olen vähän yli painoinen ja haluaisin laihduttaa. olen kyllä jo yrittänyt laihduttaa mutta en näe kyllä paljoa tuloksia vaikka urheilen paljon ja syön terveellisesti.
auttakaa minua ja kertokaa tehokkaita laihdutus vinkkejä.
laihdutus vinkkejä
2
74
Vastaukset
- Entinenlaihduttaja
En tiedä mitä tuo terveellisesti syöntisi tarkoittaa, mutta kokeile vähentää hiilareita. Toimi ainakin itselläni parhaiten. Tosin kannattaa ottaa huomioon, että jokunen kilo tippuneesta painosta on pelkkää nestettä. Tulee takaisin kun lisäät taas hiilareita. Mutta senkin kun ottaa huomioon niin silti itselläni se tehokkain tapa laihtua. Eron huomaa vaa'an lisäksi peilistä.
Lisäksi jos painon tippuminen on todella tiukassa niin kannattaa laskea tarkkaan ne kalorit. Monet syövät enemmän mitä luulevat. Ruoka-aineiden punnitseminen on se viimeinen keino. Itse en tähän ryhtynyt sillä menin reilusti (~1000) miinuskaloreilla. Sillä nyt ei ole sitten ole enää suurta merkitystä, että onko kalorit sen tonnin vai "vain" 700 miinuksella. Sen sijaan jos yrittää laihduttaa pienellä kalorivajeella, sanotaan nyt alle 500 kaloria per päivä niin homma menee äkkiä pieleen jos ruoan ja kaloreiden määrä on väärin arvioitu. Tai vähintäänkin tulosten näkyminen on todella hidasta ja usko koetuksella. - Entinenlaihduttaja
Niin, ja kokeile nyt aluksi mennä todella pienillä kaloreilla vaikkapa 2-3 viikkoa. Et syö enempää kuin jonkun 1000 kaloria per päivä. Tuolla ei voi laihtumatta. Kerran viikossa esim. lauantaisin pidät tankkauspäivän joka pitää mielen virkeänä ja herättelee elimistöä. Tosin tankkauspäivä ei tarkoita kolmea pitsaa ja levyä Fazerin sinistä vaan jotain hieman maltillisempaa. Kilo viikossa nesteet on aika taattu. Jos ja kun tuolla saa tuloksia ja itseluottamusta nostettua niin nostat sitten kalorit jonnekin 1500 tasolle. Ihmismieli tarvitsee positiivisia tuloksia ja sen takia on ihan hyvä rykäistä tuo alku vähän reippaammin jotta näkee laihtumisen olevan mahdollista. Ja se on.
Ja sitten yksi asia, juotko paljon maitoa? Itse juon ja tai oikeastaan join. Litrassa maitoa on jotain 400 kaloria eikä se litra edes ennen vanhaan riittänyt minulle päivittäin. Vaihdoin maidon veteen ja sekin tuki laihtumista. Juomisesta voi saada paljon kaloreita siinä missä syömisestäkin. Tosin kahvin kanssa käytän edelleenkin maitoa, mutta se nyt on vain pisara meressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511863
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131756Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351527Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941195
- 841134
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541002- 62869
- 49831
- 50816