Mistä löytyisi nuotit Adagio, Matkalla ikuisuuteen (Kun yö taas päivään vaipuu), joka löytyy poptprin levyltä Enkelten laulut vol. 2, Anninan tulkitsemana. Olisi toive omaisilla tämä hautajaisiin, eli kiirus olisi loihtia nuottilot piano voc.
https://www.youtube.com/watch?v=f3TMXDKrh3g
"Kun yö taas päivään vaipuu, aamuinen usva haipuu,
niin säteet auringon nuo, voimaa ne elämään suo.
Tielläni ikuisuuteen, saan nousta aamuun uuteen.
Voin luottaa johdatukseen, ja Taivaan varjelukseen,
ei huolet voi uuvuttaa, niin kaunis on, niin kaunis on maa.
Riemuiten käydä saan, jätän murheeni taa.
Matkaajan tie, haaveisiin vie,
kanssa ystävien, veljien siskojen näin matkaani teen.
Kun päivä iltaan vaipuu, mieleni täyttää kaipuu,
niin kiittää silloinkin saan, Luojaan Taivaan ja maan.
Hän johtaa kulkuamme, on jossain maa, ikirauhan maa mua johdattaa. -
Vain säteet auringon nuo, voimaa ne elämään suo,
suojaisaan ikuisuuteen
matkaani teen, matkaani teen, ikuisuuteen.
Luojani luo."
NUOTIT Adagio, Matkalla ikuisuuteen
Nuottiapuja
2
7997
Vastaukset
- Anonyymi
niin kauniit ja koskettavat sanat --kenen kirjoittamat!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919