Kannattaa nyt alkuun unohtaa ne naiset ja heidän pelastava vaikutuksensa ja laittaa se oma elämä järjestykseen ihan itseään varten. Sen jälkeen voi näyttää jopa mahdollisemmalta, että jonkun naikkosen voisi sinne elämänsä somisteeksi saada hankittua. Tai jos ei lykästä, niin onpahan asiat muuten vähän paremmin.
Ätmeillä on heikko elämänhallinta
25
1097
Vastaukset
- noitien.kehä
Myös heikko elämänhalu kun ei ole niitä naisia, joten ei edes ole motivaatiota laittaa sitä elämää kuntoon.
- SortYourselfBucko
Miksi naiset on ainoa syy elää? Kuulostaa aika heikolta jos elät vaan naisten vuoksi.
- elämä_hallinnassa
SortYourselfBucko kirjoitti:
Miksi naiset on ainoa syy elää? Kuulostaa aika heikolta jos elät vaan naisten vuoksi.
Ilman naista jää perhekin hankkimatta. Ja minulla ainakin on ihan kelvollinen elämänhallinta. Käytän alkoholia kohtuullisesti, "Paperit" Kelaan ja työkkäriin lähtee aina ajallaan.
- öljasgöld
Paskaduunin vuoksiko sinä elät? Vai playstationin? Kyllä se nainen on sata kertaa parempi asia kuin edellämainitut yhteensä. Elämä on paskaa ilman niitä asioita mitä haluaa ja siihen ei ole mitään korvikemaitoa olemassa.
- FixedTruth
öljasgöld kirjoitti:
Paskaduunin vuoksiko sinä elät? Vai playstationin? Kyllä se nainen on sata kertaa parempi asia kuin edellämainitut yhteensä. Elämä on paskaa ilman niitä asioita mitä haluaa ja siihen ei ole mitään korvikemaitoa olemassa.
Tosi rumasti sanottu. Pleikkarini joka on ollut uskollinen ja pidempiaikainen seuralainen kuin yksikään hutsu elämässäni tuli tosi surulliseksi.
- öldgjslsdkj
FixedTruth kirjoitti:
Tosi rumasti sanottu. Pleikkarini joka on ollut uskollinen ja pidempiaikainen seuralainen kuin yksikään hutsu elämässäni tuli tosi surulliseksi.
No anteeksi. Emmää tarkottanu, mullakin on playstation kolmannesta sukupolvestsa.
- Ätmi-sinkku
Elämä on hyvässä kunnossa. On rahaa ja asunto eikä velkaa ole. On 50 tuuman telkkari ja pleikkari ja ruokaa jääkaapissa. Oma kuntokin on ihan hyvä ja kuntoilen säännöllisesti.
- Totuus-
Huono elämänhallinta tarkoittaa että käyttää viinaa, huumeita, tekee rikoksia, on paljon velkaa ulosotossa ja asiat muutenkin huonosti. No minulla ei tuollaisia ongelmia ole. Elämä on kaikin puolin hyvässä järjestyksessä. Naiset luulee että ätmien elämä on huonossa jamassa. Kerran olin työkkärissä ja se akka siellä oletti että juon paljon viinaa ja teen rikoksia koska en ole töitä saanut. Oletti myös että minulla on paljon velkaa ettei laiseni surkimus mene töihin sen takia että ulosotto vie palkkani ja sanoi myös ettei ne auta alkoholisteja saamaan töitä. Sanoin vaan sille että se on sen mielipide enkä oikeastaan sanonut ett minulla on kaikki hyvin. Eipähän ne pyydä käymään vähään aikaan. Se kertoo siitä että naiset pitää rumia ihmisiä rikollisina eikä niistä ole mihinkään.
- SortYourselfBucko
Työttömät täällä kerskuu, että elämä on hyvällä tolalla kun paperit Kelaan menee ajallaan. No siinä teille olis ihan ensimmäinen työsarka kun hankitte töitä ja mielellään sellaista työtä mitä tykkäätte tehdä. Jos ei koulutus riitä kuin paskahommiin, niin sitten hankitte koulutuksen alalta joka kiinnostaa. Nämä nyt on ihan perusjuttuja.
- isipappa.tuu.pyyhkimään
Koulutukset on, mutta töitä ei saa kun ei ole työkokemusta. Sinäkin varmaan suhteilla työllistynyt ja täällä muka neuvoo kuin olisi kovakin asiantuntija. Pahimpia neuvojia on juuri isipapan yritykseen palkatut isinpojat.
- SortYourselfBucko
isipappa.tuu.pyyhkimään kirjoitti:
Koulutukset on, mutta töitä ei saa kun ei ole työkokemusta. Sinäkin varmaan suhteilla työllistynyt ja täällä muka neuvoo kuin olisi kovakin asiantuntija. Pahimpia neuvojia on juuri isipapan yritykseen palkatut isinpojat.
Uhriutuminen ei johda mihinkään hyvään. Sitä voi myös miettiä, että mitä olis asioille tehtävissä. Hanki niitä suhteita, kouluttaudu uudelleen, perusta oma firma, kirjoita kirja, tee jotain.
- ertgdfdh
Jos ei tykkää tehdä töitä ollenkaan, niin ei silloin tuossa neuvossa ole mitään järkeä. Työttömyys on valintana ihan yhtä kunnioitettava kuin mikä tahansa muukin valinta.
- isintyttö.niiiiiih
Uhriutuminen ei johda mihinkään hyvään. Sitä voi myös miettiä, että mitä olis asioille tehtävissä. Hanki niitä suhteita, kouluttaudu uudelleen, perusta oma firma, kirjoita kirja, tee jotain.
Faktojen kertominen on näköjään uhriutumista. Menehän imemään isäsi kivepusseja.
- Ztdtfycucucv
Ethän itsekään ole tehnyt noista kuin yhden.
Jos kirjoitan kirjan maksatko painojustannukse -, saat puolet tuotoista. Minua on kehoitettu kirjoittamaan kirja useita kertoja - en koe järkeväksi elää makaronilla tai kaupata tekijänoikeudet riistohintaan painotalolle.
Kirjaan on jo ajatus ja se riittää merkkiteokseen asti. Maksaja omakustannepainajalle puuttuu. Jos en saa omiani pois vaivasta ei kirjoittamaan kannata ryhtyä kuten ei mitään muutakaan joka ei taloudellisesti kanna. Riskin olen valmis ottamaan kirjoittamisesta jos tiedän että kirja saadaan tulille konkreettisesti. - SortYourselfBucko
Ztdtfycucucv kirjoitti:
Ethän itsekään ole tehnyt noista kuin yhden.
Jos kirjoitan kirjan maksatko painojustannukse -, saat puolet tuotoista. Minua on kehoitettu kirjoittamaan kirja useita kertoja - en koe järkeväksi elää makaronilla tai kaupata tekijänoikeudet riistohintaan painotalolle.
Kirjaan on jo ajatus ja se riittää merkkiteokseen asti. Maksaja omakustannepainajalle puuttuu. Jos en saa omiani pois vaivasta ei kirjoittamaan kannata ryhtyä kuten ei mitään muutakaan joka ei taloudellisesti kanna. Riskin olen valmis ottamaan kirjoittamisesta jos tiedän että kirja saadaan tulille konkreettisesti.Et sinä mitään tulee koskaan kirjoittamaan, jos selittelyt ja tekosyyt on tuota luokkaa. Tai jos haluat todistaa minun olevan väärässä, niin siitä vaan.
- Sinkkunainen--
ätmi on liian ujoja, siitä se naisettomuus johtuu. Eivät uskalla läjhestyä edes niitä samantasoisia rumia naisia.
- katsopeiliin.tantta
Miehet eivät lähesty naisia, koska naiset eivät näytä kiinnostustaan. Naiset idiootteina ovat lukeneet cosmopolitania, jossa "neuvotaan" esittämään vaikeasti tavoiteltavaa ja kylmää, minkä johdosta miehet tulkitsevat sen täydellisenä kiinnostuksen puutteena eli ei ole mitään syytä edes yrittää. Tai sitten nainen on täydellinen pelkuri ja jähmettyy, kun häntä kiinnostava mies tulee samaan tilaan.
- TotuusSattuuQXQX
Elämänhallinta voi tarkoittaa myös sellaista normaalia kykyä mennä elämässä eteenpäin, solmia uusia sosiaalisia suhteita ja sopeutua erilaisiin tilanteisiin ja ympäristöihin ilman kohtuutonta jännitystä. Eli pystyy pitämään asiat käsissään vaikka kaikki ei mene joka ainoa hetki sanoin kun on aina ennenkin mennyt.
Valitettavasti tämä on se puoli joka ätmeillä yleensä viimeistään klikkaa. - naisia.riitti.silti
Mä tunsin yhden sellaisen miehen, jolla oli heikko elämänhallinta, biletti koko ajan, käytti alkoholia, toilaili ym. Mutta kyllä sillä naisia riitti, että miten sen selität?
Nyt kun muistelen, niin se oli tummahiuksinen, pitkä ja sillä oli sellainen veistoksellinen leuka. Ja ääni oli aika möreä, ei kuitenkaan mikään viskibasso. .. "ElämänHallinta" se on.. ;D.. Noh, HallintaSanojen/Käskyjen Äippä&Iskä.. ;P
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Heikko elämän laatu johtuu naisista. Naisten on siis parempi alkaa korjata meidän ätmien elämää antamalla pillua
Kyllähän vielä useammin heikko elämänhallinta on naisten suosimilla jännämiehilllä, raha-, alkoholi-, peli-, nais-, yms. ongelmat seuraa jännämiehin kuin hai laivaa, sensijaan usein ns. ätmeillä on kaikki edellämainitut hallinnassa, ainoastaan se nainen puuttuu. Jokseenkin huvittavaa että jos ei ole naista tms. oletetaan että ongelmia olisi muillakin elämän alueilla, minuakin yksi palstalainen eilen syytti heikosta elämänhallinnasta vaikka melkinpä sektorilla kuin sektorilla itsellään taitaa enemmän olla pulmia.
Paskapuhetta. Elämäni on paremmin hallinnassa kuin suomalaisilla lortoilla.
- koulupoika27
Huono aloitus.
Seurustelevilla normoilla tuntuu olevan pari harhakäsitystä joista ensimmäinen on se että sinkuilla on vain huono elämänhallinta. Itse otin projektiksi korjata koko elämäni, eipä tullut naista, vituttaa edelleen ja tuntuu että uusi syöksykierre alkaa.
Toinen harhakuva on se, että "ei kukaan tarvitse naista koska on heikkoa elää pelkästään naisille". No minkä takia sitten itse seurustelet jos se on niin turhaa?
Fakta on se että itse olisit samassa tilassa kuin haukkumasi ätmit jos joutuisit elämään koko 80-vuotisen elämäsi ilman vastakkaista sukupuolta. - teoriakäytäntö
Se on helppoa sivusta neuvoa. Mitähän edes tarkoitetaan elämänhallinnalta? Naisilla kun ei ole mitään hajua siitä miten kukin mies elämänsä elää ennen kuin on mieheen tutustunut. Ätmit eivät pääse edes tutustumaan naisiin, kun ovat heille täyttä ilmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1721990Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441933- 1281630
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641509Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891470Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321094- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751053