Suomen seksikkäin kilpailu

Ulkonäkö-on-kemia

22

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

      Ekan kuvan nainen on kaunein ja muut todella rumia.

      • päinvastoin

        Eka ja toka ovat todella hirveitä. Muut siedettäviä.


    • Tuossa ihmetyttää se että aina kaikesta kun koohkataan, esim. hoikkuden ihannoinnista, että se luo epäterveitä malleja nuorille naisille niin sitten tuollaisissa "kilpailuissa" taas kun annetaan ymmärtää että mitä enemmän halvan lutkan näköinen sen seksikkäämpi niin eikö se muka luo epätervettä mallia?

      • miehillelutkia

        Sillä kuitenkin myydään.. Miehillekin.


    • Yksi voittaa silikonit, ihan kun noista kukaan tarvisi mitään silikoneja. Pöh...kai te pojat kävitte katsomassa instagramissa tyttöjen kuvia lisää?

    • EdesUnissa

      Aika yllättävää. Luulisi että tuollaisella tittelillä kilpailtaessa mukana olisi joku seksikäskin. Mutta tuo palkinto osoittaa kyllä kilpailun järjestäjältä hyvää huumorintajua.

    • Onkohan miehille oma sarja, vai eikö mies voi olla Suomen seksikkäin vuonna 2017?

      • muhkee_muhku

        Tasapuolisuuden vuoksi pitäishän se olla miehillekin tämmöinen kisa. Kyllä, oikiassa oot. :)


    • Tämä-selvä

      Taas tuollaisia naisia jotka myyvät itseään lehdessä koska kukaan ei muuten huomaa miten rumia ne on.

    • Hymyhottis

      Missäs ne seksikkäät viettelevät hymyt?

    • Työm1es

      Onpa ätmit nirsolla päällä. Kyllä työmies noihin tarpeensa tekisi.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Kaikki varmaan jännämiesten sperma ämpäreitä

      • viemärisikötietää

        Miten niin?


    • Mä oon muuten pannut kahta noista 😎

      • miehetyleensä

        Olit helppo.


      • miehetyleensä

        Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.


      • miehetyleensä kirjoitti:

        Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.

        En mä ole helppo vaan mä saan helposti.

        No mut ihmekös tuo kun mähän nyt kuitenkin olen tatuoitukaluinen penetraattori ja mulla on 61-neliöinen omistuskaksio jossa on hyvä oikein jyystämällä jyystää mimmejä sellaisella muhkealla ja pinkeällä mustalla nahkasohvalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Ovathan nuokin minua seksikkäämmän näköisiä, mutta itse en vielä tuon näköisenä mihinkään kilpailuun lähtisi. Meinaan, eivät ole kovin seksikkäitä.

    • Tätäpäiväää

      Miesten pillukateus kukoistaa.
      Ennen puhuttiin peniskateudesta. Nykymiehet kärsii järkyttävästä pillukateudesta. 😁

    • Klty

      Ei mitenkään erikoisen kauniita tai seksikkäitä..No eihän todella kauniit ja fiksut lähe tommoseen itseään tekemään pelleksi!!

      • HappamiaSanoKettu

        Höpö höpö, tosi kiihottavia naisia. Fiksuudella ei olekaan mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.


    • jokumies83

      Ei ollut kukaan noista lähelläkään ihannettani, mutta pakko valita noista niin se on 1 tai 4:nen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe