Kokemuksia SCC sportscar center?

Mitenkäsonn

Onko kukaan ostanut tuolta autoa? Onko kaikki toiminut hyvin jos autoon tullut vikaa?

51

11560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myymälä

      Voi voi korjaamot toimii eri rakennuksessa!

    • korjaamo_

      Jos autossa on vikaa, silloinhan kaikki ei toimi hyvin. Jos sinun autossasi on vikaa, todennäköisesti viet sen korjaamolle korjattavaksi? Kyseinen autoliike on toiminut jo vuosikymmeniä, että eiköhän tuolta joku ole auton ostanutkin ja kuten edellä todettiin niin autokorjaamohan tuo ei ole, korjaamoita löytyy muualta.

    • Nol

      Olen,älä mene sinne jos vikaa,alkaa vittuilu.

      • kyrpä.oot

        Vittuiluahan on se, että ostaa auton ja kuvittelee myyjäliikkeen makselevan sen uudelleen rakentamisia!


      • Yep itseltä sama kokemus .Autosta hajosi sähköpuolen osia 2 kuukautta ostamisen jälkeen eikä millään pirullakaan meinannut saada korjattua ,lopulta viikon riitelyn jälkeen sai osat maksaa itse ja korjautettiin jossain helvetin korpikorjaamolla ..


      • Auditon

        Olen ostanut. Hetken päästä pissapoika ei toiminut ja korjasivat sen kyllä kuntoon. Koska kyseessä on Audi A4 TFSI 2.0 155KW, oli minulla kunnia tulla huijatuksi,koska myivät minulle Audin jossa on tuo kuuluisa öljylkulutusongelma tehtaan valmistevika, eli 5000 - 6000 euron remontti edessä. Arvatkaa kuka sen maksaa....ei ainakaan Audi !


    • ostit.sitten.rikkinäisen

      Silloinhan kaikki ei toimi hyvin, jos autossa on vikaa? Täh?

      • 33e

        kehtasit sitte myydä rikkinäisen, kirkkain silmin. Häpeä.


    • aivotnarikkaan

      "Onko kukaan ostanut tuolta autoa?" no mitä luulet, jos liike on ollut reilut 30 vuotta toiminnassa niin onkohan tuossa ajassa sieltä joku ostanut auton.

      • Tgrrui

        Ei välttämättä.
        Jos sielläkin käy pelkkiä mäystejä ja aasiakkaita.


      • AivotNarikassaAinaVaan

        "Ei välttämättä."
        Sinun mielestäsi siis autoliike pysyy pystyssä 30 vuotta, vaikka siellä ei käy ostavia asiakkaita.


      • faktajaneuvo
        Tgrrui kirjoitti:

        Ei välttämättä.
        Jos sielläkin käy pelkkiä mäystejä ja aasiakkaita.

        On niitä kusipää asiakkaita varmasti mahtunut 30 vuotiselle taipaleelle huomattavasti enemmän kuin maksavia, asiallisia asiakkaita, joita heitäkin on näköjään ollut tarpeeksi.

        Hatunnosto yritykselle, että ovat sietäneet 30 vuotta myöskin näitä perseaukisia mulkkuja, joita nykyään on vähintään neljä yhtä potentiaalista ostajaa kohden.

        ps. aloittajalle suosittelen jatkamaan kulkemista edelleen julkisilla, pummilla, ihan niinkuin tähänkin asti olet tehnyt.


      • Sininenvihko
        faktajaneuvo kirjoitti:

        On niitä kusipää asiakkaita varmasti mahtunut 30 vuotiselle taipaleelle huomattavasti enemmän kuin maksavia, asiallisia asiakkaita, joita heitäkin on näköjään ollut tarpeeksi.

        Hatunnosto yritykselle, että ovat sietäneet 30 vuotta myöskin näitä perseaukisia mulkkuja, joita nykyään on vähintään neljä yhtä potentiaalista ostajaa kohden.

        ps. aloittajalle suosittelen jatkamaan kulkemista edelleen julkisilla, pummilla, ihan niinkuin tähänkin asti olet tehnyt.

        Onkos mäysti-kauppias itse muistanut tunnollisesti suorittaa kaikki asiaankuuluvat verot...?


      • Vanha.Konkari
        Sininenvihko kirjoitti:

        Onkos mäysti-kauppias itse muistanut tunnollisesti suorittaa kaikki asiaankuuluvat verot...?

        Mäysti kusettaa minkä ehtii.


    • Nobelaner1

      Kukaan ei ole oikeasti ostanut sieltä mitään koska kyseessä on turisteja varten oleva kulissimyymälä pohjois-korealaisittain.

    • Mineeiummarra

      Ihme hinnoittelua 2kpl n.10t€ 4vetoa toisen hintaa hilattu 2500 ekua ja toisen 3000 ekua ylöspäin mitä ne oli vielä pari viikkoa takaperin. Kumpikaan ei ole ns. suomipirssejä ja kuukausia olleet myynnissä. No aivan vapaasti jos tuo on heidän välipäivä tarjouksensa.....

      • joko_ummarrat

        Tuo on Rinta-Joupilta kopioitu markkinointitapa. R.Jouppihan nostaa kaikkien autojensa hintoja 2-3 te juuri ennen kampanjaansa "autosta kuin autosta 2000e vaihtohyvitys"
        ...toisekseen, kyllä jokainen saa oman tuotteensa hinnoitella miten haluaa ja yritystoiminnan tarkoitus lienee kuitenkin maksimaalinen tuotto? Jos ei halpa hinta ole purrut, myydään sitten normaalihinnalla. Jos ei tänään(kään) sinulle suosikkilistaajalle(?), niin keväämmällä jollekin nelivetoa silloin tarvitsevalle.


    • SCC-ensuosittele

      En suosittele. Ostin audi A4:n, vähän ajettu pari vuotta vanha. Olikin sitten kuuluisaa männänrengas-vikaa ja jo kaksi viikkoa oston jälkeen auto huuteli öljyä. Öljynkulutus oli mitattuna melkein 10L/1000km. Alussa väittivät kivenkovaan Audien vain kuluttuvan paljon öljyä. Kuluttajansuojasta ei mitään apua. Sinnikkäästi vänkäsin sähköpostitse kuukauden kunnes lopulta suostuivat maksamaan kustannuksista suuremman osan. Auton osto-hetkellä olivat varmasti tietoisia viasta, mutta moottori ja sen ympäristö oli putsattu, jotta öljynlisäyksestä jäävät läikät eivät näkyisi.

      • SCC-prkl

        SCC-ensuosittele?

        Palojko tuli hintaa korjauskelle ja paljon maksoit itse?
        Tällä hetkellä itsellä sama juttu menossa.
        Auto on nyt 3 viikkoa SCC:n korjaamolla ja vie öljyä 2L/1500km


      • Vag

        Hehe, samas venees taidan olla. Ostin vajaa 2kk sit auton tuolta. Huoltokirjan mukaan 133t kohal tehty viimesin öljynvaihto. Tullu reilu 4000kilsaa mittariin huollosta(ite ajanu siitä noin 3t). Joutunu lisää jo kahteen kertaa (1L), öljyy.. Huomen soittoo liikkeeseen, saapi nähä et kuinkamoista vääntöä luvassa.


      • KaaRa

        Mitä sä sinne soittelet. Soita tehtaalle jos kiukuttaa. Ei se jälleenmyyjän vika oo jos tuote on paska


    • Onnistuneetostokset

      Likkakaveri osti tuolta auton. Siihen tuli useitakin vikoja muutamien kuukausien kuluessa ja korjasivat kaikki! Ehdottelivat viimeisen kohdalla kaupanpurkua itse, mutta haluttiin laittaa auto kuntoon ja niin se myös tehtiin. Tarjosivat liikkeestään sijaisauton korjausten ajaksi. Näin pitää hommat hoitaakin!

      • Anonyymi

        Ja lehmät lentää.


    • Eikannata

      Pääosa tuontiautoja joista osa ajettu enemmän kuin mittarissa on. Kahta suomiautoa selvittelin. Molemmat oli kolaroitu mutta papereissa ei mitään merkintää. Huollon kautta löytyi tiedot.

      Tuonti autoista lähtöpään paperit "kadoksissa".

      Välttäkää

    • Ei.ole.kusipulju

      Erittäin hienosti palveleva ja asiansa hoitava liike. Myy vähän ”paremman luokan” autoja, ei mitään epämääräisiä nettiarvontoja.

    • Lantikallavuodesta2008

      Ostin uuden Dicovery Sportin SCC:stä.
      Ko. mallissa on ureasäiliö, säiliön pitäisi riittää 15 000km (muistaakseni) ajoon. Eka tankillinen meni hyvin mutta toinen ilmoitti jo n. 3000km ajon jälkeen että pitäisi lisätä. Lisäsin pari pulloista mutta nyt ei mennyt kuin n. 2000km niin taas oli vähissä. Vein huoltoon ja kerroin edellä mainitut asiat. Kun hain auton , kysyin että miten /mitä korjasitte. Huoltopäällikkö kertoi että varoitusvalo sammui kun he lisäsivät ureaa, eli homma hoidettu. Voi hel....ti. kerroin että osan saman "korjaustavan "mutta jospa te tutkisitte ihan oikeasti mistä vika johtuu. Pienen inttämisen jälkeen ottivat sisään ja alkoivat etsimään vikaa. Ja vika löytyi, joku johto oli liian lähellä pakosarja. Johto oli sulanut ja aiheuttanut vian.

    • Chapchap

      Menin hakemaan tarjousta ja sain asiallista palvelua muttapaperit oli epäselviä esim huoltokirjaa ei ollut koska uusi tietosuojalaki estää alkuperäisen huoltovihkon antmisen..ja vasta paikanpäällä kerrottiin auton olevan italiasta.

    • vihainenaudimies

      Kusetus paikka , välttäkää, moottoritila pesty,joka 10km jälkeen oli aivan öljyinen. kaupan jälkeen turha valittaa. väittävät ikään uudehkoon autoon että ikäisekseen asianmukaisessa kunnossa ja tarkistaessa ei ollut mitään vikaa.

    • Keudi

      Vittu mitä itkijöitä. . Nyyh nyyh audi sitä audi tätä. Kuka vittu käski ostaa jonkun vitun öljyruiskun.... audi.. hahhah.. voihan vittu...

    • Anonyymi

      Ostin kalliimman puoleisen muka asiallisilla kilometreillä olevan auton tuolta, vikoja on ilmennyt jotka takuulla ovat olleet tiedossa heillä, katotaan miten homma etenee....jos ei asiallisesti etene niin laitetaan kovat piippuun.

    • Anonyymi

      EN todellakaan suosittele. Ostettu ison hintaluokan auto, muka juuri huollettu ja asiat joista ilmeni mietittävää todettiin että jos jotain käy niin menee suojan piikkiin (otimme siis lisäksi parin vuoden kestoisen turvan, jos jotain käy niin ei mene omaan piikkiin). Auto kerkesi olemaan meillä viikon kun vikoja oli ilmennyt jo kymmenkunta. Vaikka meillä tuo turva on, on silti asiat ikävällä mallilla: kukaan ei vastaa kun yrittää tavoittaa, luvataan soittaa takaisin mutta ikinä ei kuulu, vaan itse saa joka kerta olla muutaman päivän päästä uudelleen soittamassa. Joistain vioista jopa väitetään vastaan, vaikka tasantarkkaan tietävät mitä ovat sanoneet. Nyt auto pitäisi toimittaa toiselle paikkakunnalle korjaukseen, kun haluavat halvemman huollon omissa tiloissaan ja tuosta korjauksesta ilmoitimme jo toukokuussa eikä sitä vieläkään ole tehty. Pyysimme tarjousta jos ottaisivat auton takaisin. 1t km itse ajettu nyt kuukaudessa eikä omasta toimesta ole mennyt mitään rikki, silti tarjottu summa 7tonnia vähemmän kuin itse maksoimme. Suoraan sanoen vittuilevaa toimintaa.

    • Anonyymi

      Turkkilaisilta köntässä ostettuja halvimpia mahdollisia keski-euroopan tuonteja. Alle laitetaan uudet isot vanteet ja vähän vahaa kylkeen, niin todellinen helmi on valmis myytäväksi mitään ymmärtämättömälle tolvanalle.

    • Anonyymi

      Niin ylimielisen oloista myyntitoimintaa esimerkiksi myynnissä olevan LR huoltokirjan puuttuvia merkintöjä kysyttäessä että en kyllä astu enää jalallani koko kioskiin. Ja mieleen kyllä tuli että jos myynti on jo näin hämäränoloista niin tuskin se huoltokaan oikein toimii.

    • Anonyymi

      Huono asiakaspalvelu vastassa. Niin huono, ettei tarvinnut lopulta edes kauppoihin asti päätyä. Huonolla asiakaspalvelulla tarkoitan siis ylimielistä meininkiä, jollaisesta on muutama kaverinikin kertonut kohdanneensa Sports Car Centerissä. Onneksi oli tien toisella puolella tarjolla liuta muitakin autoliikkeitä, joissa sentään asiakaspalvelukin on kohdillaan. Vaikea ymmärtää että millähän kyseinen autoliike pääsee edes myyntitavoitteisiin?

      • Anonyymi

        Itse ostin juuri Tuusulan Scc auton. Vanha meni vaihdossa ja hyvitys oli hyvä verrattuna muihin liikkeisiin. Vaihtoautokin oli erittäin kilpailukykyinen hintansa puolesta.
        Koeajolla ei erityistä moitittavaa löytynyt ja kaupat tehtiin. 30km ajettuani, autoon tuli vika.

        Auto hinurilla merkkiliikkeeseen ja vika paikallistettiin. Scc hoiti tilanteen erittäin hienosti ja hoitivat 600€ korjauksen. Itselleni jäi erittäin hyvä fiilis Scc Tuusulan liikkeestä,sijaisauto järjestyi nopeasti ja auto korjattiin maahantuojan liikkeessä vuorokaudessa. Kyseessä suomiauto.

        Mukava henkilökunta ja loistava palvelu, ei moitittavaa.
        T. Corollamies🛵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostin juuri Tuusulan Scc auton. Vanha meni vaihdossa ja hyvitys oli hyvä verrattuna muihin liikkeisiin. Vaihtoautokin oli erittäin kilpailukykyinen hintansa puolesta.
        Koeajolla ei erityistä moitittavaa löytynyt ja kaupat tehtiin. 30km ajettuani, autoon tuli vika.

        Auto hinurilla merkkiliikkeeseen ja vika paikallistettiin. Scc hoiti tilanteen erittäin hienosti ja hoitivat 600€ korjauksen. Itselleni jäi erittäin hyvä fiilis Scc Tuusulan liikkeestä,sijaisauto järjestyi nopeasti ja auto korjattiin maahantuojan liikkeessä vuorokaudessa. Kyseessä suomiauto.

        Mukava henkilökunta ja loistava palvelu, ei moitittavaa.
        T. Corollamies🛵

        Joo Toyota Corollan ostit SCC:stä? Koko juttusi on täyttä tuubaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Toyota Corollan ostit SCC:stä? Koko juttusi on täyttä tuubaa.

        Arita tarinaa tänne?


    • Anonyymi

      Ihmettelen kuka tuolta saa edes ostettua auton. Aikoinaan liikkeeseen tuli Alfan edustus ja piti olla ensiesittely-näyttelyssä uusin Giulia siellä, siis Herttoniemessä Helsingissä. Mentiin, ja valkokauluspaitaisia jannuja liikkkeessä vissiin 10 kpl mutta kukaan ei edes vilkaissut meitä keski-ikäisiä ostohalukkaita. Kysyin yhdeltä jannulta sitten että missäs teillä on uudet Alfa Romeot. Sanoi että yläkerrassa. No mentiin sinne, eikä siellä ollut yhtään merkin autoa eikä mitään muutakaan kuin pari 70-80-vuotiasta automobiilia ja pahvilaatikoita paskaisella lattialla. Meille riitti ja päätimme että kävimme SCC:ssä kaksi kertaa eli ensimmäinen ja viimeinen kerta samalla käynnillä. Firma vaikuttaa ns. rahanpesufirmalta, eli tuotto tullee aivan muusta tavarasta...

    • Anonyymi

      Jyväskylässä ainakin loistava palvelu. Myynnissä oli erikoinen ja haluamani auto. Autoa pääsi koeajamaan sunnuntaina, vaikka liike oli kiinni. Ystävällinen myyjä tuli omalla ajallaan esittelemään autoa. Palvelu oli erittäin asiallista ja auto toimitettiin kaupan jälkeen myöhemmin Tampereelle veloituksetta. Myyjä on pitänyt yhteyttä myös jälkeenpäin ja kysellyt tyytyväisyyttä menopeliin. Eipä paljon valittamista palvelussa.

    • Anonyymi

      Useampi auto tullut ostettua ja kaverit myös. Palvelu hyvää ja jos jotain ongelmaa ilmennyt nopeasti kaupankäynnin jälkeen, niin ne on hoidettu hienosti.

    • Anonyymi

      Oli kyllä erään myyjän palveluosaaminen nollaluokkaa Helsingin myymälässä. Olivat tuoneet Tampereen vaihto plussasta käytetyn auton myyntiin Helsinkiin (SCC Mekaanikonkatu) Hintaa lisätty vaatimattomasti 5980e. Kysyin myyjältä hinnankorotuksesta, auton varusteissa mikään ei ollut muuttunut.
      Tarkoituksena ilmeisesti myydä auto jollekin hinnoista tietämättömälle "hyvällä" alennuksella.
      Myyjä alkoi selittään oman autonsa myynnistä ja kertoi saaneensa näin ja noin paljon lähes vastaavasta erikoisautostaan. Samaan hengenvetoon alkaa selittään vaihdokin arvon olevan 5000e alle markkinahinnan autoa näkemättä. Jäi kyllä niin luotaantyöntävä fiilis tästä "minä minä" tyypistä että toista kertaa ei tuon liikkeen kanssa halua asioida. Asiakkaat kyllä pääosin "haistaa" alkumetreillä tuollaiset vedätykset.

    • Anonyymi

      En suosittele. Eivät pidä lupauksiaan.

      • Anonyymi

        Ostin 07/2020 SCC:stä auton ja kaikki toimi hienosti,Hyvää asiakaspalvelua ja pari vuotta vanha auto toimii hienosti,ei moitteen sijaa!Menen uudestaan!


    • Anonyymi

      Olen ostanut SCC liikkeestä useita autoja. Ei ongelmia. Suosittelen lämpimästi.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan toimittu hyvin. Huono asiakaspalvelu. Etämyyntisopimus, peruutusoikeus 14 vrk, perusteetta. Autossa vikoja ja peruin kaupan. Siitä se alkoi ikäänkuin auto olisi pakko ottaa. Kaikin keinoin yritetään estää auton palautus. Autossa on vika ja autolla ei saisi ajaa. Etämyyntisopimus ja auto täytyisi palauttaa n. 300km päähän. Se kuulemma täytyy palauttaa vaikka on autossa on vikaa. Itse joudun vastaamaan autosta ja jos auto särkyy ajon aikana, niin ehdotettiin minun laskuun hinauspalvelua. Myyjällä ei kuulemma ole vastuuta. Peruuttamiskulut ovat minun tuodessa auto paikalle n. 800€, jos he hakevat auton, niin vakuutukset heille kunnossa 1384€. Auton virallisena, pihassani seissyt arvo laskenut 4% n. Yli 300€ joudun tästä maksamaan. KIERTKÄÄ Tuusula ja kaukaa. Erittäin huono asiakaspalvelu.

      • Anonyymi

        Myivät huutokaupassa auton joka oli aivan paska.
        Eivät kertoneet vikoja vaikka tiesi.
        Nyt auto uudelleen myynnissä rehellisillä tiedoilla.


    • Anonyymi

      Ostin auton etämyyntinä Tuusulassa. Kaikki meni siihen asti hyvin, mutta kun ilmoitin myyjälle, että autossa on vikaa ja peruutan kaupan alkoi ongelmat.
      Autossa oli sen kaltainen vika, että korjaamo suositteli olla ajamatta autolla.
      Yritin kaikin keinoin sovitella mm. että olisin voinut jättää auton heidän lähimpään liikkeeseen, mutta ei sopinut, ei sitten mikään sopinut.
      Yli 300km oli auto ajettava Tuusulaan. Myyjä vielä muistutti, että muista sinulla yksin on kaikki vastuu autosta. Myyjä oli myös tehnyt laskelmat yli 700€, jos tuon auton itse ja jos he hakevat 1400€.
      Minun oma autoni oli putsattu tavaroista ja nyt ripotellen tavaroita laitettu joulukuusta. Vieläkin osa puuttuu. Tässä oli kaikenlaista, en suosittele tätä liikettä. Epäasiallista käytöstä, valehtelua jne. Outo liike todella.

    • Anonyymi

      MItä höpötystä tämä on?
      Kyllä myyjän on haettava auto kustannuksitta pois!
      Katsokaa Kuluttajasuojalain etämyyntiosuus, www.finlex.fi

      • Anonyymi

        Eipä hakenut. Jouduin palauttamaan auton 300 km päähän, jolla ei olisi saanut ajaa. Mahdollisesti moottorissa vikaa. Vika joka jo oli autossa, kun se minulle luovutettiin. Jouduin maksamaan päälle vielä 700€.


    • Anonyymi

      Vieläkö tämä surullisenkuuluisa amg mersu kiertää suomea myyjältä toiselle,omistajalta toiselle,putkahtelee myyntiin aina välillä,kunnon km ruuvattu pommi.

    • Anonyymi

      Hyvä liik e

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe