Kun olimme yhdessä, sanoit usein, olet rakas. Vielä vajaa viikko ennen eroakin kaikki oli aivan normaalisti ja sanoit, olet rakas. Sitten et haluakaan enää olla yhdessä. En vaan voi käsittää miten voi viikossa kadota tunteet toista kohtaan noin totaalisesti, kun ainakaan minä en ollut tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista kohtelua. Tuollainen saa pelokkaaksi. Luotin häneen ja meihin aivan 100% ja sitten kaikki onkin yhtäkkiä ohi. Miten uskaltaa enää luottaa kun vaikka kaikki näyttäisi olevan aivan mainiosti niin sitten yhtäkkiä sitä onkin toiselle aivan yhdentekevä henkilö johon suhtaudutaan kylmemmin kuin johonkin ventovieraaseen.
Sydän särkyi, luottamus mennyt kaikkiin
2
349
Vastaukset
- pimeitätyyppejä
ikävää tommonen käytös.
no, olen nainen ja minä olin tosi ihastunut mieheen ja tapailtinkin 10 kertaa, nukuin hänen kanssaan samassa sängyssä. hän tahtoi seksiä, en halunnut, sanoin että haluan tutustua ensin. ja nukkua vaan yhdessä hänen luonaan. no, tämä miestapaili samaan aikaan toista naista ja nyt asuu yhdessä tämän kanssa. ja vielä mies kyselee kuulumisia, vaikka on varmasti tajunnut että en ala seksiseuraksi------erittäin erikoinen käytös. särki ukko sydämeni ja nuolen näppejäni viime yönä itkin ja välillä nukuin ja muistot tuli mieleeni ja taas itkin. että tämmönen , ottaa päähän kun vieläkin on syviä tunteita tuota kohtaan. - Pahoillani_olen
Minä varmaan olen tuollainen nainen. Voin puhua vain omasta puolestani. Minä halusin olla miehen kanssa, mutta jouduin lopulta myöntämään itselleni, etten pärjää miehen menneisyyden kanssa. On raskasta myöntää häviävänsä asialle, jonka ei luullut vaikuttavan nykyisyyteen.
Edelleen pahoittelen eroamme, mutta en voinut muuta kuin pelastaa oma henkinen hyvinvointini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847