Torjuminen

Helpotustahelpotikseen

Päinvastainen flirtti
Ei kysele kuulumisia,ei harrastuksista yms ei ole kiinnostunut
-ei tule tykö ellei ole pakko.
-puhuu vaan asiaa,jos olette kahdestaan työ ym hölynpölyä.tai ei puhu mitään.
-ei tee mitään ylimääräistä(auta)
-voi vilkuilla,tyijottaa,hymyillä mutta testaa omaa viehätystään(Nainen)
Jos jotain puuttuu jatkakaa listaa.
Kiitti.

10

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johpnglove

      Välttelee katsekontaktia.
      vihjailee toisista Miehistä.

    • Pallohänellä

      Mitäs teit, kun naisesi noin käyttäytyy? Vai olitko tekemättä mitään, joka yhtä huono juttu. Mä sain ilmaa vastauksena tykkäämiseeni, joten asialinjalla toistaiseksi mennään.

    • Eijaksaei

      En tehnyt mitään,sen ristiriitaisen käytöksen takia.

      • Pallohänellä

        Mistäs arvasin. Jos tykkäät, kerro se ihan livenä. Turha täällä palstalla on kenenkään ruikuttaa.


    • Jggff

      En tajunnut. Ei tuo flirttailulta kuulosta, vaan siltä ettei sitä kiinnosta tai ei ole edes ajatellut sua siinä mielessä.

    • Jgggggyyy

      Luitko otsikon?

    • kiersikaukaa

      Sinähän kuvailit justiinsa sen miehen.
      No niin mie arvasinkii...
      Siitähän siinon kyse!
      Kyllä se vielä kelepaa. Kunhan testasi.
      Outo hemmo...

    • NainenHelsinki

      Mä käyttäydyn just noin vaikka mua kiinnostaa. :D En kysele kuulumisia, hyvin hyvin harvoin kysyn hänen elämästään yhtään mitään. Työasioista meen puhumaan vain jos on pakko. Niistäkin puhun kenen tahansa kanssa ennemmin kuin hänen ja meenkin kysymään joltain muulta jos vain mahdollista. Yritän parhaani mukaan vältellä häntä töissä. Luulen että on ainakin joskus ollut kiinnostunut, mutta en toki ole varma. Syy välttelemiseen on se ettei meille vain voi tulla mitään, tää on järjetöntä. Hän varattu, minä sinkku. Toinen syy välttelyyn on se et pelkään et huomaa mun ihastumisen, jos juttelen hänelle. Kolmas syy, et ujostelen hirveesti sitä jostain syystä ja on helpompi pakoilla. Neljäs syy on et tykkään mun työstä ihan hirveästi ja pelkään mitä seurais jos meidän välillä tapahtuisi jotain. Viides syy ikäero. On muitain syitä. Ainoa mistä voisi tajuta mun tunteet on mun katseet, viipyilevä katse ja miten meidän silmät etsii toisiamme esim palavereissa.

      • Eijaksaei

        Hieno vastaus.kaikki on mahdollista 😆


    • Kylmänainenmuka

      Jostain syystä ihastuneena välttelen ihastukseni kohdetta. Tarkkailen häntä sivummalta. Puhumaan en mene, jollei ole pakko kysyä häneltä neuvoa työasioissa. En osaa aloittaa keskustelua mistään muusta aiheesta hänen kanssaan. Saatan vaikuttaa tylyltä ja kylmältä henkilöltä, mutta minun on vain niin vaikea olla ihastukseni lähellä ja menen helposti lukkoon. Sanatkin menee helposti sekaisin hänen läsnäollessaan, joten siksi olen ennemmin hiljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe