Sydän särkyi, luottamus mennyt kaikkiin

miesihmettelee

Kun olimme yhdessä, sanoit usein, olet rakas. Vielä vajaa viikko ennen eroakin kaikki oli aivan normaalisti ja sanoit, olet rakas. Sitten et haluakaan enää olla yhdessä. En vaan voi käsittää miten voi viikossa kadota tunteet toista kohtaan noin totaalisesti, kun ainakaan minä en ollut tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista kohtelua. Tuollainen saa pelokkaaksi. Luotin häneen ja meihin aivan 100% ja sitten kaikki onkin yhtäkkiä ohi. Miten uskaltaa enää luottaa kun vaikka kaikki näyttäisi olevan aivan mainiosti niin sitten yhtäkkiä sitä onkin toiselle aivan yhdentekevä henkilö johon suhtaudutaan kylmemmin kuin johonkin ventovieraaseen.

2

377

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeitätyyppejä

ikävää tommonen käytös.
      no, olen nainen ja minä olin tosi ihastunut mieheen ja tapailtinkin 10 kertaa, nukuin hänen kanssaan samassa sängyssä. hän tahtoi seksiä, en halunnut, sanoin että haluan tutustua ensin. ja nukkua vaan yhdessä hänen luonaan. no, tämä miestapaili samaan aikaan toista naista ja nyt asuu yhdessä tämän kanssa. ja vielä mies kyselee kuulumisia, vaikka on varmasti tajunnut että en ala seksiseuraksi------erittäin erikoinen käytös. särki ukko sydämeni ja nuolen näppejäni viime yönä itkin ja välillä nukuin ja muistot tuli mieleeni ja taas itkin. että tämmönen , ottaa päähän kun vieläkin on syviä tunteita tuota kohtaan.

• Pahoillani_olen

Minä varmaan olen tuollainen nainen. Voin puhua vain omasta puolestani. Minä halusin olla miehen kanssa, mutta jouduin lopulta myöntämään itselleni, etten pärjää miehen menneisyyden kanssa. On raskasta myöntää häviävänsä asialle, jonka ei luullut vaikuttavan nykyisyyteen.

Edelleen pahoittelen eroamme, mutta en voinut muuta kuin pelastaa oma henkinen hyvinvointini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1124
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      31
      1062
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      132
      865
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      588
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe