Onko muita maastureita tai citymaastureita kuin Jeep joissa on taittuva etumatkustajan (apukuskin) istuin? Siis sellainen että sekä takapenkit että apukuskin penkki taittuvat tasaiseksi tilaksi, jossa voi kuljettaa ainakin kaksimetrisiä pitkiä tavaroita. Semmoisesta on sattuneista syistä lähes päivittäinen tarve ja kun siihen on tottunut ei pärjää ilman. Ei aina innosta vetää kärriä mukanaan. Ehdotuksia- jos niitä yleensäkään löytyy ?
Taittuva etumatkustajan istuin?
kantrijyri
4
300
Vastaukset
- Tucson
Hyundai Tucson ainakin. Olen kuljettanut sillä 2m pitkiä puulevyjä eikä tällöin vielä tarvinnut repsikan istuinta kääntää matalaksi, joka siis onnistuu tarvittaessa.
- renaultissa
Renaulteista löytyy. Kadjar ja Koleos.
- kantrijyri
Kiitos noista! Selasin nettiä ja Jeepeistä tosiaan löytyy melkein kaikista ( ainakin Compass, Patriot, Cherokee, Renegade ) Myös Subaru Outbackistä ja Honda HR-vstä käntyy apukuskin penkki. Nuo Honda HR-v:n istuimet näytti kyllä tosi monikäyttöisiltä.
- Kantrijyri
Löytyyhän näitä. Uudessa Peugeot 3008-mallissa myös repsikan penkin selkänoja kääntyy tasaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416