Heippa!
Saapi muutkin tulla kirjoittelemaan tähän omia tavoitteitaan ja edistymistään ym. Itsellä painonpudotus alkanut joitain viikkoja sitten ja -5kg takana, 7 edessä. Eli jos ei jouluun mennessä kerkiä 7 lähteä niin sitten jatkan keväällä. Ei stressii.
Vähän on hidasta ollu viimeaikoina niin ajattelin aloittaa ketjun. Nyt kuitenkin normaalipainon raja alkaa olla käsillä, eli hyvä homma sekin! Nuo aiemmat kilot on lähteneet ruokavalionmuutoksella, eli olen karsinut herkut pois ja sillä mennään jatkossakin. Liikunta on plussaa ja pyrin lenkkeilemään päivittäin.
-7kg vielä!
6
810
Vastaukset
- MuskeliMimmi
Onnea jatkossakin! Kommenttisi huokuu hyvinvointia, itsekunnioitusta, omanarvontuntoa!
Se on varmaan merkityksellisempää kuin ne viimeisten, itsepäisten kg:n karistus. - Leistung
Hienoa!! Mahtavaa että joku onnistuu. Itse aloitin pari kuukautta sitten lenkkeilyn, salilla käynnin ja vähähiilarisen ruokavalion. Paino ei ole noussut onneksi kuin kaksi kiloa vasta, joten ehkä jaksan vielä jouluun asti tätä.
- veijo63673
Leistung
VHH
tee alusta-tee oikein
- Vieläpuolet
Kiitos kommenteista!:) Tässäpä päivitystä: tänään tavoitepainoon oli matkaa vajaa 6kg, joten etenemistä tapahtuu! Periaatteessa vieläkin olisi mahkut saavuttaa tavoite jouluun mennessä, mutta kuten yllä todettu, ei stressiä. Tyytyväinen olen myös 3-4kg:n pudotukseen. Kasviksia on tullut syötyä, mutta myös vähän herkuteltua, mahtuupa viikkoon yksi ravintolaruokailukin. Kaloreita en laske, yritän pitäytyä kohtuudessa, mutta reippailun (kävely jotain muuta lisäksi) muistaminen on tärkeää; koen, että suositellun askelmäärän täyttymien päivässä auttaa aktiivisuutta ja edistää painonhallintaa!
- veijoo8738763
Vieläpuolet
Ja sitten? - moivaaaan
hei tsemppiä sulle!
ite haluisin kans vähän tota painoo alas (ihan pari kiloo vaan), ja aattelin lähtee liikkelle sillein et herkut jäis pois ja lisäisin perus hyötyliikuntaa. mulla on lähtökohtasesti jo aika terveelliset elämäntavat, sillä urheilen normaalisti monta kertaa viikossa, ja ruokavalio mulla on monipuolinen. olen myös kasvissyöjä joten pitää muistaa tarkkailla että proteiinia tulee tarpeeksi.
toivottavasti sä pääset sun tavotteeseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979