Keskustan ihminen kyllä tajuaa selvästi,että meitä on erilaisia. Hän ei saa omaa egoansa eheämmäksi muita halveeraamalla.
Tsadin vanhus ei sitä seikkaa ole tajunnut. Tajuaako paljon muutakaan?
Keskusta, eheämpiä ihmisiä
7
136
Vastaukset
- tpb
Kahdella viimeisellä lauseella kumoat kahden ensimmäisen lauseesi väitteen
- Tiedä.sitten.eheästä
Kuuluko tämän alla olevan viisauden, ja kymmeniä samankalstaisia palstalle spämmäävä omituinen tyyppi, siihen "eheään keskustalaisuuteen?"
- MaissiAnalAUJomppeJOHTO
Ihmisen eheys ilmenee monella tavalla ja siihen minulla on valtavan kokemuksen myötä kehittynyt mahtava näkökyky.
Se ilmenee mm siten, että kun katsomme Haluatko Miljonääriksi ohjelmaa niin pystyn melkoisella varmuudella näkemäni perusteella havaisemaan kuka on karsinnan paras.- AnaaliMaissiAUJompeJOHT
Ei säily ihminen eheänä kasa-asumisessa. Se on täälläkin nähty.
Ja ehdottomasti eniten vankeustuomioita ja presidenttiehdokas on syytesuojan saanut emärosvo Matti Vanhanen.
- etoolan.erkki
Suurimmat ja vakavimmat seuraukset on aiheuttanut Suomelle kummityttönsä naija Niinistö.
- AnaaalimaissiAUJompeJOHT
etoolan.erkki kirjoitti:
Suurimmat ja vakavimmat seuraukset on aiheuttanut Suomelle kummityttönsä naija Niinistö.
Typeryys syvenee jos Niinistö valitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811258
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84814
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t245585Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540- 51539