No, kas, kas!

ei-vihapuheille_

Tein ilmoituksen ylläpidolle muutamasta viestistä, jotka olivat vihapuhetta ja kiihottivat kansanryhmää vastaan. Mode ei poistanut viestejä, mutta nyt ketjut ovat nyt poistuneet.

21

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalexis

Hyvä, jatka samaan tyyliin. Sillä tavalla takaat, että täytettä haarukkaan riittää.

• raaka-suvakki2

Luuletkos amalia saavuttaneesi jotakin merkittävää? Miksi syyllistät muita jos sinun jo 2 vuosikymmentä sitten kuivunut torttu osoittaa elonmerkkejä lukisessasi faktoja muslimeista?

Me normaalit ihmiset emme totuudesta kiihoitu, varsinkaan muslimien ollessa kyseessä.

• raaka-suvakki2

Siinä oli taas Sika-amaliaa "parhaimmillaan".

• valintahaonvapaa

suomi on vapaa maa ja naiset tasaarvosia.mut uskontokin on.sit ei pidä itkee ku se ei enää ookkaa.tytöt.se toinen uskonto on ei sitä vapautta naiselle ei enää .anna!!!

• Ihmetouhua

Ylläpito poisti taas kirjoituksen, koska hän katsoo tämän olevan sääntöjen vastainen.
      Eli siis uudelleen vielä: eli tämä aloittaja on käynyt itkemässä ylläpidolle muiden kirjoituksista,mutta itse ottaa oikeudekseen haukkua oman kansansa miehiä ja naisia ja ylläpito näköjään komppaa tätä islamiin hurahtanutta hörhöä.

• Pitäisikömiettiävähän

Sika Amalia ei näe napaansa pitemmälle, itse kirjoittaa täyttä potaskaa palstalla,ei edes keskustele monikulttuurisesta suhteestaan,vaan keskittyy suomimiesten ja naisten solvaamiseen.
        Kannattaisi ennen kuin tänne kirjoittaa,miettiä mitkä voisivat olla vastareaktiot. Jos kirjoittaisi hyvässä mielessä, voisivat muutkin vastailla samoin. Ihan turha itkeä ylläpidolle, kun itse kirjoittaa negatiiviseen sävyyn.

• Tyhmyysjatkuu

Eikö sulle muslimin lehmä mennyt vieläkään perille mikä tämä homman nimi on täällä?
        Ei näköjään, olet vielä tyhmempi kuin olet antanut olettaa olevan.

• Suomiukkovaaraksi
        Tyhmyysjatkuu kirjoitti:

Eikö sulle muslimin lehmä mennyt vieläkään perille mikä tämä homman nimi on täällä?
        Ei näköjään, olet vielä tyhmempi kuin olet antanut olettaa olevan.

Kyllä tajuan. Sinunlainen bimbo ei tajua (jos oot se sama nainen jonka suomiukko on aivopessyt). Tässä on kyse saada suomalaisista naisista jotain holhoojia, jotka kysyvät isältäänsä (mieheltä) luvan ihan arkiseenkin asiaan. Siihen en suostu! Mulla on myös omat mielipiteet ja mulla on oikeus ilmaista. Islamissa minua kuunnellaan.tämähän on tietysti suomisialle kova pala. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun kaikki tapaamani miehet osoittautui paskoiksi. Siksi tapailen vain afrikkalaisia tai arabeja.

• voileipäakka
        Suomiukkovaaraksi kirjoitti:

Kyllä tajuan. Sinunlainen bimbo ei tajua (jos oot se sama nainen jonka suomiukko on aivopessyt). Tässä on kyse saada suomalaisista naisista jotain holhoojia, jotka kysyvät isältäänsä (mieheltä) luvan ihan arkiseenkin asiaan. Siihen en suostu! Mulla on myös omat mielipiteet ja mulla on oikeus ilmaista. Islamissa minua kuunnellaan.tämähän on tietysti suomisialle kova pala. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun kaikki tapaamani miehet osoittautui paskoiksi. Siksi tapailen vain afrikkalaisia tai arabeja.

Mitähän sinäkään sekopää tajuat , et yhtään mitään. Olet kuin lapsen tasolla oleva kiukutteleva pentu jolla on paha uhmaikä. Yritä kasvaa aikuiseksi.

• ChinaDragon

"Siksi tapailen vain afrikkalaisia tai arabeja"

Hmm...Eikös tällä ollut jo monta suomimiestä ja lapsiakin heille, muutama lapsi myös kahdelle ulkomaalaiselle? Vieläkään ei riitä kun tapailee edelleen afrikkalaisia ja arabeja. Ei siis ole missään parisuhteessa kun noin tekee. Taitaa olla oikea "tuhannen kullin Ulla" tämä joka meitä yrittää moralisoida:)

• Kirjoitanuudelleen
        Suomiukkovaaraksi kirjoitti:

Näköjään ylläpito suosii tätä afrikkalaisten ja muslimien akkaa,kun poistettiin viestini. Saa näköjään ihan vapaasti haukkua suomalaisia miehiä ja naisia. Tässä yllä hyvä esimerkki siitä nimimerkillä "suomiukko vaaraksi"

Eli siis uudelleen.
        Kirjoitin ettei mieheni määrää,holhoa ja komentele minua mitä saan tehdä ja mitä puhua. Meillä ei myöskään uskonto sanele tekemisiämme. Meillä tehdään asiat osaamisen ja kykyjen mukaan ja laitan miehelleni voileivän jos toisenkin,koska haluan.

Sinua muslimin akkaa ei kukaan kunnollinen mies huoli,ja tuskin sinulla on varaa haukkua yhtään ainutta suomimiestä tai naista. Olet vaan kateellinen ja islamilla aivopesty bimbo,joka kuvittelee elävänsä ainutta oikeaa elämää.

• Onkovaloohaloo
        ChinaDragon kirjoitti:

"Siksi tapailen vain afrikkalaisia tai arabeja"

Hmm...Eikös tällä ollut jo monta suomimiestä ja lapsiakin heille, muutama lapsi myös kahdelle ulkomaalaiselle? Vieläkään ei riitä kun tapailee edelleen afrikkalaisia ja arabeja. Ei siis ole missään parisuhteessa kun noin tekee. Taitaa olla oikea "tuhannen kullin Ulla" tämä joka meitä yrittää moralisoida:)

Itse tämä on kertonut että ekana afrikkalaisille pari tenavaa ja ukko lähti lätkimään ja siinä välissä tapaili puolen vuoden aikana suomalaisia miehiä ,jotka kaikki juoppoja ja nössöjä (7 vuotta sitten ja vieläkin katkera) ja sit tapasi tän marokkolaisen Bussikuskien,jolle tehnyt 3 kakaralaumaa ja epävarmalta tuntuu elämä olevan, kun toitottaa, että tapailee vaan afrikkalaisia ja arabeja. Varmaan on myös valmis tehtailemaan lisää pentuja,vaikka ei ole edes töissä jne.
        Pakko sanoa että Haloo,onko valoo?!

• ChinaDragon
        Onkovaloohaloo kirjoitti:

Itse tämä on kertonut että ekana afrikkalaisille pari tenavaa ja ukko lähti lätkimään ja siinä välissä tapaili puolen vuoden aikana suomalaisia miehiä ,jotka kaikki juoppoja ja nössöjä (7 vuotta sitten ja vieläkin katkera) ja sit tapasi tän marokkolaisen Bussikuskien,jolle tehnyt 3 kakaralaumaa ja epävarmalta tuntuu elämä olevan, kun toitottaa, että tapailee vaan afrikkalaisia ja arabeja. Varmaan on myös valmis tehtailemaan lisää pentuja,vaikka ei ole edes töissä jne.
        Pakko sanoa että Haloo,onko valoo?!

Kyllä vähän säälittää ne lapset jos äiti on tuossa kunnossa. Pitää elämän tärkeimpänä asiana petihommia ja tuntemattomien miesten huomiota vaikka olisi monta lasta joille tulisi antaa laatuaikaa ja tasapainoista turvallista elämää. Elämänarvot heittäneet häränpyllyä?

Ei kai ole ihme jos lapset viihtyvät usein kavereilla.

Eihän se elämä aina helppoa ole mutta ei kannattaisi hakea lohtua vääristä asioista.

• Hyvääelämäätoivotaan
        ChinaDragon kirjoitti:

Kyllä vähän säälittää ne lapset jos äiti on tuossa kunnossa. Pitää elämän tärkeimpänä asiana petihommia ja tuntemattomien miesten huomiota vaikka olisi monta lasta joille tulisi antaa laatuaikaa ja tasapainoista turvallista elämää. Elämänarvot heittäneet häränpyllyä?

Ei kai ole ihme jos lapset viihtyvät usein kavereilla.

Eihän se elämä aina helppoa ole mutta ei kannattaisi hakea lohtua vääristä asioista.

Säälittää kyllä sen lapset, kun äiti on noin lapsellinen ja naiivi. Jos on tehnyt vääriä valintoja elämässään, ei se ole muiden vika ja turha siitä on koko Suomen kansaa syyllistää. Kyllä olisi peiliin katsomisen paikka. Islam ei ole tehnyt hyvää ainakaan tälle naiselle, ei ehkä kaiken imeminen itseensä noin tosissaan ole terveyden kannalta hyvä asia.

• Teemulta_tämä_sujuu

Hyvä Teemu, tää on sun elämän tähtihetki. Voimakas kannustus jatkaa shaiban tuuttaamista nettiin! Olet ihmisyyden ytimessä!

• Teemukoseon

Mikäs tämä Teemu on?
        Ylläpidon tyyppikö, joka poistelee kirjoituksia mielivaltaisesti.
        Eikös sekin ole palstan sääntöjen vastaista??

• raaka-suvakki2
        Teemukoseon kirjoitti:

Mikäs tämä Teemu on?
        Ylläpidon tyyppikö, joka poistelee kirjoituksia mielivaltaisesti.
        Eikös sekin ole palstan sääntöjen vastaista??

Ei ole. Palstan ylläpitäjällä on oikeus poistaa kaikki henkilökohtaisesti epämiellyttävät viestit vaikka mitään sääntöjen vastaista niissä ei olisi. Ja näinhän on käynytkin lukuisia kertoja.

Kertoo toki myös surkeasta moderoinnnista.

• Tottaturajat
        raaka-suvakki2 kirjoitti:

Ei ole. Palstan ylläpitäjällä on oikeus poistaa kaikki henkilökohtaisesti epämiellyttävät viestit vaikka mitään sääntöjen vastaista niissä ei olisi. Ja näinhän on käynytkin lukuisia kertoja.

Kertoo toki myös surkeasta moderoinnnista.

Kyllä, totta turiset.

• kutsukaaambulaanssi

kyllä nämä myötämieliset sit kirjuuttaa ku törmäävät naistentansseissa sapelitanssija tikarii.luulisin tiikkarri.huhhuuhh.vähä tämmöstä.

• saatsuhna

paljo puhutaan vihapuheesta.mut aivojen tominnasta ei.jos kirjottaa mitä aattelee on vihapuhetta.meilkotona se ol sit aina sitä ku piti vaan totuuskertoo ku koivuniemeherra sitä kysy.hyi!!!mami ja isi.saa..n suhnat.yök.yök.yök.

• ei-vihapuheille_

Minä en ole sika-amalia. Kaiken, mikä teitä ei miellytä, väitätte amalian kijoittamaksi. Amalia on mielikuvitusolento, jota ei ole oikeasti olemassa. Minä olen mies, joka osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä yleistä kaikkea. Jihadistit ovat perseestä. Kirjoitin kerran, että heidät pitäisi likvidoida. Mode poisti viestin. Jos maailman 1,3-1,7 miljardia muslimia olisi sellaisia, mitä te väitätte, niin täällä ei olisi muita kuin muslimeja. En minäkään islamista tykkää, mutta ei muslimit minun elämääni mitenkään vaikuta. Muslimi ei ole vienyt minulta naista. Onko teiltä, kun niin kovasti vituttaa?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe