http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711082200517834_vd.shtml
Melkoisia leveäpyllyjä nuo naiset. Voin sanoa että tuosta lähikaupan kassalta löytyy seksikkäämpi nainen.
Suomen seksikkäin kilpailu
22
243
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Ekan kuvan nainen on kaunein ja muut todella rumia.
- päinvastoin
Eka ja toka ovat todella hirveitä. Muut siedettäviä.
Tuossa ihmetyttää se että aina kaikesta kun koohkataan, esim. hoikkuden ihannoinnista, että se luo epäterveitä malleja nuorille naisille niin sitten tuollaisissa "kilpailuissa" taas kun annetaan ymmärtää että mitä enemmän halvan lutkan näköinen sen seksikkäämpi niin eikö se muka luo epätervettä mallia?
- miehillelutkia
Sillä kuitenkin myydään.. Miehillekin.
Yksi voittaa silikonit, ihan kun noista kukaan tarvisi mitään silikoneja. Pöh...kai te pojat kävitte katsomassa instagramissa tyttöjen kuvia lisää?
- EdesUnissa
Aika yllättävää. Luulisi että tuollaisella tittelillä kilpailtaessa mukana olisi joku seksikäskin. Mutta tuo palkinto osoittaa kyllä kilpailun järjestäjältä hyvää huumorintajua.
Onkohan miehille oma sarja, vai eikö mies voi olla Suomen seksikkäin vuonna 2017?
Tasapuolisuuden vuoksi pitäishän se olla miehillekin tämmöinen kisa. Kyllä, oikiassa oot. :)
- Tämä-selvä
Taas tuollaisia naisia jotka myyvät itseään lehdessä koska kukaan ei muuten huomaa miten rumia ne on.
- Hymyhottis
Missäs ne seksikkäät viettelevät hymyt?
- Työm1es
Onpa ätmit nirsolla päällä. Kyllä työmies noihin tarpeensa tekisi.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Kaikki varmaan jännämiesten sperma ämpäreitä
- viemärisikötietää
Miten niin?
Mä oon muuten pannut kahta noista 😎
- miehetyleensä
Olit helppo.
- miehetyleensä
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
miehetyleensä kirjoitti:
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
En mä ole helppo vaan mä saan helposti.
No mut ihmekös tuo kun mähän nyt kuitenkin olen tatuoitukaluinen penetraattori ja mulla on 61-neliöinen omistuskaksio jossa on hyvä oikein jyystämällä jyystää mimmejä sellaisella muhkealla ja pinkeällä mustalla nahkasohvalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ovathan nuokin minua seksikkäämmän näköisiä, mutta itse en vielä tuon näköisenä mihinkään kilpailuun lähtisi. Meinaan, eivät ole kovin seksikkäitä.
- Tätäpäiväää
Miesten pillukateus kukoistaa.
Ennen puhuttiin peniskateudesta. Nykymiehet kärsii järkyttävästä pillukateudesta. 😁 - Klty
Ei mitenkään erikoisen kauniita tai seksikkäitä..No eihän todella kauniit ja fiksut lähe tommoseen itseään tekemään pelleksi!!
- HappamiaSanoKettu
Höpö höpö, tosi kiihottavia naisia. Fiksuudella ei olekaan mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.
- jokumies83
Ei ollut kukaan noista lähelläkään ihannettani, mutta pakko valita noista niin se on 1 tai 4:nen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096636Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884271L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453599TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a132990Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251591- 661008
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55993- 9969
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?198965Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47939