Erinlainen isänpäivälahja

isänpäivä

Viime vuonna sain vaimoltani isänpäivälahjaksi kolmet pitkät kalsarit nyt sain vaimoltani isänpäivä lahjaksi kolmet sukkahousut. Kysyin et mitä tää nyt meinaa? Vastaus oli, ajattelin että voisit pikkuhiljaa alkaa luopuu noista karseista pitkistä kalsareista. Sanoin, miten niin karseista ja iteppä oot ne ostanut mulle. Vastaus oli, niin olen ja nyt ajattelin että voisit siirtyä tälle vuostuhannelle ja pukeutua muodin mukaan. Totesin, jaa no on kumma. Nyt puin jalkaani 40den. Sukkahousut ja pakko myöntää, ei huonommat "housut" :D

18

2282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttäjämyös

      Ei hassumpi lahja. Monet miehet käyttävät sukkiksia.

      • Munakas1

        Entä sepalus?


      • TurhaSepalus
        Munakas1 kirjoitti:

        Entä sepalus?

        Sitä ei tarvita, turha vekki ja paljon helpompi työntää vyötärönauhaa alaspäin, kuin yrittää kopeloida sepaluksen kautta esiin.
        Ei ole ollut itsellä selaluksella olevia miesten alushousuja 30 vuoteen.


      • Turhaa_työtä
        Munakas1 kirjoitti:

        Entä sepalus?

        Kaiveletko todellakin munasi esiin sepaluksesta? Epäilen vaan vahvasti.

        Joskus kauan sitten tehtiin suomalaisessa tehtaassa miesten sukkahousuja jossa oli vetoketju "sepaluksena". Myynti oli ilmeisen vähäistä ja valmistuskustannukset korkeat (erillistä käsityötä vetoketjussa) joten ne hävisivät markkinoilta koska miehetkin voivat käyttää samoja sukkahousuja kuin naisetkin.


      • tyytyväinenkäyttäjä

        Sukkahousut on tosi hyvä alusvaate myös miehelle. Nykyfarkut tuppaa olemaan aika kapeita. Ohuet sukkahousut alle, niin tarkenee mukavasti myös viileämmässä säässä. Eikä hiosta sisätiloissa.


      • Selitys_tuokin
        tyytyväinenkäyttäjä kirjoitti:

        Sukkahousut on tosi hyvä alusvaate myös miehelle. Nykyfarkut tuppaa olemaan aika kapeita. Ohuet sukkahousut alle, niin tarkenee mukavasti myös viileämmässä säässä. Eikä hiosta sisätiloissa.

        Ei MIESTEN farkut ole niin kapeita etteikö alle mahtuisi tavalliset nykykalsarit joiden pakuus ei poikkea suuremmin naisten leggareista tai paksuista sukkahousuista.


      • tyytyväinenkäyttäjä
        Selitys_tuokin kirjoitti:

        Ei MIESTEN farkut ole niin kapeita etteikö alle mahtuisi tavalliset nykykalsarit joiden pakuus ei poikkea suuremmin naisten leggareista tai paksuista sukkahousuista.

        Kyllä ainakin Leviksen 511 on ihan miesten farkku, vaikka onkin kapea malli. Ei niitä tietenkään ole mikään pakko käyttää, mutta minä nyt satun tykkäämään niistä. 20 tai 40 denierin sukkahousut ovat oivalliset niiden alla. Olen samaa mieltä että paksut sukkahousut tai legginsit eivät juurikaan eroa ohuimmista nykykalsareista. Niitä voi käyttää muissa tilanteissa. Kapeiden farkkujen kanssa ohuet sukkikset on parhaat.


      • Aikaleveät
        tyytyväinenkäyttäjä kirjoitti:

        Kyllä ainakin Leviksen 511 on ihan miesten farkku, vaikka onkin kapea malli. Ei niitä tietenkään ole mikään pakko käyttää, mutta minä nyt satun tykkäämään niistä. 20 tai 40 denierin sukkahousut ovat oivalliset niiden alla. Olen samaa mieltä että paksut sukkahousut tai legginsit eivät juurikaan eroa ohuimmista nykykalsareista. Niitä voi käyttää muissa tilanteissa. Kapeiden farkkujen kanssa ohuet sukkikset on parhaat.

        511 ei ole edes "skinny" malli, joita on mm. 510 ja 519.
        Mutta oli mitä oli, alle voi laittaa aina sukkikset.


      • Nainenkalsareissa
        tyytyväinenkäyttäjä kirjoitti:

        Sukkahousut on tosi hyvä alusvaate myös miehelle. Nykyfarkut tuppaa olemaan aika kapeita. Ohuet sukkahousut alle, niin tarkenee mukavasti myös viileämmässä säässä. Eikä hiosta sisätiloissa.

        Sukkahousut, jos mitkä hiostavat sisätiloissa, siksi en niitä käytäkään. Käytän pitkiä kalsareita, koska ne on mukavat eikä kutia, kuten keinokuituiset sukkikset, yöks.


      • tyytyväinenkäyttäjä
        Nainenkalsareissa kirjoitti:

        Sukkahousut, jos mitkä hiostavat sisätiloissa, siksi en niitä käytäkään. Käytän pitkiä kalsareita, koska ne on mukavat eikä kutia, kuten keinokuituiset sukkikset, yöks.

        No, meitä on erilaisia eikä siinä mitään. Viikonloppuna laitoin vaihteeksi Black Horsen mikromodaalikalsarit jalkaan. Ne on kai ohuimmat mitä löytyy, ainakin myyjä niin vakuutteli. Mukavat jalassa ja ulkona farkkujen alla oikein hyvät, mutta kyllä sisätiloissa pylly hikoaa niissä enemmän kuin 20 denierin sukkahousuissa.
        Vieläköhän niitä Black Horsen layer-kakkosia saisi mistään? Niitä ei ole tullut kokeiltua, kun niitä ei ollut tavallisten kauppojen valikoimissa. Ohuet kalsarit ovat siis hakusassa.


      • Sukkikset_kelpaa
        Nainenkalsareissa kirjoitti:

        Sukkahousut, jos mitkä hiostavat sisätiloissa, siksi en niitä käytäkään. Käytän pitkiä kalsareita, koska ne on mukavat eikä kutia, kuten keinokuituiset sukkikset, yöks.

        Eikös nuo "naisten kalsarit" ole yleensä keinokuitua tai ainakin sekoitemateriaalia. Ei ainakaan minulla sukkahousut hiosta sisälläkään eikä mitkään sukkahousut kutita. Mutta naisena pidänkin sääret sileinä niin sukkahousut ei tartu pitkiin säärikarvoihin ja kutita. Jos materiaali kutittaa muuten, syynä lienee allergia tai ihon liiallinen kuivuus.


    • Poliisi007

      Se on erilainen, ei erinlainen.

      • ErilainenEnää

        Joo täällä on ainakin tämä yksi tyyppi, joka kirjoittaa erinlainen ja enään. Hän pitää ylimääräisistä n-kirjaimista. :D
        Ei ole koskaan suomenkieltä oppinut - ressukka.


    • Nestehukkanen

      Kustu on, jopa läpi harmaan kiven.

      • Rhunkkari

        Sattuko jormaasi ?


      • huuhaa52
        Rhunkkari kirjoitti:

        Sattuko jormaasi ?

        "Ja meni mulukusta jengat holliltaan, ja se sattu niin saatanasti juu"huuhaata mukaillen!


    • tykkäännaistenaluvaate

      moi mä sain lahjaksi naisten alushousuja semmoset 50 paria ja 10 uimapuvut ja 7 hametta ja 10 mekko ja 5 yö mekkoa sekä 50 urheilurintaliiviä nuo sain joululahjaksi niin nuo tuli lahjaksi jouluna tosiaan eli mulla on nyt alusvaatteita mitä käyttää en tiiä kuka ne anto koska ne oli paketissa oven eessä kun tulin kotia siinä oli kyllä mun nimija sukunimi myös oli siinä

    • Seb_alus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe