Oma mies on surkea laiska paska

miehetpaskoja

ei voi edes oman lapsensa pyöränkumia paikata että poika pääsee kouluun. Joudun siihen pyytämään toisen ihmisen kun en ehtinyt viemään korjaamolle. Mies on työtön jolla olisi aikaa. Kohta sillä ei ole naista, oli meinaa viimeinen pisara.

99

1023

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-jännämies

      Itse olet ihmispaska, kun ajattelet tollasta omasta rakkaasta miehestäsi. Ite jos olisin tuo mies, niin lentäsit pihalle ja takaisin ei olis enää tulemista.

      • luuserit

        Niin miehethän saa olla vapaamatkustajina perheessä. Maata päivät sohvalla ja lennättää perheenjäsenet pihalle.


      • ilkeäviestilapselle
        luuserit kirjoitti:

        Niin miehethän saa olla vapaamatkustajina perheessä. Maata päivät sohvalla ja lennättää perheenjäsenet pihalle.

        Pieni ele, mutta kertoo kaiken oleellisen.


      • äitikertoo

        Jos kysymys on vain pyöränkumin paikkaamisesta, suosittelen:
        -paikkaat sen ihan itse pojan kanssa, mikäli isä ei ole opettanut. Netistä löytyy ohjeita, ei ole vaikeaa, mutta hidasta
        -kannattaa myös opetella, (asumismuodosta riippuen) kaikkien miesten/naisten osaamia kotitöitä , kuten leipominen, ruuanlaitto, pyykinpesu, siivoaminen, lisäksi ilmanvaihtokanavien ja viemäreiden putsaamista, pattereiden ilmaamista, valaisimien asennusta yms. pientä...
        Luultavasti aloittajan tapauksessa kysymys on jo pahemmista ongelmista, kuin kotitöiden jakamisesta? Ihan itse kannattaisi miettiä, onko tässä miessuhteessa aihetta jatkoon? Tyydyttääkö se tarpeitasi päivittäin?
        Parisuhdehan on aina vastavuoroinen; ideaalitapauksessa molemmat antavat ja saavat ( muutakin kuin kotitöitä)


      • aikuinenihminen
        äitikertoo kirjoitti:

        Jos kysymys on vain pyöränkumin paikkaamisesta, suosittelen:
        -paikkaat sen ihan itse pojan kanssa, mikäli isä ei ole opettanut. Netistä löytyy ohjeita, ei ole vaikeaa, mutta hidasta
        -kannattaa myös opetella, (asumismuodosta riippuen) kaikkien miesten/naisten osaamia kotitöitä , kuten leipominen, ruuanlaitto, pyykinpesu, siivoaminen, lisäksi ilmanvaihtokanavien ja viemäreiden putsaamista, pattereiden ilmaamista, valaisimien asennusta yms. pientä...
        Luultavasti aloittajan tapauksessa kysymys on jo pahemmista ongelmista, kuin kotitöiden jakamisesta? Ihan itse kannattaisi miettiä, onko tässä miessuhteessa aihetta jatkoon? Tyydyttääkö se tarpeitasi päivittäin?
        Parisuhdehan on aina vastavuoroinen; ideaalitapauksessa molemmat antavat ja saavat ( muutakin kuin kotitöitä)

        Nimenomaan. Kyse on siis molempien tekemisistä. Ei niin että toinen tekee sekä miesten että naisten työt.


    • Taassamatoistuu

      Jospa sille tulee puhjenneesta kumista traumoja...

      • tröööt3434

        :D:D:D


      • kiäh kiäh......:D ikuinen kierre:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Kaikentehnyt

      Olen korjannut polkupyöriä mopoja autoja kun ovat särkeneet. Monta uutta pyörää ostanut. Ei niitä kukaan laske tai se missään näy. Lasta se ei kiinnosta, eikä se muistele menneitä. Anna olla vihasi.

    • jokumies83

      Minä en paikkais pyöränkumia vaan menisin liikkeeseen ja ostaisin uuden sisuskumin sekä vaihtaisin sen itse. Ei kannata alkaa paikata kun kustannuksiltaan tulee uusi kumi halvemmaksi ja nopeammaksi vaihtaa sekä on varmempi :)

    • Laiskapaskaisä

      Tuota joudut käyttämään muita ihmisiä lapsesi hyvinvointiin? Nakkaa mies pihalle osoittaa todella mikä miehiään. Yleensä jos kyse lapsesta ja tarpeesta pitäisi isän kyetä edes se hoitamaan ja heti. Vaikka ei ehkä sinua kunnioita tai korjaisi sinun pyörää niin sillä ei olisi niin isoa merkitystä. Mutta jos omasta lapsesta kyse eikä reakoi vaan joudut pyytämään apua muualta on silloin kylmä itsekäs paska kyseessä. Oma lapsi on aina ykkönen ja sen eteen tekee kaiken. Täytyy sanoa ettei taida arvostaa lasta edes kun ei hoida viipyilemättä asiaa.

    • Ja he olisivat eläneet elämänsä onnellisena loppuun asti, ellei kumi olisi puhjennut.

      • yhteinenyritys

        Pienistä asioista ne onnen esteet yleensä koostuu,
        Molempien pitää tehdä asioita sen eteen. Jos toinen makaa päivät sohvalla ja toinen käy töissä ja hoitaa kaikki kotihommat, eli yleensäkin vastaa koko huushollista niin onneen tulee säröjä herkästi.


      • yhteinenyritys kirjoitti:

        Pienistä asioista ne onnen esteet yleensä koostuu,
        Molempien pitää tehdä asioita sen eteen. Jos toinen makaa päivät sohvalla ja toinen käy töissä ja hoitaa kaikki kotihommat, eli yleensäkin vastaa koko huushollista niin onneen tulee säröjä herkästi.

        Mikään pakkohan ei ole alun perin alkaa leikkiä perhettä laiskan paskan kanssa. Mutta jos alkaa, niin sitten alkaa ja varautuu koostamaan onnensa risojen renkaiden kanssa.


      • yhteinenyritys
        scrg kirjoitti:

        Mikään pakkohan ei ole alun perin alkaa leikkiä perhettä laiskan paskan kanssa. Mutta jos alkaa, niin sitten alkaa ja varautuu koostamaan onnensa risojen renkaiden kanssa.

        Kommenttisi oli juuri sitä mitä sen oletin olevan. Jännämies jne.
        Ei ole ihme että miehet jää sinkuiksi. Yhä harvempi nainen ottaa enää riskiä miehen suhteen.
        Miehet voi kuolla yksinäisyyteen ja pillun puutteeseen ainakin minun puolesta.


      • yhteinenyritys kirjoitti:

        Kommenttisi oli juuri sitä mitä sen oletin olevan. Jännämies jne.
        Ei ole ihme että miehet jää sinkuiksi. Yhä harvempi nainen ottaa enää riskiä miehen suhteen.
        Miehet voi kuolla yksinäisyyteen ja pillun puutteeseen ainakin minun puolesta.

        Toistin tasan samoja sanoja kuin aloituksessa. Ihme tai ei, aloituksen mies ei myöskään ole jäänyt sinkuksi.

        "Yhä harvempi nainen ottaa enää riskiä miehen suhteen. "

        No jos mä olisin nainen, niin ainakaan mitään miestä ottaisi ristikseni. Onkohan naiset vähän hölmöjä?


      • yhteinenyritys
        scrg kirjoitti:

        Toistin tasan samoja sanoja kuin aloituksessa. Ihme tai ei, aloituksen mies ei myöskään ole jäänyt sinkuksi.

        "Yhä harvempi nainen ottaa enää riskiä miehen suhteen. "

        No jos mä olisin nainen, niin ainakaan mitään miestä ottaisi ristikseni. Onkohan naiset vähän hölmöjä?

        En minäkään ota. Yhä harvempi ottaa jonka näkee miesten itkusta kun eivät löydä kumppania.
        Moni nainen tekee sen haluamansa lapsen yksin. Luulen että aloituksen nainenkin heittää miehen elämästään ja lapsen elämästä pihalle.


      • yhteinenyritys kirjoitti:

        En minäkään ota. Yhä harvempi ottaa jonka näkee miesten itkusta kun eivät löydä kumppania.
        Moni nainen tekee sen haluamansa lapsen yksin. Luulen että aloituksen nainenkin heittää miehen elämästään ja lapsen elämästä pihalle.

        Kyllä. Meidän elämäntavassamme vääjäämättä kasvava osuus ihmisistä on yksin. Näin siitä huolimatta, että varsin kovin harva alun perin tuota tavoittelee. Miehillä on tapana syyttää asiasta naisia ja naisilla miehiä.


    • lsjfljsfljsf

      Jätä tuollainen vätys..

    • eisohvaperuna

      Saamaton vätys on ei muuta kuin ulkoruokintaan.

    • sanot-sille

      sohvaperunalle, että löysit jo uuden miehen joka osti kumin pojan pyörään.

    • .. Mahtoiko tässä olla Totuus.. Ja vain Totuus.. Sekä KokoTarina?.. ;P

      .. Voi olla, että mies on oikeasti ns. "Huono" tai voi olla olematta(kin).. Mut se mistä olen aikast varma on se millainen sinä olet.. Mut jätetään nyt SanoMati.. Kaikkea on tullut nähtyä EmpiirisessäTutkailussa.. ;D

    • Pillujen--asiantuntija

      Itse olet miehesi valinnut. Tuskin se ihan eilen alkoi laiskaksi vaan ollut sitä aina ja olet silti sille pillua jakanut.

      • pilluni--asiantuntija

        Mieshän ei valitse mitään. Mies menee naisen talutusnuorassa niin kauan kunnes nainen heittää väyyksen pihalle.
        Parisuhteessa jaetaan kyrpää ja pillua.


    • EdesUnissa

      Minkähän ikäinen on se POIKA LAPSI joka tarvitsee isänsä pyörän kumin vaihtamiseen jotta pääsee kouluun ? Tässä taidetaan kasvattaa juuri sellaista tulevaisuuden miestä joka ei osaa isona tehdä mitään, vaikka haluaisikin.

      • 1714

        No ainakaan ekaluokkalaiselta tuota ei voi vaatia ilman aikuisen ohjausta.


      • Tällaisista sukupuolirooleista käsittääkseni halutaan eroon, että olisi jotenkin pojan tai tytön rooliin kuuluvaa paikkailla renkaita. Alakoululainen varmaan saa renkaan paikattua tai vaihdettua, mutta tarvitseehan se siihen tukea ja työkaluja. On varmaan paljon talouksia, josta ei löydy jakoavainta saati kiintoavaimia tai rengasrautaa.


      • EdesUnissa
        1714 kirjoitti:

        No ainakaan ekaluokkalaiselta tuota ei voi vaatia ilman aikuisen ohjausta.

        Ei ilman apua. Mutta en kyllä laittaisi ekaluokkalaista vielä kouluunkaan pyörällä, koska ei tunne liikennesääntöjä. Omalle tytölleni pidin rajana kolmannen luokan kevättä ja liikennesääntöjen opettelua ennenkuin sai mennä pyörällä kouluun.


      • scrg kirjoitti:

        Tällaisista sukupuolirooleista käsittääkseni halutaan eroon, että olisi jotenkin pojan tai tytön rooliin kuuluvaa paikkailla renkaita. Alakoululainen varmaan saa renkaan paikattua tai vaihdettua, mutta tarvitseehan se siihen tukea ja työkaluja. On varmaan paljon talouksia, josta ei löydy jakoavainta saati kiintoavaimia tai rengasrautaa.

        Ja olen muuten pyörinyt eräänkin minuutin kaupan hyllyjen välissä ihmettelemässä minkälaisen ulkorenkaan ja sisäkumin mun pitäisi pyörään ostaa. Niitä venttiilejäkin on aika yleisesti ainakin kolmenlaisia ja kokomerkinnät on maastopyörissä ja katupyörissä erilaisia.

        Joten aloittajalle voisi esittää kysymyksen: kyseenalaistatko miehesi, jos olisikin oikeasti niin, että hänellä ei ole harmainta aavistusta miten rengas paikataan tai vaihdetaan?


      • nainenkinosaa

        Nainenkin tajuaa että vanhasta renkaasta voi ottaa ylös sopivan renkaan koon niin ei oo vaikeeta saada sopiva.Ja venttiilin valitsee sen mukaan haluaako täyttää sen huoltiksella vai itse pumpata ,ei kovin vaikeeta kun käyttää maalaisjärkeä.


    • pyykiterilleen

      Onpas ihmisen arvo kovin keveästi ratkaistavaksi. Mitä helvetin vikaa teissä on ? Yhden kumin paikkaamisen takia rikot avioliittosi ? Ei se liitto siis ollut tarkoitettu sinulle ollenkaan. Heikoilla mennään, kun polkupyörän takia pitää hakea eroa, LOL. Se jo yksistään kertoo miten heikoilla kantimilla mennään laittamaan "pyykit yhteen".
      Tyypillisiä sivistymättömiä "korven kulkijoita". Mettäläisiä, sanoisin.

      • elämäväsyttää

        Niin eihän miehen lepäämistä voi häiritä yhden paikkaamiseen takia. Levätköön väsynyt ressukka.


      • Eiköhän tuo rengashomma vain ollut se viimeinen pisara kaiken muun lisäksi. Tyhmähän se on joka kuvittelee niin että ainoastaan tuosta syystä haluaa erota.

        Minä laittaisin poikani pyörän kuntoon heti enkä vasta sitten joskus, laittaisin kuntoon vaikka ei olisi omakaan poika, kyllä se pyörä pienelle vaan on yleensä aika tärkeä.


    • Nooo, istu ihanrauhassa alas ja kysypäs itseltäsi pari kysymystä, näin:

      - "Olihan miehessäni merkkejä jonkinlaisesta vetämättömyydestä jo seurusteluaikoina?"
      - "En rakastunut mieheni työteliäisyyteen vaan rentoon luonteeseen"
      - "Ihastuin mieheni tatuointeihin, niillä kaikilla oli "tarina""
      - "Ajattelin heti että mieheni ei ole mikään seitsemästä neljään tavis"
      - "Ajattelin että sitten kun meillä on lapsi mies alkaa hakemaaan tosissaan töitä"

      Jos vastasit kaikkiin "Kyllä" olet saanut täsmälleen sen mitä ansaitsetkin, piti vielä lapsikin tehdä vötkylälle, niin sinun kyllä tulisi pysyä rakkaan miehesi rinnalla, hän tuskin on muuttunut mutta sinä olet.

      By the way, tuollahan joku jo mainitsikin sukupuolirooleista. eihän teidän edistyksellisten 2000-luvun naisten pitäisi olla noin avuttomia, sukupuolirajoittuneita nössöjä. Jos nainen kerran pystyy työelämässäkin kepittämään miehet 6-0 niin miksei sitten tuollaisessa yksinkertaisessa fillarin renkaan paikkauksessa? Ei muuta kun alat paikkaamaan sen renkaan etkä kitise, ehkä edistyksellinen 2000-luvun miehesi keittää teille sillä aikaa kahvit. jos vaihdat vielä autoonkin renkaat se saattaa hyvässä lykyssä vaikka leipoa sulle pullaa palkkioksi.

      • laiskistuuvanhetessaan

        Entä jos ei vastaa yhteenkään kyllä.
        Aloitus on provo joka saa miehen hykertelemään.


    • oonoikeessa

      ja sit se on viel ollu moraalisesti väärin käyttäytyny luuseri!!!???kyl miehet on ja osaaaaaa.valehdella.harmaaritari;oikeassa!!!

    • ooooohhhh

      ja mä naisena tienaan niin paljo et en miehiä tarvii.oliko joku seksi.ylarvostettu.ja jos tarviin.maksan.ja jopa niin miehekkäästätyöstä.autonrenkaan vaihto.et hikoon.ooohhh

    • enpäviitsi

      Tuollaisiahan miehet on.
      Miehen pito on kallista huvia, maksullista mulkkua. Halvemmaksi tulee käydä baarissa viikonloppuna kun elättää kotona vötkylää pelkän seksin takia.

    • laiskojapaskoja

      maataloihin etittii vötkylämiehille tilan paikan jatkajaa.naisista. nytkö se on levinny kaupinkiin.onpa se kaupunki älynny naisten arvon.onkoo nua pojat sielkii ku muslmit tarkoti lusmut meiä maal.laiskoja paskoja.

    • panzer59

      Voi niitä aikoja kun minäkin olin arvoton siivooja, "kodinhoitaja", lapsenhoitaja, remppaaja ja lopulta päädyin yhteisvastuiseksi velalliseksi ex-puolison älyttömiin korttivelkoihin. Oli lähellä että olisin päätynyt kiveen mutta onneksi pääsin irti kauheasta reaalista, vaikkakin rahanperintäjärjestelmät toki seuraavat hautaan asti! stalingrad hans...

    • Minkälainen olis reipas paska?

      • Heh.. jos aloittajan mies olisi korjannut kumin, se olisi surkea ripuli.

        Tän saman ätminkäisen aloituksia on taas sivu puolillaan. Sillä on kovin suppea sanavarasto.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Heh.. jos aloittajan mies olisi korjannut kumin, se olisi surkea ripuli.

        Tän saman ätminkäisen aloituksia on taas sivu puolillaan. Sillä on kovin suppea sanavarasto.

        Joo. Mulle junnu soitti ja piti käydä se pyörineen toiselta puolelta kaupunkia. Sattukin....vielä kerkesin tänään laittaa...sit ei tiedä milloin oisin kerennyt.

        Joo, ei sinkut sivuille naiset tuollasii laita..


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Heh.. jos aloittajan mies olisi korjannut kumin, se olisi surkea ripuli.

        Tän saman ätminkäisen aloituksia on taas sivu puolillaan. Sillä on kovin suppea sanavarasto.

        Joo. Mulle junnu soitti ja piti käydä se pyörineen toiselta puolelta kaupunkia. Sattukin....vielä kerkesin tänään laittaa...sit ei tiedä milloin oisin kerennyt.

        Joo, ei sinkut sivuille naiset tuollasii laita..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Mulle junnu soitti ja piti käydä se pyörineen toiselta puolelta kaupunkia. Sattukin....vielä kerkesin tänään laittaa...sit ei tiedä milloin oisin kerennyt.

        Joo, ei sinkut sivuille naiset tuollasii laita..

        Tuplat... Oot saanut Pujottelijalta tartunnan. Nyt kerrot kaikki likaiset yksityiskohdat miten niin pääsi käymään!


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tuplat... Oot saanut Pujottelijalta tartunnan. Nyt kerrot kaikki likaiset yksityiskohdat miten niin pääsi käymään!

        Katon jäkistä...ruåtti vs sekki....se riittää...ja söin vanukkaan, että selkeesti näillä irtoo..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Mulle junnu soitti ja piti käydä se pyörineen toiselta puolelta kaupunkia. Sattukin....vielä kerkesin tänään laittaa...sit ei tiedä milloin oisin kerennyt.

        Joo, ei sinkut sivuille naiset tuollasii laita..

        Se heittää luun ja me kalutaan :) Mikäs siinä, näinhän saadaan keskustelua aikaiseksi. Söin muuten just viimeisen Tuplan, ostin paljousalennuksella neljä. Ai että maistuu hyvältä näin syksyisin... Pitää kerätä kunnon laardi talven varalle >:-(

        Taas jää jutut vähiin kun pitää aamulla heräillä aikaisin. Öitä!


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Se heittää luun ja me kalutaan :) Mikäs siinä, näinhän saadaan keskustelua aikaiseksi. Söin muuten just viimeisen Tuplan, ostin paljousalennuksella neljä. Ai että maistuu hyvältä näin syksyisin... Pitää kerätä kunnon laardi talven varalle >:-(

        Taas jää jutut vähiin kun pitää aamulla heräillä aikaisin. Öitä!

        Juu. Puikkarin etjut on turvallisen mukavia ja sieltä jutut aina polveilee.

        No kömmihän uinumaan. Mä katon tuon lätkäpelin ja meen kans. Huomenna kouluunkuskailua ja sit käyn naikkosen luona. Illalla sit itse mailanvarteen. Öitä.


    • Just laitoin jopoon 15 min sitten takarenkaaseen uuden sisusrenkaan. Entinen niin seula, että ei saanut katsottua, että mistä vuoti. Oikeen kun hullunraivolla nylkytti ilmaa, niin talkit vaan pöllys sieltätäältä...Pojasta oli hauskaa...Prismasta jopon oma sisägummi oli käytävä. Alle 6 euroa...

      • Eikös se poika oo jo niin iso että alkas työkalut pysymään ittelläänkin kädessä? Ei muuuten mutta ois sille enemmän hyötyä jos oisit sen hakenu niin ku kerroit ostanu sen takakumin ja sitten oisitte tullut renkaanvaihtoon jonka junnu itte saa suorittaa sinun valvonnassa niin että tarvittaessa autat. Ei muuten mutta mulla ainakin ollut myöhemmässä elämässä aika paljon hyötyä siitä että jo ihan penskana sai ite rassailla ajopelejä.


      • Dissident
        Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös se poika oo jo niin iso että alkas työkalut pysymään ittelläänkin kädessä? Ei muuuten mutta ois sille enemmän hyötyä jos oisit sen hakenu niin ku kerroit ostanu sen takakumin ja sitten oisitte tullut renkaanvaihtoon jonka junnu itte saa suorittaa sinun valvonnassa niin että tarvittaessa autat. Ei muuten mutta mulla ainakin ollut myöhemmässä elämässä aika paljon hyötyä siitä että jo ihan penskana sai ite rassailla ajopelejä.

        Joo. Otti se entisen pois. Ja ois laittanut uudenkin, mut oli jo kiire iltahommiin.. Nyt jo nukkuu, kun huomenna vähän yli seiska labraan mentävä. Ja sit kouluun.

        Kyllä se jo pyöriä ja mopoja laittaa. Nyt oli pikkusen kiire jo. Nopeemmin itse laitoin.


    • Hmm, niin millä saa laiskasta reippaan? Tarjoamalla sille jotain mikä jaksaa innostaa. Ilmeisesti se ei ole ainakaan polkupyörän gummin korjaaminen.

      Oisko työttömyys vetänyt passiiviseksi? Monillahan menee koko pakka lopulta sekasin, kun työttömänä tylsistyy ja passivoituu. Tulee jonkunsortin masis?

      Joskus nuorena ihan oikeesti laiskalle miehelle, joka teki kyllä kaikkea itsellensä kivaa, muttei mitään yhteisvastuullista kuten tiskaamista, protestoin vähän jurolla tavalla.

      Nakkelin kaikki likaiset astiat roskikseen töistä tultuani, kun herra ei ollut tiskannut. Sotkenut kyllä ja pidellyt päivän verran sohvaa kylellään paikoillaan. No ostetaanpa aina uudet astiat, kun vanhat likaantuu.

      Kyllä se kaivoi ne astiat roskiksesta ja pesi.
      Jostakin syystä tiskaaminen olikin mukavempaa, kun ostella jatkuvasti uusia astioita. Uusi polkupyörä voisi poikaa miellyttää?😜

      • Entäs jos pervitiiniä aamupuuron sekaan raastas? Lähtiskö sohvalta kuin naton ohjus?


      • Dissident kirjoitti:

        Entäs jos pervitiiniä aamupuuron sekaan raastas? Lähtiskö sohvalta kuin naton ohjus?

        Onhan se mahdollista tai sitten jäis sohvalle ähisemään. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Onhan se mahdollista tai sitten jäis sohvalle ähisemään. :)

        No itse olen törmännyt samaan naisessa, mitä aloittaja miehessä. Ja oikeastaan jatkuu se vieläkin... onneks ei tässä taloudessa enää, mutta ei ikinä ole pojan harrastushommissa mukana...4 vuoteen ei mitään. Arvostelee kyllä vanhempien ryhmässä....vähän hävettää, mutta eipä se mua enää koske...


      • Dissident kirjoitti:

        No itse olen törmännyt samaan naisessa, mitä aloittaja miehessä. Ja oikeastaan jatkuu se vieläkin... onneks ei tässä taloudessa enää, mutta ei ikinä ole pojan harrastushommissa mukana...4 vuoteen ei mitään. Arvostelee kyllä vanhempien ryhmässä....vähän hävettää, mutta eipä se mua enää koske...

        Sitten tuli mieleen, että miltä mahtaa tuntua kumppanista joka tykkää ottaa lungimmin, sellainen kumppani "joka ei osaa relata" ollenkaan. Kaiken aikaa vauhti päällä, tehdään tehdään ja tehdään...ikiliikkujana sauhuaa. Patistellaan toistakin tekemään. Kiukutellaan, kun ei kuorma kevene ja itse kasaaan kuormaa jatkuvasi lisää toisellekin.

        Mulle on joskus huomautettu, että pikkasen vois rauhoittua ja olla hosumatta koko aikaa jotakin. No näin talven tullen se kyllä onnistuuki ihan itsekseen, kun ei vaan kaamosmasennukseltaan jaksa eikä huvita.

        Aika usein se taitaa olla, niin että omien vahvuuksienkin mukaan hommat jakautuu. Se tekee ja menee ketä kiinnostaa, mutta tottahan perheessä se nakertaa pintaa alta pois, jos yhtä ei kiinnosta oikeen mikään ja osallistu mihinkään. :(

        Kyllä määkin joskus hermostun, kun mies mun mielestä vaan vetkuttelee eikä tajua ottaa tilannetta haltuun. vaikkapa itse koitan opsikella ja hän pelaa peliään, lapset meuhkaa ja sooloilee mitä sattuu ja mun on pakko lopettaa opiskelu vähän väliä kesken, mennen oikomaan lasten hoopotuksia. Sitten jossain kohtaa joskus meinaa pinnaa kysyä... :D

        Onne sinunkin lapsia, mee sinä välillä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Sitten tuli mieleen, että miltä mahtaa tuntua kumppanista joka tykkää ottaa lungimmin, sellainen kumppani "joka ei osaa relata" ollenkaan. Kaiken aikaa vauhti päällä, tehdään tehdään ja tehdään...ikiliikkujana sauhuaa. Patistellaan toistakin tekemään. Kiukutellaan, kun ei kuorma kevene ja itse kasaaan kuormaa jatkuvasi lisää toisellekin.

        Mulle on joskus huomautettu, että pikkasen vois rauhoittua ja olla hosumatta koko aikaa jotakin. No näin talven tullen se kyllä onnistuuki ihan itsekseen, kun ei vaan kaamosmasennukseltaan jaksa eikä huvita.

        Aika usein se taitaa olla, niin että omien vahvuuksienkin mukaan hommat jakautuu. Se tekee ja menee ketä kiinnostaa, mutta tottahan perheessä se nakertaa pintaa alta pois, jos yhtä ei kiinnosta oikeen mikään ja osallistu mihinkään. :(

        Kyllä määkin joskus hermostun, kun mies mun mielestä vaan vetkuttelee eikä tajua ottaa tilannetta haltuun. vaikkapa itse koitan opsikella ja hän pelaa peliään, lapset meuhkaa ja sooloilee mitä sattuu ja mun on pakko lopettaa opiskelu vähän väliä kesken, mennen oikomaan lasten hoopotuksia. Sitten jossain kohtaa joskus meinaa pinnaa kysyä... :D

        Onne sinunkin lapsia, mee sinä välillä.

        Joo. Kyllä mä ymmärrän, että liika mesominenkin on kehnoa. Mut hän oli se joka valitti mun löysäilystä. Mutta en mä löysäilly liiemmin. Jälkeenpäin oikeesti ihmettelin, et miten mä edes siedin niin pitkään sitä...

        Ihmiset on vaan erilaisia..ei pitäis vetää aina kaikkee rajoille asti silti...joskus se kamelinkin selkä katkeaa...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Kyllä mä ymmärrän, että liika mesominenkin on kehnoa. Mut hän oli se joka valitti mun löysäilystä. Mutta en mä löysäilly liiemmin. Jälkeenpäin oikeesti ihmettelin, et miten mä edes siedin niin pitkään sitä...

        Ihmiset on vaan erilaisia..ei pitäis vetää aina kaikkee rajoille asti silti...joskus se kamelinkin selkä katkeaa...

        Muistelen, että juurikin päinvastoin teit aina kaiken mitä sulta odotettiin? Täytit toisen odotuksia, muistankohan oikein meidän keskustellen joskus jotain semmoista?

        Serkkupoika usein sanoo, että lomallakin on kuin työleirillä, kotinurkat ja kesämökki, vaimo käskee aina tekemään jotain. Ei oo hetken rauhaa. Kuinkahan kauan semmosta jaksaa...


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Muistelen, että juurikin päinvastoin teit aina kaiken mitä sulta odotettiin? Täytit toisen odotuksia, muistankohan oikein meidän keskustellen joskus jotain semmoista?

        Serkkupoika usein sanoo, että lomallakin on kuin työleirillä, kotinurkat ja kesämökki, vaimo käskee aina tekemään jotain. Ei oo hetken rauhaa. Kuinkahan kauan semmosta jaksaa...

        Niin tai hän keksi remontteja, mitä mä toteutin, tein töitä ja sit remontin välissä vahdin muksuja kun hän kävi lenkillä. Sitten perjantai-iltana kun oisi voinut huilata, alkoi parisuhteen parannus... sit napsahti hermot yleensä... oisi pitänyt huomioida häntä, mutta itse sain vaan nalkutusta, niin enpä halunnut olla lähelläkään...

        Niin... joillain ei ole empatiaa vaan. Nähdään vaan omat varpaat...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin tai hän keksi remontteja, mitä mä toteutin, tein töitä ja sit remontin välissä vahdin muksuja kun hän kävi lenkillä. Sitten perjantai-iltana kun oisi voinut huilata, alkoi parisuhteen parannus... sit napsahti hermot yleensä... oisi pitänyt huomioida häntä, mutta itse sain vaan nalkutusta, niin enpä halunnut olla lähelläkään...

        Niin... joillain ei ole empatiaa vaan. Nähdään vaan omat varpaat...

        Joo, muistelen juuri näitä meidän puhuneen joskus aikaisemmin. Ne on kurjia tilanteita, kun on vähän puun ja kuoren välissä, eikä oikeen mikään tahdo kelvata tai riittää. Ehkä sekin tulee sieltä itsestä, ettei ole tyytyväinen aina itseensäkään ja oloonsa.

        Sitten on "helppoa" tiputtaa toisen niskaan se turhautuminen?

        Mitä nyt jotenkin ko. vaimoa tunnen, hän on aika hankala ihminen kaikille muillekin, ei vain miehelleen. :/


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joo, muistelen juuri näitä meidän puhuneen joskus aikaisemmin. Ne on kurjia tilanteita, kun on vähän puun ja kuoren välissä, eikä oikeen mikään tahdo kelvata tai riittää. Ehkä sekin tulee sieltä itsestä, ettei ole tyytyväinen aina itseensäkään ja oloonsa.

        Sitten on "helppoa" tiputtaa toisen niskaan se turhautuminen?

        Mitä nyt jotenkin ko. vaimoa tunnen, hän on aika hankala ihminen kaikille muillekin, ei vain miehelleen. :/

        Kyllä nyt vähän haiskahtaa siltä ettei disse tosiaankaan ole huomioinut kumppaniaan kun ei ole lähelläkään halunnut olla. Varmaan on perjantai-iltana vaan korkki narahtanut ja pullonsa kanssa mies murjottanut sitten tisssutellen 1900-luvn malliin ja vaimolle on tullut siitä paha mieli. Ei ihme että on viimein ollut aika jutella kun ei mies ole taipunut 2000-luvun kivasuorittajamies -rooliin, missä on ollut kylpyläreissut? missä oman kullan jalkahieronta? missä yhteinen aika ja kivat lahjat vaimolle? kysyn vaan :D


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joo, muistelen juuri näitä meidän puhuneen joskus aikaisemmin. Ne on kurjia tilanteita, kun on vähän puun ja kuoren välissä, eikä oikeen mikään tahdo kelvata tai riittää. Ehkä sekin tulee sieltä itsestä, ettei ole tyytyväinen aina itseensäkään ja oloonsa.

        Sitten on "helppoa" tiputtaa toisen niskaan se turhautuminen?

        Mitä nyt jotenkin ko. vaimoa tunnen, hän on aika hankala ihminen kaikille muillekin, ei vain miehelleen. :/

        Joo. Vaikea tapaus kaikkinensa.

        Ja osaa olls vaikea...jopa omille lapsilleen. Poitsu on välillä tosi kypsänä ja nyt jopa tyttö.

        Ei kyllä ymmärrä välillä miten se kehtaa, mutta se käyttää vielä äiti statuksen loppuun... sit ei olekaan muuta käyttää...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä nyt vähän haiskahtaa siltä ettei disse tosiaankaan ole huomioinut kumppaniaan kun ei ole lähelläkään halunnut olla. Varmaan on perjantai-iltana vaan korkki narahtanut ja pullonsa kanssa mies murjottanut sitten tisssutellen 1900-luvn malliin ja vaimolle on tullut siitä paha mieli. Ei ihme että on viimein ollut aika jutella kun ei mies ole taipunut 2000-luvun kivasuorittajamies -rooliin, missä on ollut kylpyläreissut? missä oman kullan jalkahieronta? missä yhteinen aika ja kivat lahjat vaimolle? kysyn vaan :D

        Kiusaa se on pienikin kiusa eiks niin? :)

        Kyllä varmaan molemmilla olisi puolustuksensa, myös ex rouvalla. Mutta näillä mennään.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Vaikea tapaus kaikkinensa.

        Ja osaa olls vaikea...jopa omille lapsilleen. Poitsu on välillä tosi kypsänä ja nyt jopa tyttö.

        Ei kyllä ymmärrä välillä miten se kehtaa, mutta se käyttää vielä äiti statuksen loppuun... sit ei olekaan muuta käyttää...

        Meinasin tuota serkkuni vaimoa tuolla hankala muillekin, mutta eiköhän se usein päde muillakin, niin että on sitä hankalaa sinne ja tänne.

        Ette te saanut koskaan selvitettyä mistä kenkä hiersi, niin että kumpikin olis ääneen sanonut mikä omasta mielestä mättää? Tai kompromissia ei enää vaan syntynyt, kun se oli mennyt liian pitkälle?


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kiusaa se on pienikin kiusa eiks niin? :)

        Kyllä varmaan molemmilla olisi puolustuksensa, myös ex rouvalla. Mutta näillä mennään.

        Ei tässä mitään kiusaa, lähinnä minua järkyttää kun dissestä joka kuitenkin aika edistyksellisenä täällä esiintyy, paljastuu tuollaista 50-lukulaista perinteistä miehekkyyttä, puhumattomuutta ja pusaaamattomuutta joka ei tietenkään 2000-luvun naiselle riitä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tässä mitään kiusaa, lähinnä minua järkyttää kun dissestä joka kuitenkin aika edistyksellisenä täällä esiintyy, paljastuu tuollaista 50-lukulaista perinteistä miehekkyyttä, puhumattomuutta ja pusaaamattomuutta joka ei tietenkään 2000-luvun naiselle riitä.

        Kaikissa miehissä asuu pieni juro 50-lukulainen. ;D

        En ole yhtään vielä tavannut, joka ei joskus jurottais.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Meinasin tuota serkkuni vaimoa tuolla hankala muillekin, mutta eiköhän se usein päde muillakin, niin että on sitä hankalaa sinne ja tänne.

        Ette te saanut koskaan selvitettyä mistä kenkä hiersi, niin että kumpikin olis ääneen sanonut mikä omasta mielestä mättää? Tai kompromissia ei enää vaan syntynyt, kun se oli mennyt liian pitkälle?

        Joo. Jotkut ei vaan tyydy mihinkään...

        Joo. Ei sen kanssa saanut mitään tolkkua mistään. Käytiin 0.5 vuotta terapiassakin...oli muuten epäuskoisen näköinen terapeuttikin..kun eihän ne saa silleen puuttua. Oli äijällä vaikea löytää välillä sanoja. Meinas ruveta naurattamaan välillä... vaikka kyllä meinas hermo olla tiukilla itsekin...olin jo sanonut, että haluan eron. Se vaan vahvisti ne jutut...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Jotkut ei vaan tyydy mihinkään...

        Joo. Ei sen kanssa saanut mitään tolkkua mistään. Käytiin 0.5 vuotta terapiassakin...oli muuten epäuskoisen näköinen terapeuttikin..kun eihän ne saa silleen puuttua. Oli äijällä vaikea löytää välillä sanoja. Meinas ruveta naurattamaan välillä... vaikka kyllä meinas hermo olla tiukilla itsekin...olin jo sanonut, että haluan eron. Se vaan vahvisti ne jutut...

        Kyllä se ero on vaan välillä parempi vaihtoehto, kaikista vaihtoehdoista. Kait sen tuntee nahoissaan, kun joku nuttu on vaan tullut tiensä päähän eikä mikään enää auta. Joku tunne katoaa ja sammuu ja semmoisena pysyy itkee tai potkii.

        Välillä mietin itseänikin, miten hankala mä olen mahtanut olla suhteissani...olen ihan varma että en helpoin mahdollinen ainakaan. Kyllä jollain on hermotkin melkeen menny...ja onkin. Niillä ainakin jotka on käynyt kiinnikin lopulta...


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyllä se ero on vaan välillä parempi vaihtoehto, kaikista vaihtoehdoista. Kait sen tuntee nahoissaan, kun joku nuttu on vaan tullut tiensä päähän eikä mikään enää auta. Joku tunne katoaa ja sammuu ja semmoisena pysyy itkee tai potkii.

        Välillä mietin itseänikin, miten hankala mä olen mahtanut olla suhteissani...olen ihan varma että en helpoin mahdollinen ainakaan. Kyllä jollain on hermotkin melkeen menny...ja onkin. Niillä ainakin jotka on käynyt kiinnikin lopulta...

        No kaikkeen löytyy syy. Tunteet syntyy jostakin. Ja niistä tunteista voi päästä selville. Ymmärtää ne ja muuttua. Kaikki ei tee niin.

        Sä olet.


      • Dissident kirjoitti:

        No kaikkeen löytyy syy. Tunteet syntyy jostakin. Ja niistä tunteista voi päästä selville. Ymmärtää ne ja muuttua. Kaikki ei tee niin.

        Sä olet.

        Totta, kaikkeen on syy ja selitys, niitä vaan ei aina saa koskaan selville tai viitsi edes selvittää. :)

        Olen olen. Hankala...:D


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Totta, kaikkeen on syy ja selitys, niitä vaan ei aina saa koskaan selville tai viitsi edes selvittää. :)

        Olen olen. Hankala...:D

        Vaikutat vallan muulta...

        Ja kyllä sä aikas sinnikkäästi olet kaiken muksujenteon, hoidon, opiskelun ja työn keskellä vaan mietiskellyt niitä.

        Mutta kaikki ei selvitä, he vaan selviävät...purevat hammasta tai koittavat unohtaa. Vastaan ne tulee kuitenkin...ehkä tuolle avauksen laiskalle kuminkorjaajallekin...sitä se sit on. Ei tunneta edes häpeää...on aivan sama.


      • Dissident kirjoitti:

        Vaikutat vallan muulta...

        Ja kyllä sä aikas sinnikkäästi olet kaiken muksujenteon, hoidon, opiskelun ja työn keskellä vaan mietiskellyt niitä.

        Mutta kaikki ei selvitä, he vaan selviävät...purevat hammasta tai koittavat unohtaa. Vastaan ne tulee kuitenkin...ehkä tuolle avauksen laiskalle kuminkorjaajallekin...sitä se sit on. Ei tunneta edes häpeää...on aivan sama.

        Palstalla minusta näkyy ehkä ne hyvät puolet herkemmin, kun ei mulla ole teille mitään syytä olla nurinkurinkaan. Tai purkaa omaa keljutusta ihmisiin, joilla ei ole osaa eikä arpaa niihin tuntemattomina. Onhan se yhdessä eläminen ja irl aina vähän toisenlaista kun täällä "hapettomassa ilmassa" eli sosiaalisessa mediassa, palstoilla...vaikka oliskin ihan oma itsensä.

        Jopa tuntemattomana rehellisemmin, kun tunnettuna...

        Jos mä jotain osaan hyvin (itsekehua) niin tutkiskella itseäni ja kyseenalaistaa touhujeni järkevyyttä. Mä olen sitä kyllä harrastanut ihan lapsesta saakka...omissa oloissani on ollut aikaa tutustua itseensä ja seurata maailmaa hiljaa vierestä. :)

        Mä kun uskon, että moni asia lähtee itsestä ja ikään kuin päätyy itseen...ympyrä circle...jos joku asia tökkii, täytyy mennä itseensä matkalle ja funtsia. Se heikkous ja voima löytyy molemmat itsestä. :)

        Ite on itsensä kapellimestari, tsemppaaja ja kivittäjä. Muut voi avuliaasti olla mukana ja vauhdittamassa, mutta mulla on se power. Voima itseeni.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Palstalla minusta näkyy ehkä ne hyvät puolet herkemmin, kun ei mulla ole teille mitään syytä olla nurinkurinkaan. Tai purkaa omaa keljutusta ihmisiin, joilla ei ole osaa eikä arpaa niihin tuntemattomina. Onhan se yhdessä eläminen ja irl aina vähän toisenlaista kun täällä "hapettomassa ilmassa" eli sosiaalisessa mediassa, palstoilla...vaikka oliskin ihan oma itsensä.

        Jopa tuntemattomana rehellisemmin, kun tunnettuna...

        Jos mä jotain osaan hyvin (itsekehua) niin tutkiskella itseäni ja kyseenalaistaa touhujeni järkevyyttä. Mä olen sitä kyllä harrastanut ihan lapsesta saakka...omissa oloissani on ollut aikaa tutustua itseensä ja seurata maailmaa hiljaa vierestä. :)

        Mä kun uskon, että moni asia lähtee itsestä ja ikään kuin päätyy itseen...ympyrä circle...jos joku asia tökkii, täytyy mennä itseensä matkalle ja funtsia. Se heikkous ja voima löytyy molemmat itsestä. :)

        Ite on itsensä kapellimestari, tsemppaaja ja kivittäjä. Muut voi avuliaasti olla mukana ja vauhdittamassa, mutta mulla on se power. Voima itseeni.

        Jin ja jang olis kai se mikä itsestäkin löytyy ja ne omat voimat voi valjastaa käyttöön, kun on rehellinen itselleen eikä kuseta itseään ja jos kusettaakin, se kyllä nousee vielä eteen ja uudelleen pähkittäväksi. En usko, että onnea löytää, jos ei uskalla olla rehellinen edes itselleen. Meneekö liian hoopoksi? :D

        Mä lähden nukkumaan välillä, aamusta taas töihin. Kiitos seurasta kaikille ja hyvää yötä. Palataan taas asiaan. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Palstalla minusta näkyy ehkä ne hyvät puolet herkemmin, kun ei mulla ole teille mitään syytä olla nurinkurinkaan. Tai purkaa omaa keljutusta ihmisiin, joilla ei ole osaa eikä arpaa niihin tuntemattomina. Onhan se yhdessä eläminen ja irl aina vähän toisenlaista kun täällä "hapettomassa ilmassa" eli sosiaalisessa mediassa, palstoilla...vaikka oliskin ihan oma itsensä.

        Jopa tuntemattomana rehellisemmin, kun tunnettuna...

        Jos mä jotain osaan hyvin (itsekehua) niin tutkiskella itseäni ja kyseenalaistaa touhujeni järkevyyttä. Mä olen sitä kyllä harrastanut ihan lapsesta saakka...omissa oloissani on ollut aikaa tutustua itseensä ja seurata maailmaa hiljaa vierestä. :)

        Mä kun uskon, että moni asia lähtee itsestä ja ikään kuin päätyy itseen...ympyrä circle...jos joku asia tökkii, täytyy mennä itseensä matkalle ja funtsia. Se heikkous ja voima löytyy molemmat itsestä. :)

        Ite on itsensä kapellimestari, tsemppaaja ja kivittäjä. Muut voi avuliaasti olla mukana ja vauhdittamassa, mutta mulla on se power. Voima itseeni.

        No samaa mieltä tuosta voimasta. Periaatteessa se tuo sen ihmisenkin lähellesi, kenen kanssa elämäsi jaat.

        Kyllä mä sinusta säröjäkin näen ja kipukohtia, mitä et ole ehkä käynyt läpi. Mutta enpä usko, että jätät niitäkään tutkimatta.


      • Dissident kirjoitti:

        No samaa mieltä tuosta voimasta. Periaatteessa se tuo sen ihmisenkin lähellesi, kenen kanssa elämäsi jaat.

        Kyllä mä sinusta säröjäkin näen ja kipukohtia, mitä et ole ehkä käynyt läpi. Mutta enpä usko, että jätät niitäkään tutkimatta.

        Varmasti on läpi käymättömiä asioita, ne tulee vielä eteen. Ei niitä vaan karkuun pääse, mä tiedän sen. :)

        Öitä!

        https://www.youtube.com/watch?v=EK-7MOXl6QY




      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Semmosta se. Kiva kappale. :)

        Siru - Kaksi naista

        https://www.youtube.com/watch?v=hs14G1ApZH4

        No ainakin joskus Mokoman sanat kolahti. Nyt en oo varma?

        Mut tässä yks suosikeista tältä samalta bändiltä. Tässä jo vähän sitä mitäbändi yleensä esittää...dethmetallia..ainoo lajissaan mitä kuuntelen...

        https://youtu.be/KKGs_kFRZBc


    • ootavuoroos

      tyttöni ja niitä on 3 ostaa osiltaan varmaa sunki astiat.mut se on niiin ihanaa ku saa kotia rempata.uutta polkupyörää et saa.ne rahat meni muutamii uusii lenkkareihi.matuille.ei nyt vaan rahat jokapaikkaa riitä.oota nyt vaan vuoroos.

    • Totuus-

      Onko naiset niin tyhmiä etteivät osaa pyöran kumia paikata. Varmaan aloittaja nainen taas tehnyt lapsen jännämiehen kanssa joka ei osaa mitään kotitöitä

      • muillakin

        Mies on viisas kun ei osaa?
        Oli sitten uniikki tuo sinunkin kommentti.


    • tunnollinenmies

      Mitä olen työelämässä huomannut, että kaikilla niillä miehillä, jotka viettää 2 tuntia päivässä tupakkatauolla ja ottavat päälle vielä tunnin ylimääräistä ruokataukoa, on parisuhde. Avuliaat ja tunnolliset miehet ovat useimmiten myös yksinäisiä. Ole iloinen ettei jännämiehesi tälläkertaa itkettänyt lasta syömällä myös tämän suklaavanukasta.

      • On niillä toisenlaisillakin, jotka ei polta ja tauotkin istuu työnsä vieressä ja syö työn ohessa. :)


      • niinsinäluulet
        muhkee_muhku kirjoitti:

        On niillä toisenlaisillakin, jotka ei polta ja tauotkin istuu työnsä vieressä ja syö työn ohessa. :)

        Vastuuntunnottomat ja laiskat miehesi ovat osanneet näemmä myös valehdella sujuvasti.


      • niinsinäluulet kirjoitti:

        Vastuuntunnottomat ja laiskat miehesi ovat osanneet näemmä myös valehdella sujuvasti.

        Mjaa, niinkö luulet? Luule vaan, minäpä tiiän miten asianlaita on. :)

        Eikä tarvita monikkomuotoa.


      • eipäväliä

        Jännäjennojen tietämisiäpä ei lasketa, kun ovat itse samanlaisia.


    • eteipidäluulla

      muul oli aikonaa oikei parvi noita tyämiähiä.ja naisia.miehillä meni aikaa "tuumatessa"voi vitt..palkamaksajana meni hermot!!!tuntia,tuntia.tuntia!!!!!velttooooo.suomi pystyy parempaa todellakin.lähetin ne vaimojesa luo.otin porukan.ja tekivät.työn.hyvin.ripeästi.sitä saa mitä tilaa.sen opin.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Kyllä minulta saisi paikkausapua mutta ei naisille kelpaa kunnollinen mies.

    • Per-kel

      Entäss sinä? Nyt saat sitten niittää minkä kiimoissas kylvit :D

    • miehetjuoksee

      noo mun velivainaa kylläki piti meidä ainoasta pyörästä huolen.möi se manneille.pilkkahintaa.mut sai tupakkii ja kaljoo.mut entä jos sen oisi mie tyttöpää tehnynnä.ois tullu henkarii ja sähköjohtoo.nyt on toisin.onneksi.minä johdan yritystä ja ne on sähköjohtoo miehille.ku tyttö konahtaa.

    • Kaisanoasaa

      Kai naiset osaa miehen vaihtaa.

    • Sisäkumi ei puhkea yleensä itsestään. Todennäköisesti puhkeamisen aiheuttanut kivi tms. on rei'ittänyt ulkokuminkin. Kun tällöin vaihtaa sisäkumin, kohta se on taas rikki. Parempi ottaa pyörä irti ja viedä liikkeeseen ja pyytää vaihtamaan molemmat kumit.

    • CaseSolved

      Sanot vaan sille ettei pillua enää heru jos ei se ryhdistäydy.

    • sinkkumies42

      Naapurin jännämiehen siittämä kakara ja sen mulatti kaveri oli puhkaissut tahallaan kaikkien pyörien kumit tässä kerrostalossa ulkoa että varastosta. Pyöriä oli varmaan 40 kpl, olivat nitojalla ja jollain piikillä puhkoneet kaikkien asukkaiden renkaat. Itse ainakin olin jo haastamassa oikeuteen mutta sen jännämiehen kakaran isä ja mulatti kakaran isä lupasi korvata renkaat. Minullakin oli kaksi pyörää. Yhden pyörän renkaat maksoi 92 euroa koska mun päälliskumi oli parasta laatua ja ihan uudet. Siitä tuli sitten muitakin kuluja etten päässyt hoitamaan asioita. Sain 500 euron korvauksen. Toisaalta olisi pitänyt haastaa oikeuteen niin ne kulut olisi ollut kolme kertaa suuremmat mutta sain nyt kuitenkin korvauksen.

      • mulattionkovempi

        Seuraavaksi mulatti puhkoo autosi renkaat ja saat turpiisi jos uskallat sanova mitään.


      • Kaisanoasaa

        Kyllähän pakolaisilla rahaa on koska suomen valtio antaa.


    • 2lapsenäiti

      Olen nykyään yksinhuoltaja mutta olin sitä jo parisuhteessakin. Pesen 10 kertaa viikossa pyykkiä, tein 25 ateriaa viikossa lapsille, käyn kaupassa 5 kertaa viikossa, lisäksi tiskaan ja siivoan. Lisäksi kuskasin kouluun ja harrastuksiin. Ei mieheltä saanut apuja mitään joten hetin ulos ilmaisesta hotellista. Mies joutuu vielä maksaman minulle 500 euroa kuukaudessa seuraavan 10 vuoden ajan.

      • paskaaonelotää

        Kannattaa käyttää vaikka kumia JA pillereitä samaan aikaan ettei noin pääse käymän. Olisi tuokin ukko säästänyt siinä samalla 60 000 euroa.


      • Haluan ehdottomasti päästä sinun luoksesi teen aivan kaiken mitä vaan osaat pyytää juuri sinä olet sen ansainnut, otatko vastaan??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe