Kävimpä tuossa lauantai iltana hakemasa perinteisen makkaraherkun alakunnakselta ja olipa vaa taso laskenu, ruoka joo oli hyvää mutta ilmeisesti uus työntekijä jätetty heti yksin kun kesti niin kauan. jouvuimpa seisomaan luukun takana varmaan 5 minuuttia ennenkuin nuori tyttö tuli avaamaan ja ottaan tilauksen, palveli vain kokoajan autokaistaa. Ja jos mietitte miksi ruuat on vajaita, vastaus on siinä että puolet ruuista näky olevan lattialla ja kurkut ja siulit pitkin pöytiä, näytti siltä että ei sille päivälle ainakaan siivottu ollut kun hampurilaispistekkin oli mustan paistorasvan peitossa. päivisin omistajalta ja niiltä muutamalta kauemmin olleelta myyjältä saa kyllä pöperöt ja palvelu on hyvää mutta miksi nyt oli uusi jätetty yksin kun ei selvästi siellä pärjää....
Alakunnaksen rillillä taso laskenu
9
390
Vastaukset
- hyvääon
Ite käyn ruokatunnilla usein hakemassa, sillon töissä omistaja ja joku tytöistä, nopea palvelu vaikka on useampikin asiakas, hyvät on burgerit!
- Pulla-liha
Käykää Mäkkärillä ja tiedätte mitä on huono palvelu ja huonot annokset .
Kukaan ei valita , koska sehän on "Mäkkäri" . Kävin joku aika sitte hakeen triplajuusto hamppareita mäkkäristä varmaan 10v tauon jälkeen. Muutama hassua kurkku oli välissä.
Ei hirveästi kaupan eines burgereita parempi ollu.
Mikähän saa ihmiset syömään tuolla- Majoneesia
Kaupan eines-burger on paljon parempi , kuin se Mäkkärin pieni pulla.
Runsaasti majoneesia ! - Rovitsumän
Se on se brändi.
- TietoaOn
Toinen veljeksistä omistaa grillin, ei ole siellä töissä.
- burgercccc
Ai Mac Donaltsko , vaiko Jack Donalts ?
- voimakkaraherkku
ja elämä kaatu ku viisi minuuttia joutu oottaan kun työntekijä palveli ennemmin saapuneita asiakkaita. KIIRE KIIRE ja MIE ENSIN mentaliteetilla kantsis varmaan käyä hakeen roiskeläppäpitsa kaupasta ja syödä se kylmänä ei mene ku pari minuuttia koko hommaan ja voi syönnin alottaa jo vaikka kylmätiiskillä niin nopeutuu jo puolella
- EiMC
Grilleissä oleviin ruokiin, kohdistuu yleensä panostus, miten rasvakeitin toimii.... Ranskalaiset vai lohkoperunat.. sitten yrityksen käyttämään rasvaan... se pitää vaihtaa viim 2.päivän välein, kun puhutaan grillikioskista. Itse keittiössä olleena, rasvapotut ovat hyvät, kun kelluvat pinnalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483