Ärsyttääkö joku mainos kyselevät tämän

pinghongkong

palstan otsikoinnissa mm. Vahvasti ilmaistuna ei ärsytä vaan lähinnä nuo kaikki mm. ennustaja eukoille ja ukoille kuin seksilelu ja deittimainokset surettavat heidän puolestaan kuinka harhaisen käsityksen ovat minustakin ehkä mielikuvituksissaan luoneet jos kuvittelevat minun tarvitsevan heidän palvelujaan. En ole ikinä tarvinnut ennustajia kuin deittiseuraa enkä minkäänlaista kumppania ole koskaan hakenutkaan . Toivottavasti tämä nyt tuli selväksi lukijoille taas kerran kun tästä on joutunut muistuttamaan niin monituista kertaa.

Sitten toisenlaiseen asiaan. olin tuossa pari päivää sitten ostoksilla suuressa liikekeskuksessa ja nyt en edes yrittänyt etsiä niitä pakkashousuja vai miksi niitä sanotaan mutta olin hämmästynyt kun isossa monipuolisessa ruoka/ vaate / kosmetiikka jne..ei lapsia ollut myytävänä mutta hirveen isoja mustia miesten rukkasia. Lähdin kiireesti toiselle osastolle todeten että kaupan sisäänostaja ei ilmeisesti ole ajantasalla kun yrittävät myydä ohkaisia käsineitä pelkästään naisille. Minulla niitä on jotka laitan lapasten alle ostin monta paria kaukaa viisaana jo kesällä mutta itselleni ns. oman oloisia näköisiä lapasiakin joudun nyt sitten aikaani tuhlamaan niitä etsiessäni paitsi jos joskus sattuu kohdalleni myyjäiset jonukun hyvän asian puolesta ostan vaikka kolmet lapaset.

Saanen vielä huomauttaa että kun laitatte noita kuvia jossa pitää etsiä autoja, teitä, liikennemerkkejä niin vähempikin kysely kyllä riittäisi ja todettakoon että kirjoitan ei niin hyvässä valaistuksessa joten silmänikin tarkistan erikois-silmälääkäreillä enkä optikoilla joten älkää turhaan huolestuko osaan kyllä pitää myös ihan itse silmistäni huolta kun kerta olen itse maksvana asiakkaana omilla rahoillani osannut ostaa myös monet piilolaseja sekä kehyksiä mm.

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hongpingkong

      Siis lapasia tarkennan kun havaitsin kirjoitusvirheeni yhdessä kohdassa joka olisi pitänyt varmaan tarkistaa mutta harvemmin siten teen katson jälkeenpäin vasta mitä tuli kirjoitettua ja monta kirjainta puuttuu tai on jäänyt pois. esimerkiksi.

      • hongpingpong

        Voin myös todeta nuo sivustolla pyörivät ns. mainokset jotka kehoittavat kuvien kera milloin mistäkin aiheesta muille sivustoille tai palstoille täällä suomi 24. En tiedä mitä ajattelevat mutta kertaakaan en ole mennyt lukemaan tai katsomaan aiheeseen liittyviä kuvia joita kehoittavat lukemaan / katsomaan. En ole priosoinut aikaani noihin itselläni on melkeinpä kirjasto kotonani vaikka kirjastotäti olekkaan, sitten on ammattikirjallisuutta, kuin myös naistenlehtiä joten siinä sitä on luettavaa ja lisää opittavaa. En myöskään ole kiinostunut mitä mieltä tästä " tylystä " tosiasiasta muut ovat mutta kokemukseni mukaan olen enenmmän kiinostunut kirjoista ja niitä riittää.


      • hongkongpig

        Vaikka lapasia en sitten voinut ostaa koska siinä isossa kaupassa ei niitä vielä ollut myytävänä jonka täten nyt totean että jo olisi aika niitä sissänostajien ostaa myytäväksi. No siitä sitten kalatiskille koska en minä mitään miesten ruman näköisiä rukkaisia osta. Kalatiskillä asiakaspalvelija oli juuri sitä ammattilaista huippuluokkaa joka kiireestään vaikka hänellä sitä riittää ei hänen ammatti-identeetistä näkynyt vaan asialisen rauhalisesti opasti minua maustamisessa jne. ..

        Siinä se ammatti-identiteetin ns. rakentuminen ja vaikutus asiakkaille toteututui mahdolisella erinomaisella tavalla. Työnsä voi tehdä monintavoin monesti sanovat mutta ammatti-identiteetin nykyisin harvoin kohtaa ja kun sen kohtaa se näkyy palvelussa, hoidossa, kasvatuksessa, opetuksessa se johtaa käytöksessä olipa sitten minkälainen " vaikea " tahansa. Monesti puhutaan työskentelystä mutta on aloja jossa se ammatti-identiteetti on pidettävä yllä ihan pelkästään vaikka työkavereiden kesken koska jos sitä ei ole se menee pelkäksi kaveeraamiseseksi monilla.

        Sitten siitä epämukavuusalueella olemisesta onko se niin mukavaa, eiole. Eikä sen tarvitsekkaan olla mukavaa koska en tässä ole kenenkään viihdepäälikkö tosiasiassa olen monesti ihan nynny kun en kehtaa kehua itseäni kuten tässä taas kävi tosin harvoin onneksi sitä minulta ketään pyytäkään Mutta voi hyvänen aika sentään kun toiset etsivät kaupoista pikkujoulumekkoja niin minä nynny etsin pakkashousuja sekä lapasia jne. ostaakseni ja voi sitä ilon päivää kun löydän juuri " kuin minulle tehdyt " pakkashousut.

        Tässä sitten kauniille. rumille, pahoille, hyville vaikka ratsastaja olekkaan hyvää viikonvaihdetta ja näkemiin ruotsiksi hej då


    • semerpover

      Onkohan TV- mainoksia maksavat yritykset ottaneet selvää mainoskulujen
      kattavuudesta. Miksi laitetaan vanhoihin jo 10 kertaa nähtyihin elokuviin
      mainoksia, eihän niitä katso kukaan. Laittakaa mainokset ja ainoastaan ensi-
      ilta elokuviin, niin eiköhän vanhojen elokuvien näyttö lopu.
      Vain tällä tavalla saatte mainokset tuottamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe