Joudutte panemaan kurppaa

50 vuotiaana ette saa enää 20 v naisia vaan 40 -50 v naisia ja joudutte siis tyytymään kurppa naisiin.
Ilmianna
Jaa

29 Vastausta

Mä olen tähän asti saanut, eikä näy mitään syytä miksen saisi jatkossakin
Ilmianna
Jaa
Minusta nelikymppinen ja itsestään huolta pitänyt nainen on huomattavasti miellyttävämpi ja kiehtovampi petikumppani kuin joku parikymppinen idealisti. Senpä vuoksi olen lähimpien parin vuosikymmenen aikana ollut fyysisesti tekemisissä etupäässä vain nelikymppisten kanssa. Jos siis viisikymppisenä joutuisin paneskelemaan nelikymppisten kanssa, tarkoittaisi se minulle huomattavaa tason nousua. Pääsisin viimein siirtymään itseäni nuorempiin naisiin.
1
Ilmianna
Jaa
Paitsi Kauko-idästä vieä hyvinkin nuoria ja halukkaita
Ilmianna
Jaa
Ei ahdista ikä. Innostun ihmisestä ja siitä mitä hän tarjoaa...

Et kai provosoidu?
Ilmianna
Jaa
Kyyllä. Venymisvaraa tuleekin olla, jotta homma lähtee luistamaan.
Ilmianna
Jaa
Itse ole 48 v mies ja minua ei haittaa yhtään mihinkään suuntaan, vaikka yökyläläinen olikin 19 v tai 52 v. Pääasia, että molemmat tykkää. Kaiken ikäisten kanssa olen ystävä. Aliottajalla lienee pahemman laatuinen alemmuuskoplexi.
Ilmianna
Jaa
Eikä 50v papsu saa,kun maksamalla tai alkamalla sugar daddyksi..sen verran vastenmielinen vanha ukko on..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Otin 10 pikavippiä netistä, mutta ei nekään rahat riittäneet naisen saamiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei ole vaan 50v mies on mies parhaassa iässään, moni mies on komea 70 vuotiaanakin eikä ole nuorista naisista pulaa. Sen sijaan 50v nainen on kurttuinen vanha muumio ja seksuaalisesti biojätettä kaikenikäisten miesten silmissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei ole vaan 50v mies on mies parhaassa iässään, moni mies on komea 70 vuotiaanakin eikä ole nuorista naisista pulaa. Sen sijaan 50v nainen on kurttuinen vanha muumio ja seksuaalisesti biojätettä kaikenikäisten miesten silmissä.
Eli 50v nainen on samanlaista biojätettä kun 20v pojanrimpula.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tulis edes niitä 40 -50 v naisia, ottaisin ihan mielelläni! Vaan eipä näy heitäkään...
1
Ilmianna
Jaa
Olen omin silmin todistanut varsin harvinaislaatuisen tapauksen, että 50v nainenkin voi vielä olla haluttava seksuaalisesti. Mutta tämä edellyttää kuria ruokailussa tai geneettisiä ominaisuuksia säilyttää kroppa timminä ja hoikkana, sekä mieli nuorekkaana viljellen puolituhmia heittoja ja monikaan nainen ei tähän pysty. 50v pyöreät "mummot" jotka puhuu vaan säästä ja Emmerdalesta kun ei niin kauheasti säväytä. Ja toisena että kiinnostaako naisia tuossa iässä edes seksi enää, vai onko se mennyt sukanvirkkaamiseksi koko touhu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Naisia kiinnostaa tuossa iässä seksi enemmän kuin koskaan, mutta koska eivät sitä enää saa niin valehtelevat ettei olisi kiinnostanutkaan. Heti jos tarjoutuu pienikin mahdollisuus seksiin komean Yt-miehen kanssa niin 50v nainen on valmis tekemään mitä vaan että saisi edes yhden panon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Naisia kiinnostaa tuossa iässä seksi enemmän kuin koskaan, mutta koska eivät sitä enää saa niin valehtelevat ettei olisi kiinnostanutkaan. Heti jos tarjoutuu pienikin mahdollisuus seksiin komean Yt-miehen kanssa niin 50v nainen on valmis tekemään mitä vaan että saisi edes yhden panon.
Elämäni parhaat panokokemukset olivat kun itse olin n. 37 tai 38 vuotias, ja olin hoikan naisen kanssa jonka ikä silloin oli 47. Pantiin puolitoista vuotta kolmesta seitsemään kertaan päivässä. Nainen oli aivan kertakaikkisen uskomaton. Aina saatiin orkut yhtä aikaa, ja lopuksi panemisemme meni yli kaiken ja menetin jopa työni tuon takia kun naitiin kuin puput aina ja joka paikassa. Työ jäi siis lopuksi kakkos sijalle, ja naisen tultua työpaikalleni, mentiin takahuoneeseen ja pantiin kunnes päivä oli täynnä. Joskus jätin menemättä töihin kun naitiin koko päivä hänen luonaan. Jopa moottoritien varressakin kerran, siten että ohikulkevista autoista näki. Se oli kivaa.
Tuon jälkeen oli toinen merkittävä nainen, jonka ikä oli sillä hetkellä 46, ja itse olin 49. Nainen oli vielä 47 ikäistäkin parempi, mutta juttumme ei kestänyt edes vuotta, kun en kyennyt muuttamaan hänen asuntoonsa ja alkaa kuluja jakamaan. Etsi siis asunnotonta miestä itselleen.
Minulla oli ja on asunto, josta en lähde. Juttu kaatui siihen että myöskään hän ei halunnut asunnostaan lähteä, mutta halusi "kulujen jakaja" miehen joka tapauksessa omaan asuntoonsa kanssaan asumaan.
Voin sanoa, että noin 50 naista on elämän aikana tullut suhteiltua siten, että mukana on seksi. Parhaat ovat olleet ikäluokan 46 tuntumassa. taisi olla pari 44 ikäistä jotka olivat ihan kivoja ihmisiä, mutta juttu jäi lyhyeen kun en alistunut tekemään kuten käskivät ja edellyttivät.
(mm ajoin nurmikon, kun pyysivät pölyimiroimaan poissa ollessaan)
Vaikka 18 ikäisetkin olivat kivoja ja hyviä, oli nuo aikuiset naiset ihan parasta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
hjophptuejöö kirjoitti:
Elämäni parhaat panokokemukset olivat kun itse olin n. 37 tai 38 vuotias, ja olin hoikan naisen kanssa jonka ikä silloin oli 47. Pantiin puolitoista vuotta kolmesta seitsemään kertaan päivässä. Nainen oli aivan kertakaikkisen uskomaton. Aina saatiin orkut yhtä aikaa, ja lopuksi panemisemme meni yli kaiken ja menetin jopa työni tuon takia kun naitiin kuin puput aina ja joka paikassa. Työ jäi siis lopuksi kakkos sijalle, ja naisen tultua työpaikalleni, mentiin takahuoneeseen ja pantiin kunnes päivä oli täynnä. Joskus jätin menemättä töihin kun naitiin koko päivä hänen luonaan. Jopa moottoritien varressakin kerran, siten että ohikulkevista autoista näki. Se oli kivaa.
Tuon jälkeen oli toinen merkittävä nainen, jonka ikä oli sillä hetkellä 46, ja itse olin 49. Nainen oli vielä 47 ikäistäkin parempi, mutta juttumme ei kestänyt edes vuotta, kun en kyennyt muuttamaan hänen asuntoonsa ja alkaa kuluja jakamaan. Etsi siis asunnotonta miestä itselleen.
Minulla oli ja on asunto, josta en lähde. Juttu kaatui siihen että myöskään hän ei halunnut asunnostaan lähteä, mutta halusi "kulujen jakaja" miehen joka tapauksessa omaan asuntoonsa kanssaan asumaan.
Voin sanoa, että noin 50 naista on elämän aikana tullut suhteiltua siten, että mukana on seksi. Parhaat ovat olleet ikäluokan 46 tuntumassa. taisi olla pari 44 ikäistä jotka olivat ihan kivoja ihmisiä, mutta juttu jäi lyhyeen kun en alistunut tekemään kuten käskivät ja edellyttivät.
(mm ajoin nurmikon, kun pyysivät pölyimiroimaan poissa ollessaan)
Vaikka 18 ikäisetkin olivat kivoja ja hyviä, oli nuo aikuiset naiset ihan parasta.
Luulisi, että hyvän seksin vuoksi voisi imuroida? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihmettelen,miks naisia haukutaan kurpiks?? Kyllä naiset vaan säilyy paremmin,kun 40-50v papparaiset..Naiset voi niin paljon enemmän tehdä ulkonäkönsä eteen ...Itse seurustelen 16v nuoremman miehen kanssa,enkä voisi kuvitellakkaan ikäistäni kulunutta papparaista!! Ei papsut saa nuorempaa ku maksamalla..Mieheni ei pidä mua kurppana vaan kauniina naisena..
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Riippuu ihan ihmisestä eli tyypistä sekä miesten että naisten kohdalla. Kun kävelee kauppakeskuksissa tai Helsingin keskustassa, on tavallinen taatelintallaaja suomitanttara nainen noin 85 % ja kohtuullisen tai hyvän näköinen nainen tuo 15 %. viisikymppisistä naisista. Moni 50 suomalainen nainen näyttää 60 naiselta.
Ne 15% ovat varattuja, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää joko siirtyminen nuorempiin, tai laskea omaa tasoaan ja hyväksyä taatelintallaaja tanttara.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mistä sä tiedät, et se nainen on 50-vuotias, joka mielestäsi näyttää 60-vuotiaalta? Mitä jos se onkin 70-vuotias??? Itse en kysy ikää ihmisiltä, jotka kadulla kulkevat!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eivätkö miehet sitten voi noudattaa järkevää ruokavaliota, urheilla, pukeutua siististi ja laittaa tököttiä naamaan?

Monet keski-ikäiset miehet ovat väljähtäneitä plösöjä vain, koska ei kiinnosta tehdä mitään itsensä eteen ja asiaintila selitetään iällä, jos nyt ylipäätään selitetään. Tietysti vanhenemisella ja ja genetiikalla ON merkitystä, ei ihminen näytä 50-vuotiaana 20-vuotiaalta, eikä hänen kuulukaan. Sen sijaan hän voi näyttää hyvinvoivalta ja tyylikkäältä aikuiselta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä 50+ papsu on jo MUUMIO,eikä saa nuorempaa ku ryhtymällä sugar daddyksi ja sillounkin nuoria naisia oksettaa olla vanhan muumio papsun kanssa..kuvittelevat,kun olis se nuori ja komea uros papsun sijasta!!!
1
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ei kai 50v enää paneskella, vaan tehdään järkevämpiä asioita? :)
Ilmianna
Jaa
Minäkin panin joskus niin että unohdin syödä ja kuolin nälkään. Ja silloin asuttiin nykyisen tulevan exän nyxän kanssa keskellä moottoritietä kenkälaatikossa. Oli se menoa se..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oho, palstalla on joku kummituskin? Vieläkö panettaa henkimaailmassa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei se ole mikään ongelma useimmille miehistä. Tämän päivän viiskymppisistä varmaan 99% on pannut ikäistensä kansa joskus nuorena. Ja sitten taas nuorena aikuisena aikuisena ja keski-ikäisenä ja niin edelleen. He ovat sen nuoren naisen kanssa olemisen aikanaan kokeneet ja heille on luonnollista, että kumppanit vanhenevat samaa tahtia kuin itse. Se on tietysti nykyään harvinaista, että sama teininä saatu kumppani olisi siinä vierellä edelleen vaikka onhan mahdollista sekin ja näitäkin pareja on, mutta tarkoitin että nämä miehet ymmärtävät luonnolliseksi asiaksi sen, että seksiä harrastetaan suunnilleen oman ikäisen kanssa. Rokkitähdet ja miljardöörit ja muut promillen murto-osat ovat sitten eri asia.

Ehkä on jossain joku mies joka ei ole koskaan aikaisemmin herättänyt mielenkiintoa naisissa ja sitten 50v alkaakin kiinnostaa niitä oman ikäisiään naisia. Tavallaan ymmärrän senkin, jos siitä miehestä silloin tuntuu vähän ikävältä. Ainakin jos ne kiinnostuneet eivät kuulu siihen hyvin pieneen vähemmistöön joka on tuossakin iässä kukkeimmillaan ja tuskin kuuluu, koska nämä naiset ovat käytännössä aina varattuja.

Tässä on nyt siis kyseessä ihan eri asia kuin se aika yleinen juttu, että n. kolmikymppisistä työuransa hyvään alkuun saaneista miehistä hyvin useinkin kiinnostuvat monet naiset, jotka näitä samoja miehiä eivät huomanneetkaan n. parikymppisinä.
Ilmianna
Jaa
Vonkasin yhtä samanikäistä kurppaa mutta ei se antanut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Neljä kymppii nainen lähenee alkaa nahkat roikkua rullalla äkkii rupsahtaa naiset on tosin jotkut ei tarvitse pakkelii ollenkaa eikä näytä noidalta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
54 v nainen. Ei kiinnosta paneminen, ainkaan juuri tällä hetkellä. On vapauttavaa, kun ei pyöri panemiset päässä jatkuvasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No eipä taida se paneminen kiinnostaa noin 90% muistakaan naisista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä joudun 55+ panemaan kurppaa, mutta vain kotona. Maailmalla 20+ pesää riittää niin, ettei aina kotiinpalatessani ota edes eteen.... Kyllä se on ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Joudutte panemaan kurppaa

50 vuotiaana ette saa enää 20 v naisia vaan 40 -50 v naisia ja joudutte siis tyytymään kurppa naisiin.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta