellani on myös keskimääräistä isompi riski jäädä yksin. Jos haluaa jotain, jota on maailmassa vähän, on riski, ettei sitä saa. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin. Minä en halua suhdetta suhteen vuoksi, vaan halua suhteen vain, jos joku ihminen todella tuntuu oikealta. Toisaalta nämä suhteet ovat kaikkein antoisimpia, uskoisin.

        Tunnet naisia joilla menee tässä mielessä huonosti ja tunnet miehiä joilla menee tässä mielessä hyvin. Se ei kyllä kovin paljoa vielä kerro sukupuolten välisestä tasa-arvosta, mitä ei siis todellakaan ole.

        Alkuvuodesta onnistuin kerran pääsemään treffeille. Koko loppuvuoden olen yrittänyt mutta tuloksetta. Tällä viikolla uskoin jo pääseväni uudelleen mutta nainen päätti sitten hävitä Tinderistä kun oli jo lähes kaikki sovittu. Veikkaan että itseäni vastaava nainen olisi onnistunut järjestämään itselleen seuraa vähän helpommin.


      • Ainaeinappaa
        crux kirjoitti:

        Tunnet naisia joilla menee tässä mielessä huonosti ja tunnet miehiä joilla menee tässä mielessä hyvin. Se ei kyllä kovin paljoa vielä kerro sukupuolten välisestä tasa-arvosta, mitä ei siis todellakaan ole.

        Alkuvuodesta onnistuin kerran pääsemään treffeille. Koko loppuvuoden olen yrittänyt mutta tuloksetta. Tällä viikolla uskoin jo pääseväni uudelleen mutta nainen päätti sitten hävitä Tinderistä kun oli jo lähes kaikki sovittu. Veikkaan että itseäni vastaava nainen olisi onnistunut järjestämään itselleen seuraa vähän helpommin.

        En osaa sanoa. No, ikävää kuitenkin, että on käynyt noin. Minä en itse koe, että löytäisin seuraa mitenkään "helposti". Jos olen kiinnostunut yhdestä, on vaikea innostua treffeistä toisen kanssa. Ja jos se kiinnostuksen kohde ei vastaa tunteisiin, niin .... sellaistakin on käynyt, usein.

        Mutta mitä sukupuolten tasa-arvoon tulee, niin eihän sitä pidä arvioida miesten asteikolla sen mukaan, pääseekö treffeille edes epäkiinnostavan kanssa. Jos miehet haluavat jotain ja sitä on vaikea saada, ja jos naiset haluavat jotain ja sitäkin on vaikea saada, niin lopputulos on se, että ei kummallakaan erityisen helppoa ole. keskimäärin pariutuminen ei varmasti ole kovin vaikeaa, mutta haastavinta on niillä, joiden on vaikea saada "ketään" sekä niillä, jotka hakevat jotain, mikä poikkeaa kovasti valtavirrasta.

        Ei se, että haluaa juuri itselleen sopivan, samanhenkisen ja samantyyppisen ihmisen, ole millään lailla huonompi asia kuin se, että kelpaa kuka vaan edes jokseenkin kiva. Ei voida ajatella, että henkistä yhteensopivuutta hakevan pitäisi "joustaa" tai että tämä olisi nirsoilua. Sen vuoksi ei voida ajatella, että sillä on helpompaa, joka hakee kaltaistaan - ihan kuin se olisi jotenkin vääränlainen tapa deittailla.


      • 44.4
        crux kirjoitti:

        Naisten tapauksessa treffeille "pääsemättömyys" on varmaan juurikin lainausmerkkeihin sopiva asia sillä nirsoilustahan siinä on useimmiten kyse. Tietysti se johtuu sukupuolesta vaikka joku muutama komein mies olisikin vastaavassa asemassa kuin tavallinen nainen. Nainen ei saa juuri sitä kenet haluaa ja mies ei pääse edes treffeille - siinä vaikeuksia joista voi miettiä kummalla sukupuolella on asiat huonommin.

        Unohdat että naiset joutuvat menemään treffeille miesten kanssa.


      • crux
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        En osaa sanoa. No, ikävää kuitenkin, että on käynyt noin. Minä en itse koe, että löytäisin seuraa mitenkään "helposti". Jos olen kiinnostunut yhdestä, on vaikea innostua treffeistä toisen kanssa. Ja jos se kiinnostuksen kohde ei vastaa tunteisiin, niin .... sellaistakin on käynyt, usein.

        Mutta mitä sukupuolten tasa-arvoon tulee, niin eihän sitä pidä arvioida miesten asteikolla sen mukaan, pääseekö treffeille edes epäkiinnostavan kanssa. Jos miehet haluavat jotain ja sitä on vaikea saada, ja jos naiset haluavat jotain ja sitäkin on vaikea saada, niin lopputulos on se, että ei kummallakaan erityisen helppoa ole. keskimäärin pariutuminen ei varmasti ole kovin vaikeaa, mutta haastavinta on niillä, joiden on vaikea saada "ketään" sekä niillä, jotka hakevat jotain, mikä poikkeaa kovasti valtavirrasta.

        Ei se, että haluaa juuri itselleen sopivan, samanhenkisen ja samantyyppisen ihmisen, ole millään lailla huonompi asia kuin se, että kelpaa kuka vaan edes jokseenkin kiva. Ei voida ajatella, että henkistä yhteensopivuutta hakevan pitäisi "joustaa" tai että tämä olisi nirsoilua. Sen vuoksi ei voida ajatella, että sillä on helpompaa, joka hakee kaltaistaan - ihan kuin se olisi jotenkin vääränlainen tapa deittailla.

        Outo ajatus tasa-arvosta. Omaa tilannettaan voi ihan itse vaikeuttaa nostamalla rimaa tai tarkentamalla kriteerejä mutta ei sillä ole enää mitään tekemistä sen kanssa mikä on sukupuolten rooli ja asema tässä asiassa. Naiselle on naurettava helppo päästä treffeille miehen kanssa joka olisi ulkonäöllisesti ja sosio-ekonomisesti suurin piirtein samaa tasoa - miehelle vastaava tilanne voi olla todella harvinainen tapaus.


      • nähtyon

        Tää "ongelma" yleensä korostuu sillä sukupuolella, jolla sitä valinnan varaa on liikaakin. Mutta silti pistää usein silmään se ajatus, että vain 1/100 miehestä voisi olla oletusarvoisesti kiinnostavia / tutustumisen arvoisia. Ja tämä oletus perustuu... Mihin? Postimerkin kokoiseen tinderprofiiliin ja nettideitti-ilmoon jossa nyt on lueteltu lähinnä pintaa. Tai ensivaikutelmaan kun mies tulee juttelemaan naisen pöytään? Oikeastaan uskon, että suurin merkitys valinnassa lienee sillä pitääkö nainen näkemästään. Niin livenä kuin sähköisestikkin. Nämä ns. yhteiset asiat kun eivät kovin syvästi aukea pelkästään ensi näkemällä tai sähköisesti.

        Jokainen saa toki karsia tavallaan, mutta iso ongelma nykydeiteissä tuntuu olevan se, että etenkin naiset ovat liikkeellä sillä asenteella, että "ihan hyvään" mieheen tutustuminen on elämän tuhlaamista. Ok. Ymmärrän että onhan siinä riski. Voi joutua jopa miettimään omia unelmiaan uusiksi, ja ehkä tuottamaan toiselle pettymyksiä kun kemiat ei sitten kohdanneetkaan. Mutta usein se suorastaan korostuu, että ei edes haluta yrittää. Se ei ole väärin, mutta ei mielestäni johdu siitä ettei hyviä miehiä olisi olemassa. Vaan siitä, että pariutuminen ei kaikkia kiinnosta. Ellei se tapahdu sitten ns. itsestään.


      • Ainaeinappaa
        crux kirjoitti:

        Outo ajatus tasa-arvosta. Omaa tilannettaan voi ihan itse vaikeuttaa nostamalla rimaa tai tarkentamalla kriteerejä mutta ei sillä ole enää mitään tekemistä sen kanssa mikä on sukupuolten rooli ja asema tässä asiassa. Naiselle on naurettava helppo päästä treffeille miehen kanssa joka olisi ulkonäöllisesti ja sosio-ekonomisesti suurin piirtein samaa tasoa - miehelle vastaava tilanne voi olla todella harvinainen tapaus.

        Jaa, no voi olla, mutta kun itselläni ainakin on ihan muut kriteerit kuin "ulkonäöllisesti samaa tasoa" tai sama (tai korkeampi sosioekonominen asema). Olen itse akateeminen, mutta menen treffeille mieluummin vähemmän koulutetun ihmisen kanssa, jonka kanssa ajatusmaailmat ja kiinnostuksen kohteet osuvat yksiin kuin korkeasti koulutetun, jonka kanssa mätsää huonommin. Ja mitä tulee ulkonäkötasoon - tykkään tietyntyyppisistä ihmisistä, olivat sitten samaa tai eri tasoa kanssani. Enemmän minua miellyttää tietynlainen tyyli kuin tietynlaiset kasvonpiirteet, esimerkiksi. No, normaalipainoisuus on kyllä jonkinlainen kriteeri, mutta olen kyllä itsekin hoikka ja liikunnallinen.

        Se on varmasti totta, että en niin kauheasti "halua yrittää" sellaisen kanssa, joka ei vaan kiinnosta. Mutta en haluaisi yrittää jonkun tosi komean, korkeasti koulutetun tai varakkaan (tätähän usein myös väitetään naisten haluavan) kanssa, joka olisi hyvä mies, mutta "ihan kiva". Haluan yrittää silloin, kun on oikeasti sellainen ihminen, jonka kanssa synkkaa ja joka tuntuu siltä, että hän ymmärtää minua ja minä häntä, jonka kanssa arvomaailmat osuu yksiin ja on jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteitakin. Ei se sitä tarkoita, että muut huonojakaan olisivat, mutta kuten sanoin - mieluummin vaikka luen kirjaa kotona.


      • Ainaeinappaa
        nähtyon kirjoitti:

        Tää "ongelma" yleensä korostuu sillä sukupuolella, jolla sitä valinnan varaa on liikaakin. Mutta silti pistää usein silmään se ajatus, että vain 1/100 miehestä voisi olla oletusarvoisesti kiinnostavia / tutustumisen arvoisia. Ja tämä oletus perustuu... Mihin? Postimerkin kokoiseen tinderprofiiliin ja nettideitti-ilmoon jossa nyt on lueteltu lähinnä pintaa. Tai ensivaikutelmaan kun mies tulee juttelemaan naisen pöytään? Oikeastaan uskon, että suurin merkitys valinnassa lienee sillä pitääkö nainen näkemästään. Niin livenä kuin sähköisestikkin. Nämä ns. yhteiset asiat kun eivät kovin syvästi aukea pelkästään ensi näkemällä tai sähköisesti.

        Jokainen saa toki karsia tavallaan, mutta iso ongelma nykydeiteissä tuntuu olevan se, että etenkin naiset ovat liikkeellä sillä asenteella, että "ihan hyvään" mieheen tutustuminen on elämän tuhlaamista. Ok. Ymmärrän että onhan siinä riski. Voi joutua jopa miettimään omia unelmiaan uusiksi, ja ehkä tuottamaan toiselle pettymyksiä kun kemiat ei sitten kohdanneetkaan. Mutta usein se suorastaan korostuu, että ei edes haluta yrittää. Se ei ole väärin, mutta ei mielestäni johdu siitä ettei hyviä miehiä olisi olemassa. Vaan siitä, että pariutuminen ei kaikkia kiinnosta. Ellei se tapahdu sitten ns. itsestään.

        Ei se nyt elämän tuhlaamistakaan ole. Mutta jos MITÄÄN yhteistä ei tunnu olevan - paitsi se että molemmat etsivät kumppania, ja mies haluaa treffeille vain siksi että olen nainen, ei siksi että meillä olisi jotain yhteistä, niin itse en vaan näe tässä mitään pointtia. Jos toinen ei tunnu samanhankiseltä. Hän voi olla hyvä mies, mutta hän ei ole sitä, mitä etsin. Etsin ihan oikeasti sielunkumppania, en vaan jotain mukavaa kaveria ja seksikumppania. Tästä syystä en oikein tutustu ihmisiin baarissa, vaan yleensä työn, opiskelun, kavereiden tai harrastusten kautta. Nettideittailussa vastaan kyllä ihmisille, jotka minulle kirjoittelevat, mutta en lähde treffeille, ellei ensin ole kirjoiteltu ja vaihdettu ajatuksia ja ellei sitä kautta niitä yhteisiä juttuja ole löytynyt. Jos kirjoitellessa tuntuu, että ajatustenvaihto sujuu ja juttu luistaa, tuntuu luontevalta lähteä tapaamaan livenä.

        Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä. Mutta kuten tuossa kirjoitin, minuun voi tehdä vaikutuksen kasvonpiirteiltään ja yleiseltä komeustasoltaan vaatimattoman näköinen ihminen, joka kuitenkin on olemukseltaan ja tyyliltään kiinnostava. Itse asiassa en niistä mallinnäköisistä oikein tykkääkään.


      • nähtyon
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        Ei se nyt elämän tuhlaamistakaan ole. Mutta jos MITÄÄN yhteistä ei tunnu olevan - paitsi se että molemmat etsivät kumppania, ja mies haluaa treffeille vain siksi että olen nainen, ei siksi että meillä olisi jotain yhteistä, niin itse en vaan näe tässä mitään pointtia. Jos toinen ei tunnu samanhankiseltä. Hän voi olla hyvä mies, mutta hän ei ole sitä, mitä etsin. Etsin ihan oikeasti sielunkumppania, en vaan jotain mukavaa kaveria ja seksikumppania. Tästä syystä en oikein tutustu ihmisiin baarissa, vaan yleensä työn, opiskelun, kavereiden tai harrastusten kautta. Nettideittailussa vastaan kyllä ihmisille, jotka minulle kirjoittelevat, mutta en lähde treffeille, ellei ensin ole kirjoiteltu ja vaihdettu ajatuksia ja ellei sitä kautta niitä yhteisiä juttuja ole löytynyt. Jos kirjoitellessa tuntuu, että ajatustenvaihto sujuu ja juttu luistaa, tuntuu luontevalta lähteä tapaamaan livenä.

        Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä. Mutta kuten tuossa kirjoitin, minuun voi tehdä vaikutuksen kasvonpiirteiltään ja yleiseltä komeustasoltaan vaatimattoman näköinen ihminen, joka kuitenkin on olemukseltaan ja tyyliltään kiinnostava. Itse asiassa en niistä mallinnäköisistä oikein tykkääkään.

        Käsi sydämelle: Lukisitko kovin tarkkaan ihan kivan ja lähettäjäänsä kuvailevan viestin, jonka lähettäjä näyttää esim Janne Katajalta? Saati hänen profiilinsa?.... Jos Siis seuraavassa postilaatikkoon tulleessa viestissä on jotain joka, ei sinällään kerro mitään lähettäjästä, mutta hymyilytti sinua ja lähettäjä miellytti silmää sillä tavalla, että hieman tuli perhosia vatsaan?

        Nettideittailu on melkoisen raadollista hommaa siinä mielessä, että voit toki etsiä sielunkumppania, mutta ne seulat mitä on käytössä, eivät tässä tapauksessa ole kovin luotettavia sen löytämiseen. Kyseessä on päässä luotu mielikuva vieraasta ihmisestä. Kahvikupponen tai vaikka pieni pyöräretki luonnonpuistoon tai lähipubiin todennäköisesti olisi huomattavasti kuvaavampi tilanne. Mikä nyt ketäkin kiinnostaa. Mutta jos se Janne Kataja ei pääse edes kahvikupposelle, siinä missä jännempi mysteerimies, pääsee helposti, niin Katajan tsäänssit löytää Itselleen sopiva nainen huononevat melko radikaalisti.


      • nähtyon kirjoitti:

        Käsi sydämelle: Lukisitko kovin tarkkaan ihan kivan ja lähettäjäänsä kuvailevan viestin, jonka lähettäjä näyttää esim Janne Katajalta? Saati hänen profiilinsa?.... Jos Siis seuraavassa postilaatikkoon tulleessa viestissä on jotain joka, ei sinällään kerro mitään lähettäjästä, mutta hymyilytti sinua ja lähettäjä miellytti silmää sillä tavalla, että hieman tuli perhosia vatsaan?

        Nettideittailu on melkoisen raadollista hommaa siinä mielessä, että voit toki etsiä sielunkumppania, mutta ne seulat mitä on käytössä, eivät tässä tapauksessa ole kovin luotettavia sen löytämiseen. Kyseessä on päässä luotu mielikuva vieraasta ihmisestä. Kahvikupponen tai vaikka pieni pyöräretki luonnonpuistoon tai lähipubiin todennäköisesti olisi huomattavasti kuvaavampi tilanne. Mikä nyt ketäkin kiinnostaa. Mutta jos se Janne Kataja ei pääse edes kahvikupposelle, siinä missä jännempi mysteerimies, pääsee helposti, niin Katajan tsäänssit löytää Itselleen sopiva nainen huononevat melko radikaalisti.

        .. Miksi kiusaatte ja roikutte lahkeessa.. Musta kyseinen tapaus kuulostaa harvinaisen fiksulta.. HerkkäPohtija luonne.. Uskoisin näin.. ;P


      • 12121212121212
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        En minä ole sanonutkaan, ettenkö pääsisi treffeille. Varmaan pääsisin, mutta ei treffeillä käyminen ole minulle se, mitä haluan. Minua kiinnostaa parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu itselleni oikealta.

        Tunnen naisia, jotka eivät tunnu kiinnostavan ketään miestä parisuhde- tai edes seksimielessä. Ja toisaalta kuten sanoin, tunnen miehiä, joilla on samanlainen tilanne kuin minulla. Enkä ole väittänytkään, että minun tilanteeni olisi jotenkin huono - päinvastoin, ajattelen, että minun tilanteeni on varsin hyvä ja parempi kuin keskimäärin muilla naisilla.

        Kuitenkin minä olen tuttavapiirissäni se, jolla on ollut tosi vähän suhteita ja tosi vähän seksikumppaneita. Tunnen kyllä niitäkin naisia, joilla ei ole ollut yhtään suhdetta tai jotka onnistuivat saamaan vain yhden miehen - ja sen kanssa aloitettiin sitten suhde, vaikkei se oikealta tuntunutkaan. Joten onhan minun tilanteeni hyvä. Kyllä minä siihen luotan, että voin toivoa oikeanlaista ihmistä eikä tarvitse hätäpäissään tyytyvä vaan johonkin ekaan ja ainoaan, joka osoittaa kiinnostusta. On myös kiva, että elämässä voi keskittyä muuhunkin kuin deittailuun. Mutta ei se sukupuolesta johdu - ei kaikilla naisilla tällaista tilannetta ole. Omalla kohdallani tilanne on hyvä sen vuoksi, että juuri ne minun kaltaiseni ihmiset ovat niitä, jotka usein etsivät juuri tämäntyyppistä - en nyt jaksa eritellä sen kummemmin. En edes usko olevani parhaimman näköisiä naisia, mutta olen huomannut, että se miestyyppi, josta itse tykkään, haluaa mieluummin keskimääräistä hiukan kivemman näköisen, mutta samanhenkisen naisen, kuin mahdollisimman hyvännäköisen mutta "ihan kivan". Joissain muissa ihmisryhmissä voi asia mennä toisella tavalla, sitä en tiedä. Ja näin se on minullakin. En etsi sitä kaikkein komeinta miestä, vaan samanhenkistä ja kiinnostavaa - toki sellaista, joka ulkonäöllisestikin miellyttää, mutta minua kiinnostaa enemmän persoonallinen ulkonäkö kuin klassinen mieskomeus.

        Uskon, että minun kaltaisellani on myös keskimääräistä isompi riski jäädä yksin. Jos haluaa jotain, jota on maailmassa vähän, on riski, ettei sitä saa. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin. Minä en halua suhdetta suhteen vuoksi, vaan halua suhteen vain, jos joku ihminen todella tuntuu oikealta. Toisaalta nämä suhteet ovat kaikkein antoisimpia, uskoisin.

        "En etsi sitä kaikkein komeinta miestä, vaan samanhenkistä ja kiinnostavaa - toki sellaista, joka ulkonäöllisestikin miellyttää, mutta minua kiinnostaa enemmän persoonallinen ulkonäkö kuin klassinen mieskomeus."

        Suurinta osaa naisista ei kiinnosta se "klassinen mieskomeus" eli siloposkinen steroideilla pumpattu miesmalli. Todellisuudessa se miesmalli ei edusta miesihannetta; miesihannetta edustavat ne miehet joita naisten enemmistö pitää komeina. Eli ne miehet jotka nyt vain sattuvat miellyttämään juuri sinua.

        "Uskon, että minun kaltaisellani on myös keskimääräistä isompi riski jäädä yksin. Jos haluaa jotain, jota on maailmassa vähän, on riski, ettei sitä saa."

        Vielä isommaksi riski muuttuu kun haluaa sellaista jota muutkin naiset haluavat.


      • flowersreally
        crux kirjoitti:

        Onhan se epäreilua että sukupuolensa ansiosta treffeille pääsy on noin helppoa ja loppu on sitten ihan omasta nirsoilusta kiinni. Miehen maailma on aivan erilainen. Muistakaa te pilalle hemmotellut naiset olla edes tyytyväisiä tilanteeseen - se on vähintä mitä voi vaatia.

        On aivan turha yrittää syyllistää naisia miesten omista valinnoista. Niin kauan kuin miehet keskittyvät numeropeliin, suuri osa naisista valitsee jäädä pelin ulkopuolelle.


      • crux
        flowersreally kirjoitti:

        On aivan turha yrittää syyllistää naisia miesten omista valinnoista. Niin kauan kuin miehet keskittyvät numeropeliin, suuri osa naisista valitsee jäädä pelin ulkopuolelle.

        En tiedä mitä numeropeliä tarkoitat...?


      • 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        On aivan turha yrittää syyllistää naisia miesten omista valinnoista. Niin kauan kuin miehet keskittyvät numeropeliin, suuri osa naisista valitsee jäädä pelin ulkopuolelle.

        Paitsi etteivät valitse.

        Se numeropeliä pelaava komea mies kelpaa kyllä. Ei haittaa vaikka profiili on höttöä ja keskustelu tasoa "moimitäkuuluu".


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Paitsi etteivät valitse.

        Se numeropeliä pelaava komea mies kelpaa kyllä. Ei haittaa vaikka profiili on höttöä ja keskustelu tasoa "moimitäkuuluu".

        Valitsevatpa.

        Muuten sullakaan numeropeliä harrastavana ei olisi mitään kitinän aihetta.


      • 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Valitsevatpa.

        Muuten sullakaan numeropeliä harrastavana ei olisi mitään kitinän aihetta.

        En minä harrasta mitään numeropelejä.


      • NuuskaMuikkune
        flowersreally kirjoitti:

        On aivan turha yrittää syyllistää naisia miesten omista valinnoista. Niin kauan kuin miehet keskittyvät numeropeliin, suuri osa naisista valitsee jäädä pelin ulkopuolelle.

        .. Olipas taas yleistävää.. Tuon(kin) kommentin voisi kääntää kokonaan ToisPäin, eikä se olisi ainakaan yhtään sen enempää "PäinMetsää", kuin se on tuossa muodossa.. ;P

        .. Joko halusit taas hieman viihdyttää itseään ja pelleillä.. Tai sitten sulla on HuonoPäivä tjms.. ;P


      • 38fhjl
        12121212121212 kirjoitti:

        "En etsi sitä kaikkein komeinta miestä, vaan samanhenkistä ja kiinnostavaa - toki sellaista, joka ulkonäöllisestikin miellyttää, mutta minua kiinnostaa enemmän persoonallinen ulkonäkö kuin klassinen mieskomeus."

        Suurinta osaa naisista ei kiinnosta se "klassinen mieskomeus" eli siloposkinen steroideilla pumpattu miesmalli. Todellisuudessa se miesmalli ei edusta miesihannetta; miesihannetta edustavat ne miehet joita naisten enemmistö pitää komeina. Eli ne miehet jotka nyt vain sattuvat miellyttämään juuri sinua.

        "Uskon, että minun kaltaisellani on myös keskimääräistä isompi riski jäädä yksin. Jos haluaa jotain, jota on maailmassa vähän, on riski, ettei sitä saa."

        Vielä isommaksi riski muuttuu kun haluaa sellaista jota muutkin naiset haluavat.

        Mutta huomattavasti nuorempi pitää olla, muuten ei nappaa? Kun kerran tykkäät olla yksin ja lukea vain kirjaa, voisi kuvitella että seksielämäkin kanssasi olisi yhtä tylsää. Joo ei kiinnostaisi.

        Minä tykkään käydä treffeillä vaikka joka päivä, katsos kun on mukavaa tutustua erilaisiin ihmisiin mutta varmasti yksin nurkassa kirjaa lukemalla saa paremmat kiksit..


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Olipas taas yleistävää.. Tuon(kin) kommentin voisi kääntää kokonaan ToisPäin, eikä se olisi ainakaan yhtään sen enempää "PäinMetsää", kuin se on tuossa muodossa.. ;P

        .. Joko halusit taas hieman viihdyttää itseään ja pelleillä.. Tai sitten sulla on HuonoPäivä tjms.. ;P

        Niin, onkin huomattavasti yleisempää nähdä tuo toisinpäin. Naisia saa syyllistää omista valinnoistaan, mutta myös miesten valinnoista. Miehen valintoja ei puolestaan tulisi koskaan kyseenalaistaa. Oletko siis sitä mieltä, että eläimeltä ei voi enempää odottaakaan, koska luonnonlaki ja bonobo?

        Sitähän sää kysyit.


      • flowersreally kirjoitti:

        Niin, onkin huomattavasti yleisempää nähdä tuo toisinpäin. Naisia saa syyllistää omista valinnoistaan, mutta myös miesten valinnoista. Miehen valintoja ei puolestaan tulisi koskaan kyseenalaistaa. Oletko siis sitä mieltä, että eläimeltä ei voi enempää odottaakaan, koska luonnonlaki ja bonobo?

        Sitähän sää kysyit.

        .. Mitähän sä Oikein Tarkoitat ja AjatTakaa?.. Nyt näyttää Flowerin(kin) Pinna olevan liian tiukilla.. KiukkuPäivät?.. ;P

        .. En mä ole mitään tuollaista sanonut.. ;P

        .. Eikä mikään sillä muutu, vaikka mä "odottaisin" vaikka mitä.. Se mikä on Veres, niin se on Veres.. En mä muiden persoonia/luonteita jne. voi muuttaa.. Olkoot mitä on.. Ainoastaan sellaiseen mä voin puuttua ja lausua PariValittuaSanaa, jos ja kun NarsuMarsut yms. Nilviäiset perseilevät&outoilevat heistä poikkeavia TallustajiaKohtaan.. Noh, sanon mä kyllä muutenkin, kun se niiden käytös on vain Persiistä.. ;D

        .. Tosin olen kyllä jo oppinut, ettei kauheasti kannata Empatiaa&Sympatiaa "tuhlata", jos/kun joku saa sitä mitä on niittänyt.. Tai jotain vastaavaa.. Karmahan silloin vain tekee työtään.. Eikä sellaisesta pitäisi nillittää, eikä hakea sääliä, jos/kun on itsekin vastaava/samanlaista tehnyt jollekin toiselle jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mitähän sä Oikein Tarkoitat ja AjatTakaa?.. Nyt näyttää Flowerin(kin) Pinna olevan liian tiukilla.. KiukkuPäivät?.. ;P

        .. En mä ole mitään tuollaista sanonut.. ;P

        .. Eikä mikään sillä muutu, vaikka mä "odottaisin" vaikka mitä.. Se mikä on Veres, niin se on Veres.. En mä muiden persoonia/luonteita jne. voi muuttaa.. Olkoot mitä on.. Ainoastaan sellaiseen mä voin puuttua ja lausua PariValittuaSanaa, jos ja kun NarsuMarsut yms. Nilviäiset perseilevät&outoilevat heistä poikkeavia TallustajiaKohtaan.. Noh, sanon mä kyllä muutenkin, kun se niiden käytös on vain Persiistä.. ;D

        .. Tosin olen kyllä jo oppinut, ettei kauheasti kannata Empatiaa&Sympatiaa "tuhlata", jos/kun joku saa sitä mitä on niittänyt.. Tai jotain vastaavaa.. Karmahan silloin vain tekee työtään.. Eikä sellaisesta pitäisi nillittää, eikä hakea sääliä, jos/kun on itsekin vastaava/samanlaista tehnyt jollekin toiselle jne.. ;P

        .. Jaahans.. KitjoitusHäröjä taas aikast paljonkin.. Mut tää on "pakko" korjata.. "sitä mitä on niittänyt".. Noh, ei tietenkään.. Vaan Kylvänyt.. ;P


      • pllllm
        crux kirjoitti:

        Outo ajatus tasa-arvosta. Omaa tilannettaan voi ihan itse vaikeuttaa nostamalla rimaa tai tarkentamalla kriteerejä mutta ei sillä ole enää mitään tekemistä sen kanssa mikä on sukupuolten rooli ja asema tässä asiassa. Naiselle on naurettava helppo päästä treffeille miehen kanssa joka olisi ulkonäöllisesti ja sosio-ekonomisesti suurin piirtein samaa tasoa - miehelle vastaava tilanne voi olla todella harvinainen tapaus.

        Olisihan se tosi lapsellista lähteä treffeille jonkun sellaisen kanssa joka ei edes kiinnosta, vain siksi että se henkilö on sopivaa sosioekonomista tasoa. Tietysti voi lähteä jonkun kanssa kaveripohjalta kahville, mutta kannattaako antaa ymmärtää jotain enemmän, jos ei kiinnosta.


      • crux
        pllllm kirjoitti:

        Olisihan se tosi lapsellista lähteä treffeille jonkun sellaisen kanssa joka ei edes kiinnosta, vain siksi että se henkilö on sopivaa sosioekonomista tasoa. Tietysti voi lähteä jonkun kanssa kaveripohjalta kahville, mutta kannattaako antaa ymmärtää jotain enemmän, jos ei kiinnosta.

        Tosi lapsellista on myös ymmärtää tarkoituksella väärin toisen kirjoitusta. Minäkin voisin kirjoittaa että miksi sinä et ole kenestäkään kiinnostunut? Kuvitteletko olevasi jotenkin parempi tai erikoisempi kuin toinen ihan samankaltainen ihminen? Mitä ihmeen kemiaa pitää heti olla jo ennen tapaamista? Tällaisia voisin kirjoittaa mutta yritän olla vähän fiksumpi.


    • Toi on varmasti hankala juttu. Ei me naiset olla teille yksinäisille miehille mitään viihdyttäjiä. Ja sille yksinäisyydelle on varmasti hyvä syy. Ehkä ei ole sosiaalisia taitoja, luonne on ikävä, asioiden käsittelytaidoissa jotain keskenkasvuista?

      Eihän sellainen ihminen ole yksinäinen, joka tulee toimeen itsensä ja toisten kanssa.

      • Vanhukset. Yksinäisyyden taustalta voi löytyä menehtyneet läheiset, heidän ikävöintinsä. Ollaan myös tavallaan jämähdetty siihen omaan pieneen piiriin eikä lähdetä sinne eläkeläisten tuettuihin harrastuksiin. Voi olla pitkät välimatkatkin, eikä muuttaminen uuteen paikkaan aina ole mielekäs ratkaisu. Mutta yhtälailla siitäkin porukasta löytyy samanlaisia kuin tuossa edellä kirjoitin.


    • Laura36

      Jonkun fiksun kunnollisen miehen kanssa. Ei mikään jännämies. Miehestä näkee heti onko se jännä vai rauhallinen ja kunnollinen. Jos mies alkaa käskemään naista että tee sitä tee tätä, hae sitä hae tätä niin mies on varmasti sellainen jännämies. Miehen pitää itse osata tehdä ja hakea sitä ruokaa jääkaapista.

    • iuyyguuhvhh

      Kuka vaan pääsee treffeille, joillekin se vaan vaatii enemmän panostusta.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Treffeillä pitää käydä siinä mielessä että löytää sen ihmisen jonka kanssa haluaa elää ja olla yhdessä. Se onkin vaikeaa kun ihmiset ei ole rehellisiä vaan valehtelevat saadakseen seksiä. Jännämiehet ainakin on niitä että huijaavat ja naiset uskoo jos mies on vähänkin komea niin naisen haarat aukeee heti kun uskoo että komea mies haluaa seurustella.

      • crux

        Senkin vielä ymmärrän jos tuntuu että treffeillä ei natsaa, mutta eiväthän naiset enää lähde edes selvittämään sitä. Naisten taktiikka nykyään tuntuu olevan se että etsitään heti pienimmätkin eroavaisuudet ja todetaan että niiden takia ei kannata edes kahville lähteä.


    • liebling

      Miehen pitää olla kiinnostava näöltään ja ajatuksiltaan. Ei siinä sen enempää.

    • Sellainen pieni tarkentava kysymys että milloin tämä päätös treffeille lähdöstä tai lähtemättömyydestä ilmestyy tajunnan virtaan? Eli jos ajatellaan että mies tulee juttelemaan baarissa, urheilutapahtumassa, oopperan väliajalla tai vaikka uimahallin pitkän altaan syvässä päässä niin kuinka pian syntyy päätös että jos tuo kysyy treffeille niin en lähde/lähden?

      Jos nyt vielä ajatellaan että olette kahdeksassa sekunnissa päättäneet että ei jatkoon ettekä ole tyyppiä joka heti haistattaa kaverin matkoihin tai polje koron alle niin onko mahdollista että mieli muuttuu keskustelun jatkuessa?

      Tiivistäen; voiko mies joka ei heti alkuun pysty tuomaan itsevarmuutta esille saada mahdollisuuden pidemmän kaavan kautta? Nyt en kyllä kysy kavereiden puolesta vaan ihan omalta kantilta kyselen.

      • Ainaeinappaa

        Uima-altaalla keskustelu olisi varmaan niin lyhyt, että ottaisin sen vaan sellaisena ohimenevänä jutusteluna. Itse en ole koskaan tutusunut mainitsemissasi paikoissa kehenkään. Mutta oletetaan, että joku kivanoloinen tyyppi tulisi juttelemaan - no, tietysti treffeille lähteminen edellyttäisis itä, että itse olisin halukas etsimään suhdetta. Jos sillä hetkellä olisin kiinnostunut jostain toisesta tai muuten vaan en etsisi ketään, niin en kyllä jaksaisi innostua jostain yllättäen kohdalle osuneesta ihmisestä, josta en tiedä mitään. Mutta jos olisin avoin uuden suhteen löytymiselle, niin jos toisen kanssa synkkaa ja hän vaikuttaa kiinnostavalta, saattaisin sitten lähteä.

        Jos päässäni syntyisi ajatus, että "jos tuo kysyy treffeille niin lähden", niin silloin ehdotan kyllä treffejä itse enkä jää odottamaan hänen mahdollista aloitettaan. Harmittaisi tosi paljon, jos olisi ollut kiinnostava tyyppi, enkä olisi tehnyt mitään asian hyväksi, ja jos hänkään ei olisi tehnyt. Mutta jos juttelu liikkuu yleisellä tasolla ja tuntuu vaan sellaiselta ajankuluttamiselta ja jos ei käy ilmi mitään, mikä meitä yhdistää, niin silloin ei varmaan tule sellaistakaan tunnetta, että olisi kiva mennä treffeille. Mutta jos on hyvä keskustelu, sitä tekee mieli jatkaa. Tosin silloin menee fiilikset, jos toinen on änkeämässä iholle - flirttailla saa, mutta en tykkää siitä, että tuntematon yrittää koskettaa.


      • iiiioooo
        Ainaeinappaa kirjoitti:

        Uima-altaalla keskustelu olisi varmaan niin lyhyt, että ottaisin sen vaan sellaisena ohimenevänä jutusteluna. Itse en ole koskaan tutusunut mainitsemissasi paikoissa kehenkään. Mutta oletetaan, että joku kivanoloinen tyyppi tulisi juttelemaan - no, tietysti treffeille lähteminen edellyttäisis itä, että itse olisin halukas etsimään suhdetta. Jos sillä hetkellä olisin kiinnostunut jostain toisesta tai muuten vaan en etsisi ketään, niin en kyllä jaksaisi innostua jostain yllättäen kohdalle osuneesta ihmisestä, josta en tiedä mitään. Mutta jos olisin avoin uuden suhteen löytymiselle, niin jos toisen kanssa synkkaa ja hän vaikuttaa kiinnostavalta, saattaisin sitten lähteä.

        Jos päässäni syntyisi ajatus, että "jos tuo kysyy treffeille niin lähden", niin silloin ehdotan kyllä treffejä itse enkä jää odottamaan hänen mahdollista aloitettaan. Harmittaisi tosi paljon, jos olisi ollut kiinnostava tyyppi, enkä olisi tehnyt mitään asian hyväksi, ja jos hänkään ei olisi tehnyt. Mutta jos juttelu liikkuu yleisellä tasolla ja tuntuu vaan sellaiselta ajankuluttamiselta ja jos ei käy ilmi mitään, mikä meitä yhdistää, niin silloin ei varmaan tule sellaistakaan tunnetta, että olisi kiva mennä treffeille. Mutta jos on hyvä keskustelu, sitä tekee mieli jatkaa. Tosin silloin menee fiilikset, jos toinen on änkeämässä iholle - flirttailla saa, mutta en tykkää siitä, että tuntematon yrittää koskettaa.

        enkä jää odottamaan hänen mahdollista aloitettaan. Harmittaisi tosi paljon, jos olisi ollut kiinnostava tyyppi, enkä olisi tehnyt mitään asian hyväksi,

        Eli ulkonäkö ratkaisisi..


      • Ainaeinappaa
        iiiioooo kirjoitti:

        enkä jää odottamaan hänen mahdollista aloitettaan. Harmittaisi tosi paljon, jos olisi ollut kiinnostava tyyppi, enkä olisi tehnyt mitään asian hyväksi,

        Eli ulkonäkö ratkaisisi..

        Miten niin? Pelkän ulkonäön perusteella en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään. Oletin, että tässä puhuttiin tilanteesta, jossa on JUTELTU toisen kanssa, Tottakai ulkonäölläkin merkitystä on, sitähän tuolla olen selittänyt. Mutta se ei yksin riittäisi. ja se, mitä toivon kumppanilta ulkonäöllisesti, on jotain ihan muuta kuin niitä kliseitä mitä palstalla on viljelty.


    • tavallinen-nainen

      Ihan tavis mies kelpaa. Ei tarvii olla rikas eikä komea. Työtönkin kelpaa jos ei ole alkkis.

      • opiaattis

        Työtön alkkis ei kelpaa, mutta kelpaako työtön, joka on koukussa opiaattipohjaisiin särkylääkkeisiin?


    • KänisevätUkot

      Koska naisia kiinnostaa lopulta sinkkuus enemmän kuin miehiä? Ukot vaipuvat itsesääliin, kun sopivaa vaimoehdokasta ei löydy. Naiset lähtevät puolestaan railakkaalle etelänlomalle tai taidetapahtumaan, ja invalidisoivaa ukonkaipuuta esiintyy vain pienessä osassa naisia.

      Ukot ovat myös "perhe-erakkoja", eli kun sopiva muija löytyy ja katrasta alkaa siunaantumaan, useimmilla katoaa myös tuttavapiiri. Muijat sen sijaan pitävät yhteyttä entisiin opiskelijatuttuihinsa ja solmivat myös aktiivisesti uusia tuttavuuksia työpaikalla. Ukoille riittää usein se muija ja kaikenlainen sosiaalisuus on "neitimäistä". Kun muija lähtee, ja tilastollisesti se on todennäköistä, niin ukko jää yksin.

      Naisille sinkkuna ja lapsettomana eläminen on ihan ok. Miehille se on hirvittävä epäonnistuminen. Syystä tai toisesta yksinäisistä sinkuista puhuminen nostaa aina mieleen kuvia alkoholisoituneista rantojen miehistä.

      Olisiko aika muuttaa niitä asenteita? Sellainen känisevä ukko, josta epätoivo ja läheisriippuvuus paistaa kahden korttelin päähän, on kyllä viimeisin tapaus, jonka kanssa kukaan haluaisia alkaa suhteisiin. Jos yksinäisyys käy päälle, miten olisi, jos vaikka hankkisi ensin jonkin harrastuksen ja kavereita? Seurustelu on sitten vähän eri juttu, pitää olla muutakin tunteita kuin vain yksinäisyydenpelko.

      • flowersreally

        Aika radikaali mielipide että mgtow-hemmot ois kauheita epäonnistujia.


      • KänisevätUkot
        flowersreally kirjoitti:

        Aika radikaali mielipide että mgtow-hemmot ois kauheita epäonnistujia.

        Missä tuossa näkyy maininta mgtow-miehistä tai epäonnistumisesta? Mikä on mgtow?

        Lähinnä ajatus on, että jos suhtautuminen sinkkuuteen (sinkku ja yksinäisyys eivät ole synonyymejä) muuttuisi miesten keskuudessa enemmän naisten suuntaan, niin elämä sinkkuna olisi siedettävämpää (ja sosiaalisesti ok) ja myös parisuhdekin saattaisi avautua eri tavalla ja löytyä oikea sielunkumppani jonkin "yksinäisyyden lievittäjän" asemasta.

        Fakta nyt vain on, että epätoivo ei ole kovin viehättävä piirre seurustelukumppanissa. Moni haluaa tuntea itsensä erikoiseksi eikä miksikään "yksinäisyyden lievittäjäksi", joka kelpaa paremman puutteessa. Tuollaisella vanhakantaisella pakko päästä parisuhteeseen -asenteella ei tee muuta kuin hallaa itselleen ja sille toiveelle, että jos joskus haluaa oikeaan suhteeseen.

        Epäonnistuminen on usein siellä omassa päässä. Ei se sinkkuus ole mikään stigma, jonka vuoksi pitää tuomita itsensä kadotukseen, vaan elämästä voi nauttia ihan hyvin ilman "pakkosuhdetta". Parisuhde on vain yksi suhde muiden joukossa.


      • flowersreally
        KänisevätUkot kirjoitti:

        Missä tuossa näkyy maininta mgtow-miehistä tai epäonnistumisesta? Mikä on mgtow?

        Lähinnä ajatus on, että jos suhtautuminen sinkkuuteen (sinkku ja yksinäisyys eivät ole synonyymejä) muuttuisi miesten keskuudessa enemmän naisten suuntaan, niin elämä sinkkuna olisi siedettävämpää (ja sosiaalisesti ok) ja myös parisuhdekin saattaisi avautua eri tavalla ja löytyä oikea sielunkumppani jonkin "yksinäisyyden lievittäjän" asemasta.

        Fakta nyt vain on, että epätoivo ei ole kovin viehättävä piirre seurustelukumppanissa. Moni haluaa tuntea itsensä erikoiseksi eikä miksikään "yksinäisyyden lievittäjäksi", joka kelpaa paremman puutteessa. Tuollaisella vanhakantaisella pakko päästä parisuhteeseen -asenteella ei tee muuta kuin hallaa itselleen ja sille toiveelle, että jos joskus haluaa oikeaan suhteeseen.

        Epäonnistuminen on usein siellä omassa päässä. Ei se sinkkuus ole mikään stigma, jonka vuoksi pitää tuomita itsensä kadotukseen, vaan elämästä voi nauttia ihan hyvin ilman "pakkosuhdetta". Parisuhde on vain yksi suhde muiden joukossa.

        Kyllähän sulla näyttäisi olevan toi mgtow aika pitkälle hanskassa, vielä kun mietit, että ”kenen suhtautuminen” (”... jos suhtautuminen sinkkuuteen...muuttuisi”).


      • crux
        KänisevätUkot kirjoitti:

        Missä tuossa näkyy maininta mgtow-miehistä tai epäonnistumisesta? Mikä on mgtow?

        Lähinnä ajatus on, että jos suhtautuminen sinkkuuteen (sinkku ja yksinäisyys eivät ole synonyymejä) muuttuisi miesten keskuudessa enemmän naisten suuntaan, niin elämä sinkkuna olisi siedettävämpää (ja sosiaalisesti ok) ja myös parisuhdekin saattaisi avautua eri tavalla ja löytyä oikea sielunkumppani jonkin "yksinäisyyden lievittäjän" asemasta.

        Fakta nyt vain on, että epätoivo ei ole kovin viehättävä piirre seurustelukumppanissa. Moni haluaa tuntea itsensä erikoiseksi eikä miksikään "yksinäisyyden lievittäjäksi", joka kelpaa paremman puutteessa. Tuollaisella vanhakantaisella pakko päästä parisuhteeseen -asenteella ei tee muuta kuin hallaa itselleen ja sille toiveelle, että jos joskus haluaa oikeaan suhteeseen.

        Epäonnistuminen on usein siellä omassa päässä. Ei se sinkkuus ole mikään stigma, jonka vuoksi pitää tuomita itsensä kadotukseen, vaan elämästä voi nauttia ihan hyvin ilman "pakkosuhdetta". Parisuhde on vain yksi suhde muiden joukossa.

        Taas miesten pitäisi muuttua mutta naisten ei - miksi? Helpompaahan pariutuminen olisi jos naiset muuttuisivat miesten suuntaan eli enemmän epätoivoisiksi.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Taas miesten pitäisi muuttua mutta naisten ei - miksi? Helpompaahan pariutuminen olisi jos naiset muuttuisivat miesten suuntaan eli enemmän epätoivoisiksi.

        Pariutuminen voisi olla helpompaa, mutta ne suhteet luultavasti toimisivat huonommin ja eroja tulisi enemmän. Epätoivoisena kun tulee tehtyä vääriä valintoja. Ja salaa kaikki sitten haaveilisivat jostain toisesta ihmisestä kumppaninsa selän takana, jos kerran kukaan ei oikeasti halunnut sitä, kenen kanssa ryhtyivät suhteeseen.


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Pariutuminen voisi olla helpompaa, mutta ne suhteet luultavasti toimisivat huonommin ja eroja tulisi enemmän. Epätoivoisena kun tulee tehtyä vääriä valintoja. Ja salaa kaikki sitten haaveilisivat jostain toisesta ihmisestä kumppaninsa selän takana, jos kerran kukaan ei oikeasti halunnut sitä, kenen kanssa ryhtyivät suhteeseen.

        Luulisi että naiset osaisivat etsiä sen sielunkumppanin vaikka vähän enemmän yrittäisivätkin panostaa asiaan. Tiedättehän te kaiken muunkin miehiä paremmin.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Luulisi että naiset osaisivat etsiä sen sielunkumppanin vaikka vähän enemmän yrittäisivätkin panostaa asiaan. Tiedättehän te kaiken muunkin miehiä paremmin.

        Mutta tässä kai oli kyse siitä, jos naisetkin olisivat epätoivoisia. Ei silloin malta etsiä itselle sopivaa, vaan silloinhan just paniikissa ottaa jonkun.

        Mutta onhan niitä sellaisiakin naisia, jotka ovat yhtä epätoivoisia kuin epätoivoisimmat miehet. Kyllä minäkin tunnen pari sellaista, joiden oli todella vaikea löytää ketään. Toinen oli sosiaalisesti aika jumissa, tosi ujo eikä oikein osannut jutella uusien tai vanhojenkaan tuttujen kanssa. Toinen sinänsä oli hyvä keskustelija eikä ujostellut uusiakaan ihmisiä, mutta hän taas oli muuten aika pidättyväinen - jopa läheisten ystävien kanssa. Molemmat vielä lisäksi olivat ulkonäöllisesti sellaisia, että eivät kiinnostaneet miehiä. Kyllä varsinkin tuo ensin mainittu oli aika valmis kiinnostumaan melkein kenestä tahansa. Mutta eipä tuntunut hänenkään ympärillä miehiä pyörivän. ja huom: hänelle ei tullut edes seksitarjouksia. Harmi sinänsä, koska hän olisi varmasti ollut kiinnostunut, kunhan mies olisi vaan ollut sellainen suht tavallinen ja perusmukava, mutta ei hän edes hakenut mitenkään erikoisesti itsensä kaltaista. Tämä toinen taas oli kai aika tottunut olemaan sinkku ja oletti kai olevansa sinkku aina.

        Molemmat lopulta löysivät suhteen. Tämä sosiaalisesti lukossa oleva tuntuu olevan aika etäisessä suhteessa kumppaninsa kanssa, joskus valitteli sitä ettei oikein ole yhteistä. Tämä toinen taas tuntuu olevan onnellinen suhteessaan.


    • Joskus vertasin autokauppaan, mutta sain siitä pyyhkeitä....

      Vertaankin nyt työhönottoon...vaikka eipä sekään tietty sama asia ole... Mutta kokeillaan...

      Eli jos olet perustanut oman firman, johonka olet laittanut itsesi pantiksi. Jos se kuprahtaa nurin, olet kusessa. Mutta sinulla menee firman kanssa niin hyvin, että tarvitset siihen työntekijän. Niin otatko sinä siihen suoraan ensimmäisen, jolla on kaikki raajat? En minä ainakaan... Vaan haluan tutustua innokkaaseen työnhakijaan, ensinnäkin hänen on haluttava sitä työtä. Toisekseen hänen on tiedettävä mihin ryhtyy. Kolmas onkin sitten palkkaus. Ja näitä asioita oisi varmaan enemmänkin, mutta pelkästään hyväntekeväisyys-menetelmällä en palkkaisi, koska minun oma elämä ja elinkeino on myös tästä palkkaamisesta kiinni. Ja toisaalta olen vastuussa myös siitä työntekijästäkin...Että ihan hänen puolestaankin päätän, että soveltuuko hän siihen työpaikkaan. Jollain muulla voi olla jollekulle olla parempi työpaikka tarjota, sopivampi, niin sehän olisi väärin työntekijääkin kohtaan, että palkkaisin sellaisen, josta ei ole siihen työhön...

      • Vaikka kuinka kyselet työnhakijan innokkuutta ja soveliaisuutta, et saa totuutta irti ahkeruudesta tai osaamisesta, se on varma. Sen näet koeajan aikana sujuuko hommat vai ei.
        Toinen työntekijä voi olla vähäsanainen haastattelun aikana mutta työssä taas aivan toista luokkaa, mutta sinä siis näet sen heti haastattelussa, hahhah.

        Aina löytyy joku muu jolla voisi olla parempi työpaikka tarjolla, se on selvä, joka alalla mutta joskus vaan pitää ottaa riski, koeaika ei tarkoita sitä että pitäisi odottaa viimeiseen päivään asti..

        Naisetkin vois kokeilla tälläistä riskinottoa deittisivuilla eikä tyrmätä heti haastattelussa ensimetreillä..


      • Perusjamppa-1 kirjoitti:

        Vaikka kuinka kyselet työnhakijan innokkuutta ja soveliaisuutta, et saa totuutta irti ahkeruudesta tai osaamisesta, se on varma. Sen näet koeajan aikana sujuuko hommat vai ei.
        Toinen työntekijä voi olla vähäsanainen haastattelun aikana mutta työssä taas aivan toista luokkaa, mutta sinä siis näet sen heti haastattelussa, hahhah.

        Aina löytyy joku muu jolla voisi olla parempi työpaikka tarjolla, se on selvä, joka alalla mutta joskus vaan pitää ottaa riski, koeaika ei tarkoita sitä että pitäisi odottaa viimeiseen päivään asti..

        Naisetkin vois kokeilla tälläistä riskinottoa deittisivuilla eikä tyrmätä heti haastattelussa ensimetreillä..

        No tässähän tuleekin tämä pointi!
        En voi tietää tarkkaan, mutta jos kaveri tulee sillä asenteella siihen haastatteluun, että ei oikein ole itsestään varma ja antaa senoloisen vaikutelman, että tuuripeliä on, että tuleeko siitä työnteosta mitään, niin miksi kummassa minun pitäisi haaskata omaa aikaa siihen hyvää hyvyyttä? Kyllä minä ymmärrän, että joku voi olla hyväkin työntekijä, mutta jos ei saa itsestään mitään muuta pihalle, kuin nimen, niin se on voivoi ja kättähousuun!

        Kyllä se työnhaussakin kannattaa opetella antamaan sellainen kuva itsestään, että vaikka ei kaikkea hallitsisi, niin haluaa ne taidot oppia. Ei kukaan valmistu suoraan työpaikkaan, vaan korkeintaan ammattiin, jota siinä työapaikassa ehkä on työnkuva...jokainen työpaikka ja jokainen suhdekin on erilainen...

        Ja mitä naisiin tulee, niin en minäkään kaikenlaisten naisten kanssa jatka treffien jälkeen...eikä edes mennä treffeillekään, jos alkaa jutut olemaan sellaista tasoa, että ei nappaa...Enkä ole ottanut kaikkea työtäkään, vaikka olen haastattelussa käynyt....


    • Riiiiiiiiiii

      Olen hyvinsäilynyt (kaverit ja tutut miehet voivat todistaa) 40 nainen, enkä tiedä mitä kautta pääsisi jonkun asiallisen kanssa treffeille. Eli siksi miehetkään eivät pääse.
      Tinder vaikuttaa ulkonäkökeskeiseltä, treffipalstojen suhteen olen tippunut kelkasta, ja niistä kokemukset muutaman vuoden takaa: yli-ikäisiä tai sitten nuoria seksinvonkaajia. Miehet eivät myöskään lue profiileja, niitä ei kiinnosta mikään muu kuin kuva ja ikä tai eivät kirjoita riviä enempää. Ulkona tapaa humalaisia tai ei ketään, kun tyttökaverit ympärillä.
      Yhden puolitutun kanssa en lähtenyt treffeille, koska miehellä olisi ollut tilaisuuksia tutustua minuun muutenkin. Toisella tapaamiskerralla alkoi pommitus: lähetkö treffeille, lähetkö treffeille, lähetkö treffeille. Ei mitään pohjustusta. Eikö me voitaisi jutella tässä näin ja tutustua toisiimme ensin kun ollaan jatkuvasti samassa paikassa? Eikun milloin lähet treffeille?
      Muutenkin ahdistavia koko treffit. Pitäisi muka säkenöidä ensi tapaamisella, ja vitut. Uutta treffikulttuuria kehiin? Kaikki vaan siirtyy virtuaaliseksi eli vaikeammaksi menee = ei enää voi tutustua rauhassa. Näkyy olevan sekä nuorten että vanhojen ongelma.

      • 12121212121212

        "Olen hyvinsäilynyt (kaverit ja tutut miehet voivat todistaa) 40 nainen, enkä tiedä mitä kautta pääsisi jonkun asiallisen kanssa treffeille."

        Kaverien ja tuttujen miesten mielipiteet eivät kerro yhtään mitään.


      • Riiiiiiiiii

        Eivätkä sinun patologiset mussutuksesi, lainaukset "tutkimuksista" ja itseään toistavat ranskalaiset viivasi tällä palstalla kerro yhtään mitään siitä ovatko teoriasi totta.
        Vittu vieraiden miesten mielipiteetkö sitten kertovat yhtään mitään jos eivät tuttujen? Kerro mulle joku vertailukelpoinen mittari? Vertailumittariksi eivät kelpaa teinipedofiilien mieltymykset.
        Minua tullaan aina iskemään ensimmäiseksi jos olen muiden samanikäisten kanssa ja jopa nuorempien. Olen se "hyvännäköinen". Mummojenkin mielestä. Ei ole tatuointeja, en mielistele, en anna. Jokin syy-yhteys tuossa kuitenkin on. Treffeille pyydetään JOS liikkuu jossain.
        Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?


      • 12121212121212
        Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Eivätkä sinun patologiset mussutuksesi, lainaukset "tutkimuksista" ja itseään toistavat ranskalaiset viivasi tällä palstalla kerro yhtään mitään siitä ovatko teoriasi totta.
        Vittu vieraiden miesten mielipiteetkö sitten kertovat yhtään mitään jos eivät tuttujen? Kerro mulle joku vertailukelpoinen mittari? Vertailumittariksi eivät kelpaa teinipedofiilien mieltymykset.
        Minua tullaan aina iskemään ensimmäiseksi jos olen muiden samanikäisten kanssa ja jopa nuorempien. Olen se "hyvännäköinen". Mummojenkin mielestä. Ei ole tatuointeja, en mielistele, en anna. Jokin syy-yhteys tuossa kuitenkin on. Treffeille pyydetään JOS liikkuu jossain.
        Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

        Postaa kuvasi vaikka tuonne:

        https://www.reddit.com/r/truerateme/

        Se kuinka moni tulee iskemään, ei myöskään kerro paljoa. Tässä Isä Laasasen erinomainen kirjoitus aiheesta (perustuu tämän palstan ketjuun):

        http://ihmissuhteet.blogspot.fi/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html


    • TeotEiNeMaireatSanat

      Arvostava mies. Siitä lähdetään. Mies joka kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä: naisia, minua, lapsia, vanhuksia, omaa perhettään, mahdollista exäänsä, ystäviään, työtovereitaan , ulkomaalaisia, palveluammateissa olevia. Ja tietysti myös itseään. Kyllä sen huomaa miehestä heti.

    • sydämentuska

      Huumorintajuinen ja miellyttävä.

      • 12121212121212

        Suomennus:

        Huumorintajuinen = sosiaalinen briljeeraaja joka hauskuuttaa muita ja saa sinut nauramaan (mies/viihdyttäjä, nainen/viihtyjä).

        Miellyttävä = pitkä, komea, suosittu, kokenut, seksissä rajun eläimellinen ja dominoiva.


      • sydämentuska
        12121212121212 kirjoitti:

        Suomennus:

        Huumorintajuinen = sosiaalinen briljeeraaja joka hauskuuttaa muita ja saa sinut nauramaan (mies/viihdyttäjä, nainen/viihtyjä).

        Miellyttävä = pitkä, komea, suosittu, kokenut, seksissä rajun eläimellinen ja dominoiva.

        Mieluummin kyllä vähemmän kokenut kuin kovin kokenut. Suosituimmuudella ei ole mitään merkitystä, koska itselleni kyseistä miestä olen valitsemassa enkä kavereilleni saati sitten muille, tuntemattomille naisille.

        Pituus on suhteellista, koska miesten keskipituus Suomessa on 180 cm ja itselleni passeli olisi jo omanpituiseni (173 cm ja siitä ylöspäin). Ymmärtäisin nämä ainaiset narinat miesten pituuden merkityksestä jos oltaisiin jossain Etelä-Euroopassa, mutten kun ollaan siinä osassa maailmaa jossa miehet tavallisesti kasvavat pidemmiksi kuin missään muualla.

        Ja miellyttävä viittasi sekä ulkonäköön että luonteeseen.


    • Eiköhän tuo ole naiseta kiinni mimmonen mies kelpaa ja mimmonen ei. Ihan tavallinen ihminen. :)

      Viimeisin oli 24-vuotias tietokonenörtti ( ite olin 33.v) ja tossa se on keikkunut matkassa jo vuosia.

    • Mhggghh

      Samat mielenkiinnon kohteet, treenaava kuten minä, fiksu.

    • blingblongg

      Joo, lähdepä treffeille miehen kanssa, joka viestittää, ettei voi istua kyydissä, jos nainen ajaa autoa. Nainen voi ottaa suihin miehen ajaessa.
      Ja kyseessä ei ole teinipoika, vaan voisi olla isoisä.

      • mikään.ei.kelpaa

        No tuostahan olisi voinut alkaa kaunis rakkaustarina, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa... :(


    • hyvinjääräpäinen

      Tärkein asia on se että mies on entuudestaan tuttu. Ei saa olla nuorempi ja pitää hyväksyä se, että seksillä ei ole enää mitään merkitystä elämässä. Jos nämä ehdot eivät täyty olen mieluummin yksin. Ei ole mitään tarvetta enää miellyttää ketään sellaisessa asiassa joka minua ei kiinnosta.

    • happamiasano

      "Miehet ei pääse..." Miksi ei pääse? Kyllä reipas, ystävällinen ja luotettava mies seuraa löytää. Kannattaa varmaan reippaasti kysyä treffeille. Leffaan, syömään jne. Eikä kannata heti ensimmäisillä treffeillä ilmaista katkeruuttaan naisia kohtaan.

    • Yhteiskunnallisista asioista edes välttävästi kiinnostunut. Hyvä mielikuvitus. Pitää sanansa (ts. ei lupaa asioita joita ei pysty toteuttamaan). Arvostaa sitä että ihmiset on erilaisia. Tietää oman arvonsa, eikä siksi koe alemmuuskompleksia ja hyökkäystarvetta eri tavalla ajattelevia ihmisiä kohdatessaan. Vaatii kumppaniltaankin osallistumista suhteeseen, haluaa siis tasaveroisen suhteen eikä tyydy tossun alla oloon tai halua alistaa. Eläinrakas. Sisäinen halu kehittyä ja oppia uutta. Ei ryyppää tai polta, käytä huumeita tai dopingia tms.

      Tuossa tärkeimmät mitä ekana tuli mieleen. Sama pätee kyllä naisiinkin :)

    • Anonyymi

      Miehenä jotenkin tullut sellainen vaikutelma, että jotkut naiset olettavat saavansa ihan kenet tahansa miehen puheidensa perusteella esim. Arvostelu,🤔

      • Mutta ymmärrät varmaan, että asia ei ole noin? Kukaan ei saa ketä tahansa. Ei edes ne kaikkein kauneimmat naiset ole kaikkien makuun ja mieleen, joten ei ne naisetkaan ketä tahansa saa itselleen. Jos sattuvat haluamaan jonkun joka ei heistä ole kiinnostunut.

        Miehilläkin on oma tahto ja makunsa ja osa miehistä pääsee ihan valitsemaan omansa tyytymättä kehen tahansa naiseen.


      • Anonyymi

        Vaikutelmasi on väärä. Tuskin juuri kukaan vaan kuvittelee saavansa kenet tahansa. Tuskin juuri kukaan edes haluaisi kenet tahansa, että sinälläänkin moinen kuvitelma olisi outo. Oleellisia ovat vain sen tyyppiset miehet, jotka itseä kiinnostavat ja lopulta niitä aidosti parisuhteeseen saakka kiinnostavia miehiä yleensä on tyyliin korkeintaan kourallinen. Se on kaukana "saan kenet vaan" tyylisestä ajattelusta.

        Asiaton avostelu ja haukuuminen on aina väärin. Pitäisi kuitenkin kyetä erottamaan toisistaan ihmisen omat preferenssit ja erilaisten yksilöiden arvostelu. Vaikka esim. itse huolisin vain alkoholia käyttämättömän/lähes alkottoman miehen, niin en mä arvostele heitä, jotka juovat usein. Se on heidän ihan ona asiansa, jota minulla ei ole mitään tarvetta arvostella. Omaan elämääni en kuitenkaan paljon alkoa käyttävää miestä. Jos sellainen kysyy minulta miksi hän ei kelpaa, niin kyllä mä tuon syyn kerron. Se ei kuitenkaan ole arvostelemista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe