KUKA nuori nainen lähtee nykyisin MAALLE anopin luokse mieheltään. Jos lähtee, ei ole siellä,kovin kauan. Mammanpojat ovat pahoja, vaikka eivät olisi koskaan koskeneet viinaan eikä tupakkaan. SANOISIN PAHIMPIA NAISHUIJAREITA., seksiä kaupunkilaisilta ja kiireesti äidin helmoihin. EI HEILLÄ TEE MITÄÄN EIKÄ HE PYSTY PITKIIN JA HYVIIN NAISSUHTEISIIN , ei koskaan ,ei edes äidin kuoleman jälkeen, IKÄÄ on silloin 60- 70 vuotta. Monet käyvät ulkomailla esim. Thaimaassa HEITÄ on tosi paljon. HEILLE nainen on vain seksiorja.....
Kamalia ainakin maalla
Kj5f
1
342
Vastaukset
- eioleongelma
Aloittajalle: Kuinka vanha sinä olet?
Miksi ihmeessä kukaan kaupunkilainen NUORI nainen ottaisi 40- 60-70 vuotiaan MAALAISukon miehekseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161