Pettäjä exä ei jätä rauhaan.

TälläistäTnä

Erosin edellisen poikaystäväni kanssa viime keväänä kun hän oli taas vaihteeksi pettänyt minua. Suhteemme oli kestänyt noin puolitoista vuotta, ja se oli erittäin myrskyinen hänen uskottomuuden takia. Hän kumminkin haluaa pysyä kavereina, vaikka hän päätti suhteemme erittäin häijyllä tavalla.

Kesällä hän tuli avautumaan minulle hänen uuden parisuhteen kriisistä, ja kaikista tuntemistaan ihmisistä päätti sitten kysyä juuri minulta neuvoja. Sitä ennen kertoi hyvin yksityskohtaisesti tilanteen ja laittoi jopa screenshotteja toisesta keskustelusta.
Nyt hän sitten eilen yöllä laittoin taas viestiä missä pyysi joskos olisin voinut heittää hänet kotiin/tilata taksin hänelle baari illan päätteeksi. (En vastannut viestiin)
Hänen mielestään olemme muka kavereita vaikka emme pidä yhteyttä toisiimme, kun vaan silloin kun hän tarvitsee jotakin. Itse en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, sillä hän on hyvä manipuloimaan, ja olen myös loppu kesästä aloittanut uuden suhteen.
Kuulostaako tämä teidän mielestänne jotenkin normaallilta, ja onko teillä mahdollisesti samanlaisia kokemuksia? Vai onko exäni täys sosiopaatti? :--)

2

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Teit oikein kun et vastaa sen viesteihin.
      Totaalisesti poista se elämästäsi. Älä vastaa mihinkään yhteydenottoon, poista se kaikilta some sivuiltasi, sen puh numero soittoestolistalle.
      Kaikista tyhmimmällekin aikanaan uppoaa viesti "Ole hyvä jätä minut jo rauhaan!"

      Jos yhdenkään kerran vastaat sen kerjuusiin ja yhteydenottoon, se tarkottaa että sinä sittenkin haluat olla tuon idiootinkanssa tekemisissä. tuotahan sinä et suinkaantarvitse etkä halua!

    • Kuulostaa ihan samanlaiselta tyypiltä kuin ex-kundikaverini. Tosin hän ei pettänyt minua tai ainakaan jäänyt siitä kiinni, mutta muuten kyllä. Sängyssä hän oli aivan ihana ja vaikka seksi ei ollutkaan mitään tasa-arvoseksiä, niin tykkäsin siitä todella paljon. Alkuun hän tuntui oikein ihanalta, mutta kun hän sai minut pauloihinsa, niin käytös alkoi muuttumaan. Se minua alistava ja paikoin halventava käytös johti vain siihen, etten enää käynyt hänen kanssaan niin paljoa ulkona, ellei hän halunnut minut mukaansa. Samoin alkoi jäämään kontaktienpito minun omiin kavereihini. Hänellä niitä sai kyllä olla, mutta auta armias jos minä olisin halunnut mennä jonnekin omieni kanssa, niin sitä ei suotu. Ja riitaahan siitä ajan kanssa tuli. Niin paljon että sain tehdä paljon, että pääsisin hänestä eroon.

      Ja sanottakoon, ettei ex-kundikaverini ollut mikään "jännämies" vai miksi niitä maahanmuuttajia kutsutaan? Ex-kundikaverini on ihan alkuperäinen suomalainen.

      Vajaan ½ vuoden erosta kuluttua aloin saamaan häneltä taas soittoja ja tekstareita niin että niitä sai olla poistamassa jatkuvasti. Kun olisivat olleetkin asiaa tai edes asiallisia, mutta kun olivat lähinnä seksisävytteisiä kaikesta siitä mitä oli tehty ja että mitä hän ajatteli tehdä minun kanssa taas kun nähdään. Samoin sähköposteja niin että jouduin vaihtaa osoitetta kun viestiä ja kuvaa tunki postilootaan liiaksikin asti.
      Ja ei, ei olla tavattu, koska tuskin hän on miksikään muuttunut. Varmaankin pitäisi minut pahemmin hallinnassa jotta en "karkaisi pois hänen luotaan" kuten hän sen on minulle sanonut. Tai lähinnä sanonut "opettavansa minut olemaan karkaamatta hänen luotaan". Ja ei, en halua edes ajatella mitä se pitää sisällään.

      Parasta on että hankkii estot häiritsijän numeroihin ja muuttaa omat numeronsa ja muut osoitteet salaisiksi. Ainahan on tapoja, mutta ne hankaloittaa myös omaa elämää. Ja todennäköisesti se kiusaaja tai stalkkaaja tai mikälie ei edes välitä siitä. Ja jos pitkän prosessin jälkeen hän saa jonkun pikkusakon, se ei varmaan edes liikuta häntä. Ja saahan hän nyt keinoteltua halutessaan niitä entisen exänsä tietoja muutenkin. Onhan hänellä varmaankin ex-puolisonsa tms. sotu tiedossa. Ja muut tiedot. Ja kaikkea muuta mitä hän on suhteen aikana saanut haalittua. Vaikka kuvia kuten minun kohdalla.

      Pitää siis vain toivoa parasta, että sinunkin exä kyllästyy ja löytää jonkun toisen. Sitä toivon minäkin mitä minun ex-kundikaveriini tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe