Sydän särkyi, luottamus mennyt kaikkiin

miesihmettelee

Kun olimme yhdessä, sanoit usein, olet rakas. Vielä vajaa viikko ennen eroakin kaikki oli aivan normaalisti ja sanoit, olet rakas. Sitten et haluakaan enää olla yhdessä. En vaan voi käsittää miten voi viikossa kadota tunteet toista kohtaan noin totaalisesti, kun ainakaan minä en ollut tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista kohtelua. Tuollainen saa pelokkaaksi. Luotin häneen ja meihin aivan 100% ja sitten kaikki onkin yhtäkkiä ohi. Miten uskaltaa enää luottaa kun vaikka kaikki näyttäisi olevan aivan mainiosti niin sitten yhtäkkiä sitä onkin toiselle aivan yhdentekevä henkilö johon suhtaudutaan kylmemmin kuin johonkin ventovieraaseen.

2

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeitätyyppejä

      ikävää tommonen käytös.
      no, olen nainen ja minä olin tosi ihastunut mieheen ja tapailtinkin 10 kertaa, nukuin hänen kanssaan samassa sängyssä. hän tahtoi seksiä, en halunnut, sanoin että haluan tutustua ensin. ja nukkua vaan yhdessä hänen luonaan. no, tämä miestapaili samaan aikaan toista naista ja nyt asuu yhdessä tämän kanssa. ja vielä mies kyselee kuulumisia, vaikka on varmasti tajunnut että en ala seksiseuraksi------erittäin erikoinen käytös. särki ukko sydämeni ja nuolen näppejäni viime yönä itkin ja välillä nukuin ja muistot tuli mieleeni ja taas itkin. että tämmönen , ottaa päähän kun vieläkin on syviä tunteita tuota kohtaan.

    • Pahoillani_olen

      Minä varmaan olen tuollainen nainen. Voin puhua vain omasta puolestani. Minä halusin olla miehen kanssa, mutta jouduin lopulta myöntämään itselleni, etten pärjää miehen menneisyyden kanssa. On raskasta myöntää häviävänsä asialle, jonka ei luullut vaikuttavan nykyisyyteen.

      Edelleen pahoittelen eroamme, mutta en voinut muuta kuin pelastaa oma henkinen hyvinvointini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe