Sydän särkyi, luottamus mennyt kaikkiin

miesihmettelee

Kun olimme yhdessä, sanoit usein, olet rakas. Vielä vajaa viikko ennen eroakin kaikki oli aivan normaalisti ja sanoit, olet rakas. Sitten et haluakaan enää olla yhdessä. En vaan voi käsittää miten voi viikossa kadota tunteet toista kohtaan noin totaalisesti, kun ainakaan minä en ollut tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista kohtelua. Tuollainen saa pelokkaaksi. Luotin häneen ja meihin aivan 100% ja sitten kaikki onkin yhtäkkiä ohi. Miten uskaltaa enää luottaa kun vaikka kaikki näyttäisi olevan aivan mainiosti niin sitten yhtäkkiä sitä onkin toiselle aivan yhdentekevä henkilö johon suhtaudutaan kylmemmin kuin johonkin ventovieraaseen.

2

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeitätyyppejä

ikävää tommonen käytös.
      no, olen nainen ja minä olin tosi ihastunut mieheen ja tapailtinkin 10 kertaa, nukuin hänen kanssaan samassa sängyssä. hän tahtoi seksiä, en halunnut, sanoin että haluan tutustua ensin. ja nukkua vaan yhdessä hänen luonaan. no, tämä miestapaili samaan aikaan toista naista ja nyt asuu yhdessä tämän kanssa. ja vielä mies kyselee kuulumisia, vaikka on varmasti tajunnut että en ala seksiseuraksi------erittäin erikoinen käytös. särki ukko sydämeni ja nuolen näppejäni viime yönä itkin ja välillä nukuin ja muistot tuli mieleeni ja taas itkin. että tämmönen , ottaa päähän kun vieläkin on syviä tunteita tuota kohtaan.

• Pahoillani_olen

Minä varmaan olen tuollainen nainen. Voin puhua vain omasta puolestani. Minä halusin olla miehen kanssa, mutta jouduin lopulta myöntämään itselleni, etten pärjää miehen menneisyyden kanssa. On raskasta myöntää häviävänsä asialle, jonka ei luullut vaikuttavan nykyisyyteen.

Edelleen pahoittelen eroamme, mutta en voinut muuta kuin pelastaa oma henkinen hyvinvointini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe