http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711082200517834_vd.shtml
Melkoisia leveäpyllyjä nuo naiset. Voin sanoa että tuosta lähikaupan kassalta löytyy seksikkäämpi nainen.
Suomen seksikkäin kilpailu
22
210
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Ekan kuvan nainen on kaunein ja muut todella rumia.
- päinvastoin
Eka ja toka ovat todella hirveitä. Muut siedettäviä.
Tuossa ihmetyttää se että aina kaikesta kun koohkataan, esim. hoikkuden ihannoinnista, että se luo epäterveitä malleja nuorille naisille niin sitten tuollaisissa "kilpailuissa" taas kun annetaan ymmärtää että mitä enemmän halvan lutkan näköinen sen seksikkäämpi niin eikö se muka luo epätervettä mallia?
- miehillelutkia
Sillä kuitenkin myydään.. Miehillekin.
Yksi voittaa silikonit, ihan kun noista kukaan tarvisi mitään silikoneja. Pöh...kai te pojat kävitte katsomassa instagramissa tyttöjen kuvia lisää?
- EdesUnissa
Aika yllättävää. Luulisi että tuollaisella tittelillä kilpailtaessa mukana olisi joku seksikäskin. Mutta tuo palkinto osoittaa kyllä kilpailun järjestäjältä hyvää huumorintajua.
Onkohan miehille oma sarja, vai eikö mies voi olla Suomen seksikkäin vuonna 2017?
Tasapuolisuuden vuoksi pitäishän se olla miehillekin tämmöinen kisa. Kyllä, oikiassa oot. :)
- Tämä-selvä
Taas tuollaisia naisia jotka myyvät itseään lehdessä koska kukaan ei muuten huomaa miten rumia ne on.
- Hymyhottis
Missäs ne seksikkäät viettelevät hymyt?
- Työm1es
Onpa ätmit nirsolla päällä. Kyllä työmies noihin tarpeensa tekisi.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Kaikki varmaan jännämiesten sperma ämpäreitä
- viemärisikötietää
Miten niin?
Mä oon muuten pannut kahta noista 😎
- miehetyleensä
Olit helppo.
- miehetyleensä
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
miehetyleensä kirjoitti:
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
En mä ole helppo vaan mä saan helposti.
No mut ihmekös tuo kun mähän nyt kuitenkin olen tatuoitukaluinen penetraattori ja mulla on 61-neliöinen omistuskaksio jossa on hyvä oikein jyystämällä jyystää mimmejä sellaisella muhkealla ja pinkeällä mustalla nahkasohvalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ovathan nuokin minua seksikkäämmän näköisiä, mutta itse en vielä tuon näköisenä mihinkään kilpailuun lähtisi. Meinaan, eivät ole kovin seksikkäitä.
- Tätäpäiväää
Miesten pillukateus kukoistaa.
Ennen puhuttiin peniskateudesta. Nykymiehet kärsii järkyttävästä pillukateudesta. 😁 - Klty
Ei mitenkään erikoisen kauniita tai seksikkäitä..No eihän todella kauniit ja fiksut lähe tommoseen itseään tekemään pelleksi!!
- HappamiaSanoKettu
Höpö höpö, tosi kiihottavia naisia. Fiksuudella ei olekaan mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.
- jokumies83
Ei ollut kukaan noista lähelläkään ihannettani, mutta pakko valita noista niin se on 1 tai 4:nen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268