Naisten katkeruus

Kilpapyöräilijä00

Kun naiset ovat pettyneitä miehiin ja sanovat tyyliin "miehet sikoja", eikös tämä ole sitä kuuluisaa katkeruutta?
Miehistä valitetaan aina. Ei olla tarpeeksi komeita, pitkiä, lihaksikkaita, koulutettuja, rikkaita, kiinnostavia, älykkäitä, hyviä sängyssä, eksoottisia.. Ja samaan aikaan miehille kelpaa ihan tavallinen naapurin tyttö.
Kumma juttu.
Olen huomannut, että mies ei saa olla pettynyt naisiin tai se käännetään miehen katkeruudeksi eli omaksi syyksi, mutta asia ei kuitenkaan toimi toisinpäin eli kaksoisstandardi on olemassa.

Joku nainen49vee tulee tähän varmaan sanomaan että mutkun miesten viat ovat oikeita vikoja joista pitääkin valittaa. Mutta eikö jokainen aina ajattele näin? Totta kai itse ollaan aina omasta mielestä oikeassa ja virheettömiä.
Loppupäätelmä on se että kumppanilta saa vaatia yhtä paljon kuin itseltäänkin vaatii, eikä oma sukupuoli tuo siihen mitään alennuksia. Eli timmiä kroppaa vaaditaan vasta jos itselläkin on sellainen, älyä vaaditaan jos itseltäkin sitä löytyy ja niin edespäin. Mutta vielä parempaa olisi kuitenkin että päästäisiin vaatimislähtöisestä pariutumisesta siihen, että osattaisiin antaa ihmisten puutteet anteeksi ja nähtäisiin kaikkien täytettävien kriteerien takana aito ihminen jonka ihmisyyteen osataan samaistua ja rakennetaan toinen toisiamme.
Me kaikki olemme pystyssä käveleviä apinoita joita väsyttää aamuisin ja jotka pyyhkii perseensä paperilla. Ei totuus meistä muutu mihinkään vaikka meidät käärisi kultaan.

24

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedätätkösinä

Ja tuo naisen ikä sulle ongelma? Nyt kaikki tuon ikäiset katkerat naiset nurkkaan häpeämään. Kerran vedätetty nainen peilaa siis kaikkiin miehiin katkeruutensa. Onpas kova väitös sinulla. Tuohon ikään pitäisi jo naisen osata suhteilla oikein eikä olla vedätettävänä. Loogista se on jos vielä tuossa iässäkin miehet vedättää niin katkera se on. Niin se mitä suhteella halutaan on se myös oikein näytettävä. Eiköhän tuohon ikään tulleena jo osaa. Toki se katkera voi olla jos tavannut säälittäviä miehiä joiden antanut itseään vedättää. Apinoita tosiaan ovat miehet tuossa iässä. Harvemmin naiset.

• oletkatkerinnainen

"Apinoita tosiaan ovat miehet tuossa iässä. Harvemmin naiset." Aloittajan kuvaama nainen havaittu.

• Muuten hyvä, mutta tavallinen naapurintyttö on maailman suosituin naistyyppi. Ja on aika hemmetin vaikeaa pysyä nykymaailmassa naapurintyttönä, sillä ulkomaailmassa sellainen ei menesty. Ei nykyisessä ainakaan. Koeputkessa ehkä?

• Buhahaha

Miksi naapurintyttö ei menestyisi?

• ihantyytyväinen

Miksi olisin katkera kun en miestä halua. Mies saa olla pitkä tai pätkä.
      Onhan miehet sellaisia pikkusikoja mutta se ei tarkoita että olisin katkera. En tuhlaa elämääni sellaiseen.

• naisetovatkatkeria

Olet selvästi katkera.

• ihantyytyväinen
        naisetovatkatkeria kirjoitti:

Olet selvästi katkera.

Jos haluat niin saat pitää mielipiteesi. Ihan mieliksesi. Ettei tule paha mieli.

• "Onhan miehet sellaisia pikkusikoja mutta se ei tarkoita että olisin katkera."

Lievää ristiriitaisuutta havaittavissa.

• ihantyytyväinen
        super-atm kirjoitti:

"Onhan miehet sellaisia pikkusikoja mutta se ei tarkoita että olisin katkera."

Lievää ristiriitaisuutta havaittavissa.

Kuten sanottu, saat pitää mielipiteesi.
        Sanon koirallenikin että pikkupossu mutta en ole katkera silti.

• ihantyytyväinen kirjoitti:

Kuten sanottu, saat pitää mielipiteesi.
        Sanon koirallenikin että pikkupossu mutta en ole katkera silti.

"Kuten sanottu, saat pitää mielipiteesi."

Kiitos kovasti. Enpä olisi ilman lupaasi mielipidettäni pitänytkään.

• Katkeria yksilöitä löytyy kummastakin sukupuolesta, toiset eivät vain osaa mennä elämässä eteenpäin ja jättää pettymyksiä taakseen. Töissä valitetaan kotiasioista, kotona valitetaan töistä, kaupassa valitetaan kaikesta, valivalivali.... Mutta mitään ei kuitenkaan tehdä, että jotain muutosta tapahtuisi. Samat ihmiset vaativat toisilta mahdottomia, mutta eivät itse ole valmiita joustamaan missään helpottaakseen omaa ja muiden elämää. Asenne on " minut pitää hyväksyä sellaisena kuin olen, mutta sinun pitää muuttua haluamallani tavalla". Itse olen pari kertaa törmännyt tälläisiin ihmisiin parisuhdemielessä, eikä homma ole toiminut ollenkaan. Riitaa on tullut ja pahaa mieltä, lopputuloksena katkeruus on vain kasvanut entisestään, kun minäkin olen ollut samanlainen mulkero kuin kaikki muutkin exät. Syy on tietenkin vain ja ainostaan minussa, kun en omaa parastani ymmärrä. Tosin en halua elämääni vaikeuttamaan mitään elämäntapavalittajaa levittämään katkeruuttaan ympärilleen saaden kaikki muutkin pahalle tuulelle.

• Ulkonäkö-on-kemia

Suurin osa naisista on rumia mutta ei niille kelpaa omantasoinen ruma mies. Siksi on paljon yksinäisiä miehiä ja niitä on satoja tuhansia.

• normirumeliini

Rumuus on jo niin yleistä ettei kukaan kiinnitä siihen mitään huomiota.

• "Kun naiset ovat pettyneitä miehiin ja sanovat tyyliin "miehet sikoja", eikös tämä ole sitä kuuluisaa katkeruutta?"

Kyllä on. Miksi naiset olette niin katkeria?

• sikapossut

Ei ole, se on vain tosiasian sanomista. Kun miehet puhuvat lortoista ja kurpista, onko se sitten katkeruutta?

• sikapossut kirjoitti:

Ei ole, se on vain tosiasian sanomista. Kun miehet puhuvat lortoista ja kurpista, onko se sitten katkeruutta?

"Ei ole, se on vain tosiasian sanomista."

Sinun käsityksesi asioista ei ole mikään yleinen totuus, vaikka niin väitätkin.

"Kun miehet puhuvat lortoista ja kurpista, onko se sitten katkeruutta?"

Riippuu sisältyykö siihen yleistys. Koska osa naisista on lorttoja ja kurppia, niin toki niistä saa puhua. Ei se kiellettyä ole.

• sikapossut
        super-atm kirjoitti:

"Ei ole, se on vain tosiasian sanomista."

Sinun käsityksesi asioista ei ole mikään yleinen totuus, vaikka niin väitätkin.

"Kun miehet puhuvat lortoista ja kurpista, onko se sitten katkeruutta?"

Riippuu sisältyykö siihen yleistys. Koska osa naisista on lorttoja ja kurppia, niin toki niistä saa puhua. Ei se kiellettyä ole.

"Sinun käsityksesi asioista ei ole mikään yleinen totuus, vaikka niin väitätkin."

Väitithän säkin että se oli katkeruutta.

• sikapossut kirjoitti:

"Sinun käsityksesi asioista ei ole mikään yleinen totuus, vaikka niin väitätkin."

Väitithän säkin että se oli katkeruutta.

Yleistäminen että kaikki miehet on sikoja on katkeruutta.

Sinun väitteesi siitä että kerrot jotain totuuksia on paskapuhetta. Argumenttina täysin naurettava.

• mansikkakakkua

Kyllä taas huomaa ett on tullut syksy ja pimeä vuodenaika... vettäkin sataa! Tulis vaan pian lunta maahan ja vähän valoisampaa... helpottaisi vähän tätä; joka syksyistä... naisten sättimistä!Siinä noin neljältä soi kännyni... kävin hakemassa alaovelta: rontin juopuneen broidini. Tuonne olkkarin sohvalle sen talutin nukkumaan, tyynyn ja fleesen kera. Piti ottaa kengätkin häneltä jalasta ja hakea villasukat tilalle, muuten olisi varpaat kuulemmma paleltuneet; 23°c huoneen lämmössä.

Eikä mun tarvinnut edes kysyä, miks oli ulko-ovellamme tähän aikaan yöstä!
      Kas kun vaimo ei ymmärrä... ja tulee riitaa: lapset heräisi siihen, niin on ihan sama pysyä koko yön poissa kotoa, kun ei klo. yhteen mennessä ollut kotiutunut, arkipäivänä!
      Niin tämä surkuhupaisa rontti tulee herättämään minut... ja armoitettuna majoitusmestarina minä opastan hänet olkkarin sohvalle... aamuyöksi nukkumaan.
      No eipä ole aikoihin majoittautunut tänne, on hänellä hieman ollut kynnystä tulla... kun vanhempammekin asustavat täällä.

Mutt joo; "miehet on sikoja" joskus, mutt onneksi me naiset ollaan eläinrakkaita, siks minäkin tuon rontin sohvalle otin nukkumaan ja aamulla krapula lääkkeen sekoitan... appelsiinimehuun hunajaa ja tabackoa, ...ennen kahvia ja maustekurkua ja ruisleipävoikkua kinkulla.
      Omin avuin saa selvitä vaimonsa luo ja tehdä meriselityksen yön tapahtumista... niihin multa ei apua liikene, turvakamerasta ulko-ovelta on varmaan kuvaa ja kellon aikakin tänne saapumiselle.

Olkkarista kuuluu tasainen kuorsaus, ja Pojukin on omassa pedissään taas, hiukan oli koira parka hämillään... broidin olotilasta! Öitä!

• Sulla on varmaan ylikehittynyt hoitovietti, joka saa sut näyttämään villasukkaparilta. Vääjäämätön seuraus lienee, että jonain päivänä otat itsellesi oman possun, jonka vasta routa toisinaan ajaa kotiin.

• mansikkakakkua
        scrg kirjoitti:

Sulla on varmaan ylikehittynyt hoitovietti, joka saa sut näyttämään villasukkaparilta. Vääjäämätön seuraus lienee, että jonain päivänä otat itsellesi oman possun, jonka vasta routa toisinaan ajaa kotiin.

Älä sure mun kohtaloani, mä valkkaan niin kauan ett se possu on mun mieleiseni, eikä mikään sika. Ja tämä viimeöinen "sika" on samasta pesueesta kanssani... sukulaisuuskin velvoittaa.
        Broidilla on taas viikon vapaata töistä... joten oli lähtenyt vähän viihteelle bubiin, arki-iltana.
        Se retki taas venyi liian pitkälle... ett kotiin olis ollut menemistä, ilman vähintäänkin sanasotaa.

Vaimon ollessa töissä, isäntä hiippailee kotiin ja tekee ruokaa koko perheelle illaksi... unohtamatta niitä anteeksi pyyntöjä ja kukkasia maljakossa!

Mua ei rontti broidini tekemiset liikuta, miks liikuttaisi; en mä ole hänen vaimonsa.
        Kyllä mä myönnän tuon hoivavietin olemassa olon, mutt ei mua ykskään äijä noin tule kohtelemaan, ettei siitä olisi seurauksia. Eli mulle tuo rituaali ei menis läpi montaakaan kertaa, kun sais villasukat ja muutkin romppeensa noutaa ulko-ovelta. Ja lukkoseppä olis vaihtanut lukkopesän toiseen, eikä avain enää sopisi oveeni. Parempi yksin kuin huonon parin kanssa.
        Mutt sisarena; mä kyllä korjaan veljeni kattoni alle, sateesta yöksi.

• mansikkakakkua kirjoitti:

Älä sure mun kohtaloani, mä valkkaan niin kauan ett se possu on mun mieleiseni, eikä mikään sika. Ja tämä viimeöinen "sika" on samasta pesueesta kanssani... sukulaisuuskin velvoittaa.
        Broidilla on taas viikon vapaata töistä... joten oli lähtenyt vähän viihteelle bubiin, arki-iltana.
        Se retki taas venyi liian pitkälle... ett kotiin olis ollut menemistä, ilman vähintäänkin sanasotaa.

Vaimon ollessa töissä, isäntä hiippailee kotiin ja tekee ruokaa koko perheelle illaksi... unohtamatta niitä anteeksi pyyntöjä ja kukkasia maljakossa!

Mua ei rontti broidini tekemiset liikuta, miks liikuttaisi; en mä ole hänen vaimonsa.
        Kyllä mä myönnän tuon hoivavietin olemassa olon, mutt ei mua ykskään äijä noin tule kohtelemaan, ettei siitä olisi seurauksia. Eli mulle tuo rituaali ei menis läpi montaakaan kertaa, kun sais villasukat ja muutkin romppeensa noutaa ulko-ovelta. Ja lukkoseppä olis vaihtanut lukkopesän toiseen, eikä avain enää sopisi oveeni. Parempi yksin kuin huonon parin kanssa.
        Mutt sisarena; mä kyllä korjaan veljeni kattoni alle, sateesta yöksi.

Joo, mutta sun "sukurasite" saattaa tiedostamattasi sut hakemaan miehestä tuota, että välillä sinua ollaan kukkapuskan kanssa lepyttelemässä.

• mansikkakakkua
        scrg kirjoitti:

Joo, mutta sun "sukurasite" saattaa tiedostamattasi sut hakemaan miehestä tuota, että välillä sinua ollaan kukkapuskan kanssa lepyttelemässä.

Riippuu tietenkin rikkomuksesta, synttäreideni unohtamisesta... ehkä ruusukimppu olis paikallaan ja mieliharmikin siten unohtunut. Kännipäissään muiden naisten kanssa vehtaaminen, vaikka maksullisenkin, ei sitä mulle selitetä tai hyvitetä mitenkään... joutaa äijä mennä silloin vaihtoon.

Vaihtoon mennyt äijä pyyteli anteeksi ja tarjosi parin viikon lomaa meille kahdelle kylpylässä... Islantiin, kun tiesi mun haaveilevan lomasta joskus tulevaisuudessa Islannissa.
        Sai vastauksen multa: Hieno suunnitelma, kun vaan löydät mukavan naisen matkaseuraksesi. Uskon ett tulet pitämään lomastasi ja jos täällä ei onnista sen matkaseuran kanssa; niin ainahan niitä maksullisia löytyy... ja varmaan islantitar olisi sullekin kokemuksen arvoinen.
        Hauskaa matkaa, pidä lippu korkealla!

Kyllä minä olen tehnyt pelisäännöt selviksi, syrjähyppy yksikin = sama kuin hyvästit; The End.

• "Miehistä valitetaan aina. Ei olla tarpeeksi komeita, pitkiä, lihaksikkaita, koulutettuja, rikkaita, kiinnostavia, älykkäitä, hyviä sängyssä, eksoottisia.. "

Missä? Niin miehet itse valittavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7544
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3183
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2456
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      33
      2022
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      21
      1950
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1663
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      60
      1609
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18