Miksi ei ollut silloin, kun olin nuorempi

IkäRajoittaa

Saisipa olla nyt nuori, kun suomessakin on enemmän kauniita aasialaisia naisia.
Ei ollut minun nuoruudessani aasialaisia naisia juurikaan suomessa.
Aasialaiset naiset kiinnostaa, mutta mahdollisuuteni heitä kohtaan ovat auttamattomasti ohitse.
Ikää alkaa olemaan jo senverran, että paras aika elämästä on auttamattomasti ohi.
Olisipa vielä alle 30 vuotias, niin olisi joitain mahdollisuuksia saadakin, mutta eipä ole enää tällä iällä.

44

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lykkyäpyttyyn

Minkä ikäinen olet?
      Aasialaiset naiset tykkää miehistä, jotka ovat vanhempia ja paljon vanhempia kuin itse ovat. Syynkin voimme arvata.
      Ei sulla ukko ole hätää, matkusta vaikkapa Thaimaahan tai tilaa netistä, siellä ei ikääsi katsota kuin hyvällä. Filippiinistäkin saat haluamasi naisen, ei tarvitse kovin paljoa yrittää.
      Moni köyhän maan tyttölapsi haluaa köyhyydestä pois ja mieluummin pyykkäävät ja tekevät ruokaa ja siivoavat kotonasi kuin kykenivät riisipellolla.

• IkäRajoittaa

Ikää on 47 vuotta, mutta tunnen itseni jokseenkin 10 vuotta nuoremmaksi.
        Ikähän on pelkästään numeroita ja ihminen voi tuntea itsensä paljon nuoremmaksi, kuin mitä ikä numeroina on.
        En ole ylipainoinen, en tupakoi, en käytä alkoholia. Harrastan liikuntaa päivittän ja yritän elää terveellistä elämää.
        Pyöräiltyä tulee kymmeniä kilometrejä päivittäni koko vuoden ajan.
        Omaisuutta ja rahaa on senverran paljon, ettei töissäkään ole mikään pakko käydä.
        Jotenkin sitä vaan aasialaiset naiset saa meikäläiseltä jalat alta. Tummat kauniit silmät, tummat hiukset ja siro ulkomuoto.
        Voisin tuijottaa aasialaista naista silmiin ja kasvoihin tuntikausia, jotenkin ne vaan on niin luomoavat.
        Ilokseni huomasin paikallisessa marketissa aasialaisen tosi kauniin naisen, joka on kaupan kassalla.
        Menekin aina sen kassan kautta, kun ostoksilla käyn. Aina kun menen kauppaan, niin toivon, että hän olisi silloin kassalla.
        Nyt en ole sattunut viikkoon samaan aikaan kauppaan, kun hän on ollut kassalla.
        Jonkun aikaa on varmaan suomessa asunut, kun osaa suomen kieltä.
        Kerran olin ostoksissa ja huomasin hänet täyttämässä kaupan hyllyjä. Ajattelin, että no, nyt en sitten tapaakaan häntä kassalla.
        Saavuin jonkun ajan kuluttua kassalle, kun tämä aasialainen nainen ryntäsi kassalle ja sanoi kassalla olevalle toiselle kassaneidolle, että hän voi tulla nyt kassalle.
        Ihmettelin tietenkin, että mitenkäs hän kiirehti kassalle minua palvelemaan, josta olin tosi iloinen.

• Enuskokokojuttua
        IkäRajoittaa kirjoitti:

Ikähän on pelkästään numeroita ja ihminen voi tuntea itsensä paljon nuoremmaksi, kuin mitä ikä numeroina on.
        En ole ylipainoinen, en tupakoi, en käytä alkoholia. Harrastan liikuntaa päivittän ja yritän elää terveellistä elämää.
        Omaisuutta ja rahaa on senverran paljon, ettei töissäkään ole mikään pakko käydä.
        Jotenkin sitä vaan aasialaiset naiset saa meikäläiseltä jalat alta. Tummat kauniit silmät, tummat hiukset ja siro ulkomuoto.
        Voisin tuijottaa aasialaista naista silmiin ja kasvoihin tuntikausia, jotenkin ne vaan on niin luomoavat.
        Ilokseni huomasin paikallisessa marketissa aasialaisen tosi kauniin naisen, joka on kaupan kassalla.
        Menekin aina sen kassan kautta, kun ostoksilla käyn. Aina kun menen kauppaan, niin toivon, että hän olisi silloin kassalla.
        Kerran olin ostoksissa ja huomasin hänet täyttämässä kaupan hyllyjä. Ajattelin, että no, nyt en sitten tapaakaan häntä kassalla.
        Saavuin jonkun ajan kuluttua kassalle, kun tämä aasialainen nainen ryntäsi kassalle ja sanoi kassalla olevalle toiselle kassaneidolle, että hän voi tulla nyt kassalle.
        Ihmettelin tietenkin, että mitenkäs hän kiirehti kassalle minua palvelemaan, josta olin tosi iloinen.

Samat jutut sulla. Taitaa olla copy- paste- systeemillä.
        Olethan sä vanha ukko. Ei se tee ihmistä nuoremmaksi,kun vaan kuvittelee niin. Ja ainahan sitä saa keksiä mitä vaan, että rahaa löytyy ettei töissä tarvii edes käydä ja kuntokin on kuin jollain parikymppisenä ja silti käyt jossain kaupassa stalkkaamassa jotain aasialaista likkaa.

• 70-luvulla.nuori.mies
        IkäRajoittaa kirjoitti:

Hyvin ehdit vielä naimisiin ja lapsetkin hommata, voit saada esim. tosi kauniin tyttären aikaiseksi!
        Et ole liian vanha näkemään lapsesi täysi-ikäisinä. Ehdit vielä nähdä lapsenlapsesikin ja heidän kouluunmenonsa.

• Suomiukkovaaraksi

”Moni köyhän maan tyttölapsi haluaa köyhyydestä pois ja mieluummin pyykkäävät ja tekevät ruokaa ja siivoavat kotonasi kuin kykenivät riisipellolla.”

Sehän on vain suomiukolle kova pala kun nainenkin osaa ja voi. Eihän naisen pitäisi osata mitään muuta kuin siivota, tehdä ruokaa ja pyykätä. Eli suomiukko haluaa naisen olevan taidoiltaan vammainen tai lapsi jota mies ohjaa ja valvoo. Näkeehän sen suomiukkojen valituksistakin kuinka suomalaiselle naisella on omat mielipiteet jne. Ulkomaalaisilta miehiltä taas en ole ikinä kuullut tuollaista valitusta! Tälläkin palstalla pyörivä suomalaisnainen on ihan sen suomiukkonsa pauloissa. Avaispa moni suomalaisnainen vaan silmänsä

• Hölmöläiselle
        70-luvulla.nuori.mies kirjoitti:

Hyvin ehdit vielä naimisiin ja lapsetkin hommata, voit saada esim. tosi kauniin tyttären aikaiseksi!
        Et ole liian vanha näkemään lapsesi täysi-ikäisinä. Ehdit vielä nähdä lapsenlapsesikin ja heidän kouluunmenonsa.

Juuh,toki ehtii näkee ne kaikki kauniit tyttölapset kiikkustuolissa istuen ja lapsen lapsetkin vielä.
        Aika lapsellista ajattelua ja huomaa, että kirjoittaja on joku vähän hölmömmän puoleinen mies.

• sekopäätulitaas
        Suomiukkovaaraksi kirjoitti:

”Moni köyhän maan tyttölapsi haluaa köyhyydestä pois ja mieluummin pyykkäävät ja tekevät ruokaa ja siivoavat kotonasi kuin kykenivät riisipellolla.”

Sehän on vain suomiukolle kova pala kun nainenkin osaa ja voi. Eihän naisen pitäisi osata mitään muuta kuin siivota, tehdä ruokaa ja pyykätä. Eli suomiukko haluaa naisen olevan taidoiltaan vammainen tai lapsi jota mies ohjaa ja valvoo. Näkeehän sen suomiukkojen valituksistakin kuinka suomalaiselle naisella on omat mielipiteet jne. Ulkomaalaisilta miehiltä taas en ole ikinä kuullut tuollaista valitusta! Tälläkin palstalla pyörivä suomalaisnainen on ihan sen suomiukkonsa pauloissa. Avaispa moni suomalaisnainen vaan silmänsä

Avaa sinä sinä sekopää.silmäsi, kon huomaat miten tyhmä olet. Tällä palstalla on yksi pyörivä sekopää ja se on sinä itse.

• Suomiukkokaikentakana

Eli oot siis todellisuudessa mies etkä nainen! Tällä palstalla kun joku nainen on monesti kehunut suomiukkoa parhaimmaksi mieheksi. Enpä yhtään yllättänyt että senkin nimimerkin takana on suomiukko joka esittää suomalaista naista. Ainakin moni suomalainen nainen sentään ymmärtää välttää suomiukkoa eikä suostu sen aivopesemäksi

• sekopäälle
        Suomiukkokaikentakana kirjoitti:

Eli oot siis todellisuudessa mies etkä nainen! Tällä palstalla kun joku nainen on monesti kehunut suomiukkoa parhaimmaksi mieheksi. Enpä yhtään yllättänyt että senkin nimimerkin takana on suomiukko joka esittää suomalaista naista. Ainakin moni suomalainen nainen sentään ymmärtää välttää suomiukkoa eikä suostu sen aivopesemäksi

Mikähän sinä todellisuudessa olet, täysin sekopää hullu vai teinipennun astellee jäänyt aikuinen. Tuskinpa sinunkaan mies rakastaa moista sekopäätä. Onko vain olesuhteiden pakosta kanssasi.

• Eikiitossuomiukolle
        sekopäälle kirjoitti:

Mikähän sinä todellisuudessa olet, täysin sekopää hullu vai teinipennun astellee jäänyt aikuinen. Tuskinpa sinunkaan mies rakastaa moista sekopäätä. Onko vain olesuhteiden pakosta kanssasi.

Muslimimies rakastaa sentään minua enemmän verrattuna suomiukkoon. Mun sydän kuuluu vain muslimimiehelle. Suomalaisessa miehessä on paljonkin vikaa kun kaikki ex miehet paljastui juopoiksi.

• kukajaksaa
        Eikiitossuomiukolle kirjoitti:

Muslimimies rakastaa sentään minua enemmän verrattuna suomiukkoon. Mun sydän kuuluu vain muslimimiehelle. Suomalaisessa miehessä on paljonkin vikaa kun kaikki ex miehet paljastui juopoiksi.

Jospa yksikään suomimies ei selvinpäin jaksa kestää täysin sekopäistä naista. Hakeudu hoitoon.

• Ollanainenolla
        Suomiukkokaikentakana kirjoitti:

Eiku mä oon nainen, en ole sama henkilö miksi luulet.

• Voikovoiko
        kukajaksaa kirjoitti:

Jospa yksikään suomimies ei selvinpäin jaksa kestää täysin sekopäistä naista. Hakeudu hoitoon.

Uskomatonta että tuo sekoboltsi vaan saa riehua palstalla. Ei tuolta tule yhtään ainutta järkevää sanomista. Eikö ylläpito voisi mitenkään puuttua tuohon??

• Säälittävää
        sekopäälle kirjoitti:

Tää hullu suomiukkojen vihaaja on oppinut musu-ukoltaan valehtelun epäsuomalaisen taidon. Ei tarvi tietää mitään ei ajatella mitään valehtelee vaan kaikkeen jauhaa samaa valetta, niin minkäs siinä sitten. Siihen tyyliinhän siellä on asioita hoideltu ja tulokset näkee. Musuäijä vahtii mitä se kirjoittelee muuten läski tummuu akallakin.

• Paavolan-Pena

47 ei ole ikä, eikä mikään. Minä olen 66v. ja vaimoni on 36 v. Löysin hänet AsianDating-sivustolta.

• Kuusseiskaikäloppu

Eli siis sieltä sivustolta,joissa Aasian naiset etsivät itselleen elättäjää.
        Ei ole nainen ihan terve, kun menee yhteen ikälopun kanssa.

• ppppppppoooooorrrrreeee
        Kuusseiskaikäloppu kirjoitti:

Eli siis sieltä sivustolta,joissa Aasian naiset etsivät itselleen elättäjää.
        Ei ole nainen ihan terve, kun menee yhteen ikälopun kanssa.

Toinen vaihtoehto ois ottaa saman ikäinen valtamerialuksen kokoinen suomirotko. Vaikee valinta

• taikun-mies
    • yozora-no-hoshi

Kyllähän noita palstoja löytyy googlettamalla. Niissä on aasialaisia naisia, Suomessakin asuvia, jotka sallivat miehen usein olevan 10-15 v. itseään vanhempia.

• taikun-mies

Kas, kas! Mode on poistanut häntä kritisoivan viestini. No, ei haittaa. Ilmoitus ylläpidolle on tehty mielivaltaisesta toiminnasta. Mikähän mielenhäiriöinen täällä onkaan modena?

• Lomapanosiko

Mikä sun ongelma on oikein?
        Mitäs menet kritisoimaan muita ihmisiä?
        Kuvittele yli olevasi muita parempi,kun olet Suomeen tuonut lomapanosi.

• taikun-mies
        Lomapanosiko kirjoitti:

Mikä sun ongelma on oikein?
        Mitäs menet kritisoimaan muita ihmisiä?
        Kuvittele yli olevasi muita parempi,kun olet Suomeen tuonut lomapanosi.

Mode toimi palstan sääntöjen vastaisesti. Hän poisti linkin deittailusivustolle. Linkitys ei ollut mainostamista, koska kysymys ei ollut kaupallisista sivuista. En minä ole muita parempi. En ole tuonut lomapanoa mistään, vaan tutustuin vaimooni Suomessa. Löysin hänet deittailusivustolta ja hänellä oli jo oleskelulupa.

• Vosuon
        taikun-mies kirjoitti:

Mode toimi palstan sääntöjen vastaisesti. Hän poisti linkin deittailusivustolle. Linkitys ei ollut mainostamista, koska kysymys ei ollut kaupallisista sivuista. En minä ole muita parempi. En ole tuonut lomapanoa mistään, vaan tutustuin vaimooni Suomessa. Löysin hänet deittailusivustolta ja hänellä oli jo oleskelulupa.

Niin kuuluukin poistaa deittisivustojen mainostaminen.
        Lomapano verrattavissa deittisivustoilta hankittuun vosuun.

• yozora-no-hoshi

Danny on 75 v. ja tyttöystävä 23 v. Niinistöllä ja Haukiolla on ikäeroa lähes 30 v. Näistä ei pidetä ollenkaan meteliä. Mutta kun suomalaisella on paljon nuorempi aasialainen vaimo, niin heti täällä ollaan mollaamassa. Mitä se kenellekään kuuluu toisten suhteet?

• RakkauttaIhminenKaipaa

Komppaan, samaa mieltä olen.
        Eikös joku sanonut, ettei rakkaus katso ikää, mutta tuntuu koskevan vaan taviksia.
        Kuuluisilla ja julkkiksilla saa olla ikäeroa 20-50 vuotta, niin sitä ei pidetä minään kummallisena, vaan pikemminkin ihastellaan ja kehutaan, että onpas todella hienoa ja esimerkillistä.
        Jos tavallisella miehellä on 10-20 vuotta nuorempi kumppani, niin hirveä haloo ja pidetään täysin sopimattomana, vaikka kumpikin rakastaisivat toisiaan.
        Eikö tärkeintä ole, että kumpikin rakastaa toisiaan, eikä niinkään ikäero, joka on numeroita.
        Toinen vaihtoehto on yksinäisyys, mikä ei ole kenellekään hyväksi, kun jokainen ihminen kaipaa ja haluaa kokea rakkautta, välittämistä ja kosketusta.
        Kun ihminen jää yksin, eikä saa rakkautta, niin hän kovettuu, tulee tunneköyhäksi ja omanarvon tunto katoaa.

• Niinnohtoh
        RakkauttaIhminenKaipaa kirjoitti:

Komppaan, samaa mieltä olen.
        Eikös joku sanonut, ettei rakkaus katso ikää, mutta tuntuu koskevan vaan taviksia.
        Kuuluisilla ja julkkiksilla saa olla ikäeroa 20-50 vuotta, niin sitä ei pidetä minään kummallisena, vaan pikemminkin ihastellaan ja kehutaan, että onpas todella hienoa ja esimerkillistä.
        Jos tavallisella miehellä on 10-20 vuotta nuorempi kumppani, niin hirveä haloo ja pidetään täysin sopimattomana, vaikka kumpikin rakastaisivat toisiaan.
        Eikö tärkeintä ole, että kumpikin rakastaa toisiaan, eikä niinkään ikäero, joka on numeroita.
        Toinen vaihtoehto on yksinäisyys, mikä ei ole kenellekään hyväksi, kun jokainen ihminen kaipaa ja haluaa kokea rakkautta, välittämistä ja kosketusta.
        Kun ihminen jää yksin, eikä saa rakkautta, niin hän kovettuu, tulee tunneköyhäksi ja omanarvon tunto katoaa.

Älä ukko naurata. Rakkautta,buahaaaaahaaaaaahaaa.
        Eiköhän se ole tältä Aasian vosulta rakkautta rahaa kohtaan ja vanha ukko saa tuntea itsensä nuoremmaksi. Olen nähnyt näitä "nuorekkaita" vanhoja ukkoja trendivaatteissaan kuvitellen olevansa nuorempiakin. Itsensä huijaamista. Onhan tuo nyt aika sairas asetelma 36 v nainen ja 66 v mies. Mitä sen ikäinen nainen yleensä näkee niin vanhassa äijässä? Tuskin ukko pystyy mihinkään normaaliin seksieälämään,mutta ukot ovat niin itseänsä täynnä että kuvittelevat olevansa vielä vanhana ukkonakin jotain oriita.

Sitäpaitsi suomalaiset vanhat ukot tuovat juuri Thaimaasta ja muista Aasian maista itseään huomattavasti nuoremman naisen? Miksi juuri Aasiasta,miksei Ruotsista,Norjasta tai Suomesta? Siksi,että näissä maissa nainen vielä arvostaa itseään eikä lähde pelkän rahan perässä toiselle puolelle maapalloa jonkun puoli tutun miehen mukaan.

Monet kalkkikset tykkäävät näytellä muille ukoille,että tämmöisen olen saanut vielä,käykö kateeksi. Kyllähän tuolta Aasian maista saa haettua vaikka minkälaisen eukon itselleen,eivät ole tarkkoja mistään muusta kuin omasta ja perheensä hyvinvoinnista siellä.

• jokainensaakyllä
        Niinnohtoh kirjoitti:

Eiköhän se ole tältä Aasian vosulta rakkautta rahaa kohtaan ja vanha ukko saa tuntea itsensä nuoremmaksi. Olen nähnyt näitä "nuorekkaita" vanhoja ukkoja trendivaatteissaan kuvitellen olevansa nuorempiakin. Itsensä huijaamista. Onhan tuo nyt aika sairas asetelma 36 v nainen ja 66 v mies. Mitä sen ikäinen nainen yleensä näkee niin vanhassa äijässä? Tuskin ukko pystyy mihinkään normaaliin seksieälämään,mutta ukot ovat niin itseänsä täynnä että kuvittelevat olevansa vielä vanhana ukkonakin jotain oriita.

Sitäpaitsi suomalaiset vanhat ukot tuovat juuri Thaimaasta ja muista Aasian maista itseään huomattavasti nuoremman naisen? Miksi juuri Aasiasta,miksei Ruotsista,Norjasta tai Suomesta? Siksi,että näissä maissa nainen vielä arvostaa itseään eikä lähde pelkän rahan perässä toiselle puolelle maapalloa jonkun puoli tutun miehen mukaan.

Monet kalkkikset tykkäävät näytellä muille ukoille,että tämmöisen olen saanut vielä,käykö kateeksi. Kyllähän tuolta Aasian maista saa haettua vaikka minkälaisen eukon itselleen,eivät ole tarkkoja mistään muusta kuin omasta ja perheensä hyvinvoinnista siellä.

Voi taivas miten tyhmä vastaus. Mihin unohtui suomalaiset naiset jotka raahaa tänne kehitysmaan miehiä, seko sitten on rakkautta. Vanhempi mies kyllä elättää nuoren vaimonsa ja Aasialaiset on kovia työntekiöitä, että heistä ei ole suomessa harmia. Samaa ei voi sanoa näistä kehitysmaan miehistä ja ne liitot ei kestä. Myös Turkista ja muualta kehitysmaasta saa vanhempi nainen nuoren miehen, raha heilläkin on vain mielessä.

• Suomiukkovaaraksi
        jokainensaakyllä kirjoitti:

Voi taivas miten tyhmä vastaus. Mihin unohtui suomalaiset naiset jotka raahaa tänne kehitysmaan miehiä, seko sitten on rakkautta. Vanhempi mies kyllä elättää nuoren vaimonsa ja Aasialaiset on kovia työntekiöitä, että heistä ei ole suomessa harmia. Samaa ei voi sanoa näistä kehitysmaan miehistä ja ne liitot ei kestä. Myös Turkista ja muualta kehitysmaasta saa vanhempi nainen nuoren miehen, raha heilläkin on vain mielessä.

Hahhahahah, lähinnä nuo tuntemani suomiukot etsii niist naisista yksinkertaista ja omia mielipiteitä omaamattoman naisen. Tai siis suoraan lapsen. Ei kiitos suomiukolle

• ChinaDragon
        Suomiukkovaaraksi kirjoitti:

Hahhahahah, lähinnä nuo tuntemani suomiukot etsii niist naisista yksinkertaista ja omia mielipiteitä omaamattoman naisen. Tai siis suoraan lapsen. Ei kiitos suomiukolle

Suomalaiset miehet kiittävät ja ovat onnellisia valinnastasi.

• Tässätotuus
        Niinnohtoh kirjoitti:

”Sitäpaitsi suomalaiset vanhat ukot tuovat juuri Thaimaasta ja muista Aasian maista itseään huomattavasti nuoremman naisen? Miksi juuri Aasiasta,miksei Ruotsista,Norjasta tai Suomesta? ”

Se on suomiukolle niin kova pala kun nainenkin voi ja osaa, kun taas köyhimmissä Aasian maissa nainen on vielä se avuton jota pitää auttaa jopa perusasioissakin. Monesti on nämä thaimaalaisen naisen ottaneet tai sellaista harkinneen miehen kuulevan valittavan kuinka minulla suomalaisella naisella on omat mielipiteet. Kehoitan sinuakin olemaan varovaisempi suomalaisukkojen suhteen

• ChinaDragon

Hmm..vai tuovat suomalaiset miehet huomattavasti itseään nuoremman naisen...jos noin olisi niin mitä väärää tässä olisi? Mikä on huomattavasti nuorempi? Saisinko jonkun standardin jonka mukaan ihmisten tulisi avioitua. Muslimimaissahan 14 vuotias menee usein yli 40 vuotiaan kanssa naimisiin mutta onko esimerkiksi oma suhteeni jo liian nuoren kanssa solmittu jos vaimoni on minusta 5 vuotta nuorempi?

Missä menee raja ja onko se raja jokaisessa kulttuurissa sama jotta sitä voitaisiin paheksua?????

• Liikasuuriikäero

Onhan 30 vuotta ikäero jo helvetin paljon.
        66- vuotias mies on jo ikäloppu ja ei kyllä naisella,joka on 30 vuotta nuorempi, ole kaikki himassa. Ei löydä ikäistään seuraa ja ulkomailta sitten pitää vanha ukko ottaa. Rahahan siinä ratkaisee.
        Muuten typerät saivartelusi tiedetään jo.

• ihmettelen-tätä
        Liikasuuriikäero kirjoitti:

66- vuotias mies on jo ikäloppu ja ei kyllä naisella,joka on 30 vuotta nuorempi, ole kaikki himassa. Ei löydä ikäistään seuraa ja ulkomailta sitten pitää vanha ukko ottaa. Rahahan siinä ratkaisee.

"Jenni haukio on fiksu nainen" Hänellä on n. 30 vanhempi ukko ja lapsikin tulossa. "naisella, joka on 30 vuotta nuorempi, ei ole kaikki himassa". Hiukan ristiriitaista.

• ChinaDragon
        Liikasuuriikäero kirjoitti:

Suurin osa suomalaisten miesten kanssa naimisissa olevista aasialaisista ovat kotimaassaan ne parhaat ikävuotensa viettäneitä. Suomeen tultaessa on mittariin kertynyt jo yli 30 ikävuotta. Aasiassahan tämä on rajapyykki jonka jälkeen naisen on todella hankala avioitua. Pidetään jo vähän liian vanhana äitiyteen ja vaimoksi. Ajatellaan jos ei ole kelvannut 30 ikävuoteen kenellekään on naisessa oltava jotain vikaa. Muutosta tapahtuu mutta hitaasti.

30 vuotiaan naisen nuoruus on jo ohi ja hän etsii turvallista vaihtoehtoa tulevalle lapselleen ja elämälleen. Suomessa varttuneemmat miehet taas voivat etsiä jotain erilaista elämäänsä ja aasialainen kyllä tuo sitä uutta elämään siinä missä muukin erilaisesta kulttuurista tulevat.

Nauttikaamme nyt isänpäivästä. Elämässä on tärkeää tuntea onnistuneensa edes jollain tavalla omien lapsien suhteen. Tämä päivä on sopiva siihen arviointiin mitä on tehnyt ja onko jättänyt jotain tekemättä. Parisuhde naiseen tuottaa usein jälkikasvua ja niistä huolehtiminen taitaa olla miehen ja naisen tärkein elämäntehtävä. Kaikki muu on sinänsä toissijaista.

• Yli45vOnVanhus
        ChinaDragon kirjoitti:

Suurin osa suomalaisten miesten kanssa naimisissa olevista aasialaisista ovat kotimaassaan ne parhaat ikävuotensa viettäneitä. Suomeen tultaessa on mittariin kertynyt jo yli 30 ikävuotta. Aasiassahan tämä on rajapyykki jonka jälkeen naisen on todella hankala avioitua. Pidetään jo vähän liian vanhana äitiyteen ja vaimoksi. Ajatellaan jos ei ole kelvannut 30 ikävuoteen kenellekään on naisessa oltava jotain vikaa. Muutosta tapahtuu mutta hitaasti.

30 vuotiaan naisen nuoruus on jo ohi ja hän etsii turvallista vaihtoehtoa tulevalle lapselleen ja elämälleen. Suomessa varttuneemmat miehet taas voivat etsiä jotain erilaista elämäänsä ja aasialainen kyllä tuo sitä uutta elämään siinä missä muukin erilaisesta kulttuurista tulevat.

Nauttikaamme nyt isänpäivästä. Elämässä on tärkeää tuntea onnistuneensa edes jollain tavalla omien lapsien suhteen. Tämä päivä on sopiva siihen arviointiin mitä on tehnyt ja onko jättänyt jotain tekemättä. Parisuhde naiseen tuottaa usein jälkikasvua ja niistä huolehtiminen taitaa olla miehen ja naisen tärkein elämäntehtävä. Kaikki muu on sinänsä toissijaista.

Jos ajattelee ikäeroa, niin paljon suuremmalta ikäero tuntuu, kun ajatellaan 30 vuotta ikäeroa, jos ajattelee isompina lukuina vaikka syntymä vuosilukuina 1970 ja 2000, niin luku ei tunnu niin suurelta, vaikka suuri onkin.

Jos asiaa ajattelee toiselta kantilta, kun ihminen kuolee, niin nuoren ihmisen kuolemaahan pidetään aina traagisena ja yllättävänä, mutta vanhan ihmisen kuolemaa taas luonnollisena.
        Jos ihmistä pidetään yli 45 vuotiaana liian vanhana alkamaan seurustelemaan, niin jos 45 vuotias kuolee, niin ei silloin ainakaan voi kukaan sanoa, että ihminen kuoli nuorena.
        Yli 45 vuotiashan on jo vanhana ukko, kuten monen mielestä tällä palstalla.
        Yli 45 vuotias ei ole enää nuori ja paras elämä jo eletty ja kannattaa vetäytyä pois työelämästä nauttimaan niistä muutamista jäljellä olevasta vuodesta, ennekuin kuolema korjaa.

• Välikyssäri
        ChinaDragon kirjoitti:

Kysymys sinulle viisaalle aktiiville siellä sun täällä.

Onko miehessä jotain vikaa, jos 45 vuotiaana ei ole kelvannut loppuelämän kestävään parisuhteeseen ?

• ChinaDragon
        Välikyssäri kirjoitti:

Kysymys sinulle viisaalle aktiiville siellä sun täällä.

Onko miehessä jotain vikaa, jos 45 vuotiaana ei ole kelvannut loppuelämän kestävään parisuhteeseen ?

Varmasti on, kuten meissä kaikissa ihmisissä.

• Skånepåg

Olin 28 kun hain rakkaani Suomeen, nykyään 68.....tässä vain se nuoruus kuluu, molemmat jo vuosia eläkkeellä kuin kissa ja koira :-*

• 47vee

Kyllä 47 vuotias mies saa Aasiasta itselleen hyvän vaimon, ellei mies itse mokaa esim. kroonisella kännäilyllä, väkivallalla, tms... Suosittelen kaikille.

• ehehehheheheeeeee

eiks aasialaisneidit yleensä valitse juurikin sellaisen iäkkään suomiukon ?

• Per-kel

Kohta 40 v. piikkiin.- Se on korkiamman kärest !

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      139
      4299
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2069
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2051
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      65
      1769
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1492
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      139
      1485
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      103
      1369
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1266
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1211
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1090
    Aihe