Vaihdatteko yleensä ensin? Jotkuthan vaihtaa kilometrin päässä, kun vastaantulijan valot vähän välähtää
Pitkiltä lyhyille
33
300
Vastaukset
Suunnilleen joo. Ja väläytän äkeästi muutaman sadan metrin päässä, jos vastaantulija ei ole sammuttanut "pappavalojaan".
pujotteIija kirjoitti:
Joskus olin yhden papan kyydissä, vaihtoi pitkille kun pyöräilijä tuli vastaan
Hyväkäytöksinen pappa. Toinen hyvä tapa on, että pyöräilijän/kävelijän ohittaessa kaartaa tien keskiosan kautta. Valtateiden reunoja pitkin pyörräilleenä osaan arvostaa tuota elettä kovasti...
Mehukatri kirjoitti:
Hyväkäytöksinen pappa. Toinen hyvä tapa on, että pyöräilijän/kävelijän ohittaessa kaartaa tien keskiosan kautta. Valtateiden reunoja pitkin pyörräilleenä osaan arvostaa tuota elettä kovasti...
Näin on. Kävelijän takiahan valoja ei tarvi vaihdella
- lihavihatipunen
Mun mielestä autokoulussa opetettiin, että kun valokeilat kohtaa, pitää vaihtaa lyhyille.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Oletko noudattanut ohjetta?
Harvemmin ajan sellaiseen aikaan ja paikassa, että tarvii käyttää pitkiä. Ja se nyt vähän riippuu auton valoistakin.
lihavihatipunen kirjoitti:
Harvemmin ajan sellaiseen aikaan ja paikassa, että tarvii käyttää pitkiä. Ja se nyt vähän riippuu auton valoistakin.
Sori...ne vaihdetaan vasta kun keilat yltää vastaantulijan autoon... monet vaihtaa liian aikaisin...
- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Sori...ne vaihdetaan vasta kun keilat yltää vastaantulijan autoon... monet vaihtaa liian aikaisin...
Ai niinkö se olikin...No mun autokousta on aikaa 28 vuotta....
lihavihatipunen kirjoitti:
Ai niinkö se olikin...No mun autokousta on aikaa 28 vuotta....
Joo...
Vaihdan hyvissä ajoin eli yleensä ensin, jos vastaantuleva juntti ei ota vihjeestä onkeensa vaan tormuuttaa vaan pitkillä vaihdan sitten takaisin pitkille minäkin kunnes vaihtuu.
Lyhkäsillä mennään ympäri vuoden, en paljon vaihtele.
- Teknodonna
Mjoo
Siis sinnkupalstan henkeen mä vaihdan lyhyet pitkiin.
Kylmähän täällä on.
(Naurua)
😁 - misspönttöuuni
Ja minä en vaihda ollenkaan! Mitä turhia. Vipusormi rasittuu. Pankoot aurinkolasit piähäsä.
pujotteIija kirjoitti:
Taidatkin olla miss kovis?
Pönttis on porvari kuulemma... köyhät kyykkyyn. Hah..
- misspönttöuuni
pujotteIija kirjoitti:
Taidatkin olla miss kovis?
Molemmat pojat siellä. Mulle ei tulla ryttyilemään. Minusta tuntuu, että olen viimeinen mohikaani lajiaan (nostaa sotakirvestään ja huutaa).
Kaikki pannaan kyykkyyn. Ja sitten noista ajovaloista. Se on ikuinen tappelu kumpi ne vaihtaa ensin, joten on ihan sama vetää pitkillä. Mä en rupee siihen vemputusvälkytysrulettiin. Ja räpsyttäköön vastaantulija. Siinähän vetelee vipujaan. Mulla on kuitenkin päällä kaikki sumuvalot ja -torvet.
Yleensäkään en pysäyttele tai mitään. Kerran joku virallisen näköinen henkilö näytti jotain pysäytyskylttiä, mutta en ollut huomaavinanikaan. Huitoi varmaan perässätulijalle. So what.
.. Juu, En.. Juu, En.. Juu, En.. Siis Välillä ja Välillä En.. ;P
- vaihtoonheti
Vaihdan tietenkin. Heti vaihdan. Ei odottelua. Hidas älyiset ei tajua tätä.
- häikäistynyt
Ja jotkut vaihtaa liian aikaisin takaisin pitkille.
Vaihdan siinä jossaki kohtaa..
Sitten laitan pitkät takas päälle juuri ennen kuin autot ohittaa toisensa..
Sillai saa häikästyä vastaantulevat mulkvistit... Niinkuin pitää.Ihan oikein muuten etenkin niille, joilla on jotain ihme lisävalovirityksiä suunnattuna niin, että ne häikäisee. Tai sitten teineillä on vaan liian lihavat eukot takapenkillä.
Tosi harvoin vaihdan ensin. Vaihdan sitten kun alkaa häikäistä tai vastaantulija vaihtaa. Jos vastaantulija vaihtaa kilometrin päässä lyhyille, niin saatan käyttää lyhyillä, mutta vaihdan takaisin vähintään siksi aikaa että keilat kohtaa. Yöllä jos joku ajaa suunnilleen samaa vauhtia edessä, niin hidastan sen verran lisää etäisyyttä että saan itse ajaa pitkillä.
- Äädämi111111
Betamies vaihtaa ensin. Kunnon α-korkkaaja vaihtaa sitten kun vastaantulija on ensin osoittanut alistumistaan vaihtamalla lyhyille. Näin se menee muutenkin eläinkunnassa: heikompi susi heittäytyy selälleen ja paljastaa kurkkunsa johtajauroksen edessä.
Kunnon α-uros lähtee seuraamaan autolla kusipäätä, joka ei vaihda ajoissa lyhyille valoille. Tilaisuuden tullen α-uros repii pellen ulos autosta. Pelle on silloin ulkona pellin ympäröivästä suojastaan, jossa voi leikkiä maailmanomistajaa ja vittuilla muille. α-uros pieksee pellen ja potkaisee lopuksi pellen auton kylkeen niin että pelti vääntyy, jotta tilanteesta jää muisto pitemmäksi aikaa.
Riippuu monesta asiasta. Kelistä, näkyvyydestä, maastonmuodoista, nopeudesta, onko kädet vapaana, olenko hereillä, huomaanko ja muistanko. Noista nyt ainakin. Päivittäin kun joutuu räpsimään lukemattomia kertoja, menee sen kummemmin ajattelematta.
Mitähän sitten käsillä teet, jos eivät ole vapaana? Multa on varmaan muutaman kerran jäänyt vaihtamatta, kun en oo muistanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162118Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1751679Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551394- 551178
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661165Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52874
- 56821