Heippa!
Saapi muutkin tulla kirjoittelemaan tähän omia tavoitteitaan ja edistymistään ym. Itsellä painonpudotus alkanut joitain viikkoja sitten ja -5kg takana, 7 edessä. Eli jos ei jouluun mennessä kerkiä 7 lähteä niin sitten jatkan keväällä. Ei stressii.
Vähän on hidasta ollu viimeaikoina niin ajattelin aloittaa ketjun. Nyt kuitenkin normaalipainon raja alkaa olla käsillä, eli hyvä homma sekin! Nuo aiemmat kilot on lähteneet ruokavalionmuutoksella, eli olen karsinut herkut pois ja sillä mennään jatkossakin. Liikunta on plussaa ja pyrin lenkkeilemään päivittäin.
-7kg vielä!
6
761
Vastaukset
- MuskeliMimmi
Onnea jatkossakin! Kommenttisi huokuu hyvinvointia, itsekunnioitusta, omanarvontuntoa!
Se on varmaan merkityksellisempää kuin ne viimeisten, itsepäisten kg:n karistus. - Leistung
Hienoa!! Mahtavaa että joku onnistuu. Itse aloitin pari kuukautta sitten lenkkeilyn, salilla käynnin ja vähähiilarisen ruokavalion. Paino ei ole noussut onneksi kuin kaksi kiloa vasta, joten ehkä jaksan vielä jouluun asti tätä.
- veijo63673
Leistung
VHH
tee alusta-tee oikein
- Vieläpuolet
Kiitos kommenteista!:) Tässäpä päivitystä: tänään tavoitepainoon oli matkaa vajaa 6kg, joten etenemistä tapahtuu! Periaatteessa vieläkin olisi mahkut saavuttaa tavoite jouluun mennessä, mutta kuten yllä todettu, ei stressiä. Tyytyväinen olen myös 3-4kg:n pudotukseen. Kasviksia on tullut syötyä, mutta myös vähän herkuteltua, mahtuupa viikkoon yksi ravintolaruokailukin. Kaloreita en laske, yritän pitäytyä kohtuudessa, mutta reippailun (kävely jotain muuta lisäksi) muistaminen on tärkeää; koen, että suositellun askelmäärän täyttymien päivässä auttaa aktiivisuutta ja edistää painonhallintaa!
- veijoo8738763
Vieläpuolet
Ja sitten? - moivaaaan
hei tsemppiä sulle!
ite haluisin kans vähän tota painoo alas (ihan pari kiloo vaan), ja aattelin lähtee liikkelle sillein et herkut jäis pois ja lisäisin perus hyötyliikuntaa. mulla on lähtökohtasesti jo aika terveelliset elämäntavat, sillä urheilen normaalisti monta kertaa viikossa, ja ruokavalio mulla on monipuolinen. olen myös kasvissyöjä joten pitää muistaa tarkkailla että proteiinia tulee tarpeeksi.
toivottavasti sä pääset sun tavotteeseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637