vääräpaikka

mietemyssy

En lakkaa ihmettelemästä näitä etsijöitä, jotka ilmoittaa pärjäävänsä hyvin
yksin, siis oikein hehkuttavat sen mukavuutta. Mitäköhän varten sitten
olevat täällä? Itse kierrän kaukaa tälläiset ilmoitukset.

En halua mitään kirjekaveria lätisemään niitä näitä.

36

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietemyssy

      Niin, tässä on kyseessä naisten ilmoitukset ja keski-ikäiset sellaiset.

    • dsgsdg

      Nykyajan feminismisiin aatteisiinhan kuuluu, että nainen on vahva, pärjää yksin eikä kaipaa miestä mihinkään. Toki tätä ei edes treffisivuilla haluta useinkaan myöntää, koska sehän saa naisen näyttämään heikolta luuserilta. Joten sielläkin toitotetaan, ettei mitään olla etsimässä, kunhan ollaan ja katsellaan vaan mitä elämä tuo tullessaan.

    • entässitten

      No pitäisikö sitten meidän naistenkin tehdä niin kuin tämän palstan vinkujamiehet ja keskittyä haukkumaan vastakkaista sukupuolta? Tyyliin miten ne onkin nii- in nirsoja, läskejä ja kamalia, joiden pitäisi kiitollisena hyväksyä millainen törkyläjä hyvänsä, joka heistä suvaitsee kiinnostua.

      Totuus nyt vain on se, että yksin on parempi olla kuin huonossa suhteessa. En halua suhdetta vain siksi että pitää olla joku, koska en pärjää yksin. Enkä totta totisesti halua ristikseni miestä, joka on kanssani vain siksi kun ei osaa olla yksin.

      • aikaajarauhaaitselle

        Näinhän se on ja kun on ison osan elämästään ollut suhteessa ja joutunut lähes yksin tekemään kaiken niin mielestäni loppuelämän ajan on oikeus olla yksin ja saada elää niin kuin haluaa, ilman että kukaan vaatii sitä sun tätä. En myöskään ole valmis enää huolehtimaan kenestäkään joka mahdollisesti vanhempana ja huonokuntoisena tarvitsee apua. Iso työ on takana siinä kun on omat lapset hoitanut.


      • mietemyssy
        aikaajarauhaaitselle kirjoitti:

        Näinhän se on ja kun on ison osan elämästään ollut suhteessa ja joutunut lähes yksin tekemään kaiken niin mielestäni loppuelämän ajan on oikeus olla yksin ja saada elää niin kuin haluaa, ilman että kukaan vaatii sitä sun tätä. En myöskään ole valmis enää huolehtimaan kenestäkään joka mahdollisesti vanhempana ja huonokuntoisena tarvitsee apua. Iso työ on takana siinä kun on omat lapset hoitanut.

        Hmm. Minä nyt metsästän sitä teoriaa, että kun sitä kerran viihtyy ihan
        omassa rauhassa, niin miksi etsiä ketään häiritsemään auvoista eloaan.
        Jos haetaan kumppania, silloin ei ole enää yksin. Vähän menee vaikees.


      • entässitten

        No tämän kyllä ymmärrän. En minä ainakaan ole sitä mieltä, että oikeanlainen mies olisi mikään häiriö. Mutta ihan yhtälailla minusta on sekin väärin, että kumppania etsitään vain talouskoneeksi, rahasammoksi tai muuten vain siksi, ettei pärjätä yksin. Silloin se ei ole suhde vaan hyväksikäyttöä.


      • kaikkikotona
        aikaajarauhaaitselle kirjoitti:

        Näinhän se on ja kun on ison osan elämästään ollut suhteessa ja joutunut lähes yksin tekemään kaiken niin mielestäni loppuelämän ajan on oikeus olla yksin ja saada elää niin kuin haluaa, ilman että kukaan vaatii sitä sun tätä. En myöskään ole valmis enää huolehtimaan kenestäkään joka mahdollisesti vanhempana ja huonokuntoisena tarvitsee apua. Iso työ on takana siinä kun on omat lapset hoitanut.

        Juu, ja tästä täysin vastakkainen peilikuva olisi hyvä olla jonkun.
        Tuonne toiseen otsikkoon verraten sekin voi nuoremmilta luonnistua, vaikka vanhempiesi osalta.
        Tuossakin alla oli juuri valmennuskeskuksen mainos sairaanhoitajan kuvin.


    • emmänyttiiä

      "En oikeastaan etsi mitään"
      On todella ristiriitainen lause kun kyseessä on nimenomaan seuranhakuilmoitus - näitä näkee naisilla joskus

      Tämän voisi ihan hyvin jättää kirjoittamatta - kun/jos on kerran pofiilin laittanut kuvineen nettiin ,
      niin silloin kyllä ihan varmasti etsii jotain.

      Mitäs tämmösen kanssa sitten keskustelisikaan ,, kun täähän on niinku ihanmuutenvaan huvikseen siellä profiilinsa kanssa ,, kun enhän mänyihanoikeesti - niinku läpällä vaan - kun kaverit ehdotti tms

      Miksi pitää valehdella itselle ja muille ,, jos ei etsi mitään - niin silloin ei mene -netin seuranhakupalstoille naamansa kanssa esille.

      As simple a that,,

      • rivienvälissä

        Niin etsiikin, ei vaan osaa sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut....


      • 50ffh

        "En oikeastaan etsi mitään"
        Tälläisen naisen kanssa viestittelin ja kerran puhuttiin puhelimessa, minä soitin, nainen ei uskaltanut, vaikka profiilissa luki aivan päinvastaista, kaikkea kanssa. :)
        Yli 150 whatsup viestiä, ainakin 5 kertaa pyysin lähtemään jonnekin missä nähtäisiin, ei kertaakaan noteerannut niitä viestejä, mielenkiinto meni äkkiä ohi.
        Profiilinsa oli ollut auki jo puolitoista vuotta, sekin todistaa jo sitä että "En oikeastaan etsi mitään" kuvaton ja kuvaa en koskaan nähnytkään.

        Nyt on helppo ohittaa profiilit jotka olleet auki "liian kauan" ja jotka ei etsi mitään.


      • Murmurmur1

        Varattu nainen etsi elämäänsä jännitystä...


    • 49eiku45

      Ja moni mies on ilmoittanut ikänsäkin hieman alakanttiin...

      • Salansaar

        On joku nainen ilmoittanut 10 vuotta alakanttiin myös. Ikääntyi sitten 10 vuotta sitten ilman jälkikasvua.
        Girlygirl ilmoittaa ikänsä 5 vuotta vanhemmaksi , kun näin kuuluu tehdä, jos kansainvälisemmistä nettideittailun aloituksesta puhutaan.


    • amandaxx

      Olen sinkkunainen ja nyt ollut 2v yksin ensimmäsitä kertaa sen jälkeen , kun avoiduin 22v-iässä. Lapset aikuisia, vapautta, terveyttä, rahaa omiin tarpeisiin.
      Ikäiseni miehet haluavat joko seksiseuraa pelkästään tai sitten asumaan saman katon alle. Kumpikaan ei käy minulle.
      Haluan vakituisen suhteen minulle sopivan miehen kanssa, mutta en muuta. Näillä ehdoilla ei miestä löydy, joten tulen jatkamaan yksin.

      • 50kkklkk

        Esimerkiksi minä, mies, haluan vakituisen suhteen mutta ei tarvi muuttaa asumaan saman katon alle ja seksiä harrastetaan kun nähdään, keskenämme, ei muiden kanssa.
        Yli kahden vuoden suhde päättyi jokin aika sitten, asuttiin erillämme kokoajan, mutta seksiä oli liian harvoin joten kaatui siihen. Esim: kaksi tapaamiskertaa usean viikon aikana ja seksiä ei kummallakaan kerralla, eli ei moneen viikkoon...on liian vähän.


    • robottirob

      Nettideittailu on toki myös kirjekaveruutta, mutta ei siihen minkään ehtojen tai vaatimusten kautta kuulu rakastettavaa kumppania etsiä. Jos deittisivuillakin profiileista alkavat sydämet pamppailemaan ja kemiat osuvat kohdalleen, niin voi jo aloittaa nettideittailunkin tutustumiseksi toisiinsa, jos aloituksen haluaa tehdä deittisivujen kautta.

      • Viestejä

        Niin kyllähän se myös ajanvietettä on yksinäisiin hetkiin, kirjoittelu esim treffit 24:ssä. Joissain keskusteluissa on tullut ilmi, että jotkut paheksuu monien kanssa viestittelyä. vaikka eikös se ole just tarkoitus etsiä vaikka omaa kultaa... Miten hänet voi löytää, jos ei keskustele useille...?
        Monestihan sitä keskustelee niitä näitä, vaikkei niin kiinnostavalta tyyppi tuntuiskaan. Mutta jos alkaa oikeasti tuntumaan mukavalta ja kiinnostavalta, niin kuvia sitten vaan heti vaihtamaan, niin siitähän se voi lähteä juttu kehittymään... tai sitten ei....


      • robottirob

        Omasta kokemuksesta kertoisin, että nettideittailun aloitukseen kumppani tarvitsee jo valita huolella. Samaa huolellisuutta vaatii viestintäkin ja esim. pari kuvaa kerralla tähän tuntuu liiankin rutinoituneelta. Kyllä sen kiinnostettavuuden asteen pian huomaa.
        En kyllä menisi mihinkään massapostituksiin monestakaan syystä.


      • rrrrrrrpppppppp
        robottirob kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta kertoisin, että nettideittailun aloitukseen kumppani tarvitsee jo valita huolella. Samaa huolellisuutta vaatii viestintäkin ja esim. pari kuvaa kerralla tähän tuntuu liiankin rutinoituneelta. Kyllä sen kiinnostettavuuden asteen pian huomaa.
        En kyllä menisi mihinkään massapostituksiin monestakaan syystä.

        Puutaheinää..
        Miksi huolella jos kyse on vain nettideittailusta, ei sen kummemmasta?
        Pari kuvaa yhellä kertaa on liikaa, miksi?
        Ja mitä nämä monet syyt on ettei voisi massapostittaa?


      • Silirimpsis72
        rrrrrrrpppppppp kirjoitti:

        Puutaheinää..
        Miksi huolella jos kyse on vain nettideittailusta, ei sen kummemmasta?
        Pari kuvaa yhellä kertaa on liikaa, miksi?
        Ja mitä nämä monet syyt on ettei voisi massapostittaa?

        Ai että kumppania ei valita huolella ja toimitaan miten sattuu. En taatusti menisi lusikkaani työntämään turhiin soppiin, kun kunnon keiton voi porisutella rauhassa, kun kokkailutaito hieman kohentunut.
        Kyllä se nettideittailu on kummallekin yhtä vakava asia kuin elämä, mutta ei sitä suurempi. Muutetaan vaikka kaukaakin ulkomaita asti yhteiseen talouteenkin, jossa yleensä yhteinen soppa mitä lämmitellä.
        Pari kuvaa voi olla vaikka liian vähän kahdenkymmenen sijaan.
        Tuskin mistään löytyy kenellekään mietittäväksi asti tusinoittain profiileja, joissa kemiat täsmäävät yhtään.


      • 39399
        Silirimpsis72 kirjoitti:

        Ai että kumppania ei valita huolella ja toimitaan miten sattuu. En taatusti menisi lusikkaani työntämään turhiin soppiin, kun kunnon keiton voi porisutella rauhassa, kun kokkailutaito hieman kohentunut.
        Kyllä se nettideittailu on kummallekin yhtä vakava asia kuin elämä, mutta ei sitä suurempi. Muutetaan vaikka kaukaakin ulkomaita asti yhteiseen talouteenkin, jossa yleensä yhteinen soppa mitä lämmitellä.
        Pari kuvaa voi olla vaikka liian vähän kahdenkymmenen sijaan.
        Tuskin mistään löytyy kenellekään mietittäväksi asti tusinoittain profiileja, joissa kemiat täsmäävät yhtään.

        Nettideittailussa vaan on aika yleistä että huijataan minkä ehditään, turha ottaa mitään vakavasti ja tosissaan ennen tapaamista mutta onhan nämä naisten rahanlähettelyt tuntemattomille ym. nähty.


      • Hattiwattien
        39399 kirjoitti:

        Nettideittailussa vaan on aika yleistä että huijataan minkä ehditään, turha ottaa mitään vakavasti ja tosissaan ennen tapaamista mutta onhan nämä naisten rahanlähettelyt tuntemattomille ym. nähty.

        Esimerkiksi vain. Ja sitten jatkaa nettideittailuakin tiiviimmin, jos syytä toimien muistakin kuin näiden deittisivustojen kautta. Kun tekeväthän ihmiset ja perheetkin niin. Paikallisia vaihteluja voi olla.
        Ei se tapaaminen ainakaan mitään todista, jos kyseessä on huijari. Osaa vaan sitten huijata jo paremminkin ehkä tavatessa.
        Reilusti tai reilummin ne miehet osaa rahaa lähetellä tai toisena toimintamuotona kun lytätään kasaan kymmeniä noita huijaussivustoja vain.


    • klklsfjo

      Jos ei ole ensin tyytyväinen itseensä, ei pysty koskaan saamaan parisuhdetta. Läheisriippuvuus on sairaus ja se ei ole rakkautta. Kannattaa tarkistaa ensin, mitä parisuhteella tarkoitetaan. Onko se esimerkiksi orjasuhde tai etsitkö äitiä tai kodinhoitajaa? Kaikki nämä ovat sairaita ilmiöitä. Hätäilemällä ei saa koskaan parisuhdetta. Nämä hätäilijät karsiutuvat nopeasti pois nettitreffeillä.

      • ep55555555555

        Sittenhän valtaosa maailman väestöstä ei pystyisi koskaan parisuhteeseen jos pitää ensin olla tyytyväinen itseensä, jäljelle jäisi vain narsistit.
        Taidat olla mielisairaanhoitaja tai se potilas, ehkä sittenkin potilas mutta kuvittelet olevasi hoitaja omassa mielessäsi.

        Entä rakkautta ensi silmäyksellä ja siitä suhteeseen? Ei ole mahdollista? Liian hätäistä? Herää, pahvi..


      • Ei-narskuja

        Eiköhän tuossa ollut kyse TASAPAINOISESTA parisuhteesta. Kyllä jotkut pystyy olemaan parisuhteessa vaikka miten kipeän tyypin kanssa, mutta yleensä se vastapuolikin on tavalla tai toisella psyykkisesti sairas tai rikkonainen. Itseensä terveellä tavalla tyytyväinen, itseään arvostava ihminen kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen, jos vain sopiva kumppani löytyy. Itseään arvostava ihminen ei paskaan koske, eli ei kovin pitkään jotain nyhveröä/narsistia/väkivaltaista/läheisriippuvaista tms kumppania katsele.


    • luuseri_täällä

      Diivoja on turuilla toreilla aina ollut ja tulee olemaan. Yksikin nainen leuhki kautta rantojen omaa pärjäämistään treffeillä haukkui minut saamattomaksi ei voi olla missään tekemissä mut olin hiljaa kuuntelin ;D Nainen asui ahtaasti yksiössä, minä omakotitalossa ranta saimaalla mökkeineen joskus mennyt raha-asiat em naisten vuoksi perseeseen yli kymppitonni laskuja perinnässä mut kaikki maksanut luottotiedot edelleen kiiltävän puhtaat, en tunne sanaa sossu mut olen silti mitään aikaan saamaton luuseri mitä deittien kunnon naiset ei kaipaa

      • luuseri_täällä

        sitten on merkillinen pieni ryhmä minun näkö vinkkelistä, nuo muna naiset. Aina pitää olla yhdynnässä ja uuden miehen kanssa. Sellaisenkin olen treffannut deideiltä. Luulisi kun kaveri löytyy joka on kiinnostunut antamaan sitä munaa niin se riittää mut kun ne pitävät yhtä aikaa miehiä. Esimerkin nainen myönsi et pitää olla kikuli pimpissä jatkuvasti. Tää on totta.


      • Geometrix

        Tuolla jossain keskustelussa noilla piirteillä toimivia kuin otsikossa kutsutaan narsisteiksi, joiden kanssa suhde on taatusti vaikeaa vaatimuksineen jo ennakkoon.
        On keskustelua tyttären ja narsistin suhteesta koskien tietenkin vain liki eronneita. Mutta samanlaisessa yliotteeessa on pidetty tytärtäkin niin pitkään kuin on viihtynyt kotona.


    • mietemyssy

      Lisään tässä nyt muutaman asian yhteisesti kaikille. Tarkoitan sillä, että en halua
      mitään kirjeenvaihtokavia sitä, kun joillakin ei ole edes halua tavata, vaan pitäisi
      kirjoitella kuukausitolkulla. Toki on hyvä ottaa asioista selvää etukäteen, mutta
      loppujen lopuksi tavatessa huomaa, että onko toisessa sitä kipinää.

      En etsi mitään orjaa, vaan tasapuolista kumppania, joka on ilmoituksessa tullut
      selväksi. Molemmilla pitää olla omaa aikaa ja ennenkaikkea omia harrastuksia.
      En itsekkään jaksa mitään takertujaa, enkä ihmistä jolla ei ole omia mielipeitä.
      En myöskään jaksa ihmisiä, jotka ei tiedä mitä etsii, tai etsiikö mitään.

      Koittakaa päättää!

    • istesmöglich

      Toiveena mies, joka kykenee sitoutumaan, mutta ei enää tarvitse asumista yhdessä. Toki lomamatkat muutaman viikon ajan menee saman katon alla, muuten riittää viikonloput vaikkapa pidennettyinä.

      • jyhkyu

        No kerro sitten ilmoituksessasi rehellisesti ettet halua lapsia ja edes asua miehen kanssa ydessä. Äläkä haaskaa sellaisten miesten aikaa jotka haluavat normaalin parisuhteen. Itse en katso naisen profiilista ensiksi kuvaa vaan onko naisella lapsia ja haluaako tämä niitä. Yhärien sekä lapsia haluamattomien kohdalla lopetan lukemisen siihen.


    • Mukavamies39

      Itse olen etsimässä , vakaata suhdetta joka ei päättyisi eroon. Olen sinkkumies ja täysin raitis. Toivoisin sinulta samaa . Tulisit toimeen omillasi kuten minäkin. Mikä vielä parempi olisit sinkku niin kuin minäkin. Haluaisit lapsia kuten minäkin. Sinulla olisi sama arvot kuten minullakin. Ei haittaa vaikka sinulla olisikin lapset ja olisit leski.

      • hissipoiskäytöstä

        Mitkähän ne arvosi sitten sattuisivat olemaan... Yksinhuoltajan vai konkurssikypsän lesken arvot ?


    • Itse olen tuollaiset ilmoitukset tulkinnut niin että nämä naiset eivät oikeasti ole etsimässä kumppania vaan enemmänkin henkilöä jolla olisi vipuvartta kammeta hänen elämänsä uudelle tasolle. Jos kerran työelämä on asettunut uomiinsa, harrastukset löytyneet, ystäväpiiri on laaja ja jos vielä slloin tällöin saa lyhytaikaista lempeäkin kunhan jaksaa baariin lähteä niin kyllähän kynnys parisuhteen muodostamiseen on korkea.

      Olen mielessäni verrannut tilannetta kävelyyn ostoskeskuksessa. Naisella on kaikki tarvittavat vaatteet eikä tarvi mitään, mutta jos nyt jostakin sattuu löytymään vaikka huivi joka sopii silmien väriin tai vyö joka korostaa kapeaa vyötäröä niin kyllähän sellaisen voi matkaan ottaa vaikka mitään ei ole etsimässä. Eli tavallaan tällä ilmoituksella kerrotaan että ostoskeskuksessa ollaan; miehet voi tulla näyteikkunoihin.

      Itse olen jättänyt nämä ilmoitukset rauhaan koska tuollainen ajatusmailma, jossa miehen ainoa mahdollisuus päästä parisuhteeseen on olla lähtökohtaisesti naiselle joku bonus tai lisäarvo, on minulle vieras; ehkä hieman jopa loukkaava. Toki sen verran pitää olla rehellinen että ei tällaisella tavallisella keski-ikäisellä työssäkäyvällä miehellä ole tarjota sellaista joka pistäisi naisen sieltä näyteikkunoista minut valitsemaan. Ei ole tarjota rikkauksia, suitsukkeita eikä mirhamia; statuksesta ja jetset elämästä puhumattakaan.

      Ehkä sitä näin putkiaivoisena otuksena myös hieman ylianalysoi näitä ilmoituksia. Pitäisi vaan rohkeasti kirjoitella jos siltä tuntuu. Saattaahan tuolla joukossa olla nainen jonka elämä on kohdillaan mutta siihen tulisi vielä päävoitto ja lisänumerot ihan sillä että saisi rakkauteni.

      • Hupps

        No todellakin ylianalysoit.


    • ootsielläjossainm

      Olen ollut vuosia yksin ja ikää lähelle 50v. Lapset jo muuttaneet pois ja nyt ensi kertaa elämässä asun yksin. On oma mukavuus ja voi tehdä asioita halunsa mukaan. En silti sulje pois parisuhteen ajatusta, mutta kynnys on jo aika korkea. Ensinnäkin haluan asua yksin ja se pitää olla miehelle hyväksyttävä asia. Suhde pitää perustua luottamukseen ja oleminen yhdessä helppoa. Rakkaus on kyllä se tärkein peruste. Sitoudun suhteeseen täysin ja samaa odotan mieheltä. Kun nämä asiat natsaa, ei niitä edes tarvitse erikseen miettiä.
      Ehkä vaan haaveilen, mutta uskon jossain olevan juuri se mies, joka kuuluu minulle ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe