Suomen seksikkäin kilpailu

Ulkonäkö-on-kemia

22

227

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

Ekan kuvan nainen on kaunein ja muut todella rumia.

• päinvastoin

Eka ja toka ovat todella hirveitä. Muut siedettäviä.

• Tuossa ihmetyttää se että aina kaikesta kun koohkataan, esim. hoikkuden ihannoinnista, että se luo epäterveitä malleja nuorille naisille niin sitten tuollaisissa "kilpailuissa" taas kun annetaan ymmärtää että mitä enemmän halvan lutkan näköinen sen seksikkäämpi niin eikö se muka luo epätervettä mallia?

• miehillelutkia

Sillä kuitenkin myydään.. Miehillekin.

• Yksi voittaa silikonit, ihan kun noista kukaan tarvisi mitään silikoneja. Pöh...kai te pojat kävitte katsomassa instagramissa tyttöjen kuvia lisää?

• EdesUnissa

Aika yllättävää. Luulisi että tuollaisella tittelillä kilpailtaessa mukana olisi joku seksikäskin. Mutta tuo palkinto osoittaa kyllä kilpailun järjestäjältä hyvää huumorintajua.

• pujotteIija

Onkohan miehille oma sarja, vai eikö mies voi olla Suomen seksikkäin vuonna 2017?

• Tasapuolisuuden vuoksi pitäishän se olla miehillekin tämmöinen kisa. Kyllä, oikiassa oot. :)

• Tämä-selvä

Taas tuollaisia naisia jotka myyvät itseään lehdessä koska kukaan ei muuten huomaa miten rumia ne on.

• Hymyhottis

Missäs ne seksikkäät viettelevät hymyt?

• Työm1es

Onpa ätmit nirsolla päällä. Kyllä työmies noihin tarpeensa tekisi.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Kaikki varmaan jännämiesten sperma ämpäreitä

• viemärisikötietää

Miten niin?

• Mä oon muuten pannut kahta noista 😎

• miehetyleensä

Olit helppo.

• miehetyleensä

Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.

• miehetyleensä kirjoitti:

Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.

En mä ole helppo vaan mä saan helposti.

No mut ihmekös tuo kun mähän nyt kuitenkin olen tatuoitukaluinen penetraattori ja mulla on 61-neliöinen omistuskaksio jossa on hyvä oikein jyystämällä jyystää mimmejä sellaisella muhkealla ja pinkeällä mustalla nahkasohvalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Ovathan nuokin minua seksikkäämmän näköisiä, mutta itse en vielä tuon näköisenä mihinkään kilpailuun lähtisi. Meinaan, eivät ole kovin seksikkäitä.

• Tätäpäiväää

Miesten pillukateus kukoistaa.
      Ennen puhuttiin peniskateudesta. Nykymiehet kärsii järkyttävästä pillukateudesta. 😁

• Klty

Ei mitenkään erikoisen kauniita tai seksikkäitä..No eihän todella kauniit ja fiksut lähe tommoseen itseään tekemään pelleksi!!

• HappamiaSanoKettu

Höpö höpö, tosi kiihottavia naisia. Fiksuudella ei olekaan mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.

• jokumies83

Ei ollut kukaan noista lähelläkään ihannettani, mutta pakko valita noista niin se on 1 tai 4:nen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      151
      13447
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9751
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8086
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6773
    6. 149
      6186
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3365
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      27
      1657
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe