Postin rekry ja sikamainen esimies

Postineiti

Olin Posti-extran palveluksessa pääkaupunkiseudulla pauttiarallaa 15v sitten.Tein työtä opiskelun ohessa.Extralaisia hyppyytettiin paikasta toiseen ja työvuorot oli milloin mininkin aikaan "milloinmissäkin".Ussi päivä, uusi paikka.Kuinka ollakaan pääsin kesälomatuuraajaksi erääseen Helsinkiläiseen postikonttuuriin -Suoraan heveletistä.Postissa oleva henkilökunta ei ollut vaihtunut sitten 80-luvun ja yksi virkailija dokasi,toinen oli pomon siskontyttö,kolmas oli avioliitossa entisen linnavenkulan kanssa ja kolmas oli koskaan tapaamisistani ihmisistä ylivoimaisesti laiskin ja kieroin.
Kaikki kulminoitui siihen, että konttorista katosi postin leimasin konttorimuutoksen takia.Muistattehan tämän firman ilmeem kirkastuksen.Varmaan sieltä Postikonttorista oli hävinnyt muutakin.Leimasimen katoaminen huomattiin kesälomien jälkeen ja sanomattakin selvää ketä katoamisista syytettiin.Ei tietenkään suoraan, mutta työvuoroja ei Postilta enää tämän jälkeen herunut.Varsinkin kun kaikille selvisi, että olin ollut yhteydessä työsuojeluun häirinnän, kiusaamisen ja huonon työilmapiirin takia.
Vuosia myöhemmin olen pariin otteeseen hakenut Postilta duunia eri tehtävistä niitä kuitenkaan saamatta.Mietityttää, että näinköhän papereissani on merkintä varkaudesta ja vaikkamitä.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että minun olisi silloin vuosia sitten pitänyt heti tehdä poliiisille rikosilmoitus kadonneesta leimasimesta ja muutenkin kertoa epäilyksistäni poliisille, sekä tutkintapyyntö.Nyt se on myöhäistä ja olen lopun ikääni ei toivottu tyyppi, katsokaas, kun en ole sukulainen..
Neuvoksi muille kiusatuille ja häirityille:Tehkää rikosilmoitus.Heti!Ilmoittakaa epäilyistänne jollekin ulkopuoliselle sen uhallakin, että tulisitte paljastaneeksi liiketoiminnasta ja kassakäytännöstä jotain salassapidettävää.Ei ne liikesalaisuudet tms.kassavirrat mitään atomitiedettä ole.Loppuelämää ei tälläisten ihmispaskojen takia kannata pilata.Voimia.
Ja muuten se kiero, laiska ja ilkeä virkailija on edelleen postin hommissa.
Hävettää kaikkien muiden puolesta, että räkä kutsuu itseään mieheksi.Hyi olkoon.

0

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
        Kaste
        162
        1117
      2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
        Kaste
        366
        1077
      3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
        Ikävä
        47
        1002
      4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
        Kaste
        373
        999
      5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
        Kaste
        153
        902
      6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
        Kaste
        717
        827
      7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
        Ikävä
        87
        791
      8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        182
        790
      9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
        Ikävä
        105
        689
      10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
        Kaste
        46
        687
      Aihe